Pääministeri Sanna Marinilla oli alkoholikuluja 15 800 euron edestä.
Veronmaksajien piikkiin
5
636
Vastaukset
- Anonyymi
Heikko itsetunto ja kova viinapää. Siitä on suomalainen poliitikko rakennettu.
- Anonyymi
😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍
🍒 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17829623j
🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞
- Anonyymi
Entinen pääministeri Juha Sipilä oli samantien hakenut sopeutumisrahaa, kun oli lähtenyt eduskunnasta. Vaikka veronmaksajien rahoilla on miljonääriksi tullut, niin kaikki on lypsettävä mitä irti saa. Sellainen uskonmies Sipilä.
- Anonyymi
Molemmat niin kieron näköisiäkin. Ja verotahat kelpaavat.
- Anonyymi
On siinä viina maistunut! Vai onko mukaan laskettu Jauhojenginkin kulut? Se jauhohan on melkoisen arvokasta ja muutenkin Eliitin suosiossa.
Niinhän se on vielä nytkin kuten aina ennenkin: Suomen kansa juo konjakkia edustajiensa suilla.
Tuo 15 800 euroa jaettuna 4 vuodelle eli 1461 päivälle tekee noin 10,8 €/pv. On siinä maksa ollut kovilla, vaikka lienee kalliitakin olleet juomat! Ja vielä kovemmalla, kun on kuitenkin juonut ministeriviinoja, ei siis Alkon monopolihinnoilla.
Eipä ihme, että tulokset ovat olleet sitä mitä ovat olleet. Ei noihin selvin päin olisi pystynytkään!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit896072KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3475450Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja222737Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei522629Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852971952Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1071728- 1141591
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro181563seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen
Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa1241474Olen ihmetellyt yhtä asiaa
Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm1351423