Millainen paikka kyseinen pubi mahtaa olla noin hinta/laatusuhteeltaan?
Pub olkkari
8
925
Vastaukset
- Anonyymi
Hyvä mesta, ei tarvitse koskaan lähteä yksin kotio vaan aina on joku jonne kainalossa.
- Anonyymi
Ei ravintola tarjoaa mitään niin jäljellä on olkkari, pubi ruusujen ja umpi juoppojen kanta paikka.
- Anonyymi00008
Tämä paikka on paskin pub mitä tiedän. Menet ovesta sisään niin joku 50 kiloinen rääpäle on aina uhoomassa ja sitten rahaa vaatimassa kun saa turpaansa. Tiskillä on nykyään joku joka väittää olevansa Afganistanin sotaveteraani.
- Anonyymi00010
Sinulla on se ongelma että olet ihmisille epäkohtelias. Juominen ei ole se tärkein asia vaan muiden ihmisten kanssa seurustelu. Kyllä sinä saat sen viinasi, kun maltat odottaa vuoroasi.
- Anonyymi00012
Anonyymi00010 kirjoitti:
Sinulla on se ongelma että olet ihmisille epäkohtelias. Juominen ei ole se tärkein asia vaan muiden ihmisten kanssa seurustelu. Kyllä sinä saat sen viinasi, kun maltat odottaa vuoroasi.
Moro veteraani
- Anonyymi00009
Hyvä paikka viettää aikaa. Hieno henkilökunta ja asiakkaat mukavia.
- Anonyymi00011
Kävin, näin ja voitin. 🍻
- Anonyymi00013
Juukalaisia teinejä täynnä jotka ei osaa käyttäytyä. Tämä paikka pitäisi laittaa kiinni kun henkilökunta ei puutu näitten kukkakeppien käytökseen millään tavalla.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi
Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh2021622- 811100
Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm101915- 77885
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp86802- 119754
- 111733
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante117628- 48607
- 19576