Dacistin arkea

Anonyymi-ap

Nyt kyllä ahdistaa kun polkupyörästä on ketjut poikki ja kumit tyhjinä ja Dacia on maannut 5 vuotta ladon takana kompostina. Oujee, millä mä pääsen hakemaan perjantaipullon. Nyt ahdistaa.

14

530

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Klo 00.54:18 se oli Corolla, klo 16.13:46 Dacia kompostina. Kumpi se on, vai onko molemmat?

• Anonyymi
    • Anonyymi

Eeei mä hajoon. Miksi rasia myy niin hyvin. On kuiteskin ankee ilmestys tien päällä. Sisustan laatu kuin 80-luvulta. Tällaisia kinnereitä porukat osteloo pää märkänä. Eeei mä hajoon. Kommentteja.

• Anonyymi

Dacian markkinaosuus tulee kasvamaan myös Suomessa, vaikka kuinka vastustaisit. Kansa oppii, että auto käyttöesine.

• Anonyymi

Dacia on Euroopan viidenneksi eniten myyty merkki. Pösö on kakkosena.

• Anonyymi

Eeeei mä hajoon. Pää märkänä ostetahan rasiaa vaikka kaupassa olisi aitoja länsiautoja. Sitten ihastellaan komiaa rasia Daciaa jossa manuaalinen ilmastointi, ikkunaveivit ja sitä rataa. En ymmärtä. En alkuunkaan.

• Anonyymi

Sinä et ymmärrä, mutta moni ymmärtää mikä on Dacian idea.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinä et ymmärrä, mutta moni ymmärtää mikä on Dacian idea.

Eeei mä hajoon. Kertoppa miulle rasia Dacian idea. En ymmärrä. Valmistaa halpoja kknnereitä. Siinäkö koko idea??

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eeei mä hajoon. Kertoppa miulle rasia Dacian idea. En ymmärrä. Valmistaa halpoja kknnereitä. Siinäkö koko idea??

Ajan Dacialla enkä halua selitellä mitään. Hajoo kaikessa rauhassa, jos et ole jo hajonnut. Jokainen valitkoon itse ajokkinsa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ajan Dacialla enkä halua selitellä mitään. Hajoo kaikessa rauhassa, jos et ole jo hajonnut. Jokainen valitkoon itse ajokkinsa.

Eeiii mä hajoon. Sinä ajat tyytyväisesti rasialla. Minun autosta takkuu on jo loppununna, ruoste raiskannut korin ja suuttimet vuotaa pensaa. Apuaaa. Mä hajoon

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eeiii mä hajoon. Sinä ajat tyytyväisesti rasialla. Minun autosta takkuu on jo loppununna, ruoste raiskannut korin ja suuttimet vuotaa pensaa. Apuaaa. Mä hajoon

Älä valita, vaan hävitä se vanha mersun lintta.

• Anonyymi

Nyt kyllä ahdistaa kun polkupyörästä on ketjut poikki ja kumit tyhjinä ja kaveri on maannut 5 vuotta ladon takana kompostina. Oujee, millä mä pääsen hakemaan perjantaipullon. Nyt ahdistaa rinnassa. Tyypillisiä alkoholistin aamulauseita itsestäsi !!

• Anonyymi

Tuo kuulostaa enemmän Pohjois-Karjalan vanhanpojan Corollalta.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      127
      1964
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      100
      1720
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      57
      1360
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      76
      1320
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      31
      1028
    6. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      47
      926
    7. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      51
      923
    8. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      44
      882
    9. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      109
      853
    10. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      73