Kaveruutta

Anonyymi-ap

Täysi-ikäinen nainen.
Jos haluat kanssani kaveruutta ja seksiäkin niin vastailepas tähän.
Vastaa vain yhden kirjaimen vastauspohjiin.
Niistä vastaa  vain oikeisiin vastauspohjiin.

U.Naisella farkut ja paita/takki rakennus juttelua.
Naisella hame ja sukkahousut ja paita/takki rakennus.
Naisella mustat pyöräilyshortsit kesä yli 3 vuotta sitten urheilukenttä juttelua.
Naisella lyhyet shortsit  , toppi  , kesä hiekkaranta juttelua

V.Naisella farkut ja paita , talvi minun talo juttelua.
Naisella farkut ja paita , talvi naisen talo juttelua.
Naisella musta uimapuku uimahallissa uima-altaan reunalla juttelua reilu 10 vuotta sitten.
Naisella juoksuasu ohimennen autolla.

DNaisella lyhyet shortsit ja paita kesä yli 5 vuotta sitten rappuset , minun talo
Naisella lyhyet shortsit ja paita kesä yli 5 vuotta sitten rappuset naisen talo.
Naisella farkut ja paita , minun talo syksy yli 5 vuotta sitten , vauva sylissä
Naisella farkut ja paita , naisen talo syksy yli 5 vuotta sitten koira sylissä.
Naisella mustat sukkahousut ja skottiruutu minihame ja paita rakennus juttelua.

R.Naisella lyhyet shortsit ,kesä hiekkaranta.
Naisella farkut ja paita /takki  rakennus
Naisella minihame ja paita kesä hiekkaranta.
Naisella ulkoiluasu kesä kaksin luonnossa.

Naisella oma vastauspohjasi.

Vastauksen jälkeen sinun täytyy nähdä minua siellä missä kaikki on eli irl.
Eli irl nähtävä minua .

Kaveriksi hakeminen on tämän viikonlopun ajan vastauksen osalta auki.

Aloitus ei ole suunnattu kenellekään vaan on ihan sellainen tunnusteleva aloitus  ja katson on kenellekään naisella kiinnostusta minun kohtaan vai ei.

Tee vastaukseesi hyvät tunnistetiedot itsestäsi

Kaikki haukkumiskommentit menee ylläpitoon ja vakavat haukkumiskommentit laitan poliisille suoraan.

44

80

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Laitan tänään sinne tänne palstalle vihjeitä itsestäni.

• Anonyymi

Ja en todellakaan lue tästä yhtään mitään muuta kuin pyytämälläni tavalla tehdyt vastaukset ja ne täytyy olla yli 300 sanaa.
      Ei muuta.Tämä on ensimmäinen ja viimeinen aloitukseni täällä.

• Anonyymi

Yli 300 sanaa.

• Anonyymi

Ei ainakaan voi haukkumista kuulua tai liittyä, kun ei kummallakaan ole koiraakaan 😉😁

• Anonyymi

Sivusta, tapasi esittää asioita herättää enemmän epäilyä kuin luottamusta sinuun. Vaikutat manipuloivalta ja vähemmän luotettavalta ihmiseltä. Sanat on sanoja ja teot on tekoja, tekosikin aloituksen pohjalta herättää enemmän epäilyä kuin luottamusta. Huolestuttavaa on se, ettet itse sitä tajua?

• Anonyymi

Kyllä mies tämä sinun asustelistailu erittäin häiriintyneeltä vaikuttaa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kirjoittamasi ei ole totuus vaan trollin mielipide millä ei ole vitunkaan väliä joten painu vittuun

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuinka vitun tyhmä ? täytyy olla ettei ymmärrä että asut on tunnisteita.Vittu mitä trolleja.

• Anonyymi

Vaikutat enemmän trollaavalta .Kuinka vitun tyhmä ? täytyy olla kun luulet olevasi se joka määrittelee luottamuksen tai minut.Ei.Sinä et määrittele edes omaa paskaasi.

• Anonyymi

Vastauksen jälkeen sinun täytyy nähdä minua irl.
      Ja tämä tämän kuukauden aikana ja juteltava kanssani.
      Sen jälkeen luen vastauksen. Eli otan muistiin vastauksen ja luen sitten niin en lue yhtään turhaan kenenkään trollien vastauksia tästä.
      Ja keskustelussa sinun täytyy sanoa sanat kaipaat jotain syvempää.

• Anonyymi

Toimin tämän tekstini 11.57,53 mukaan niin en lue trollien älyttömiä kirjoituksia millä ei ole mitään tekemistä minun tai aloitukseni kanssa. Ap

• Anonyymi

Välimatka on pitkä ja ikävä painaa. Otathan vastaan telepaattisesti viestini👀. Lähetän sen än yy tee nyt 💌💖👩‍❤️‍💋‍👨 : Kaipaat jotain syvempää.
        Nyt se viesti lähti.✨ Toivottavasti se tuli perille, uskon ja luulen niin. 💫

• Anonyymi

Ai vaikka silleen, että kun nussii niin sanoisin sulle että kaipaat jotain syvempää. Höh, kyllä sun pitäisi itse tajuta, jos kaipaat jotain syvempää 😌

• Anonyymi

Haloo Hei ! Mikä Sinussa vikana kun Livenä et Naista saa?

• Anonyymi

Haloo hei mikä vittu sinussa on vikana kun et aloitustani ymmärrä ja sitä ettei tällä ole naisen saantiin mitään yhteyttä. Mutta oletkin trolli.

• Anonyymi

Jospa hän onkin naistenkaataja, ja nuo esimerkit ovat kaikki eri naisista 😉

• Anonyymi

Hau hau, soita heti ylläpitoon kulti:)

• Anonyymi

Luen vain pyytämälläni tavalla tehdyt vastaukset ja nekin vasta sen jälkeen kun nainen on minua irl nähnyt ja sanonut sanat haluaa jotain syvällisempää
      Tuohon asti on vastaukset lukematta.anui en lue kenenkään trollin trollauspaskaa

• Anonyymi

Ja tämän aloitukseni mukaan mietin kuka on minun kaverini ja kuka ei ole.

• Anonyymi

Ei vastauksia..
      Ei siinä. Tämän aloituksen perusteella mietin kaveruudet.

• Anonyymi

Ei mitään

• Eihän kavereita koskaan voi olla liikaa.

• Anonyymi

Ei joo.Ja tämän aloituksen mukaan mietin onko niitä vai ei.
        Tuskin tulee vastauksia , mutta ei se haittaa. Eipähän tarvitse kenellekään mitään jutella eikä mitään muutakaan.

• Anonyymi kirjoitti:

Ei joo.Ja tämän aloituksen mukaan mietin onko niitä vai ei.
        Tuskin tulee vastauksia , mutta ei se haittaa. Eipähän tarvitse kenellekään mitään jutella eikä mitään muutakaan.

No mutta sittenhän elämäsi on paljon yksinäisempää😔 kannattaa vaan ihan rohkeasti lähestyä, jos itse tunnet noin suurta kiinnostusta. Välillä ne naiset tai miehet eivät tajua irl vihjeitä jos niitä on antanut.

• Anonyymi
        Haaveilija39 kirjoitti:

No mutta sittenhän elämäsi on paljon yksinäisempää😔 kannattaa vaan ihan rohkeasti lähestyä, jos itse tunnet noin suurta kiinnostusta. Välillä ne naiset tai miehet eivät tajua irl vihjeitä jos niitä on antanut.

Toimin sen mukaan miten tähän aloitukseeni tulee vastauksia.

En ala tungettelemaan kenenkään elämään vaan ellei tule vastauksia niin en edes naista katso tästälähtien.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En ala tungettelemaan kenenkään elämään vaan ellei tule vastauksia niin en edes naista katso tästälähtien.

Kun jos joku olisi minusta kiinnostunut niin hän vastaisi tässä .Tämä on sillein rehellinen paikka että jos joku on toisesta kiinnostunut niin se menee näihin ns foorumeille jollekin ja etsii sen ihmisen .Ihan näin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kun jos joku olisi minusta kiinnostunut niin hän vastaisi tässä .Tämä on sillein rehellinen paikka että jos joku on toisesta kiinnostunut niin se menee näihin ns foorumeille jollekin ja etsii sen ihmisen .Ihan näin.

Sitä on vaan ihmisenä jotenkin vaan paska sitten vaan.Tälleinhän se menee.On jotenkin alempiarvoinen kun ei kukaan ole kiinnostunut.

• Anonyymi kirjoitti:

No mutta jos se nainen ei näitä sun kirjoituksiasi lue, niin eikö ole aika väärin häntä kohtaan oikutella irl. Ihmettelee vielä miten käyttäydyt, niin oudosti ilman mitään syytä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sitä on vaan ihmisenä jotenkin vaan paska sitten vaan.Tälleinhän se menee.On jotenkin alempiarvoinen kun ei kukaan ole kiinnostunut.

Tämä kertoo totuuden itsestä.
        Ei siinä, tiedän kyllä että olen alempiarvoinen eikä minusta ole kukaan kiinnostunut.

• Anonyymi kirjoitti:

Tämä kertoo totuuden itsestä.
        Ei siinä, tiedän kyllä että olen alempiarvoinen eikä minusta ole kukaan kiinnostunut.

Miksi ajattelet itsestäsi noin?

• Anonyymi
        Haaveilija39 kirjoitti:

No mutta jos se nainen ei näitä sun kirjoituksiasi lue, niin eikö ole aika väärin häntä kohtaan oikutella irl. Ihmettelee vielä miten käyttäydyt, niin oudosti ilman mitään syytä?

Tuossahan se vastaus olikin tuohon mitä kysyit

• Anonyymi
        Haaveilija39 kirjoitti:

Miksi ajattelet itsestäsi noin?

En avaa kaikkea missään tapauksessa palstalla.Mutta noin koen miten kirjoitan Ja alan olla varmaan matkani päässä .Elämä on tehty koettavaksi ja silloin kun mikään naishaavekaan ei ikinä toteudu niin haaveillut on haaveiltu ja elämä alkaa olemaan koettu. Ei tässä enää mitään upeaa koe.

• Anonyymi kirjoitti:

Suosittelen tekemään oman profiilin kuvalla, niin kyllä tietää etsiä sinut siten.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En avaa kaikkea missään tapauksessa palstalla.Mutta noin koen miten kirjoitan Ja alan olla varmaan matkani päässä .Elämä on tehty koettavaksi ja silloin kun mikään naishaavekaan ei ikinä toteudu niin haaveillut on haaveiltu ja elämä alkaa olemaan koettu. Ei tässä enää mitään upeaa koe.

Ja en ole mitään tietenkään tekemässä itselleni. Ei mutta aika kurjalta tuntuu

• Anonyymi kirjoitti:

Ja en ole mitään tietenkään tekemässä itselleni. Ei mutta aika kurjalta tuntuu

Hyvä ettet tee. Löytyykö perhettä miltä saisit tukea yksinäisyyteesi?

• Anonyymi
        Haaveilija39 kirjoitti:

Hyvä ettet tee. Löytyykö perhettä miltä saisit tukea yksinäisyyteesi?

Et näemmä yhtään lukenut mitä kirjoittelin naishaaveista yms. Ja siitä kun ei elämässä mitkään haaveet toteudu.
        Se on kuule täällä palstalla ongelma kun neuvotaan mutta ei yhtään lueta mitä toinen kirjoittaa..

Elämässä pitäisi olla haaveita ja minulla ne on olleet naishaaveita mitä haluaisin kokea ja näyttää siltä etten tule elämässäni niitä , noista ehkä 1-6 naisesta yhtään haaveita ei tule toteutumaan joten ei tässä enää mitään haaveiltavaa ole eikä mitään koettavaa..Elämä on tehty koettavaksi ja silloin kun mikään naishaavekaan ei ikinä toteudu niin haaveillut on haaveiltu ja elämä alkaa olemaan koettu. Ei tässä enää mitään upeaa koe.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Et näemmä yhtään lukenut mitä kirjoittelin naishaaveista yms. Ja siitä kun ei elämässä mitkään haaveet toteudu.
        Se on kuule täällä palstalla ongelma kun neuvotaan mutta ei yhtään lueta mitä toinen kirjoittaa..

Elämässä pitäisi olla haaveita ja minulla ne on olleet naishaaveita mitä haluaisin kokea ja näyttää siltä etten tule elämässäni niitä , noista ehkä 1-6 naisesta yhtään haaveita ei tule toteutumaan joten ei tässä enää mitään haaveiltavaa ole eikä mitään koettavaa..Elämä on tehty koettavaksi ja silloin kun mikään naishaavekaan ei ikinä toteudu niin haaveillut on haaveiltu ja elämä alkaa olemaan koettu. Ei tässä enää mitään upeaa koe.

Olen alempiarvoinen.
        Näin se vaan on .
        Yksikään naishaave ei ikinä toteudu.
        Elämäni on ohi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja siinähän ihmettelee kun en ikinä mitään juttele yms.Näin tulen toimimaan huomisesta alkaen kun tämä menee kiinni kello 10.00 enkä enää jaksa yrittää haaveotwni toteuttaa tämän palstankaan kautta etsiä.

• Anonyymi kirjoitti:

No riippuu varmaan joo sun iästä. Olet siis jo eläkkeellä oleva👍🏼

• Anonyymi
        Haaveilija39 kirjoitti:

No riippuu varmaan joo sun iästä. Olet siis jo eläkkeellä oleva👍🏼

En ole.Ihan jotain vuosia yli 40

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joten vittuile vaan lisää.

• Anonyymi kirjoitti:

No sain käsityksen että olet jo ehtoo puolella kun noin puhut. Sullahan on vielä monia vuosia jäljellä saada se kenet tahdot vaikka ne haave naisesi. Sun pitäisi ajatella nyt kaikkea positiivista. Vaimo löytyy kotoa, jos vanhoihin ketjuihin on uskominen. Tee hänen kanssaan kaikkea kivaa. 😊 Tee niitä asioita mitkä ovat itsellesi tärkeitä. Ennenkaikkea yritä nauttia elämästä❤️ oli siinä haavenaisia tai ei.

• Anonyymi
        Haaveilija39 kirjoitti:

No sain käsityksen että olet jo ehtoo puolella kun noin puhut. Sullahan on vielä monia vuosia jäljellä saada se kenet tahdot vaikka ne haave naisesi. Sun pitäisi ajatella nyt kaikkea positiivista. Vaimo löytyy kotoa, jos vanhoihin ketjuihin on uskominen. Tee hänen kanssaan kaikkea kivaa. 😊 Tee niitä asioita mitkä ovat itsellesi tärkeitä. Ennenkaikkea yritä nauttia elämästä❤️ oli siinä haavenaisia tai ei.

Annan nyt poikkeuksellisesti sinulle pinnat näistä mitä kirjoitat.Tiedän että ajattelet ns oikein tuossa mutta itse en noin positiivisia ajattele.

Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Anteeksi mies

En vaan osaa kohdata sinua ja olla normaali. En tiedä mikä vaivaa. Samaan aikaan tekee mieli tulla lähelle ja kuitenkin
      Ikävä
      57
      8757
    2. Mietin aina vain

Minä niin haluaisin nähdä sinut. Ei tuo yhden ainoan kuvan katsominen paljon helpota... Miksi sinä et voisi olla se roh
      Tunteet
      12
      3449
    3. Hetken jo luulin, että en ikävöi sinua koko aikaa

Mutta nyt on sitten taas ihan hirveä ikävä jotenkin. Tiedätköhän sinä edes, kuinka peruuttamattomasti minä olen sinuun r
      Ikävä
      26
      2640
    4. Palstan henkisesti sairaat ja lihavat

Täällä on sairaita, työttömiä ihmisiä kirjoittelemassa joilla ei ole tarkoituksena kuin satuttaa ihmisiä. Jos eksyt pals
      Ikävä
      114
      2030
    5. Kysely lieksan miehille

Olemme tässä pohtineet tällaista asiaa, että miten on. Tästä nyt on paljon ollut juttua julkisuudessakin aina sanomaleht
      Lieksa
      80
      2020
    6. Outoa että Trump ekana sanoutui irti ilmastosopimuksesta

kun Kaliforniaa riepottelee siitä johtuvat tuhoisat maastopalot. Hirmumyrskytkin ovat USA:ssa olleet tuhoisia.
      Maailman menoa
      357
      1747
    7. Saan kengurakkaan kotiin viikon päästä

Mitä tapahtui? Martina hehkutti tätä stoorissaan reilu viikko sitten, mutta eipä aussimiestä Suomessa näkynyt, vaan tapa
      Kotimaiset julkkisjuorut
      241
      1432
    8. FinFamin ryhmät

Älkää hyvät ihmiset luottako tähän tahoon. Ryhmiä on, mutta eivät ne toimi. Ihmisiä savustetaan ulos, vaikka näissä piir
      Salo
      0
      1211
    9. Olen vähän

Hysteerinen se on totta. Etkai ymmärrä miten syvästi tunnen sinua kohtaan. Ja olet aina lähelläni. Olet osa jo jotain. I
      Ikävä
      10
      1095
    10. Osmo Peltola voitti ansaitusti Kultaisen Venlan - Kirvoitti yleisöltä mahtavan reaktion!

JEE, onnea Osmo! Osmo Peltola voitti Vuoden esiintyjän Kultainen Venla -palkinnon. Isä-Peltsin ja Osmon luontoseikkailu
      Suomalaiset julkkikset
      67
      1044
    Aihe