Jälleen joka keväinen paskan levitys pelloille on alkanut. Haisevat Palmun tankkiautot kuskaavat paskaa Nousiaisten sikalasta ympäri kuntaa. Eikö tälläistä pelleilyä voisi oikeasti saada jo loppumaan. Pilaavat koko kunnan maineen kun levittävät niitä paskojaan. Hyi helvetti.
Paskan levittäjät
19
565
Vastaukset
- Anonyymi
Maanviljelijät ovat tyytyväisiä kun saa ilmaista paskaa suoraan sikalasta pelloilleen.
- Anonyymi
🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑
❤️ Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#178321004
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
- Anonyymi
Tänään aamulla aivan järkyttävä paska haju. Eikö kukaan oikeasti voi saada tuota levitystä loppumaan sillä se pilaa asumismukavuuden Maskussa.
- Anonyymi
Raha siellä haisee, paskalla saa paljon rahaa.
- Anonyymi
Nousiaisten sikalan omistaja rikastuu ihan silmissä.
- Anonyymi
ilman paskaa ei välttämättä ole leipää kasvaa se vehnä hianosti kun voimoo saa
ja pistän vielä kananmunaa leivän päälle ,,nami nami - Anonyymi
Onneksi voi laittaa pyykkipojan nenään niin säästyy hajuhaitoilta.
- Anonyymi
Nyt puhut tavallaan asiaa. Paskan hajussa kasvaa ku olla jaksaa. Kun olin pieni sain joululahjaksi pelkästään pierunkuoria. Nyt Maskussa tästä hAJUSTA VOI RUVETA SORVAAMAAN PIERUN KUORIA LAPSILLE.,
- Anonyymi
Sitä saa mitä tilaa !
Fenno - Anonyymi
Joku saa orgasmin sianpaskan hajusta.
- Anonyymi
Jälleen ne helvetin Palmun paskatankit ajavat sitä sontaa. Voisiko kunta jo kieltää tuollaisen laittoman homman.
- Anonyymi
Shit power, joskus tosta tehdään vielä sähköä.
- Anonyymi
Vesistöjä ei saisi olla lähi tuntumassa, kakka vesi pitäisi ottaa talteen ojasta!💩💩
- Anonyymi
Miten voi saada orgasmin sianpaskan hajusta?
- Anonyymi
Tänään taas ajavat paskaa ja haju sen mukainen.
- Anonyymi
Hakosen autot ajavat paskaa Turkhaudassa.
- Anonyymi
KTI-laskutuksen tiloissa haisee kusetus
- Anonyymi
Masku, Nousiainen, Lemu ja Askainen: Maskusta nousi lemu paskainen!
- Anonyymi
Turun suunnalta paska haisee joka aamu
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse1273461- 841805
Olen tosi outo....
Päättelen palstajuttujen perusteella mitä mieltä minun kaipauksen kohde minusta on. Joskus kuvittelen tänne selkeitä tap151581Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos541342VENÄJÄ muuttanut tänään ydinasetroktiinia
Venäjän presidentti Vladimir Putin hyväksyi tiistaina päivitetyn ydinasedoktriinin, kertoo uutistoimisto Reuters. Sen mu901184Ylen uutiset Haapaveden yt:stä.
Olipas kamalaa luettavaa kaupungin irtisanomisista. Työttömiä lisää 10 tai enempikin( Mieluskylän opettajat). Muuttavat1071151- 681059
- 65954
Hommaatko kinkkua jouluksi?
Itse tein pakastimeen n. 3Kg:n murekkeen sienillä ja juustokuorrutuksella. Voihan se olla, että jonkun pienen, valmiin k80905Oli pakko saada sut suuttumaan
Muuten et olis jättäny rauhaan. Miks miehet häiritsee intiimeil wa viesteillä vaik kieltää niit tekemästä20887