Uuden pakan testausta

Anonyymi-ap

Otan sinulle yhden riimun ja luen kortesta lähitulevaisuuden energiaa.
Sen verran toivoisin, että kerrot oletko mies vai nainen :)

45

103

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mies. Riittääkö vai haluatko lisätietoja?

• Anonyymi

Riimu: gebo - lahja
        Koet tai tulet kokemaan henkisen heräämisen. Sinulla on lahja,kyky. Tulet saamaan sen mitä olet määrätietoisesti tavoitellut. Olet kuin Feeniks, joka nousee tuhkasta.

• Anonyymi kirjoitti:

Koet tai tulet kokemaan henkisen heräämisen. Sinulla on lahja,kyky. Tulet saamaan sen mitä olet määrätietoisesti tavoitellut. Olet kuin Feeniks, joka nousee tuhkasta.

Kiitos! Jään jännittämään mitä tuleman pitää ja pidän tämän riimun mielessäni.

• Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

Kiitos! Jään jännittämään mitä tuleman pitää ja pidän tämän riimun mielessäni.

Randeee.. olet koukussani.henkinen herääminen on hyvä juttu,yhteinen sellainen. Kakkiksesta ennusti.💩👍🤷‍♀️

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Randeee.. olet koukussani.henkinen herääminen on hyvä juttu,yhteinen sellainen. Kakkiksesta ennusti.💩👍🤷‍♀️

Ps. Pitääkö ne peilit roudata sinne itse. Tuo bestis on niin epäluuloinen että luo kapuloita rattaisiin. Minähän nyt heittäytyisin vaikka mihun,paitsi seksiin,mutta ilman bestistä en lähde minnekkään😆💩

• Anonyymi kirjoitti:

Äläs nyt hätäile. Sähän dumppasit mut ja päätit ottaa Harmiksen. Niin ei se paluu entiseen noin vaan tapahdu, ovesta sisään lompsien. Ehei leidiseni, pikkasen tarvii nyt nöyryyttä 😁

• Anonyymi kirjoitti:

Ps. Pitääkö ne peilit roudata sinne itse. Tuo bestis on niin epäluuloinen että luo kapuloita rattaisiin. Minähän nyt heittäytyisin vaikka mihun,paitsi seksiin,mutta ilman bestistä en lähde minnekkään😆💩

On ne peilit riittävät, vaikkeivät tietty meikkistudio-tasoa olekaan.

• Anonyymi

Äläs nyt hätäile. Sähän dumppasit mut ja päätit ottaa Harmiksen. Niin ei se paluu entiseen noin vaan tapahdu, ovesta sisään lompsien. Ehei leidiseni, pikkasen tarvii nyt nöyryyttä 😁

Mitä höpäjät.🙈lemppasin sut ja otin harmiksen?😆ai kamalaa. Oletko mustis🤭 vai etkö ymmärrä leikkiä? Olen tällainen kiusoittelia eikä minun läppää kannata uskoa,sinunkaan. Mutta kuka muu täällä palstalla on henkinen,kuin minä? Minua tuo tarkoitti. Kysyin jo ennemminkin että joko kirkko on varattu😆 sätki tai pyristele ,mutta mikä olet kohtaloasi pakenemaan😄💩

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä höpäjät.🙈lemppasin sut ja otin harmiksen?😆ai kamalaa. Oletko mustis🤭 vai etkö ymmärrä leikkiä? Olen tällainen kiusoittelia eikä minun läppää kannata uskoa,sinunkaan. Mutta kuka muu täällä palstalla on henkinen,kuin minä? Minua tuo tarkoitti. Kysyin jo ennemminkin että joko kirkko on varattu😆 sätki tai pyristele ,mutta mikä olet kohtaloasi pakenemaan😄💩

Te miehet olette niin hemmetin tosikkoja. Kauhea kilpailu päällä ja aina jostain nokkiin otetaan. Sinällään hellyttävääkin😄💩

• Anonyymi kirjoitti:

Tottakai miehen pitää olla mustis, muutenhan sitä leidit loikkii sylistä toiseen 😂
        Kaikki täällä sanottu on totta, vakavaa asiaa eikä mitään muuta, niin minunkin kaikki juttuni ovat, ikinä en ole leikkiä laskenut enkä tule laskemaankaan 😁

• Anonyymi

Tottakai miehen pitää olla mustis, muutenhan sitä leidit loikkii sylistä toiseen 😂
        Kaikki täällä sanottu on totta, vakavaa asiaa eikä mitään muuta, niin minunkin kaikki juttuni ovat, ikinä en ole leikkiä laskenut enkä tule laskemaankaan 😁

Okei. No sitten et tahdo tällaista meikkinaamaa joka haravoi ,sahaa ja poraa täysissä meikeissään. Mökilläkin on on korkkarit jalassa !💩

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Okei. No sitten et tahdo tällaista meikkinaamaa joka haravoi ,sahaa ja poraa täysissä meikeissään. Mökilläkin on on korkkarit jalassa !💩

Ps. Tämä on läppä palsta. En tiedä kuka on harmis tai kuka rande. Pelkkiä palsta haamuja. Haamu olen itsekkin. Älkää rakkaat ihmiset olko tosikkoja. Iloitkaa ja rakastakaa! Täällä ei olla anonyymeinä suhteessa yhtään kehenkään.💩

• Anonyymi

Mies kaipaisi ennustusta lähitulevaisuudesta. Mahtaisiko löytyä mitään toivoa saada suhteen liekki syttymään uudestaan.

• Anonyymi

Kiitos jo etukäteen 😊

• Anonyymi

Riimu: Elhaz -korkeampi tietoisuus

Tavoittelet jotain ja välillä sinusta tuntuu, että kaikki on turhaa. Kuin pussi missä on reikä. Kaikki menee pilalle. Usko itseesi ja siihen mitä teet. Jotain kivoja uutisia on tulossa myös naisrintamalla. Ehkäpä saat viestin tai viestiisi vastataan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Riimu: Elhaz -korkeampi tietoisuus

Tavoittelet jotain ja välillä sinusta tuntuu, että kaikki on turhaa. Kuin pussi missä on reikä. Kaikki menee pilalle. Usko itseesi ja siihen mitä teet. Jotain kivoja uutisia on tulossa myös naisrintamalla. Ehkäpä saat viestin tai viestiisi vastataan.

Kiitos. Outoa miten hyvin tuo osuu kohdalleen. Olet taitava 😊

• Anonyymi

Mies tarvitsisi jonkinlaista lähitulevaisuuteen liittyvää. Mitä kortit näyttää? Kiitos jo etukäteen.

• Anonyymi

Riimu: Raidho - kyyti
        Tavoittelet jotain minkä uskot tuovan täyttymyksen elämääsi. Sinun pitäisi ensin valita oikea suunta. Olet ehkä eksyksissä ja et tiedä kumpaan suuntaan lähdet. Luota intuitioon sillä löydät oikean reitin. Usko itseesi.

• Anonyymi

Nainen olisi kiitollinen, jos kortin nostaisit. -🙏

• Anonyymi

Sinulla on ehkä ollut henkisesti vaikeita aikoja takana. Asiat tulevat muuttumaan nopeasti ja jotain kivaa luvassa. Mahdollisesti joku romanttinen tarjous tulossa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinulla on ehkä ollut henkisesti vaikeita aikoja takana. Asiat tulevat muuttumaan nopeasti ja jotain kivaa luvassa. Mahdollisesti joku romanttinen tarjous tulossa.

Ihana ennustus, kiitos paljon🙏.

• Anonyymi

Minulle ei ennusta enää kukaan muu kuin minä itse. Sen verran on mustaa porukkaa mukanajitka tekevät "hyvää".

• Anonyymi

Se on sinun valintasi ja kunnioitan sitä :) kenellekään ei voi ilman lupaa kortteja nostella.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se on sinun valintasi ja kunnioitan sitä :) kenellekään ei voi ilman lupaa kortteja nostella.

Joo, varmaan kortit vielä pientä mitä täällä on tehty. En viitsi lähteä itse mukaan, unet kertovat tarvittavan.

• Nainen.

• Anonyymi

Riimu: Isa -jää
        Joku ihminen on aiheuttanut sinulle joskus ahdistusta ja tuskaa. Olet parantumisprosessin loppuvaiheessa Joku henkilö on tulossa elämääsi sillä kortit päättyy rakastavaisiin.

• Anonyymi

Olen T-mies.

• Anonyymi

Riimu: Funjo - ilo

Uuden oppimista, tavoittelet jotain intohimoisesti. Tulet pääsemään tavoitteisiin ja joku uusi alku odottaa. Koet kuitenkin jonkun henkisen muutoksen ensin, joka saattaa tuntua raskaalta. Tulet olemaan tasapainossa kaikilla elämän alueilla. Usko itseesi.

• Anonyymi

Nainen ja energiaa tässä tarvittaisiin kipeästi.

• Anonyymi

Laguz - unelmat, intuitio

Tulet löytämään henkisen vahvuutesi tai olet juuri löytänyt sen. Vapautat itsesi jostain taakasta ja tunnet, että koko maailma on sinun. Usko itseesi.

• Anonyymi

Nainen.

• Anonyymi

Riimu: Othala - perintö

Olet henkinen ja intuitiivinen. Jotain surua voi tulla tai on jo tullut. En tiedä onko tuo riimu enne ja tulet saamaan perintöä tai lahjan, mutta sinulla näyttäisi ainakin raha-asiat olevan hyvin.

• Anonyymi

K-nainen

• Anonyymi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinulla on jotain miestä kohtaan intohimoisia tunteita, jopa olet riippuvainen siitä tunteesta. Voimakkaasti tulee korteista ilmi, että joku valtaa mielesi. Korteista ei kuitenkaan nyt ota selvää jääkö tämä asia vain mentaali puolelle vai voiko jotain todellista tapahtua. Kortit päättyvät rakastavaisiin, jotka ovat selät vastakkain kiinni toisissaan köydellä. Tämän voi tulkita monella eri tavalla joko teidät on tarkoitettu yhteen tai sinun pitäisi päättää päästätkö hänet päästäisi pois ja jatkat matkaasi.

• Anonyymi

Kun ei nykyisin tiedä.
      Jätetään. Ohi.

• Anonyymi

Nainen ❤

• Anonyymi

Riimu: Kenaz - luovuus

Joku asia on vaivannut sinua. Välillä tuntuu ettei mikään onnistu, olet jumissa. Löydät kuitenkin jonkun luovan ratkaisun, ulospääsyn tilanteesta. Olet tehnyt jo pohjatyötä ja tasapainottelet asioiden kanssa. Onnistumisen mahdollisuus on suuri.

• Anonyymi

Nainen kysyjänä. Rakkausrintama kiinnostaa. Kiitos jo etukäteen.🙂

• Anonyymi

Riimu: Ansuz - sisäinen viisaus

Näen korteista rakkauden,itsensä rakastaminen nimittäin. Löydät (tai olet ehkä jo löytänyt)itsesi hyväksynnän ja opit rakastamaan itseäsi. Sinulla on joku erityinen tarkoitus annettavana muille ihmiselle. Sinussa on ehkä hieman valotyöntekijän ominaisuuksia. Voit auttaa muita.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Riimu: Ansuz - sisäinen viisaus

Näen korteista rakkauden,itsensä rakastaminen nimittäin. Löydät (tai olet ehkä jo löytänyt)itsesi hyväksynnän ja opit rakastamaan itseäsi. Sinulla on joku erityinen tarkoitus annettavana muille ihmiselle. Sinussa on ehkä hieman valotyöntekijän ominaisuuksia. Voit auttaa muita.

Intuitio sanoi, että vastaukseen tulee tuo itsensä rakastaminen. 😄
        Vastaus ei ollut sikäli yllättävä, että olisi sisältänyt uutta informaatiota itselleni. Yllättävää oli se, kuinka oikeaan vastaus osui, ajankohtaisuudessaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Intuitio sanoi, että vastaukseen tulee tuo itsensä rakastaminen. 😄
        Vastaus ei ollut sikäli yllättävä, että olisi sisältänyt uutta informaatiota itselleni. Yllättävää oli se, kuinka oikeaan vastaus osui, ajankohtaisuudessaan.

Se oma intuitio on usein oikeassa 👌

• Anonyymi

Kiitos, kun sain testata pakkaa. Nyt pitää lopettaa. Olette ihania♥️

• Anonyymi

En ole aiemmin näihin vastannut. Olen nainen ja rakastunut mieheen.

• Anonyymi

Nainen ei mikään tyttönen enää 😁. Mikä on elämäni tarkoitus? Voitko katsoa korteista? Kiitos paljon!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Anteeksi mies

En vaan osaa kohdata sinua ja olla normaali. En tiedä mikä vaivaa. Samaan aikaan tekee mieli tulla lähelle ja kuitenkin
      Ikävä
      57
      8467
    2. Mietin aina vain

Minä niin haluaisin nähdä sinut. Ei tuo yhden ainoan kuvan katsominen paljon helpota... Miksi sinä et voisi olla se roh
      Tunteet
      12
      3309
    3. Hetken jo luulin, että en ikävöi sinua koko aikaa

Mutta nyt on sitten taas ihan hirveä ikävä jotenkin. Tiedätköhän sinä edes, kuinka peruuttamattomasti minä olen sinuun r
      Ikävä
      26
      2470
    4. Palstan henkisesti sairaat ja lihavat

Täällä on sairaita, työttömiä ihmisiä kirjoittelemassa joilla ei ole tarkoituksena kuin satuttaa ihmisiä. Jos eksyt pals
      Ikävä
      114
      2000
    5. Kysely lieksan miehille

Olemme tässä pohtineet tällaista asiaa, että miten on. Tästä nyt on paljon ollut juttua julkisuudessakin aina sanomaleht
      Lieksa
      80
      1960
    6. Outoa että Trump ekana sanoutui irti ilmastosopimuksesta

kun Kaliforniaa riepottelee siitä johtuvat tuhoisat maastopalot. Hirmumyrskytkin ovat USA:ssa olleet tuhoisia.
      Maailman menoa
      350
      1648
    7. Saan kengurakkaan kotiin viikon päästä

Mitä tapahtui? Martina hehkutti tätä stoorissaan reilu viikko sitten, mutta eipä aussimiestä Suomessa näkynyt, vaan tapa
      Kotimaiset julkkisjuorut
      241
      1402
    8. FinFamin ryhmät

Älkää hyvät ihmiset luottako tähän tahoon. Ryhmiä on, mutta eivät ne toimi. Ihmisiä savustetaan ulos, vaikka näissä piir
      Salo
      0
      1191
    9. Olen vähän

Hysteerinen se on totta. Etkai ymmärrä miten syvästi tunnen sinua kohtaan. Ja olet aina lähelläni. Olet osa jo jotain. I
      Ikävä
      10
      1075
    10. Osmo Peltola voitti ansaitusti Kultaisen Venlan - Kirvoitti yleisöltä mahtavan reaktion!

JEE, onnea Osmo! Osmo Peltola voitti Vuoden esiintyjän Kultainen Venla -palkinnon. Isä-Peltsin ja Osmon luontoseikkailu
      Suomalaiset julkkikset
      66
      1010
    Aihe