Ei saa nukuttua
Kuka kuuntelee jytää koko kylä raikaa
14
925
Vastaukset
- Anonyymi
joku pikkupoika taas saanut autoon uudet bassokaiuttimet. Soidinmenoilla naaraita houkuttelee huudattamalla stereoita?
- Anonyymi
Sinä se et taida naista saada hyvä että ne miehetkään perässäsi juoksee
Anonyymi kirjoitti:
Sinä se et taida naista saada hyvä että ne miehetkään perässäsi juoksee
Anonyymi
31.05.2023 00:22
mitäs sitä pyhäjärven v..ttuilevalle luotsille muuta? Vaihteeksi kierroksella kun ei ole mitään muutakaan elämää kuin trollaaminen suolessa..24trollilIe kirjoitti:
Anonyymi
mitäs sitä pyhäjärven v..ttuilevalle luotsille muuta? Vaihteeksi kierroksella kun ei ole mitään muutakaan elämää kuin trollaaminen suolessa..ja sensuuri kehiin kun käry käy (luotsi trollaa).
- Anonyymi
24trollilIe kirjoitti:
Anonyymi
mitäs sitä pyhäjärven v..ttuilevalle luotsille muuta? Vaihteeksi kierroksella kun ei ole mitään muutakaan elämää kuin trollaaminen suolessa..Ihan Kärsämäki en oon
- Anonyymi
Antaa ukkojen soittaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Antaa ukkojen soittaa
Miksi pitäisi antaa soittaa? Hommatkoot kuulokkeet, niin ei tarvi häiriköidä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi pitäisi antaa soittaa? Hommatkoot kuulokkeet, niin ei tarvi häiriköidä.
Saatana jos sinulla on autossa radio niin etkai sinä kuulokkeita käytä helevetin pässi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saatana jos sinulla on autossa radio niin etkai sinä kuulokkeita käytä helevetin pässi
No hommaa sitten kuulolaite, niin ei tarttee huudattaa häiriöksi asti.
- Anonyymi
Muuta Syrjä kylälle ja mitäpä tuo teitä kiinnostaa jos aikuinen mies saanu mankan toimimaa
- Anonyymi
Sen mankan voi roudata korpeen ja huudattaa siellä.
- Anonyymi
kesäöinä ei nukuta.talvet on sitä varte.
- Anonyymi
Kyllä nukutaan, päivät ovat valvomista varten.
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42437- 1161607
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361346Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
- 571041
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051034Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882