Minulla on II-tyypin diabetes. Paastoarvot pysyvät liikunnalla 6-7.5 välillä. Onko kokemusta miten kirkkaan alkoholin ja parin saunaoluen juominen huonontaa tilannetta.
Onko tilanne eri jos käyttää diabetes lääkitystä?
Miten olut ja alkoholi
2
2625
Vastaukset
- hajuakaan
miten alkoholi ja diabetes sopivat yhteen, mutta olen tuntenut alkoholistin, joka joi nimenomaan kirkkaita tai olutta halutessaan päihtyä. Olen asunut vuosia jo eri paikkakunnalla, joten en tiedä hänen voinnistaan muuta kuin, että hengissä on.
- veljeni
Niin siis veljeni käyttää lääkitystä, ei insuliinia vaan tabletteja. Hän käyttää myös alkoholia mielestäni sellaisella normaalilla tavalla, ei siis vedä "katokännejä". Ja juomina hänellä kuluu eniten olutta, sitten punaviiniä ja määrällisesti vähiten teräviä.
Pitkäaikaissokeri hänellä on ollut siinä 6,7% paikkeilla ja paastoarvot yleensä 7-7,5 mmol/l.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 162326
- 441261
Piilorikollisuutta Puolangan päätöksentekoelimissä? Kyllä! Julkisesti todistettu!
Kyösti (kesk) rehenteli julkisissa tiedotusvälineissä tehneen jo ennen vaaleja sopimuksen kokoomuksen ehdokkaiden kanssa70897- 45821
Miten suomalaiset miehet
On usein niin aikaansaamattomia? Odottavat prinsessapalvelua. Odottavat, että nainen tekee aloitteen, että nainen pyytää134816- 59797
- 42766
Eräs läheinen sanoi
Että mies kyllä ottaa aina itse yhteyttä, jos on kiinnostunut. Oli tilanne mikä hyvänsä. Kuulemma kuvittelin koko jutun.44725Eduskunnassa valmistaudutaan jo persujen täydelliseen romahdukseen - Koko paska kaatuu hetkessä
– On mahdollista, että käy kuin Assadin Syyrialle tai Ceaușescun Romanialle: koko paska kaatuu aivan hetkessä, kun tarpe161709Iloista ja aurinkoista pääsiäistä kaikki palstan kivat sinkut :)
Täällä on näköjään vähän huono meininki tarttunut kuin tuolta muualta mutta pidetään edelleen tämä puoli suht positiivis130673