Miksi välimatka on este ja pilkkasit ja ivailit kun välimerkitön sanoi täytyy olla samasta kaupungista että pystyy seurustelemaan mut pilkkasit ivasit ja pidit välistä tyhmänä mutta eikö välis ollu oikeassa välimatkasta tuli este suhteelle mikkojuhanin kanssa vai tarkoititko että olet tinderityttö ja kerran kaks käyt tinderimiesten luona kylässä ja tinderimiehet sinun luonasi
Xenalle kysymys
26
123
Vastaukset
- Anonyymi
Multa on jäänyt teidän keskustelu lukematta.
Mutta Välis hei, älä aina puutu toisten asioihin.
xLiner- Anonyymi
Kyllä sinäkin saat sanoa mielipiteesi välimatka asioihin nyt puhutaan pysyvästä kunnon suhteesta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä sinäkin saat sanoa mielipiteesi välimatka asioihin nyt puhutaan pysyvästä kunnon suhteesta
Se on jokaisen oma asia. Ilkeää kohdistaa kovin henkilökohtaisia kysymyksiä yksittäisille ihmisille.
xLiner - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se on jokaisen oma asia. Ilkeää kohdistaa kovin henkilökohtaisia kysymyksiä yksittäisille ihmisille.
xLinerNyt hän tietää mistä puhutaan heidän välimatkastaan juteltiin
Miksi sä oletat ettei me voitaisi Xenan kanssa olla mahdollisesti pidetty yhteyttä ja nähtykin ehkä eikö se muka ole mahdollista jos siitä ei palstalla ilmoittaisi. Mä oon sulle ennenkin sanonut että ei kannata tehdä oletuksia asioista mistä ei mitään voi mitenkään tietää. Tosin sä nyt vaan taidat olla niin utelias ja sua vaan korpee suunnattomasti kun et tiedä.😄.
- Anonyymi
Kyllä teidän kuuluisi tänne raportoida kaikki menemisenne ja tulemisenne ja miten suhde etenee 😂
Asia kuuluu tietenkin vain teille kahdelle söpöläiselle 😊 Teillä menee ihanasti jutut yksiin, onpa kyse sitten palstakaveruudesta, ystävyydestä tai jostain muusta. Se ei meille muille kuulu, vaikka vähän salaa toivonkin teille jotain enemmän 😄 Anonyymi kirjoitti:
Kyllä teidän kuuluisi tänne raportoida kaikki menemisenne ja tulemisenne ja miten suhde etenee 😂
Asia kuuluu tietenkin vain teille kahdelle söpöläiselle 😊 Teillä menee ihanasti jutut yksiin, onpa kyse sitten palstakaveruudesta, ystävyydestä tai jostain muusta. Se ei meille muille kuulu, vaikka vähän salaa toivonkin teille jotain enemmän 😄Kiitos kovasti kauniista toiveesta.🥰. Ja juuri noinhan se on.🙂.
- Anonyymi
Varmaan siksi kun olet varsinainen miehen irvikuva.
- Anonyymi
Mikkojuhani on pullea kaveripoika tyyppiä
Huomenta Välis 😄
Ihanaa herätä ja löytää palstalta jälleen oikein henkilökohtainen aloitus 🤗 Edellisestä olikin jo niin paljon aikaa, että lähes koin tulleeni unohdetuksi.
Tuota.. vinkkaapa vähän, minkä asian yhteydessä tuollainen pilkkakeskustelu on käyty? 🤔
Itse muistan sen kun kauppasit minulle niitä Uudestakaupungista halukkaita muuttamaan olevia autotehtaan miehiä. 😄
Tinderistä en sano nyt mitään, mutta totean vastoin aiempia aikomuksiani, ettei meillä Mikkojuhanin kanssa ole nytkään ollut mitään estettä tavata. Ystävien tapaaminen ei silti tarkoita seurustelua. - Niin että mikäs tämän jutun pointti nyt olikaan?
Huoli pois silti. Minä olen jo iso tyttö ja pidän kyllä ihan itse huolen asioistani.
Myös miesasioista. 😉- Anonyymi
Eli nyt menet ulos kävelemään tampereen keskustaan vaikka ratinaan ja koskikeskukseen ja laukkaantorille ja kun näet kivan miehen niin menet miehwn luo ja kysyt onko sinkku ja jos on niin pyydät kansssasi kävelemään ja siitä otat itsellesi miehen ei oo raketti tiedettä
Anonyymi kirjoitti:
Eli nyt menet ulos kävelemään tampereen keskustaan vaikka ratinaan ja koskikeskukseen ja laukkaantorille ja kun näet kivan miehen niin menet miehwn luo ja kysyt onko sinkku ja jos on niin pyydät kansssasi kävelemään ja siitä otat itsellesi miehen ei oo raketti tiedettä
Ha ha 🥰
Eli jos näet viikonlopouna Alarannassa kukkahattutädin raahaavan vähän hämmentyneen näköistä miestä kohti Koskarin parkkihallia, niin tiedät, että xena siellä vain viipottaa tulevan miehensä kanssa 🤣- Anonyymi
Xena-183 kirjoitti:
Ha ha 🥰
Eli jos näet viikonlopouna Alarannassa kukkahattutädin raahaavan vähän hämmentyneen näköistä miestä kohti Koskarin parkkihallia, niin tiedät, että xena siellä vain viipottaa tulevan miehensä kanssa 🤣Eikös tuo olis tosi hienoa ja upeeta olis se
Anonyymi kirjoitti:
Eikös tuo olis tosi hienoa ja upeeta olis se
Jaa'a? Se mies saattaa kyllä olla eri mieltä 😉
- Anonyymi
Xena-183 kirjoitti:
Ei ole, jos ne mies olisi Välis. Muutoin kyllä.
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole, jos ne mies olisi Välis. Muutoin kyllä.
Tuskin hänkään niin uhkarohkea olisi, ainakaan tosissaan 🤣
- Anonyymi
Xena-183 kirjoitti:
Vai olisko kyllä mieskin haluaa et sais kivan mukavan tipun vaimokseen joka huolehtii hänestä hyvin eli pidät miestäsi hyvänä samoin toisin päin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vai olisko kyllä mieskin haluaa et sais kivan mukavan tipun vaimokseen joka huolehtii hänestä hyvin eli pidät miestäsi hyvänä samoin toisin päin
Kyllä, normaali mies olisi. Jokainen täysijärkinen mies tajuaa, että noin käyttäytyvä nainen tuskin on kovin mukava ja mahtaako olla edes suht järjissäänkään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nyt täytyy kyllä todeta, että kuk haluaisi noin vietävissä olevan miehen riesakseen ja kuka haluaisi noin äkkiväärän naisenkaan rieskseen?
Xena-183 kirjoitti:
Ha ha 🥰
Eli jos näet viikonlopouna Alarannassa kukkahattutädin raahaavan vähän hämmentyneen näköistä miestä kohti Koskarin parkkihallia, niin tiedät, että xena siellä vain viipottaa tulevan miehensä kanssa 🤣Tulin vaan välistä nauramaan tälle hauskalle kommentille 😄😂🤣
- Anonyymi
Sä olet kyllä ihme jankkaaja. Se on ihan ok, jos välimatka ei olisi sinulle este, mutta kyllä se monille on ja täysin ymmärrettävästi. Siirtymiin kuluu aikaa ja vaivaa ja moni asia voi rajoittaa niitä. Kaikille ei etäsuhde ole hyvä ja siitä muiden turha nalkuttava.
- Anonyymi
Toisekseen muistanpa lukemattoman määrän sellasia keskusteluja, joissa Välis itsellesikin hieman erikoiset syyt ovat olleet esteitä parisuhteelle. Kuten nyt esimerkiksi se, että olisi joku pakko syödä aina samaa ruokaa tai parisuhde ei ole sinusta toimiva.
Lisäksi olen itse käynyt Välis sinun kanssasi useammankin etäsuhdekeskustelun, joissa sinä itse olet sanonut, että pitää asua samassa kaupungissa ja etäisyyskään ei saanut olla kävelymatkaa isompi. Ihmettelit kovasti (ja käytit hyvin rumia ilmauksia) minun yli 10 kestäneestä parisuhteessani, jossa emme asustele samassa paikassa, eikö sellainen ole suunnitelmissakaan. No ilmeisesti olet sitten muuttanut mielesi ja etäisyys ei enää olekaan ongelma. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toisekseen muistanpa lukemattoman määrän sellasia keskusteluja, joissa Välis itsellesikin hieman erikoiset syyt ovat olleet esteitä parisuhteelle. Kuten nyt esimerkiksi se, että olisi joku pakko syödä aina samaa ruokaa tai parisuhde ei ole sinusta toimiva.
Lisäksi olen itse käynyt Välis sinun kanssasi useammankin etäsuhdekeskustelun, joissa sinä itse olet sanonut, että pitää asua samassa kaupungissa ja etäisyyskään ei saanut olla kävelymatkaa isompi. Ihmettelit kovasti (ja käytit hyvin rumia ilmauksia) minun yli 10 kestäneestä parisuhteessani, jossa emme asustele samassa paikassa, eikö sellainen ole suunnitelmissakaan. No ilmeisesti olet sitten muuttanut mielesi ja etäisyys ei enää olekaan ongelma.Ja se väliksen sama ruoka on karmeinta moskaa mitä kaupasta löytyy.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja se väliksen sama ruoka on karmeinta moskaa mitä kaupasta löytyy.
Kuka nyt sitten mistäkin tykkää. Eihän se mikään ongelma ole, jos hän itse niitä syö. Ongelma tulee kuitenkin heti siitä, jos toisen pitäisi väkipakolla niitä samoja pupeltaa.
- Anonyymi
Välis on utelias ämmä joka päivisin päivystää Savonlinnan Prisman edustalla.
- Anonyymi
😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋
😍 Kuumat tytöt odottavat sinua -> https://www.ero4.fun/girl4love
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anteeksi mies
En vaan osaa kohdata sinua ja olla normaali. En tiedä mikä vaivaa. Samaan aikaan tekee mieli tulla lähelle ja kuitenkin578757Mietin aina vain
Minä niin haluaisin nähdä sinut. Ei tuo yhden ainoan kuvan katsominen paljon helpota... Miksi sinä et voisi olla se roh123449Hetken jo luulin, että en ikävöi sinua koko aikaa
Mutta nyt on sitten taas ihan hirveä ikävä jotenkin. Tiedätköhän sinä edes, kuinka peruuttamattomasti minä olen sinuun r262640Palstan henkisesti sairaat ja lihavat
Täällä on sairaita, työttömiä ihmisiä kirjoittelemassa joilla ei ole tarkoituksena kuin satuttaa ihmisiä. Jos eksyt pals1142030Kysely lieksan miehille
Olemme tässä pohtineet tällaista asiaa, että miten on. Tästä nyt on paljon ollut juttua julkisuudessakin aina sanomaleht802020Outoa että Trump ekana sanoutui irti ilmastosopimuksesta
kun Kaliforniaa riepottelee siitä johtuvat tuhoisat maastopalot. Hirmumyrskytkin ovat USA:ssa olleet tuhoisia.3571747Saan kengurakkaan kotiin viikon päästä
Mitä tapahtui? Martina hehkutti tätä stoorissaan reilu viikko sitten, mutta eipä aussimiestä Suomessa näkynyt, vaan tapa2411432FinFamin ryhmät
Älkää hyvät ihmiset luottako tähän tahoon. Ryhmiä on, mutta eivät ne toimi. Ihmisiä savustetaan ulos, vaikka näissä piir01211Olen vähän
Hysteerinen se on totta. Etkai ymmärrä miten syvästi tunnen sinua kohtaan. Ja olet aina lähelläni. Olet osa jo jotain. I101095Osmo Peltola voitti ansaitusti Kultaisen Venlan - Kirvoitti yleisöltä mahtavan reaktion!
JEE, onnea Osmo! Osmo Peltola voitti Vuoden esiintyjän Kultainen Venla -palkinnon. Isä-Peltsin ja Osmon luontoseikkailu671044