Olin lähdössä Prismasta noin 21.15 kun mopokaaharit painaa miljoonaa Gigantin taka ,yksi mopo tuli kovaa vauhtia autojen välistä parkkipaikalle ja pysähtyi ja uudestaan vauhti päälle ja takasin Gigantin taka. Millaisia niitten kakaroitten vanhemmat oikein on, ois vaan kiva tietää. Eiks ne välitä lapsistaan yhtään!!!!
Mopopoikien kaahailut
7
177
Vastaukset
- Anonyymi
Ei välitä, aikuiset lienee vaan tyytyväisiä kun saavat ryypätä kotona rauhassa.
- Anonyymi
Kyllä aikuiset välittää kaljaa ja tupakkaa ja muuta semmoista alaikäisille lapsilleen... ei tarvii väittää etteikö välitettäisi...
- Anonyymi
😍😋😍😋😍😋😍😋😍
🍑 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17831777Z
🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
Niin ja sitten nämä mopopokat myyvät niitä keskuskoulun pihalla alaikäisille ja juovat itsekin ja lähtevät ajelee mopoilla
- Anonyymi
Juu lippalakki väärinpäin päässä ja se säälittävä lakki päässä ravintolassa syödessäkin. Osa ilman kasvatusta jääneitä säälittäviä älykääpiöitä-osa taas ihan fiksuja tyyppejä. Muutamilla ei mitään käsitystä miten muita ihmisiä pitäisi myös huomioida.
- Anonyymi
On fiksuja nuoria ja ei fiksuja nuoria ja kuin loimaalle onkin siunaantunut enimmäkseen näitä ei fiksuja.
Varmaan siksi kun täällä nautitaan niin paljon alkoholia- Anonyymi
Se on ihan kamalaa minkälaisia hulttioita on kaikki nuoret nykyään ja ainakin Loimaalla. Mutta jos vanhemmat on entisiä mopopoikia itsekin, niin ei kai sitä muuta voi mukuloistakaan tulla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475146- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131838Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467- 811214
Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh321213- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984