Nyt kyllä ahdistaa kun polkupyörästä on ketjut poikki ja kumit tyhjinä ja Dacia on maannut 5 vuotta ladon takana kompostina. Oujee, millä mä pääsen hakemaan perjantaipullon. Nyt ahdistaa.
Dacistin arkea
14
491
Vastaukset
- Anonyymi
Klo 00.54:18 se oli Corolla, klo 16.13:46 Dacia kompostina. Kumpi se on, vai onko molemmat?
- Anonyymi
Tesla Y on ollut alkuvuoden myydyin auto Euroopassa. Dacia Sandero toisena ja VW T-Roc kolmantena. Hyvin tuntuu Daciallakin menevän.
https://www.autocar.co.uk/car-news/new-cars/best-selling-cars-europe-2023 - Anonyymi
Eeei mä hajoon. Miksi rasia myy niin hyvin. On kuiteskin ankee ilmestys tien päällä. Sisustan laatu kuin 80-luvulta. Tällaisia kinnereitä porukat osteloo pää märkänä. Eeei mä hajoon. Kommentteja.
- Anonyymi
Dacian markkinaosuus tulee kasvamaan myös Suomessa, vaikka kuinka vastustaisit. Kansa oppii, että auto käyttöesine.
- Anonyymi
Dacia on Euroopan viidenneksi eniten myyty merkki. Pösö on kakkosena.
- Anonyymi
Eeeei mä hajoon. Pää märkänä ostetahan rasiaa vaikka kaupassa olisi aitoja länsiautoja. Sitten ihastellaan komiaa rasia Daciaa jossa manuaalinen ilmastointi, ikkunaveivit ja sitä rataa. En ymmärtä. En alkuunkaan.
- Anonyymi
Sinä et ymmärrä, mutta moni ymmärtää mikä on Dacian idea.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinä et ymmärrä, mutta moni ymmärtää mikä on Dacian idea.
Eeei mä hajoon. Kertoppa miulle rasia Dacian idea. En ymmärrä. Valmistaa halpoja kknnereitä. Siinäkö koko idea??
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eeei mä hajoon. Kertoppa miulle rasia Dacian idea. En ymmärrä. Valmistaa halpoja kknnereitä. Siinäkö koko idea??
Ajan Dacialla enkä halua selitellä mitään. Hajoo kaikessa rauhassa, jos et ole jo hajonnut. Jokainen valitkoon itse ajokkinsa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ajan Dacialla enkä halua selitellä mitään. Hajoo kaikessa rauhassa, jos et ole jo hajonnut. Jokainen valitkoon itse ajokkinsa.
Eeiii mä hajoon. Sinä ajat tyytyväisesti rasialla. Minun autosta takkuu on jo loppununna, ruoste raiskannut korin ja suuttimet vuotaa pensaa. Apuaaa. Mä hajoon
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eeiii mä hajoon. Sinä ajat tyytyväisesti rasialla. Minun autosta takkuu on jo loppununna, ruoste raiskannut korin ja suuttimet vuotaa pensaa. Apuaaa. Mä hajoon
Älä valita, vaan hävitä se vanha mersun lintta.
- Anonyymi
Nyt kyllä ahdistaa kun polkupyörästä on ketjut poikki ja kumit tyhjinä ja kaveri on maannut 5 vuotta ladon takana kompostina. Oujee, millä mä pääsen hakemaan perjantaipullon. Nyt ahdistaa rinnassa. Tyypillisiä alkoholistin aamulauseita itsestäsi !!
- Anonyymi
Tuo kuulostaa enemmän Pohjois-Karjalan vanhanpojan Corollalta.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jäätävä epävarmuus
Mistä tää hirveä epävarmuus molemminpuolin johtuu? Pohjimmiltaan uskon, että molemmat tietää, että tunteita on. Vai onko841746- 431389
En malta odottaa mies että tulet minuun
Sykkivänä ja intohimon palossa ujutat hitaasti upean rakkauden miekkasi minuun, ja antaudutaan kiihkeään rakasteluun. Hu1191180Siltojen varjoissa
Siltojen varjoissa Yksinäinen susi kulkee, hiljaisuudessa sanoja punnitsee. Sydän auki, paljas liekki rinnassa, siltoja2791115Vanhemmalle naiselle
Ihastuin sinuun kauan sitten. Luonteeseen, ulkonäköön ja iloisuuteen. Olen haaveillut sinusta sen jälkeen monet kerrat.841115- 63942
- 56932
Pitsaa selliiä
Onko uudet pitsat hyviä, kannatteooko käyvä vai suosiollako pittää hilipasta sotkamoon20900Persut romahti Haapaveellä, kiitos Ilkka!
Persut saivat historiallisen tappion haapaveellä! Kiitos Ilkka!39865- 34844