https://www.raahenseutu.fi/kummatin-tyhjillaan-olevan-koulun-ovi-revittiin-ir/5489145#kommentit
Miksi koulu yhä pystyssä ?
Tottakai se houkuttelee ilkivaltaan, kun hylättyä rakennusta pidetään keskellä Raahea. Eihän nuorisolla ole mitään tekemistä, mutta tuskin tuossa rakennuksessa mitään varastettavaakaan on. Jos tekijöiltä auto löytyi, niin tuskin asunnottomia varten rikkoivat oven. Varmaan huumeiden käyttöä varten menivät sitten sisään. Mene ja tiedä.
Kesä tulossa ja riehuminen alkoi heti...
12
279
Vastaukset
- Anonyymi
Kyllä siellä tavaraa on.eikä koulu ole keskellä raahea.kaupunki laittaa koulun sisälle kamerat.voi helvetti mitä rahan haaskausta taas.purkaisivat saatanan rötiskön pois.ei nämä raahen ns päättäjät saa mitään aikaan kuin paskaa ja päättömiä juttuja.huomaa että lestamafia toimii.
- Anonyymi
🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒
😍 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17830402a
🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞
- Anonyymi
Paremmin ilma vaihtuu kun ovi auki, ei hommehu, oisko hiasemies nykässy yön kähmäsä??
- Anonyymi
Hiacemies on kingi ja kaikkien sankari jotka raahessa sossuja äänestää.muista aina liikentees joku tyhmä hiacellea on eessä.koska loppuu tämä reinojen ajelu kaupungin piikkiin.ei koskaan.
- Anonyymi
Siihen se jäi tuokin koulu odottamaan mitä seuraavaksi tapahtuu.purkaa heti pois ja rakentaa uusi koulu johon myös ollinsaaren koulun myös voisi siirtää kun ne nyt kumminkin mainitaan ns koivuluodon kouluna vai mikä se olikaan.tulee kalliiksi pitää koululaisia pitkässäkarissa jossa ei myöskään ole sopivia tiloja.milloin nämä viisaat vatipäät tajuavat.eivät koskaan.kyllä saatanan ottavat huvimyllyn hoivaansa ja muuta paskaa.raahessa on ksupunginvaltuusto ym täyttä paskaa.ollut aina.piste.
- Anonyymi
Voi millaista touhua. Ei voi kuin ihmetellä. Kummatin koulu pitää purkaa ja pikimmiten. Uusi koulu tilalle.
- Anonyymi
Ei uutta koulua. Ei ole lapsia enää Kummatin alueella. Moni perhe muuttaa tai on muuttanut jo pois.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei uutta koulua. Ei ole lapsia enää Kummatin alueella. Moni perhe muuttaa tai on muuttanut jo pois.
Kyllä tarvitaan Kummattiin koulu!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vai ei ole kummasti olinsaari alueella lapsia.mene ulos ja katso tilanne.esim ukrainalaisia on paljon.olisi aikoinaan pitänyt rakentaa koulu johon kummasti ja ollinsaaren oppilaat.mutta kaupunginvaltuusto tekee lestoille jonkun hallin.hyvä Raahe ja ns päättäjät tämän.järkeä hommiin tai erottaa koko valtuusto ja hyvä veli.mitähän nämä viisaat seuraavaksi keksivät rakennuttaa.rakentaja palkkaa ulkomailta rakentajat sitten kun halvalla saa esim puolasta.ihmetellään kun suomalaiset rakentajat eivät työllisty.no ottavat halpaa ja tulos on paskaa.kestää minkä kestää kun äkiiä ja huonosti kyhättyä hallia yms puskee.
- Anonyymi
Ei uskoisi Raahessa tapahtuvan yhtään mitään, mutta lintukoto näköjään oli ja meni.
- Anonyymi
Loppus se ssaab paskalaitos!!! Kiitos!!!!
T. TYSKÄ - Anonyymi
Kaupunki ei halua sijoittaa tämän kaupungin tulevaisuuteen eli lapsiin. Lopulta aikuisten itsekkyys kostautuu.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1155965Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta324067- 823352
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182986Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2522054Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882004- 1431795
Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui431787Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81696Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881569