Dacistin arkea

Anonyymi-ap

Nyt kyllä ahdistaa kun polkupyörästä on ketjut poikki ja kumit tyhjinä ja Dacia on maannut 5 vuotta ladon takana kompostina. Oujee, millä mä pääsen hakemaan perjantaipullon. Nyt ahdistaa.

14

491

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Klo 00.54:18 se oli Corolla, klo 16.13:46 Dacia kompostina. Kumpi se on, vai onko molemmat?

• Anonyymi
    • Anonyymi

Eeei mä hajoon. Miksi rasia myy niin hyvin. On kuiteskin ankee ilmestys tien päällä. Sisustan laatu kuin 80-luvulta. Tällaisia kinnereitä porukat osteloo pää märkänä. Eeei mä hajoon. Kommentteja.

• Anonyymi

Dacian markkinaosuus tulee kasvamaan myös Suomessa, vaikka kuinka vastustaisit. Kansa oppii, että auto käyttöesine.

• Anonyymi

Dacia on Euroopan viidenneksi eniten myyty merkki. Pösö on kakkosena.

• Anonyymi

Eeeei mä hajoon. Pää märkänä ostetahan rasiaa vaikka kaupassa olisi aitoja länsiautoja. Sitten ihastellaan komiaa rasia Daciaa jossa manuaalinen ilmastointi, ikkunaveivit ja sitä rataa. En ymmärtä. En alkuunkaan.

• Anonyymi

Sinä et ymmärrä, mutta moni ymmärtää mikä on Dacian idea.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinä et ymmärrä, mutta moni ymmärtää mikä on Dacian idea.

Eeei mä hajoon. Kertoppa miulle rasia Dacian idea. En ymmärrä. Valmistaa halpoja kknnereitä. Siinäkö koko idea??

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eeei mä hajoon. Kertoppa miulle rasia Dacian idea. En ymmärrä. Valmistaa halpoja kknnereitä. Siinäkö koko idea??

Ajan Dacialla enkä halua selitellä mitään. Hajoo kaikessa rauhassa, jos et ole jo hajonnut. Jokainen valitkoon itse ajokkinsa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ajan Dacialla enkä halua selitellä mitään. Hajoo kaikessa rauhassa, jos et ole jo hajonnut. Jokainen valitkoon itse ajokkinsa.

Eeiii mä hajoon. Sinä ajat tyytyväisesti rasialla. Minun autosta takkuu on jo loppununna, ruoste raiskannut korin ja suuttimet vuotaa pensaa. Apuaaa. Mä hajoon

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eeiii mä hajoon. Sinä ajat tyytyväisesti rasialla. Minun autosta takkuu on jo loppununna, ruoste raiskannut korin ja suuttimet vuotaa pensaa. Apuaaa. Mä hajoon

Älä valita, vaan hävitä se vanha mersun lintta.

• Anonyymi

Nyt kyllä ahdistaa kun polkupyörästä on ketjut poikki ja kumit tyhjinä ja kaveri on maannut 5 vuotta ladon takana kompostina. Oujee, millä mä pääsen hakemaan perjantaipullon. Nyt ahdistaa rinnassa. Tyypillisiä alkoholistin aamulauseita itsestäsi !!

• Anonyymi

Tuo kuulostaa enemmän Pohjois-Karjalan vanhanpojan Corollalta.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jäätävä epävarmuus

Mistä tää hirveä epävarmuus molemminpuolin johtuu? Pohjimmiltaan uskon, että molemmat tietää, että tunteita on. Vai onko
      Ikävä
      84
      1746
    2. Ainakin hän on elossa

ehdin jo huolestua.
      Ikävä
      43
      1389
    3. En malta odottaa mies että tulet minuun

Sykkivänä ja intohimon palossa ujutat hitaasti upean rakkauden miekkasi minuun, ja antaudutaan kiihkeään rakasteluun. Hu
      Ikävä
      119
      1180
    4. Siltojen varjoissa

Siltojen varjoissa Yksinäinen susi kulkee, hiljaisuudessa sanoja punnitsee. Sydän auki, paljas liekki rinnassa, siltoja
      Ikävä
      279
      1115
    5. Vanhemmalle naiselle

Ihastuin sinuun kauan sitten. Luonteeseen, ulkonäköön ja iloisuuteen. Olen haaveillut sinusta sen jälkeen monet kerrat.
      Ikävä
      84
      1115
    6. Mitä hellittelynimiä

Sinulla on kaivatustasi?
      Ikävä
      63
      942
    7. Mitä meille oikein

Tapahtuu vai tapahtuuko mitään?
      Ikävä
      56
      932
    8. Pitsaa selliiä

Onko uudet pitsat hyviä, kannatteooko käyvä vai suosiollako pittää hilipasta sotkamoon
      Kuhmo
      20
      900
    9. Persut romahti Haapaveellä, kiitos Ilkka!

Persut saivat historiallisen tappion haapaveellä! Kiitos Ilkka!
      Haapavesi
      39
      865
    10. Tiedätkö et olet

Ärsyttävän hyvännäköinen.
      Ikävä
      34
      844
    Aihe