Muutaman kerran käynyt niin, että olen soittanut puolitutulle henkilölle takaisin ja kertonut, etten löydä mitään vikaa ja sitten vastaus on ollut “ei siinä vikaa ollutkaan, en tiedä miksi toin korjattavaksi”.
Kerran kuulin tarinan itseään täynnä olevasta tiedemiehestä, joka juoksutti alihankkijaa parantamaan teetettyjä osia ja sitten testasi niitä uudelleen. Alihankkija säilytti osia autossaan pari viikkoa ja sitten palautti ne “paranneltuina”. Tyypillisesti osat paranivat säilytyksessä pas**sta huippuyksilöiksi ja loput orkesterista nauraa vieressä.
Onko tämä yleinenkin tapa testata ihmisen luonnetta? Enisi kerralla aion sanoa, että jouduin vaihtamaan moniydinprosessorin sisään yksittäisen kalvotransistorin ja se maksaa nyt 4500€, joka on varsin kohtuullinen hinta siitä korjaustyöstä!
Tarkoituksella ehjää korjattavaksi?
2
156
Vastaukset
- Anonyymi
Päinvastainen kokemus löytyisi: Korjaaja ei uskonut, että systeemissä olisi mitään vikaa ja ei koskaan tullut edes katsomaan laitetta. En ole viitsinyt herraa häiritä enää uudestaan - vieläkin lojuu em. korjaamattomana.
Nuo "parantelut" on tulleet vastaan aikanaan, kun monitori vietti maailmalla aikaa n. 4kk ja takasin tullessaan oli säädetty uskomattoman tarkaksi. Oli käynyt kääntymässä valmistajalla Japanissa. Taitaa olla käytössä hiukan eritasoiset mittalaitteet ja tietämys mitä kaikkea voidaan säätää, kuin täkäläisissä korjaamoissa, jotka tekee minimin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 372401
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla362336- 951721
Olen aina vain
Ihmeissäni siitä että oletko niin tosissani minusta? Mitä muut ajattelisi meistä?511280Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?841246Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau51165Kansanedustaja Teemu Keskisarja ei osallistu Linnan juhliin vaan natsikulkueeseen
Kerääkö poliisi taas natsiliput pois osallistujilta?266989- 52966
Kumpi teistä rakastui ensin?
Sinä vai kaipaamasi henkilö (jos siis tunteet ovat molemminpuolisia)? Tai jos kyse ei ole vielä rakkaudesta, niin kumpi36737- 27710