Dacistin arkea

Anonyymi-ap

Nyt kyllä ahdistaa kun polkupyörästä on ketjut poikki ja kumit tyhjinä ja Dacia on maannut 5 vuotta ladon takana kompostina. Oujee, millä mä pääsen hakemaan perjantaipullon. Nyt ahdistaa.

14

621

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Klo 00.54:18 se oli Corolla, klo 16.13:46 Dacia kompostina. Kumpi se on, vai onko molemmat?

• Anonyymi
    • Anonyymi

Eeei mä hajoon. Miksi rasia myy niin hyvin. On kuiteskin ankee ilmestys tien päällä. Sisustan laatu kuin 80-luvulta. Tällaisia kinnereitä porukat osteloo pää märkänä. Eeei mä hajoon. Kommentteja.

• Anonyymi

Dacian markkinaosuus tulee kasvamaan myös Suomessa, vaikka kuinka vastustaisit. Kansa oppii, että auto käyttöesine.

• Anonyymi

Dacia on Euroopan viidenneksi eniten myyty merkki. Pösö on kakkosena.

• Anonyymi

Eeeei mä hajoon. Pää märkänä ostetahan rasiaa vaikka kaupassa olisi aitoja länsiautoja. Sitten ihastellaan komiaa rasia Daciaa jossa manuaalinen ilmastointi, ikkunaveivit ja sitä rataa. En ymmärtä. En alkuunkaan.

• Anonyymi

Sinä et ymmärrä, mutta moni ymmärtää mikä on Dacian idea.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinä et ymmärrä, mutta moni ymmärtää mikä on Dacian idea.

Eeei mä hajoon. Kertoppa miulle rasia Dacian idea. En ymmärrä. Valmistaa halpoja kknnereitä. Siinäkö koko idea??

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eeei mä hajoon. Kertoppa miulle rasia Dacian idea. En ymmärrä. Valmistaa halpoja kknnereitä. Siinäkö koko idea??

Ajan Dacialla enkä halua selitellä mitään. Hajoo kaikessa rauhassa, jos et ole jo hajonnut. Jokainen valitkoon itse ajokkinsa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ajan Dacialla enkä halua selitellä mitään. Hajoo kaikessa rauhassa, jos et ole jo hajonnut. Jokainen valitkoon itse ajokkinsa.

Eeiii mä hajoon. Sinä ajat tyytyväisesti rasialla. Minun autosta takkuu on jo loppununna, ruoste raiskannut korin ja suuttimet vuotaa pensaa. Apuaaa. Mä hajoon

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eeiii mä hajoon. Sinä ajat tyytyväisesti rasialla. Minun autosta takkuu on jo loppununna, ruoste raiskannut korin ja suuttimet vuotaa pensaa. Apuaaa. Mä hajoon

Älä valita, vaan hävitä se vanha mersun lintta.

• Anonyymi

Nyt kyllä ahdistaa kun polkupyörästä on ketjut poikki ja kumit tyhjinä ja kaveri on maannut 5 vuotta ladon takana kompostina. Oujee, millä mä pääsen hakemaan perjantaipullon. Nyt ahdistaa rinnassa. Tyypillisiä alkoholistin aamulauseita itsestäsi !!

• Anonyymi

Tuo kuulostaa enemmän Pohjois-Karjalan vanhanpojan Corollalta.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta

Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852
      Maailman menoa
      274
      4775
    2. Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan

Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään
      Maailman menoa
      100
      3556
    3. Vedonlyöntiä .

Olen valmis lyömään ison vedon , että homma kaatuu . Jos kerta Sivonen ei lähde mukaan , niin ei tuoho usko kukaan muuka
      Ähtäri
      27
      2952
    4. Turvaan tulleet lähettävät omia lapsiaan vaaraan - hullua

MOT-ohjelman jakso ”Loma vaihtui kahleisiin” kertoi, kuinka Suomessa ja muualla Euroopassa asuvat somaliperheet lähettäv
      Maailman menoa
      67
      2360
    5. Mikä on pahinta, mitä kaivatullesi

pelkäät tapahtuvan? Jos kuolemaa, vakavia sairauksia yms. ei lasketa?
      Ikävä
      102
      2279
    6. TUNNISTELAATIKKO

Tähän ketjuun voi laittaa yhdellä tai kahdella lauseella (tai vaikka yhdellä sanalla) täydellisen tunnisteen, jonka vain
      Ikävä
      93
      1556
    7. Tykkäätkö enemmän tavis- vai julkkiskisaajista tv:ssä?

Tykkäätkö enemmän tavis- vai julkkiskisaajista tv:ssä? Moni reality ja visailuohjelma luottaa julkkiksiin, mutta sentään
      Tv-sarjat
      28
      1329
    8. Minkä tunteen tunnet

juuri nyt? ap kiitollisuuden.
      Tunteet
      41
      1326
    9. Zoo jatkaa - jatkuuko mustamaalaus?

Tänään on päätetty Zoon avaamisesta uudelleen. Mielenkiintoista nähdä kautokurujen reaktio, nyt kun kyse ei ole kunnalli
      Ähtäri
      75
      1294
    10. Kohdataankohan me

Enää koskaan?
      Ikävä
      67
      966
    Aihe