kaikesta huolimatta? Haluaisin vielä selittää. Kun kerroin sulle sen niin jäi epäselväksi piditkö siitä vai et hämmennyitkö? Itse menin sitte vähän sekaisin ja en oikein antanutkaan sinulle mahdollisuutta vastata.
Olemme kirjoitelleet toisillemme täällä varmaan säännöllisesti joka päivä ja en tiedä mitä kirjoitit minulle sen jälkeen täällä. Tuntui että oli pakko nollata ajatukset kun ajattelin että hölmöilin huolella ja en kehdannut edes tulla tänne. Pidin päivän ja jonkun verran toistakin päivää etten käynyt täällä. En siis ole mahdollisiin moniin viesteihin vastannut. Hävetti...
Sitten olen ollut varovainen ja vähän vaisu nähdessämme minua on hävettänyt niin paljon. Miksi onnistunkaan aina aiheuttamaan sinulle harmia... Rakastan sinua se ei muutu! Jos aiheutin tai kun aiheutin hankalia tilanteita niin voin kertoa että nuin en sinua enää lähesty. Olisi mukavaa että saataisiin taas normalisoitua meidän välit iloisen hyviksi mahdollisimman pian... Kaikki oli mun mokaa ja ajattelemattomuuttani ja huonoa suunnittelua sun ei ainakaan tarvi ajatella että sinussa ois mitään "syypäätä" tähän soppaan. Anteeksi vielä kerran! No niin mukavaa lauantaita sinulle H 🌞💗
-mokaileva tee mies
Rakastatko minua H nainen
Anonyymi-ap
5
105
Vastaukset
- Anonyymi
Kannattaa ajatella ettei tämä paikka ole kommunikaatiota varten. En ole itse täällä kommunikoimassa.
- Anonyymi
Voi mies kulta. Todennäköisesti se kenen kanssa kirjoittelit täällä oli joku muu ja nainen, jolle avauduit irl yllättyi täysin. Anna hänelle aikaa sulatella kertomaasi. Voi olla että hän vastaa vielä kuten toivotkin. Älä anna palstan vaikuttaa tunteisiisi. Täällä tapahtuu virheitä aina. Sivusta
- Anonyymi
Kiitos hyvästä vastausviestistäsi. Varmaan juuri tuolla tavalla kävi.
T. tee
- Anonyymi
MIKÄ nuin?
Puhu suomea.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2014577
Kamalaa! Ketä tappoi vanhempansa Huittisissa? Ketkä tapettiin?
Kamalaa! Ketä tappoi vanhempansa Huittisissa? Ketkä tapettiin? Shokki!482167- 691846
Ymmärrätköhän nainen
Etten halua että ottaisit sitä suuhusi. Minusta se on ällöttävää, vaikka kivalta se kai tuntuisi, mutta vain minusta. Mi1331433Martina on käynyt puhumassa viisauksia
Iltalehden artikkelissa Martinan viisaudet.3581387Ajattelen sinua iltaisin, aamulla, päivittäin
Ehkä siinä jo pientä vinkkiä. Oot jäänyt pahasti mieleen. Sun katse on niin syvä ja oot niin lempeä. Hyvä olla sun kanss931019SDP:läinen lähettiläs Titta Maja-Luoto RAIVOAA lähetystössä -?
SDP:n puolueen Maja-Luoto on Portugalissa noussut Median otsikoihin, koska RAIVOAA työntekijöille ja pitää Heitä lähinnä27984Mitä alkoholijuomaa on myyty sekä Linda Lampeniuksen että Matti Nykäsen nimellä? Testaa tietosi!
Mikähän alkoholijuoma se mahtoi olla…? Tule pelaamaan kivaa Testerin Juomavisaa! Kuinka monta saat oikein? Tästä pääse10939Sinkkujen lapset ja kesäloman pituus
Tuli mieleeni kysyä oletteko huolissanne lasten ja nuorten tulevaisuudesta, tai siitä mitä he nyt joutuvat kokemaan yhte170838Voiko vauva uskoa ?
Lohkoissa väitetään ettei vauva voi uskoa. Tässä näet vauvan uskon. https://youtube.com/shorts/QhFbPSdjpnA?si=Zb2BCRST9186736