K-market Vilja

Anonyymi-ap

Siinä kaupassa on kyllä parhaat asiakaspalvelijat. Likat ovat todella ystävällisiä asiakkaille. Toivottavasti jatkavat myös uuden kauppiaan kanssa.

13

1812

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Niitä nuoria asiakaspalvelioita ei turhaan kehuta. Ovat aivan huippuja ko. kaupoissa!!!

• Anonyymi

Oho kerrankin on ap:lla lääkitys kohdallaan.

• Anonyymi

Täysin samaa mieltä. Itse käytän paljon postin ja matkahuollon palveluja. Välillä saa itse kysellä pakettien perään, mutta tämä lienee postin vika ei kaupan.
      Toivottavasti jatkavat tulevaisuudessakin.

• Anonyymi

Aika kova vaihtuvuus ollut tämän vielä nykyisen kauppiaan aikana. Mutta totta, että mimmit on paikkansa ansainnut. Olihan siellä yks nuori romanikaverikin kerran töissä, taisi olla vaan päivän. En meinaan nähnyt sitä kun yhden kerran ja käyn siellä melko tiuhaan.

• Anonyymi

Ei oo k-marketin myyjistä pahaa sanottavaa, mutta S-marketin myyjätär, se pari lävistystä omaava nuori nainen, vasta kuumis onkin. 😍

• Anonyymi

Luulisi olevan hankala syödä tai jos on flunssa niin niistäminen ym. Tosin eipä nuo vaikuta itse työntekoon.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Luulisi olevan hankala syödä tai jos on flunssa niin niistäminen ym. Tosin eipä nuo vaikuta itse työntekoon.

Kaikkeen tietysti tottuu ja kun tottuu se muuttuu ihan normaaliksi.

• Anonyymi

Pizzapalat ainakin paljon huonommat kuin esimerkiksi s-marketissa.
      Kuivia ja jotenkin mauttomia. S-marketista saa parempia, vaikka hinta sama

• Anonyymi

Sinä olet kuiva ja mauton.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Varmaan olenkin joidenkin mielestä. Pahoittelen, mut tämmönen mä oon.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sulle vielä kuivat näytän jos tahdot niin! Muuta kuin annat vinkin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vien sut syömään joku kerta jos lähdet. Ja sitten voidaankin mennä naimisiin. Tehdään lapsi. Jätetään kihlat välistä, turhaa ajanhaaskausta.
        Perustetaan perhe. Muutetaan paikkakuntaa jos haluat.
        Mutta ne pizzapalan pohjat ovat edelleen liian kuivia, ne ovat liian paksuja, siivu pois pohjasta tai paistatte ne kuumemmalla uunilla. Oho, nyt alkoi seisoon.

• Anonyymi

Ovat, mutta vähän koppavia.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos

Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä
      Maailman menoa
      43
      1805
    2. Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille

Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?
      Ikävä
      164
      1637
    3. Heikki Silvennoinen ( Kummeli)

Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on
      Kotimaiset julkkisjuorut
      70
      1378
    4. Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?

Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?
      Sinkut
      239
      1333
    5. Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.

Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda
      Maailman menoa
      207
      1238
    6. Mitä toivot

ensi vuodelta? :)
      Ikävä
      128
      1145
    7. Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?

Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk
      Pyhäjärvi
      332
      1137
    8. Minkä merkkisellä

Autolla kaivattusi ajaa? Mies jota kaipaan ajaa Mersulla.
      Ikävä
      78
      1086
    9. Nyt kun Pride on ohi 3.0

Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että
      Luterilaisuus
      314
      1057
    10. Hyvää huomenta 18. luukku

Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️
      Ikävä
      227
      1057
    Aihe