Vai vielä rakastaminen

Anonyymi-ap

Tajuatkohan sä ees, mitä se rakastaminen oikeesti tarkoittaa ja miten se käytännössä tulee esiin? En oikein usko. Uskon toki siihen, että tunnet rakkautta, mutta se on varmaankin hyvinkin erilaista kuin millaisena minä näen sen. Siihen ei kuulu sellaiset ilkeilyt, uhkailut, vehkeilyt eikä muutkaan negatiiviset tunteet/jutut mitä sulla siihen liittyy. Itselläni se on oikeesti puhdasta ja valkoista. Tämä seuraava pitäisi varmaan laittaa jonnekin omatunto-osioon, mutten viitsi kaivaa sellaista kohtaa täältä, joten tulkoon tähän samalla sekin eli onko sulla sellaista ollenkaan? Olemassa tai joskus ollut? Ja jos onkin edes vähänkään rippeitä siitä, niin eikö tunnu missään tuo koko juttu, minkä teit? Missään? Uhkauksineen päivineen? EI missään? Katos ku tää ei enää ookaan niin simppelii :) ei vain oo vaikka sä luulet niin. Täähän meni jo niin härskisti vakavan puolelle, ettei ihan heti uskois tällaista ees tapahtuvan, mutta kun katsoo niitä kaikkia kuvia, mitä on otettu, niin kyllähän niistä selvästi näkee koko skaalan, mitä täs on mulle tehty. Annoin mennä sen, koska mulle sanottiin, että pitää ottaa lisää kuvia. No, minähän otin. Ja ne on nyt menossa sitten poliisille katsottavaksi. Olikohan ihan sen arvoista tuo juttu? Kutsut sitä rakkaudeksi? Äsh, ei´. Mä kutsuisin sitä mieluummin pelkuruudeksi. Ihan vain siksi, koska sulla ei oo munaa pyytää anteeksi eikä korjata tekemiäsi virheitä eikä haluakaan yrittää korjata mitään. Tahdot vain pahaa aikaan, koska sulla itselläsi on paha olla. Väität, että sulla menee hyvin, mutta näkyy kilsojen päähän jo pelkistä teksteistä, ettei asia oo ihan niin. Kyllä mä tiedän, että sulla on jopa oikeesti ikävä mua, vaikka nyt tähän hetkeen muuta väittäisitkin, ja tiedän myös, miten sulla ottaa luonnolle pyytää anteeksi tai yrittää korjata kun tiedät varsin hyvin, että vielä pystyisit siihen. Siltikään et liikauta evääsi asioiden eteen, koska se käy sun luonnolle. Väitätkö siis tietäväsi, mikä on rakkautta? Väitätkö tietäväsi, miten sitä osoitetaan? Väitätkö vielä, että minä olin se, joka petti? Sinä et? Sinäkö vain rakastit mua? Heh. Ei v-ttu .. heh :) Oli tosiaan antoisaa kuluttaa aikaa tälläkin tavalla, en kyl ois uskonu että se menee ihan näin pitkälle, että saan jopa niitä tappouhkauksia. Kaikesta jää joka tapauksessa jälki jonnekin, vaikka ois kuinka salatut yhteydet, niin kyllä vain jää. Ja vaikka kuinka hävitettäis täältä nää viestit, niin kyllä jää. Ja kuvat kertoo osuutensa. Ja kaverit. Vieläkö on pokkaa jatkaa? Jatketaanko? Kato ku mä voin jatkaa tätä vielä. Ei täs mitään oo muuta ku et ylihuomenna en sit oo enää jatkamassa, koska mut tapetaan. Siihen asti kyllä voin ihan hyvin yhäkin kuluttaa aikaa täällä sun kans. Ja kavereiden, ne jotka on tässä ja jotka naapureiden luona niin yläkerrassa kuin seinän takana. Että tervetuloo vain, kyllä täällä ollaan vastassa. Mutta niin on myös poliisikin. Enhän mä nyt yksin tässä oo, herranen aika. Saa jokainen vuorollaan todistaa, millaista on mun puolisoni rakkaus ja rakkaudenosoitukset. Ehkä päästään jopa lehtiin :) aattele! Ja päästäänkin. Pidän siitä kyllä huolen, että päästään. Tai päästäänhän me jo sen perusteella, koska ylittyy se kynnys julkaisuun tuon tapon takia, tai ei se enää kyllä taposta mee, kun on uhattu jo paria päivää aiemmin. Mulla ei oo mitään salattavaa, joten hyvin käy mulle, että tää kaikki ja tarkoitan IHAN KAIKKI tulee julki missä tahansa. En häviä siinä mitään. Sanon edelleen, etten häviä siinä mitään vaan päinvastoin. Onko sun mielestä oikeesti rakkaus ja rakastaminen tällaista? Jos, niin pahasti oot vinossa sen asian kanssa. Ei voi muuta todeta. Rauhallisesti kirjoittelen tätä ja mietin, miten ihmeessä voi olla niin vaikeeta puhua asioita selviksi. Se tuntuu jotenkin niin järkyttävän oudolta, koska oon itte tottunu puhumaan aina kaikesta. Ihan vaikka olisin syypääkin johonkin, niin silti oon tottunu puhumaan. Pitää osata ottaa myös itteesä niskasta eikä vain toisia, tiesithän? Ja vielä tähän lopuksi: toivon, että rakastat sitä uutta kumppaniasi vieläkin enemmän kuin mua :) ihan tosissaan :) jos sun mielestä rakkaus on tällaista.

6

310

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Pedari on hiljaa nyt vaan.

      • Anonyymi

        En oo pedari. En lähellekään. Toi on liian härskiä puhetta meikälle. Hyhhyh!!


    • Anonyymi

      Ei kyl koin puhtaalta ja valkoiselta taajuudelta tuo omakaan energiasi näytä värähtelevän.

    • Anonyymi

      Vttu sä oot sekasin ku seinäkello

    • Anonyymi

      Jooen ainoostaa Jeesuksesta vähä.

    • Anonyymi

      Sun pitäisi tulla tänne ja soittaa Poliisi paikanpäälle, niin ei tarvitsisi kirjoittaa noin pitkiä kirjelmä, senkin hallituksen jäsen.

      T.tule tänne ja soita kytät

      Rauhallista illanjatkoa, turvallista.

      https://m.youtube.com/watch?v=e-JGuPThrl4

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 118
      2444
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      65
      2257
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      16
      2011
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1717
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1638
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      13
      1442
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      15
      1393
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      27
      1383
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1367
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1292
    Aihe