Kainuu ja sisäsiittoisuus

Anonyymi-ap

Onko kainuun sisäsiittoisuutta tutkittu tarpeeksi. Kuusamoa on aika paljon tutkittu, 1600-luvulla kuningas määräsi rannikko suomalaisia ja savolaisia muuttamaan pohjoisemmaksi itä rajan vahvistamiseksi. Alkuperäiset hyrynsalmelaiset on tullut savosta tota joki virtaa pitkin 1600 - luvulla osa jatkanut ylemmäksi pohjoiseen.. Kuusamo on perustettu 40 uudisraivaaja perheestä joita näiden jälkeläisii asuu Kuusamossa. Varmasti monet on näistä jo lukenut mutta itelle kävi vasta nyt silmään.

44

1353

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
      • Anonyymi

        "Saamelaiset ovat tuman DNA:n valossa geneettisesti vähemmän kaukana suomalaisista kuin muista eurooppalaisista. Tämä osoittaa saamelaisten ja suomalaisten polveutuvan suhteellisen lyhyt aika sitten eläneistä yhteisistä kantavanhemmista "

        Saamelainen ensyklopedia


    • Anonyymi

      Sama ongelma toi on muualla suomessa pikku kylissä kuten myös ruotsin, norjan, venäjän, viron, tanskan, saksan, ranskan, puolan, italian, espanjan, canadan, usa, mexicon pikky kylissä ihan joka paikassa varmasti esiintyy.

      • Anonyymi

        Eipä tuo lohduta täällä asuvia sisäsiitoksen tuotoksia yhtään!


    • Anonyymi

      Tuo sisäsiittoisuus on selvinnyt jo ilman tutkimustakin, niin monet kainuun luonteenpiirteet esim kateus, luulosairaus ovat juuri ilmentymiä tästä liian kapeasta perimästä. Siitä sitten joutuvat aivan liian monet kärsimään.

      • Anonyymi

        Mun mielestä kateys tulee esiin siten, että jos toisella on jotain ja toisella ei niin se toinen tulee kateelliseksi. Eli kyllä tämä kateus on hyvin yleistä missä tahansa Suomea.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mun mielestä kateys tulee esiin siten, että jos toisella on jotain ja toisella ei niin se toinen tulee kateelliseksi. Eli kyllä tämä kateus on hyvin yleistä missä tahansa Suomea.

        Täällä ei tarvi toisella olla yhtään mitään ja silti kadehditaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mun mielestä kateys tulee esiin siten, että jos toisella on jotain ja toisella ei niin se toinen tulee kateelliseksi. Eli kyllä tämä kateus on hyvin yleistä missä tahansa Suomea.

        Ai että jos toisella on vaikka syntymästä lähtien toinen jalka 30 senttii lyhyempi niin siitäkin joku on kateellinen tai jos toisella on 2 viikkoa jatkunut ripuli niin se kenellä ei oo ripulia on kateellinen.


      • Anonyymi

        Tämä on täysin totta juuri luulosairaus on hyvinkin vallalla kateuden lisänä tässä periferiassa. Kun ei ole vielä käynyt omilta konnuiltaan pitemmällä mitä kaivo on niin myöskin emotionalinen kanssakäyminen on hyvin vierasta ja se luo myöskin harhakuvitelmia joka ilmenee oman itsetunnon aliarvioimisena.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä on täysin totta juuri luulosairaus on hyvinkin vallalla kateuden lisänä tässä periferiassa. Kun ei ole vielä käynyt omilta konnuiltaan pitemmällä mitä kaivo on niin myöskin emotionalinen kanssakäyminen on hyvin vierasta ja se luo myöskin harhakuvitelmia joka ilmenee oman itsetunnon aliarvioimisena.

        Sulla kun ei näy olevan kuin 2 sivistyssanaa hallussa niin ole hyvä, harhakuvitelma on illuusio.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sulla kun ei näy olevan kuin 2 sivistyssanaa hallussa niin ole hyvä, harhakuvitelma on illuusio.

        No sinullai on ainahi yks ooha onnellinen. Ei ole koulu männy hukkaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täällä ei tarvi toisella olla yhtään mitään ja silti kadehditaan.

        👍👍👍Se on ilmeisen kadehdittava seikka😂


    • Anonyymi

      Höpö höpö 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

    • Anonyymi

      Kohta on jo pälveä sen verran että ei tartte sisällä siittää, kaikki kykenevät hop hop ulos siittämään

    • Anonyymi

      Se ei vielä tuo mitään vapautusta sisäsiittoisuudesta, jos naapuri kunnasta etsii puolisonsa se ei valitettavasti riitä sillä DNA:ssa on hyvin pitkä ketju.

      • Anonyymi

        Kolmas serkku lasketaan jo vieraaksi.


      • Anonyymi

        Se pitää laittaa pikku takki päälle ja öljytä kammalla tukka taaakse ja lähtee eukon hakuu ouluu tai kuopioo 👍


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se pitää laittaa pikku takki päälle ja öljytä kammalla tukka taaakse ja lähtee eukon hakuu ouluu tai kuopioo 👍

        Ai, mikä tukka?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kolmas serkku lasketaan jo vieraaksi.

        On jo niin vieras ettei uskalla kokeilla ,ei kestä kantti jos pakit saa.


    • Anonyymi

      Siitin aamusella pikkuserkkuani. Hyvin sujui muuten, kiljunta kuului naapuriin asti.
      Ainoa kauneusvirhe oli, että minulta pääsi pieru yhtäaikaa laukeamisen hetkellä.

    • Anonyymi

      Minulla on geenivirhe keskimmäinen jalka 43 senttiä lyhyempi kuin uloimmat, astuminen on vaikeaa ja aiheuttaa äänekkäitä kiljahduksia.

      • Anonyymi

        Eli molemmat jalkasi ovat alle puoli meetriä, sisäsiittoisuus saa aikaan myös lyhytkasvuisuutta, otan osaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli molemmat jalkasi ovat alle puoli meetriä, sisäsiittoisuus saa aikaan myös lyhytkasvuisuutta, otan osaa.

        Nokkelaa, noot...


      • Anonyymi

        Ja minulla taas on nimetön pitempi kun etusormi mistä se kertoo?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja minulla taas on nimetön pitempi kun etusormi mistä se kertoo?

        Sen että sulle maistuu kasvisruoka.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja minulla taas on nimetön pitempi kun etusormi mistä se kertoo?

        100% homoudesta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja minulla taas on nimetön pitempi kun etusormi mistä se kertoo?

        Se on aivan sama miten ne on kun täkäläisille riittä se, että sormet taipuu vaan oman mulkun ympärille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on aivan sama miten ne on kun täkäläisille riittä se, että sormet taipuu vaan oman mulkun ympärille.

        Ja kaverin!


    • Anonyymi

      Nantehan se kasvoi mulukun varteen täällä Paljakassa. Kehen lie tullut, ei ainakaan isäänsä.
      Meni kerran Kajaanin markkinoille, jossa pidettiin epäviralliset mulukunmittauskisat. Nante voitti terskanmitalla.
      Kotiin palattua Nante kehui vaimolleen, Paljakan Akalle menestyksestään.
      -Sinäkö ruoja menit näyttämään mulukkusi kaikelle kansalle siellä, kivahti emäntä
      -No en minä kokonaan näyttänyt, sen verran vain, että voitin, puolustautui Nante

    • Anonyymi

      Ei ole ongelma. Laukkuryssät ja kaupparatsut ovat viljelleet Kainuun naisia, joten vieraita geenejä on huomattavan paljon.

    • Anonyymi

      Hyrynsalmella on ihan erikoisen paljon kehitysvammaisia, mikähän siihen on syynä....

      • Anonyymi

        Ai on vai, on niitä muuallakin


      • Anonyymi

        Vammasii syntymästä lähtien sukurutsa vaikuttaa kenties pään kokoon hehtaari pää


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai on vai, on niitä muuallakin

        Onhan toki mutta väkilukuun suhteutettuna tuon viikolla lehessä olleen tutkimuksen mukaan Hyrynsalmi on 3:ksi sisäsiittoisin kunta Suomessa, ihmetyttää tuo tulos koska kyllähän saksalaiset sota-aikaan loivat kuntaan paljonkin uutta verta jolloin sisäsiittoisuuden osuuden olisi pitänyt selvästi laskea, ilman heitä olisimme varmaan selvä ykkönen kuntien vertailussa sisäsiittousuudessa.


      • Anonyymi

        Vesitornin veteen laittavat niitä myrkkyjä, koekaniineina hyrynsalmiset geenitutkijoille joutuvat olemaan tästä ei saisi puhua mutta tulkoon nyt julki. CIA ja vapaamuurarit taustapiruina.


    • Anonyymi

      Hyrynsalmi on maailman toiseksi paras paikka asua! No mikä on sit parhain paikka asua? Vastaus: Sellasta ei ole vielä kukaan löytänyt.

      • Anonyymi

        Hyrynsalmi on maailman toiseksi paskin paikka asua.


    • Anonyymi

      Kiva paikkahan Hyrynsalmi on. En asu pitäjässä, mutta paljon tulee sielläpäin lomailtua. Ukkohalla on magee paikka! Ja Nanten jutut, aina niitä odottaa.

    • Anonyymi

      Kainussa homous lisääntyy

      • Anonyymi

        Pakon sanelema juttu kun ei oo enää navetoissa seksikumppaneita.


    • Anonyymi

      Kuusamolaiset on aina ollut ja elännyt eristyksessä siellä kuusamojärven rannoilla. Hyrynsalmi on aina ollut tukikohta ja ohikulku paikka ja ukkohalla tuonut turismia kuntaan. Hyryn sijainti on hyvässä paikassa 5 tien varressa.

    • Anonyymi

      Kuusamolaisilla on vitjamunat, jotka tulee uidessa perässä niinkuin sorsapoikue, katsokaapa vaikka Ukkohallan saunassa kelkkakilpailujen aikaan niin näin on jämpti!

      • Anonyymi

        Minä en käy saunassa homovuoroilla.


    • Anonyymi

      Nante löysi Ukkohallan kelkkakisoista mehukkaan naisen, jonka kanssa seksikin alkoi yön mittaan sujumaan oikein hyvin.
      Aamusella Nante alkoi katselemaan ympärilleen naisen asunnossa ja huomasi yöpöydällä komean miehen kuvan. Nante huolestui;
      -Onko tuo miehesi, Nante kyseli
      -Ei, ei ole hykerteli nainen
      -No onkos se poikaystävä sitten
      -Ei ole poikaystäväkään, vastasi nainen ja hiveli sormellaan kevyesti Nanten peenistä
      -No kukahan tuo sitten on, jatkoi Nante uteluaan
      -No sehän olen minä ennen leikkausta kujersi nainen Nanten korvaan

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 110
      2146
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      58
      2011
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      15
      1925
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1687
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      20
      1608
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      12
      1408
    7. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      26
      1340
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      11
      1336
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      15
      1321
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1262
    Aihe