Ensin teille tuhmille ja ilkeille.
Piiskaa sietäisitte saada, se saisi teissä muutoksen aikaan.
Sitten teille kilteille ja ihanille, oikealla tavalla tuhmille.
Jatkakaa samaan malliin, vaikka välillä voikin olla vaikeaa ja pinna voi palaa.
Sitten teille jotka surette.
Koittakaa kestää, asiat muuttuvat pian ja nopeasti.
Nostakaa päänne ja iloitkaa, sillä te saatte lohdutuksen.
Jos teillä on jotain sydämellänne, niin kertokaa se.
Naiset kyselköön ohjeita minulta ja miehet sitten naisilta joita olen ohjeistanut ja silloin kaikki on hyvin.
:)
Nainen, nyt mä saarnaan sulle ja muillekin naisille
50
147
Vastaukset
- Anonyymi
Sitten voisin saarnata teille uusfeminismin uhreille.
Unohtakaa sellainen höpö, teette itsenne vastenmielisiksi ja typeriksi.
Älkää juosko sellaisten valheiden perässä vaan irrottautukaa siitä, niin näette miten asiat oikeasti ovat.
Mutta joo, teille kuitenkin sellainen ilouutinen, että nyt sitten kutsunnat koskettavat pian naisiakin, että jos "tasa-arvoa" mankuu niin sitä voi saada mitä tilaa.
Siinäpä taitaa sitten sen feminismivillityksen suosio romahtaa.- Anonyymi
🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑
💋 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17830571G
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
- Anonyymi
Kenelle vielä saarnaisin.
Joo, teille jotka niin kovin ikävöitte ja olette sydänsuruissa.
Kauan se voi kestää, mutta lopulta se helpottaa.
Kai se kirjoittaminen hiukan auttaa, jos siis tarvitsee jotain purkaa, muuten se vain voi pitkittää sitä prosessia, kun siihen keskittyy liikaa.
Jotain muuta ajateltavaa pitäisi saada siihen tilalle, mikäli mahdollista, mieluiten jotain positiivista.- Anonyymi
Oot jotenkin niin söpö saarnojesi perusteella :)
Hyviä neuvoja ja ajatuksia. Kivasti tuot asiat esille, hymyillen tuli luettua. 😊
Sun muutkin kirjoitukset on aivan, no sanotaan nyt suoraan, ihania ja valoisia, humoristisia ja piristäviä :)
Sun täytyy olla aivan ihana ihminen. 🤩Toivottavasti saat sen, minkä haluat. Ansaitset sen.
- Anonyymi
Väkivalta ei ole koskaan ratkaisu eikä johda hyvään.
- Anonyymi
Ei se ole väkivaltaa.
- Anonyymi
Mistä voin tietää, että mihin kategoriaan kuulun?
- Anonyymi
Ellet tiedä, niin kerro vähän itsestäsi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ellet tiedä, niin kerro vähän itsestäsi.
Rakkaalla lapsella on monta nimeä. Siinä sulle vinkki😘
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Rakkaalla lapsella on monta nimeä. Siinä sulle vinkki😘
Jaa, no sitten tarviit piiskaa kun ilkeilet ja kun tiedät paikkasi, niin jatkat samaan malliin ja koitat kestää, vaikka pinna meinaisi palaa, onhan näistä jo keskusteltukin.
Ja sitten kun et tiedä jotain tai sulla on suruja, niin tuut kysymään multa ja juttelee ne huolet sillee telepaattisesti.
Etköhän sä sitten siitä opi. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jaa, no sitten tarviit piiskaa kun ilkeilet ja kun tiedät paikkasi, niin jatkat samaan malliin ja koitat kestää, vaikka pinna meinaisi palaa, onhan näistä jo keskusteltukin.
Ja sitten kun et tiedä jotain tai sulla on suruja, niin tuut kysymään multa ja juttelee ne huolet sillee telepaattisesti.
Etköhän sä sitten siitä opi.En ole ilkeillyt sulle. Ihan asiasta sanonut yleensä, tiedät sen itsekin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ole ilkeillyt sulle. Ihan asiasta sanonut yleensä, tiedät sen itsekin.
No et ole, eikä kannatakaan, mut jos niin sitten on piiskansa ansainnut.
Meillä nyt vaan on tällainen omalaatuinen "suhde", törmäyksiä tulee mut siinä sä vaan sinnikkäästi roikut ja kivaa on molemmilla.
:)
- Anonyymi
Jumalan terve, palstapappi!
Minussa on kivasti kaikki sekaisin. Eli eikö ne silloin ihan tasapainossa ole keskenään? Tuhma,kiltti, suru,ilo jne.
- Anonyymi
Eli tarviit piiskaa sopivasti sopivassa tilanteessa, silloin se surukin katoaa.
Vai mitä? Anonyymi kirjoitti:
Eli tarviit piiskaa sopivasti sopivassa tilanteessa, silloin se surukin katoaa.
Vai mitä?Empress saa piiskaa... 🤔
- Anonyymi
EmpressOfTheLight kirjoitti:
Empress saa piiskaa... 🤔
Ei sitä ihan piiskaamalla sentään kannata ajatella.
Löydät vaan jonkun joka sua sitten sopivasti läppäsee vyön alapuolelle selän puolelta niin eipähän oo surua enää.
vai mitä? Anonyymi kirjoitti:
Ei sitä ihan piiskaamalla sentään kannata ajatella.
Löydät vaan jonkun joka sua sitten sopivasti läppäsee vyön alapuolelle selän puolelta niin eipähän oo surua enää.
vai mitä?Anna vaan sille piiskaakin, kyllä se sitä tarttee, ainakin vähän 😂
- Anonyymi
randombypasser kirjoitti:
Anna vaan sille piiskaakin, kyllä se sitä tarttee, ainakin vähän 😂
Piiskaa sopivasti sopivassa tilanteessa, kai hän aikanaan sen "piiskaajansa" löytää.
Ei hän niin ilkeä ole ainakaan mulle ollut, että pitäis piiskata.
Ihan perus höpsö. Anonyymi kirjoitti:
Piiskaa sopivasti sopivassa tilanteessa, kai hän aikanaan sen "piiskaajansa" löytää.
Ei hän niin ilkeä ole ainakaan mulle ollut, että pitäis piiskata.
Ihan perus höpsö.Samaa mieltä, sopivasti hupsu ja piruileva 😁
Aww 🤭♥️
Wupsii... Ei sun pitäny lukea meidän muiden pahoja puheita selkäsi takana 😂❤️
randombypasser kirjoitti:
Wupsii... Ei sun pitäny lukea meidän muiden pahoja puheita selkäsi takana 😂❤️
Mä saan niistä ilmoituksen, tyhmä😁
Mä saan niistä ilmoituksen, tyhmä😁
Ei se tarkoita, että sun tarttee lukea niitä, kuittaat vaan kaiken saastan luetuksi ja siirryt eteenpäin 😁
Sopivan hupsu nainen, ei tuotakaan tiennyt 😂
- Anonyymi
Mikä puolijumala tää hemmo kuvittelee olevansa?
- Anonyymi
Sellanen jolla on valta ja käyttää sitä valtaa.
Eikä se ole kuvittelua vaan tosi juttu. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sellanen jolla on valta ja käyttää sitä valtaa.
Eikä se ole kuvittelua vaan tosi juttu.Pakstallako muka? No anna mun ny kaikki kestää joohoo joo 🤣🤣
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pakstallako muka? No anna mun ny kaikki kestää joohoo joo 🤣🤣
Joo, mun valta on rajaton ja absoluuttinen.
En mä muuten teille saarnaisi.
- Anonyymi
Mikä on ohjeena jos tää avannut silmät. Ja tuntuu että kyllä sitä saanut elämäänsä juuri ne ihmiset jotka kuuluukin . Haluasi tutustua kehenkään täältä. Vastenmielistä porukkaa . Hyvää yötä ja loppuelämää.
- Anonyymi
Sitten kannattaa lähteä liikkeelle johonkin uuteen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sitten kannattaa lähteä liikkeelle johonkin uuteen.
Olipahan surkea neuvo. Kun juuri tajunnut kuinka hyvää mun elämä oli ennen kaikkia näitä ihmisiä ja niiden mielipiteitä. Ennenkuin tiesin niistä yhtään mitään. Miten hyvä mun oli olla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olipahan surkea neuvo. Kun juuri tajunnut kuinka hyvää mun elämä oli ennen kaikkia näitä ihmisiä ja niiden mielipiteitä. Ennenkuin tiesin niistä yhtään mitään. Miten hyvä mun oli olla.
Ihan oikea neuvo se oli.
Sitten suunta sinne uuteen, ei kannata jäädä sinne missä ei viihdy.
Jos palstalla on hirvittävää, niin kokeile jotain uutta paikkaa viettää aikaasi. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihan oikea neuvo se oli.
Sitten suunta sinne uuteen, ei kannata jäädä sinne missä ei viihdy.
Jos palstalla on hirvittävää, niin kokeile jotain uutta paikkaa viettää aikaasi.Missä? Kerro mulle menen hetimmiten. Koko netti täynnä samoja uiveloita. Koko päivän jo ollut ulkona pihahommissa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Missä? Kerro mulle menen hetimmiten. Koko netti täynnä samoja uiveloita. Koko päivän jo ollut ulkona pihahommissa.
Mee netissä vaikka jonnekin huumori sivustolle. mitä niitä nyt on.
Joku pienempi keskustelupalsta aiheesta mikä kiinostaa.
Juutuubiin, eti joku kiinostava kanava jossa seurata vaikka jotain live lähetystä striimiä tms.
fyysisesti sitten ehkä huomenna päivällä tai illemmalla jonnekin naapurikylään kaupunkiin missä et ole ollut, järven/meren rantaan kahvilaan terassille oleskelemaan tms.
Onhan niitä vaihtoehtoja.
- Anonyymi
Kiltti ja lempeä olen, enkä halua pahaa kenellekään. Täällä kirjoitan auki tunteeni mieheen, jota en voi saada. Tiedän, että näissä hatarissa haavekuvissa eläminen vain pahentaa sieluni ja henkeni tilaa, mutta on todella vaikea luopua. Vielä vaikeampaa asiasta tekee se, että uskon tunteiden olevan molemminpuoleisia. Olemme tässä helvtin tulessa yhdessä, vaikkakin erillään. Jumala anna anteeksi.
- Anonyymi
Voin johdattaa sinut siitä ulos. Tiedät kyllä miksi.
- Anonyymi
Aloitus ei muuten ollut minulta. Se on joltain joka on katsonut papin toimintaa telkkarista. 🤭
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voin johdattaa sinut siitä ulos. Tiedät kyllä miksi.
Tuskinpa tuntematon voit minua auttaa. Ja vaikka olisit tunnettu, tämä on oma ongelmani. Vain Jumala voi ottaa tämän ristin pois minulta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuskinpa tuntematon voit minua auttaa. Ja vaikka olisit tunnettu, tämä on oma ongelmani. Vain Jumala voi ottaa tämän ristin pois minulta.
Koita katsoa tilannetta uusin silmin.
- Anonyymi
Saisko sulta palstapappi synninpäästön? 🤗
- Anonyymi
Riippuu synnin laadusta.
- Anonyymi
Millaiset vanhemmat on ätmelillä joka kasvaa noin epävarmaan kieroon. Pahat on traumat jota yritetään palstalla parantaa näillä noviisinomaisilla narsistin leikkimisillä mutta todellisuudessa pelkää omaa varjoaankin
- Anonyymi
Tämän päivän saarna voisi mennä sitten vaikka teille ärripurreille.
Kyllä kylässä voi käydä känkkäränkkä, kun on känkkäränkkä päivä.
Onhan se kiva, että ärripurreilla on joskus ne ärripurri känkkäränkkä päivät.
Mutta älä tule liian usein känkkäränkkä, tule vain maksimissaan kerran vuodessa.
Kun muuten sä taiot kärpäsestä härkäsen ja sitä loitsimista ei jaksa kukaan kuunnella.
Kun kaiken takana onkin vain pieni känkkäränkä noita.
Joo, ei tarvii sitten noitarovioita sytytellä ja noitavasaralla kuulustella syitä, kun käyttää sen loitsu energiansa vaikka polttopuiden pilkkomiseen tai johonkin muuhun hyödylliseen.
Mutta sitten kun se ärripurri kuuntelee tätä viisautta ja rauhoittuu sen äärellä, niin elämä on ihanaa ja hänestä tulee kiltti ja ihana höpönassu.
:)- Anonyymi
Tiedättehän, että noidatkin palvelevat tätä saarnaajaa,
kun hän hyvää sanomaa julistaa.
heidät myös huomioi ja heitä valistaa,
ärripurrit näin hellästi alistaa.
On kivempi olla se höpönassu,
joka kauniita loitsuja loitsii,
rakkauden loitsuja loitsuu
ja lemmen juomasta juopuu.
Vai mitä?
:) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tiedättehän, että noidatkin palvelevat tätä saarnaajaa,
kun hän hyvää sanomaa julistaa.
heidät myös huomioi ja heitä valistaa,
ärripurrit näin hellästi alistaa.
On kivempi olla se höpönassu,
joka kauniita loitsuja loitsii,
rakkauden loitsuja loitsuu
ja lemmen juomasta juopuu.
Vai mitä?
:)Noitia ei kannata suututtaa. Pidä vihollinen lähellä😉
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Noitia ei kannata suututtaa. Pidä vihollinen lähellä😉
Yleensäkään ketään ei pitäisi suututtaa.
Olen ollut läheisempi niille, joista olisi tullut pysyä kaukana ja kaukaisempi niille, joiden olisi tullut ottaa minut vastaan.
En tuomitse nimen mukaan vaan hedelmien mukaan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yleensäkään ketään ei pitäisi suututtaa.
Olen ollut läheisempi niille, joista olisi tullut pysyä kaukana ja kaukaisempi niille, joiden olisi tullut ottaa minut vastaan.
En tuomitse nimen mukaan vaan hedelmien mukaan.Banana 🍌🍌🍌
Väärä hedelmä? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Banana 🍌🍌🍌
Väärä hedelmä?Se menee näin: tehkää toisille niin kuin toivoisitte itsellennekin tehtävän.
- Anonyymi
Seuraava saarna on teille rikotuille ja särjetyille, väärin kahlein kahlituille.
On mulla yleisavain, jolla kahleenne avaan.
Hiljentykää ja vain tarkkailkaa, niin kahleenne tyhjiksi raukeaa.
Solmunne aukeaa ja vapautenne koittaa.
Ihan hiljaa vaan ja voitte kuulla kun kahleenne maahan putoaa.
Häkin ovi avataan ja saatte jälleen vapaana lentää.
:)- Anonyymi
Otan apusi vastaan.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 934740
Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?854099Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen
"Yleisessä tiedossa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki1674077Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä1162668Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1362623- 442187
Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian282077Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2261860- 881729
Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni91727