Miten kauan pystyisitte olla puhumatta kaivattunne kanssa jos istuisitte yhdessä sohvalla ja kumpi aloittaisi keskustelun ensiksi.
Tarviikos sitä lätistä
19
91
Vastaukset
On muuten iton hyvä kysymys. Kun yhteinen hiljaisuus sujuu, ollaan hyvässä tilanteessa.
Exän kanssa pitkätkin hiljaisuudet olisivat onnistuneet ja luultavasti exä olisi avannut suunsa ensin, mutta huominen on hämärän peitossa.- Anonyymi
Kampi puhuis sitten toisena näköjään
- Anonyymi
Aika pahan murjasit tähän aikaan lauantaille. Puhumattomuus on kaivatusta kiinni, eli en odottaisi että saisi sanan huikattua.
- Anonyymi
Mitä sitä puhelemaan jos istuu vierekkäin 😃🤭
- Anonyymi
Vittuuko lätisemää
Sitä ei ainaka saa
Ei ukkoo huvita
Terv: Nainen
Luulenpa, että mies puhuu ensin. Hiljaisuudessa on hyvä olla. 🤗
- Anonyymi
Kommunikoitais s24 viestein 😆
- Anonyymi
🤣😅🤭
- Anonyymi
Varmaan tunti, kun tunnetaan suht hyvin. todennäköisesti minä puhuisin ensin. Hän on maailman, ehkä, paras kuuntelija. En tajua miten jaksaakin kuunnella mua, oon melko kova puhumaan ja höpöttämään, pohtimaan, analysoimaan. Ihanan kärsivällinen hän on. Jopa kuulee kaiken eikä tyyliin toisesta korvasta suoraan ulos.
- Anonyymi
Hän aloittaisi ja minä kuuntelisin hänen ihanaa puhettaan.
- Anonyymi
En tiedä ajasta, mutta mies puhuisi ensin, siitä olen varma.
- Anonyymi
Harmi kun toinen ei kestä jutella tai kuunnella toista vaan haluaa että kaikkoaa se mukava ja ihana mikä just haluisi jutella no ei sitten mene menojasi
- Anonyymi
Minä aloittaisin, puhelias.
Tunnen itseni. - Anonyymi
Lumbigsn ej buhu.
Äijä makaa kädet puuskassa tai kädet pään takana. Tunteja. Hiljaa.
Puheet on puhuttu. - Anonyymi
Ainakin pari viikkoa menee helposti sanaakaan sanomatta.
- Anonyymi
🤣🙄😅
- Anonyymi
Kyllä se siihen tervehtimiseen jäisi ja loppuaika tuppisuuna muiden niin sanottujen juttujen kimpussa
- Anonyymi
Tuohan nyt riippuu niin paljon hetkestä. Kyllä mä hiljaa osaan olla, vaikka viikon putkeen, mutta hiljaisuuden laatu on oleellista. Jos hiljaisuus on rauhallista ja molemminpuolista muuten vaan tyynestä olemisesta johtuvaa, niin kaikki ok. Jos se taas on mykkäkoulua ja mökötystä ja toisen milloin mistäkin veetuuntumisesta johtuvaa ahditavaa ja suorastaan huutavaa hiljaisuutta, niin en kestä sitä tuntiakaan. Nolostunut hiljaisuus, jossa ei vaan keksi mitään sanottava on myös ikävää ja sitten pitää vain keksiä jotain tekemistä, ettei tarvitse olla hiljaa, kun ei muutakaan keksi.
- Anonyymi
On tässä oltu puhumatta semmonen 40 vuotta ainakin eikä muistaakseni olla edes samalla sohvalla istuttu, ainakaan samaan aikaan. Mitä sitä turhia lätisemään. Teenainen
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anteeksi mies
En vaan osaa kohdata sinua ja olla normaali. En tiedä mikä vaivaa. Samaan aikaan tekee mieli tulla lähelle ja kuitenkin578757Mietin aina vain
Minä niin haluaisin nähdä sinut. Ei tuo yhden ainoan kuvan katsominen paljon helpota... Miksi sinä et voisi olla se roh123449Hetken jo luulin, että en ikävöi sinua koko aikaa
Mutta nyt on sitten taas ihan hirveä ikävä jotenkin. Tiedätköhän sinä edes, kuinka peruuttamattomasti minä olen sinuun r262640Palstan henkisesti sairaat ja lihavat
Täällä on sairaita, työttömiä ihmisiä kirjoittelemassa joilla ei ole tarkoituksena kuin satuttaa ihmisiä. Jos eksyt pals1142030Kysely lieksan miehille
Olemme tässä pohtineet tällaista asiaa, että miten on. Tästä nyt on paljon ollut juttua julkisuudessakin aina sanomaleht802020Outoa että Trump ekana sanoutui irti ilmastosopimuksesta
kun Kaliforniaa riepottelee siitä johtuvat tuhoisat maastopalot. Hirmumyrskytkin ovat USA:ssa olleet tuhoisia.3571747Saan kengurakkaan kotiin viikon päästä
Mitä tapahtui? Martina hehkutti tätä stoorissaan reilu viikko sitten, mutta eipä aussimiestä Suomessa näkynyt, vaan tapa2411432FinFamin ryhmät
Älkää hyvät ihmiset luottako tähän tahoon. Ryhmiä on, mutta eivät ne toimi. Ihmisiä savustetaan ulos, vaikka näissä piir01211Olen vähän
Hysteerinen se on totta. Etkai ymmärrä miten syvästi tunnen sinua kohtaan. Ja olet aina lähelläni. Olet osa jo jotain. I101095Osmo Peltola voitti ansaitusti Kultaisen Venlan - Kirvoitti yleisöltä mahtavan reaktion!
JEE, onnea Osmo! Osmo Peltola voitti Vuoden esiintyjän Kultainen Venla -palkinnon. Isä-Peltsin ja Osmon luontoseikkailu671044