Sinussa on jotain pelottavaa

Anonyymi-ap

Puoleensavetävää ja pelottavaa. Mistä se pelottavuus tulee onkin jo kinkkinen juttu. Ehkä jokin sekoitus siitä, että olet kaunis, määrätietoinen, hyvä suustasi, niin ja olemus on jollain lailla ylevä ja tunnemaailman heikkouksien yläpuolella. Sitä on vaikea selittää. Pelottaa tunnustaa sinulle syvimmät tunteeni, koen, että voit viiltää sydämeni auki hetkessä ja jättää minut siihen paikkaan virumaan. 💔

Naiselle

133

3881

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ja piparia tekee mieli

• Anonyymi

Pelottavan kanssa se ei ole ensimmäisenä mielessä.

• Anonyymi

Olisin voinut antaakin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olisin voinut antaakin.

Liian lammas se yks.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Liian lammas se yks.

Lammas? Ei!

• Anonyymi

Ei sinun kaikkea tarvitse heti tunnustaa. Minä en ainakaan aio tehdä niin.

• Anonyymi

Ollapa kuvauksen kaltainen. Jokunen ei osu millään. Ton tunnemaailman heikkouksien yläpuolelle ei pääse, toisaalta millasta siellä sit olis. Tunteet kun on ehkä heikkous, mutta vahvuuskin tulee tunteista. Kakspiippunen juttu.

• Anonyymi

Mulki oli yks Pasi mut se lähti toisen mukaan 💔😥🥲

• Anonyymi kirjoitti:

Voi ei, nää on aina niin kurjia tapauksia :(

• Anonyymi kirjoitti:

Itelläkin muutama vuosi takaperin oli yks miekkonen, joka oli tosi ihana ja komee hih. Sitten hänestä paljastuikin uusia puoli ja hän olikin täysi mulkvisti ):

• Anonyymi

Hyvä suusta? Miten tän nyt ajattelisi...

• Anonyymi

Sivusta
        Kehtaatkin ajatella kaksimielisesti!!
        Hyi!

• Anonyymi

Ottaa hyvin poskeen ku yx Tarja. Aivan jumalainen blow job...

• Anonyymi

Ajattele jalalla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ottaa hyvin poskeen ku yx Tarja. Aivan jumalainen blow job...

Onpas kiva kuulla.. Mistäpäin? Kerro itestäs jotain, jos vaikka voitais jälleen samaa touhuta. T. yx Tarja

• Anonyymi

Totta se on. Voin repiä jonkun hetkessä kappaleeksi, mutta niin voi se toinenkin minut.

• Anonyymi

Ei ole tervettä ajatella näin. Miksi reagoit vihalla?

• Anonyymi

Kannattaa suhtautua ihmisiin terveellä kunnioituksella ja uteliaisuudella, eli kommunikoida ja kysyä. Keneltäkään ei saa viedä kontrollia, ääntä, mahdollisuutta olla ihminen.

• Anonyymi

Tiedäthän että toinen ihminen ei ole ehkä juuri tästä syystä (osittain) kiinnostunut sinusta.
        Näen, vaistoan osittain salatun pahuuden, joka ei sovi minun elämääni.
        Tällä käytöksellä et koskaan tule saamaan mitään hyvää itsellesi.
        Meitä ihmisiä on moneen junaan, voitko kuvitella itseäsi luonteelta aivan päinvastaisen
        ihmisen elämään. "Ehkä voit mutta et siihen pääse etkä ole tulossa".

• Anonyymi

Elämässä nyt on vaan niin,että niin paljon ei pidä pelätä jos jotain haluaa saada...suhteetkin on riskipeliä,pitää edes kokeilla,ei voi tietää,mihin se johtaa..itse ajattelen niin,olen enemmän seikkailuhenkinen ja uskallan hypätä uuteen,jos se kiinnostaa minua tarpeeksi...olis tylsää jäädä junnaamaan loppuelämäkseen johonkin vanhaan,samaan ihan vain siksi,ettei uskalla

naiselta

• Anonyymi

Itsensä tunteva nainen on aina pelottava. Peilinä vain kuitenkin toimii, heijastaen toisen heikkouksia. Tunnemaailman heikkoudet ja tunteet ylipäänsä on helppo peittää silloin kun pelottaa niitä näyttää 😘
      Katso sanojen taakse. Näe se mitä hän ei sano eikä näytä

• Anonyymi

Hän hallitsee pelottavan hyvin omaa elämäänsä. Itsehillintä on kunnossa, sanoisin, siis jos vielä sisällä kuohuukin. Kulkee kuin juna, mikään ei häntä pysäytä. Tällainen vaikutelma.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hän hallitsee pelottavan hyvin omaa elämäänsä. Itsehillintä on kunnossa, sanoisin, siis jos vielä sisällä kuohuukin. Kulkee kuin juna, mikään ei häntä pysäytä. Tällainen vaikutelma.

ei kukaan hallitse elämäänsä pelottavan hyvin,ap:n höpinää ja liioittelua :)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

ei kukaan hallitse elämäänsä pelottavan hyvin,ap:n höpinää ja liioittelua :)

Puhun niin kuin hänet koen. Hän on muutenkin vaikuttava persoona.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

ehkä sulle ei käy liian itsevarma nainen,se voi olla niin. Tarvitset naisen,jolle sinä voit enemmän sanella ja joka sanoo ehkä vain: joo joo ,tehdään niin . Ehkä sulle käy tosiaan ihan erityyppinen nainen. Unohdat vaan tämän.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

vaikuttava :D :D

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Puhut minusta🙂👍

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

ehkä sulle ei käy liian itsevarma nainen,se voi olla niin. Tarvitset naisen,jolle sinä voit enemmän sanella ja joka sanoo ehkä vain: joo joo ,tehdään niin . Ehkä sulle käy tosiaan ihan erityyppinen nainen. Unohdat vaan tämän.

Itsevarma nainen. Entäpä liian itsevarma mies. Entäpä pelkkä henkilön esiintyminen, maneerit, puhetapa, tms. Asiat toimii molemmin päin mutta olisi parempi kummankin yrittää muuttua lempeämmäksi, kärsivällisemmäksi ja rakastavammaksi. Se voi olla iso työmaa. Tuo salattu pahuus ym oli todella terävä ajatus. Ja se saattaa näkyä ja myöhemmin näkyä enemmänkin. Tietysti kannattaa varoa.

• Anonyymi

Joku joka näyttää itsevarmalta,voi olla myös heikko ja tuntea epävarmuutta,mutta osaa peittää sen hyvin vaikka hymyn taakse. Eiköhän jokainen ole joskus epävarma. Miehet monesti analysoivat naisia liikaa tuntematta edes koko naista, 'se on semmoinen ja semmoinen', melkein ulkokuoren perusteella....joskus voi yllättyä kun tutustuu toiseen,et toisesta voi paljastua eri puolia ja olla aika paljon erilaisempi kuin mitä luuli

• Anonyymi

Pitää olla todella sekaisin, jos tätä lähtee omimaan eli jätän väliin.

• Anonyymi

Tää on siten vissiin joku metalause vai?🤭

• Anonyymi

Ehkä voisi, mutta viiltäisikö? Vai onko hänellä lämmin sydän ja hyvä tahto sinua kohtaan?

• Anonyymi

niin,entä jos naisella on hellä ja lämmin sydän

• Anonyymi

Voi olla, jos ulkokuori pettää. Varmaan hän on hyvä, mutta keille.

• Anonyymi

Miksi ei olisi? Heijastat varmaan omia ajatuksiasi toiseen.

• Anonyymi

Sanat hallussa oleva ihminen.
        Ei tarkoita, että sanoisi toiselle ihmiselle jotain niin viiltävää joka syöksäisi tuon toisen ihmisen masennukseen tai jopa vielä pahempaan.
        Mitä sillä voittaa, ei mitään. Aina olisi hyvä kaikkien ihmisten vähän miettiä, että mitä suustaan sylkäisee toiselle ihmiselle. Aina joskus tulee eteen tilanteita, joita voi vain hiljaisena kuunnella. Sellainen tilanne tuli itselleni eteen jokin aika sitten julkisessa liikenteessä matkustaessani.
        Nuoret tyttöset istuivat edessäni ja tirskuivat, toinen vilkuili minua hymyillen vahingoniloisesti.
        En nyt kirjoita palstalle, että mistä tyttö puhui kaverilleen.
        Mieleni teki nousta ylös ja kuiskata tytön korvaan jotain:
        Mutta mitä olisin voittanut tällä teolla?
        Ehkä tyttö ei olisi sittenkään muuttanut typerää käyttäytymistä?
        He vanhemmat jotka opettavat lapsilleen näin hävetkää oikeasti!

• Anonyymi

Hän voi näyttää siltä,muttei ole sitä kaikkea mitä luulet. Ehkä nainen haluaisi heittää joskus itsevarmuutensa ja rohkeutensa ja heittäytyä vain miehen vietäväksi. Käpertyä miehen kainaloon ja kysyä apua ja mielipidettä mieheltä,eikä olla aina niin hemmetin itsenäinen.

• Anonyymi

Jostain tuollaisesta voin nähdä päiväunia, mutta arki on sitten toinen juttu.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jostain tuollaisesta voin nähdä päiväunia, mutta arki on sitten toinen juttu.

ehkä ongelma on oma ennakkoasenteesi,olet luonut mielikuvan,stereotypian ihmisestä ulkokuoren perusteella ja päätät,että hän on sellainen ja sellainen arkielämässäkin. Etkä ole edes antanut mahdollisuutta tutustua ja nähdä,että onko. Aina pystyy eroamaan,jos ei onnistu.

• Anonyymi

Eiköhän naiset kysy tällaista ns apua ja mielipidettä esimerkiksi asuvalinnan suhteen, mihin ei edes ole oikeaa vastausta, koska jos valitsee toisen asun toisen sijaan, on ymmärtämättä samaa mieltä naisen kanssa siitä, että hän näyttää pönäkältä toisessa asussa. Mitäs höpiset provoileva mies?

• Anonyymi

Kyllä toisinaan kunnes...taas on pakko vaan yrittää mennä
        eteenpäin . Taakse on turha enää katsoa.

• Anonyymi

Onko tämäkin nyt A -naiselle niin kuin nuo muutkin? :(

• Anonyymi

Tietysti on. A on ykkönen.

• Anonyymi

Mietin syystä samaa…
        Minä peilaan saamani kohtelun takaisin…
        Minulla on kyllä tunteet mutta mies on 🥶 aina ollut.
        A-nainen

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mietin syystä samaa…
        Minä peilaan saamani kohtelun takaisin…
        Minulla on kyllä tunteet mutta mies on 🥶 aina ollut.
        A-nainen

Mitä täällä muka on A-naiselle?

-A

• Anonyymi

Bööö... mä syön sut sanoi susi yössä kun keijukainen leijaili mättäällä kengässä 😅

sen pituinen se.

• Anonyymi

Heitän vain näkökulman. Nainen voi vain olla introvertti eikä mikään joka paikan muidu juoksemassa jokaisen itsestään kiinnostuneen ihmisen perässä. Osaa vaatia ehkä enemmän ja tietää arvonsa.

• Anonyymi

En jaa näkemystäsi muuten kuin että tietää arvonsa eikä juokse kaikkien perässä.

• Anonyymi

ehkä jossain on se prinssi rohkea,joka uskaltaa,ellei se ole ap. kaltainen löytää kaltaisensa

• Anonyymi

Pelottaa kyllä joutua jyrätyksi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

kauheeta jos on jyrä ja törkeä. Haaveile jostain toisesta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tarkoitat varmaan että sinä jyräät? Niinhän olet toiminut.

• Anonyymi

Onko aloitus Palsta- Pirkolle vai Irl-Irmelille?

• Anonyymi

Sivupersoonalle uskon

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sivupersoonalle uskon

Aa... Vai niin. No siinä tapauksessa

Sivusta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sivupersoonalle uskon

Tarkoitatko näitä tietyn trollaavan miehen luomia naispuolisia sivupersoonia? Haluatko avata ajatustesi tonavaa?

• Jos teidän tunteenne osuu yhteen, niin varmaan mitään huolta ei oo.🤔

• Anonyymi

Mun mielestä aloittaja ihailee nyt jotain itsestään täysin erilaista ihmistä, ja usein vastakohdathan voivat vetää puoleensa. Luulen kuitenki että aloittajan kaltainen viihtyy paremmin omanlaisensa ihmisen kanssa, enemmän sellaisen epävarman jeesjees-tavis-naistyyppisen kanssa.

• Anonyymi

En usko että tuollainen moninainen kääntyy ketään vastaan satuttamalla toista. Päinvastoin, on todennäköisesti hyvin vastaanottavainen hyvällä tavalla, jos haluat häneen tutustua tai pitää ystävyydestä kiinni. Aika pian yleensä huomaa toisesta, voiko toiseen luottaa ja tunnustaa arkojakin ajatuksia. Sinun tulee uskaltaa, tiedät silloin viimeistään myös toisen uskaliaan, mahdolliset heikkoudet.
      Heikkouksien näyttäminen ja tulkinta eivät ole aina yhtäpitäviä.
      Kuvailemasi "sekoitus" aistii ja vaistoo ihan varmasti pelkosi, joten ei kannata ottaa itselleen toisesta olemattomia kriteereitä.

• Anonyymi

Kaiken tuon suojakuoren alla on pehmeä, herkkä ja haavoittuvainen ihminen.

• Anonyymi

Aivan.
        Tunne ja ajatus toisesta jää päälle, joka jää leijumaan mieleemme....

• Anonyymi

Olen pelännyt elämässä jo ihan liikaa ja liian nuoresta iästä asti. Juuri siitä syystä olen lakannutkin aikuisiällä pelkäämästä opettelun kautta ja elän elämääni nyt kuten haluan. Määrätietoisesti tietäen että minulla ei muita elämiä ole kuin tämä mitä siitä on jäljellä. En halua maata kuolinvuoteella synkistellen elämättä jäänyttä elämää ja miettien sitä miten muut ovat aina päättäneet puolestani kuinka minun tulisi heidän mielestään elää. On minullakin heikkouteni tunnesaralla ja yhä on hetkiä kun pelkään voimakkaastikkin mutta olen oppinut käsittelemään niitä sillä vain siten elämässä pääsee eteenpäin. Minulla on vahva halu elää ja se varmasti näkyy. Haluan myös rauhaa, rakkautta, tukea ja lämpöisen turvallisen sylin joka huolehtii minusta ja josta voin myös huolehtia. Olen saanut tarpeekseeni siitä manipuloinnista missä muut syyllistävät ettei itselleen saisi elää vaan aina pitäisi ajatella kaikkia muita jotka eivät ajattele kuitenkaan koskaan samalla tavalla sinua ja sitä mitä sinä haluat. Se ei ole elämää vaan vankila omalla kustannuksella kun muut imevät kaiken elämän sinusta. Kukoistan yksin ja haluan olla ihmisten kanssa jotka saavat minut kukoistamaan ja jotka voin saada kukoistamaan samalla tavoin.

Tiedän mitä tuska on kun joku satuttaa syvästi enkä itse halua jakaa sitä samaa tuskaa eteenpäin.

• Anonyymi

Näin näet ja näin asiat saattaa olla.
      Minun kanssani et pärjäisi ap oikeassa elämässä.
      Ei kannata unelmoida ihmisestä johon sinulla ei ole mahdollisuuksia.

• Anonyymi

Miksi vankilan julmat tappajat saavat fanikirjeitö, naisilta, siinäpä se

• Anonyymi

ilman minua ei olisi ihmiskuntaakaan,

ihmiskunta, mieluummin, kärsii corona, viruksesta, täydessä voimassaan,

ennen kuin hyväksyy apua,

enkä ole, vahva, tai, mitään muutakaan,

olen heikko ja raihnainen,

ihminen, vain,

joka, haaveilee, Kaikille, rakkailleen kuolematonta elämää,

ja, itselleen myös,

ja, kaikille, rakkailleen unelmien elämää,

mitä, ei itse onnistunut saamaan,

vaan, aika, vaikean ja ankean, elämän onnistunut saamaan,

mutta, suurimmalla, osalla ihmiskuntaa, on vieläkin vaikeampaa,

joten, ei olla Star Trekin maailmassa, vieläkään,

:(

joten, kiirettä, suunnitelmallisuutta, ja, aikaa ja vaivaa,

niin, saavutamme, viimeinkin, Star Trekin maailman,

ja, kaikilla, on viimeinkin hyvä olla,

ja, toivottavasti, silloin muistetaan, myös minua,

maailman suurinta sankaria, ja, samalla, heikointa sankaria,

ja, annetaan, Master Chefin, elämä ja Ikuinen elämä,

viimeinkin,

minkä, lapsellinen ihmiskunta, on jo minulta ja rakkailtani liian pitkään evännyt,

IKuinen elämä ja Master Chefin elämä kaikilta,

nyt, tulkoon kaikille,

sillä, nyt, on, jo aika,

N

• Anonyymi

En oo ainakaan minä, koska puhun paljon yksinäisen työn takia enkä ole mikään menestyjä.

• Anonyymi

Et todellakaan ole

• Anonyymi

Älä valehtele

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Älä valehtele

Sulla se löytyy joka hetkeen provo mistä karehtua. Koska kolmas kommentti? Sivusta

• Anonyymi

Kivasti kuvailtu.😊 Ehkä vaha nainen tarvitsee vastapainoksi itselleen kaltaisesi herkän ja ihanan miehen.
      Onko hän tunnustanut omat tunteensa sinulle? Ja oletko kenties sanonut naiselle ettet pelkää..ja nyt kuitenkin pelkäät?

• Anonyymi

”Riskei on otettava” niin lauloi aikoinaan MC TAAGIBöRSTÄ=D

J❤️‍🔥

• Anonyymi

Riskit kasvattaa, opetti mummoni mun:)

• Anonyymi

Etpä ole ensimmäinen joka minua pelottavaksi kuvailee. Osaan olla todella kylmä ja kyyninen, en kuitenkaan koskaan halua kellekään pahaa. Minussa on toinenkin puoli, minua on myös kuvailtu hyvin valoisaksi, kuin päivänsäteeksi ihmisten ympärillä ja se on ihana kuulla.

• Anonyymi

Tällainen on todella sairasta, kai sinä, tai tällaisessa tilanteessa kuvailevat sen ymmärtää?

• Anonyymi

Päivänsäteeksi en sinua luokittelisi! Olet teennäineen päivänsäde.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Päivänsäteeksi en sinua luokittelisi! Olet teennäineen päivänsäde.

Sinä olet teennäinen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tällainen on todella sairasta, kai sinä, tai tällaisessa tilanteessa kuvailevat sen ymmärtää?

Ymmärtävät toki. Tasapainoisuus on kaiken aa ja oo.

• Anonyymi

Jep. Näin se on ja menee. Heh

• Anonyymi

Elämä on ihanaa kun sen oikein oivaltaa

• Anonyymi

Molemmat pärjäävät omillaan ja nythän et tiedä saatko pitää vapautesi. Ymmärrän sua hyvin. Mieti jos se totta, saisit juuri kaiken sen mitä olet halunnut ja toivonut. Tunnusta tunteesi mies, aika tulee näyttämään mitä tuleman pitää.🥰

• Anonyymi

Uskalla olla rohkea. Elämässä on ylä- ja alamäkiä!

• Anonyymi

Forrest Gump on on ihana mies.

• Anonyymi

Siinä yksi

• Anonyymi

Ei kukaan ole yli-ihminen, ja ei kukaan ole ali-ihminen. Ihmisellä vaan on taipumus "kasvattaa oman pään sisällä näitä kuplia" suuntaan tai toiseen jotka sitten todellisuudessa tulevat puhkeamaan, jos siis reaalielämässä tulee pidenpiaikaista kohtaamista.
      Ja tuskin ap näin koko ajan ajattelee kenestäkään, juuri nyt kirjoitushetkellä tunsi näin, ja raapustamaan tunteensa palstalle.

Mutta juuri tästä syystä ( ihmisen oman päänsisässä luomat kuplat) realisoituu tosi elämässä ennakkoluuloina, joko yläkanttiin tai alakanttiin. Ja tällöin itse kohteella ei ole mitään tekemistä vaan toisten ihmisten päänsisäisillä kuplilla sitäkin enemmän. Ja soppa on valmis ja ennakkoluulot, väärinkäsitykset ja niistä "kerrotut tositarinat" ovat täysin irallaan realismista tai järkiperäisyydestä lähellekkään faktapohjaa.

Kaikki ihmiset ovat samanarvoisia Jumalan edessä joten täten kaikkien ihmisten kuuluisi olla samanarvoisia myös toisten ihmisten keskuudessa. Ihmiset ovat vain erilaisia, ja eri ihmisten teot voivat olla hyvinkin kaukana toisistaan, ja se on sitten ihmisen omaa valintaa. Thats it lyhykäisyydessään

• Anonyymi

Elämä pitää olla järjestyksessä ja asiat pitää kunnossa, ettei pääse syntymään kaaosta esimerkiksi yllättävän tapahtuman tai rahanmenon johdosta. Sinkkuna kukaan muu ei niitä asioita puolestasi hoida, jos et ole vielä kovin nuori ja vanhemmat auta jokaisessa tiukassa paikassa. Tämä näkyy ulospäin elämänhallintana. Varmasti jokainen kaipas hengähdystaukoa, mutta onko siihen mahdollisuutta, on toinen asia.

Ulkokuori kertoo monia asioita. Moni kaunis nuori nainen on todella epävarma ulkonäöstään. Tämä näkyy somessa monta kertaa päivässä tai viikossa päivitettävillä naamakuvilla ja överiksi menneinä kasvojenmuokkaustoimilla. Väittäisin myös, että aika harva perusnainen tietää onko hän kaunis vai ei. Jokainen kuitenkin yrittää tehdä jotain näyttääkseen paremmalta. Sama miehillä.

Sanoisin, että älä pelkää sydämesi murskaantumista. Saatat yllättyä iloisesti, kun huomaat ennakkoluulojesi olleen turhia. Ja jos kävisikin huonosti, eikä toiveesi toteutuisi, niin ei hän silti välttämättä ole mikään kauhukuvien sadisti, joka lyttää sinut maan rakoon.

Ja kyllä pieni jännitys näissä asioissa on myös positiivinen asia. Jos missään ei tuntuisi miltään, niin olisiko tuo henkilö oikea sinulle?

• Anonyymi

Ehkäpä hän ajattelee sinusta samoin. Jomman kumman olisi uskallettava heittää ennakkoluulonsa mäkeen.

• Anonyymi

Naisvihaajat vihaavat itsenäisiä naisia, jotka eivät suostu lattiaräteiksi. Ensin naisvihaajan tavoite on kuitenkin pyydystää tällainen ihana nainen esittämällä täydellisen ihanaa. Sitten alkaa kyykytys ja alistaminen ja tuhoaminen. Naisvihaajilla on siihen omat syynsä, lapsuudenkokemuksensa, yhdistyneenä psykopatiataipumukseen. Naisvihaajan miehinen itsetunto on olematon.

• Anonyymi

Entinen mies(?)ystäväni sanoi ääneen ensin, että pitää vahvoista itsenäisistä naisista tarkoittaen minua.

Kun sai nalkkiin saman katon alle mentyämne, alkoi despoottimainen elo. Hän päätti aivan kaikesta. Siis kaikesta!

Suhde kesti kuusi vuotta. Hän ei pitänytkään lainkaan minusta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Entinen mies(?)ystäväni sanoi ääneen ensin, että pitää vahvoista itsenäisistä naisista tarkoittaen minua.

Kun sai nalkkiin saman katon alle mentyämne, alkoi despoottimainen elo. Hän päätti aivan kaikesta. Siis kaikesta!

Suhde kesti kuusi vuotta. Hän ei pitänytkään lainkaan minusta.

En ole missään tekemisissä hran kanssa tulevaisuudessa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En ole missään tekemisissä hran kanssa tulevaisuudessa.

Hyvä kun pääsit irti hänestä. Pääsit turvaan ja jos et enää kaipaa häntä, olet voiton puolella.

• Anonyymi

Voiko ajatella niin, että pelkäät, ettei hän välitä sinusta riittävästi ja siksi jättäisi sinut pienimmäatäkin syystä? Voisitko itse tehdä näin? Olisiko silloin kyseessä sinua itseäsi vähemmän kiinnostava henkilö?

Jos nainen ei ole sinulle ”ei” sanonut, niin loppu on sinusta kiinni. Ei muutakuin menoksi.

• Anonyymi

En haluais koskaan satuttaa sitä ihmistä vaikka hän tunteensa kertoisikin avoimesti. Tiedän kyllä, että olen hänelle äärimmäisen tärkeä vaikkei hän sitä suoraan uskalla sanoa. Välitän myös hänestä todella paljon ja minusta olisi ihanaa, että hän pystyisi joskus kohtaamaan tunteensa. Love you.

• Anonyymi

Kuulostaa ihan narsistilta naiselta. Jolle ulkokuori on tärkeämpi kuin sisäinen on. Ei välttämättä kulje materian perässä, mutta kulissin osaa pitää.

• Anonyymi

Narsistimiehellä on huono itsetunto. Hänen pitää siitä syystä saada musertaa nainen, jolla on hyvä itsetunto ja joka on itsenäinen. Kyllä mies osaa paistatella FBssa, julkaista viikottain uusia naamakuviaan ja kerätä valtavaa FB-kaveripiiriä. Mutta kumminkaan tykkääjiä ei ole enempää kuin introvertilla naisella, jolla on pienempi kaveripiiri, ja joka viihtyy vain läheisten ystävien seurassa ja joka ei julkaise naamakuviaan juuri koskaan.

• Anonyymi

Moni nainen on tänäpäivänä sekä kaunis että määrätietoinen. Yhteiskunta tavallaan vaatii sitä. 😉

Kotioloissa ollaan rennommin ja työssä käytetään korkkareita, koska pitää olla edustavan näköinen. Työrooli ei kerro millainen olet vapaa-ajalla. Jos näet häntä vain työoloissa, niin kuva on varmasti jäänyt yksipuoliseksi.

• Anonyymi

Juu, helppo on naista ulkonäön perustella arvostella ja sitten kun nainen pitää huolen kunnostaan ja ulkonäöstään, haukutaan narsistiksi. Isomahainen juoppo mies voi näin tehdä :)

• Anonyymi

No kirjoita naisen nimi googlen kuvahakuun. Jos löytyy pilvin pimein eri asennoissa poseeraus-selfieitä, on kyseessä narsistinainen. Hänen vain pitää saada olla pärstineen kaikkialla ja ykkönen. Ja jos on joku häntä menestyneempi, hän alkaa tehdä salaa myyräntyötä ja mustamaalata tätä, joka on esteenä hänen tiellään huipulle.

• Anonyymi

Ap :n mielikuvitusleikki lähti laukkaan näinkö kävi?
      Ihminen on kaksijakoinen jokaisessa ihmisessä on se toinenkin puoli olemassa.
      Hyvyydestä en tiedä omalla kohdallani mutta en ole paha, säälimätön tai tunteeton.
      On vain niin, että on olemassa syitä jonka vuoksi en voi tutustua ihmiseen jonka tiedän olevan sopimaton itselleni ja juuri minun elämään.
      Joten joskus on luovuttava haaveilusta, koska se ei voi käydä toteen tämän elämän aikana. Jokaisen ihmisen olisi syytä pysähtyä ajattelemaan juuri sitä omaa elämäänsä kokonaisvaltaisesti. Miksi haluaisi ottaa siihen toisen ihmisen mitä ovat ne syyt, jotka puoltaa tätä tarvetta. Onko itsellä edellytyksiä hyvään elämään jonkun ihmisen kanssa vai onko kaikki turhanpäiväistä haahuilua toisen ihmisen kiusaksi. Omalla kohdallani ikä ja elämänkokemus on antanut selkeän vastauksen.
      Joka on. Ei enää koskaan järkeä lähteä turhaan ihmissuhteeseen koska yksin on parempi olla ja elää.

• Anonyymi

Olet täysin oikeassa 👍🏻
      Sydän lämpöä tulvillaan juuri sinulle ❤️

• Anonyymi

Pelkäät koska rakastat sitä naisia, ei sen kummempaa.

• Anonyymi

Tuo on ainakin totta. Liikaa tunteita pelissä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuo on ainakin totta. Liikaa tunteita pelissä.

Tulevaisuus riippu sinun ja hänen kyvystä käsitellä niitä

• Anonyymi

Mut tämä nainen ei välitä sinusta.
      Olet ilmaa.
      Nothing.
      Paskaa.

• Anonyymi

Koska sinä kohtelit naista kuin paskaa. Nothing.

• Anonyymi

”Aika on sopiva uudelle suhteelle silloin, kun uskaltaa päästää itsensä toisen lähelle ja luottaa siihen, että selviää. Siitäkin huolimatta, että uusi suhde särkisi sydämen.” Ajattelet ehkä että sinusta ei ole suhteeseen vaikka ehkä haluaisit? Tilanne on nyt kurja teille molemmille. Ota aikaa itsellesi ja selvitä rauhassa tunteesi. Rauhaa ja rakkautta.

• Anonyymi

Päätit sitten nostaa muurit sen vuoksi ylös?

• Anonyymi

No ristustana, älä piipitä! Jos naises on humaani, hän antaa anteeksi sun "^=#€%^&*÷#' ja voit keskittyä olennaiseen.

• Anonyymi

Olenhan kertonut jo omat tunteeni sinua kohtaan. Eikö olisi jo sinun vuorosi?

• Anonyymi

Tutun oloista kirjoittelua.

• Anonyymi

Paitsi jos olisi minulle niin olen äärimmäisen herkkä enkä koskaan ikinä satuttaisi häntä💗

• Anonyymi

On kyllä surullista osa varmaan totta mutta ei pitäisi ketään mennä raamittamaan kun ei edes tunne luulee tuntevansa miksi et halua ottaa selvää kuitenkin haluisit tietää.

• Anonyymi

Ole pohjimmiltaan aina tiennyt sinun olevan melkoinen lumooja ja silmänkääntäjä. Vaikken ole sillä tapaa seurassasi esiintynyt. Käärmeeksi en kuitenkaan itseäni pidä millään muotoa. Ajattelen oikeassa seurassa vain tulevani ymmärretyksi muutenkin. Todennäköisesti tottuisinkin sinuun ennen kuin ehtisit tehdä pysyvää vahinkoa. Tällä hetkellä vain oma demoninen tahtoni on pitänyt minut pelaamassa jostain näkökulmasta onnistuneesti. Se valtakunnan avain, kummalla se sitten onkaan. Ihan heti ei sen verta tule vuodattaneeksi jonka silmät näyttävät nähneen jotain. Kaikissahan meissä on ripaus petoa, toisissa ainakin aika ajoin enemmän. Silloin toimitaan ajattelematta seurauksia, niitä joiden kestämiseen on osattava toisaalta säästää osa siitä yltiöpäisestä rohkeudestaan. On nähtävä mitä tulee tapahtumaan. Ja minkä voi laskea ja tulee laskemaan syykseen. Jonka kanssa osattava elää. Tietääkseni olen pilannut elämiä. Kaikki eivät ole täällä vain selviytyäkseen. En ole koskaan aliarvioinut sinua. Terävä kuin terä, mutta myös pehmeä. Ja oma tunteeni on viiltävä sekoitus halua näyttää, repiä ja niellä sekä suojella ja pelastaa pahalta, mukaan lukien itseni.

• Anonyymi

Melko sairasta

• Anonyymi

Sitä en tekisi. Mutta minä en tiedä kenenkään tunteista itseäni kohtaan joten en tiedä myöskään mitä kukin minusta todellisuudessa ajattelee. Tutustua voin mutta tunteitani en voi pakottaa enkä olla muuta kuin ystävä jos niitä syvimpiä tunteita ei ole vaan aninoastaan ne platoniset tunteet.

• Anonyymi

Elämä on yhtä samaa platoniaa jos pysähtyy ja jää märehtimään menneitä siispä pitää jatkaa matkaa ja suojautua platonisilta ihmisiltä. Se on muuten totta että vaikka kuinka kurjalta tuntuisi ja ettei jaksaisi yhtään enää kun menee metsään tai rannalle tulee takas uutena ihmisenä ei hierrä kierrä masenna eikä vituta suosittelen jokaiselle! Lähdössä just ennenkuin palsta nielaisee ja platoniukko masentaa.

• Anonyymi

En viitsi kommentoida näihin asioihin tiedän kyllä mitä ajat takaa. Siinä oli eka mielipide:)

• Anonyymi

Ai on

• Anonyymi

Ilman muuta epäilemättä.

• Anonyymi

Ensimmäinen reaktio sielun syvyyksissä tunnereaktio, se määrittää tilanteen. Järki tulee hiukan jäljessä mutta ne toimii samanaikaisesti.
      Mainokset perustuu tunteisiin ja vietteihin, niitä pommitetaan.

• Anonyymi

Tuntekaa janten laki!

• Anonyymi

23.4.2023 tuli vireille kansalaisaloite tupakoinnin kieltämiseksi kerrostaloissa.

• Anonyymi

Piparia antaa hei kulta olen raskaana sinulle

• Anonyymi

Niin , se riski on varmaan otettava ja sinun on astuttava ulos mukavuusalueeltasi jos haluat saada tuon kyseisen naisen. Jos kierrät päivästä toiseen samaa kehää , mitään et voi silloin saavuttaa.

• Anonyymi

ei, ketään huoli, minun kaltaista köyhää roska, kasaa,

N

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

ei, ketään huoli, minun kaltaista köyhää roska, kasaa,

N

olet aivan oikeassa

• Anonyymi

Mää oonki mörkö 👻

• Anonyymi

Tosiaankin halattavan suloinen kauhistus😊 ihana mörkö

• Anonyymi

koko elämäni kiusattu ja koko elämäni köyhä,

täällä Suomessa,

ja, kaikki, Suomalaisten tyhmyyttä täysin,

miten, olen päätynyt tähän jamaan,

eikä, Elon Muskiakaan, kiinnosta pennin vertaa kuolemattomuus,

vaan, saada, iso kasa, ihmisiä avaruuteen,

sotimaan ja tuhoamaan,

kuten maapallollakin,

N

• Anonyymi

Ristiriitaisuudet synnyttää pelkoa. Uteliaisuus herää myös jos toisessa näkee hyvää/ mieleisiä juttuja, niiden huonojen puolien lisäksi. Väärinymmärrys voi olla suurta, se myös hyvä huomioida. Näkemyserot ja erot myös mielikuvissa johtaa yleensä katastrofiin.

Luottamusta ei kannata synnyttää tyhjästä, eikä uskoa liian hyvään toisesta (mielikuva). Erehtyä voi todella rankasti, kun halu uskoa hyvään toisesta on vahva. Suosittelen mielummin etäisyyden ottoa kuin uteliaisuutta, jos kohtaat ristiriitaisuuksia (hyvää/pahaa) toisessa. Kiltin oloinen voi olla jotain ihan muuta.

Puhuminen toiselle on monesti se paras vaihtoehto, jolla saa selkeyttä. Jollei ole uskallusta siihen niin minusta on parempi unohtaa toinen kuin haaveilla tilanteen muuttumisesta paremmaksi. Liika uteliaisuus/ halu ymmärtää toista on pahasta (vainoaminen), vaikka omaisit hyvät lähtökohdat omalle tekemiselle.

Toinen voi ajatella toisin. Silloin voi tapahtua jotain anteeksi antamatonta. Siksi näiden asioiden kanssa ei kannata leikkiä vaan tehdä päätöksiä, puhu tai ota etäisyyttä. Tämä on hyvä neuvo, jollei toista tunne riittävästi. Väärin ymmärtäminen on helppoa, jollei toista tunne riittävästi.

• Anonyymi

Mutta jos en tuntisi samoin? Et voisi toista syyllistää. Itse on tunteineen oltava silloin. Tottakai pitää aikuismaisesti ottaa vastaan. Toista ei voi pakottaa.

• Anonyymi

Sittenkun voitat pelkosi voit lähestyä tätä naista. Se ei tarkoita ettet edelleen pelkää vaan se että kykenet toimimaan pelosta huolimatta. Hyvää kesää AP.

• Anonyymi

Saman voisin sano miehelle.
      - Pelottaa uuden edessä, mutta se myös kiehtoo.

- ollutta ja mennyttä nyt

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Anteeksi mies

En vaan osaa kohdata sinua ja olla normaali. En tiedä mikä vaivaa. Samaan aikaan tekee mieli tulla lähelle ja kuitenkin
      Ikävä
      57
      8757
    2. Mietin aina vain

Minä niin haluaisin nähdä sinut. Ei tuo yhden ainoan kuvan katsominen paljon helpota... Miksi sinä et voisi olla se roh
      Tunteet
      12
      3449
    3. Hetken jo luulin, että en ikävöi sinua koko aikaa

Mutta nyt on sitten taas ihan hirveä ikävä jotenkin. Tiedätköhän sinä edes, kuinka peruuttamattomasti minä olen sinuun r
      Ikävä
      26
      2640
    4. Palstan henkisesti sairaat ja lihavat

Täällä on sairaita, työttömiä ihmisiä kirjoittelemassa joilla ei ole tarkoituksena kuin satuttaa ihmisiä. Jos eksyt pals
      Ikävä
      114
      2030
    5. Kysely lieksan miehille

Olemme tässä pohtineet tällaista asiaa, että miten on. Tästä nyt on paljon ollut juttua julkisuudessakin aina sanomaleht
      Lieksa
      80
      2020
    6. Outoa että Trump ekana sanoutui irti ilmastosopimuksesta

kun Kaliforniaa riepottelee siitä johtuvat tuhoisat maastopalot. Hirmumyrskytkin ovat USA:ssa olleet tuhoisia.
      Maailman menoa
      357
      1747
    7. Saan kengurakkaan kotiin viikon päästä

Mitä tapahtui? Martina hehkutti tätä stoorissaan reilu viikko sitten, mutta eipä aussimiestä Suomessa näkynyt, vaan tapa
      Kotimaiset julkkisjuorut
      241
      1432
    8. FinFamin ryhmät

Älkää hyvät ihmiset luottako tähän tahoon. Ryhmiä on, mutta eivät ne toimi. Ihmisiä savustetaan ulos, vaikka näissä piir
      Salo
      0
      1211
    9. Olen vähän

Hysteerinen se on totta. Etkai ymmärrä miten syvästi tunnen sinua kohtaan. Ja olet aina lähelläni. Olet osa jo jotain. I
      Ikävä
      10
      1095
    10. Osmo Peltola voitti ansaitusti Kultaisen Venlan - Kirvoitti yleisöltä mahtavan reaktion!

JEE, onnea Osmo! Osmo Peltola voitti Vuoden esiintyjän Kultainen Venla -palkinnon. Isä-Peltsin ja Osmon luontoseikkailu
      Suomalaiset julkkikset
      67
      1044
    Aihe