Tuletko mies syömään kanssani Nokialle, vanhojen muistojen paikkaan? Otan mielelläni kutsun vastaan.
Naiselta miehelle
Syömään kutsu
3
172
Vastaukset
- Anonyymi
Kiva viesti!!!!!!!!!!!!! Ja mukavasti nainen osallistuu kutsun vastaan ottajaksi. Vanhojen muistojen paikan täytyy olla hyvin ainutlaatuinen ja rakkaita muistoja täynnä. Jollakin tasolla voisi ajatella tälläisen liikeidean olevan kysytty ja toivottu. Useilla ihmisillä on ne "hetken muistot" jotka eivät unohdu koskaan, hetkestä on seurannut tunteisiin herkkiä ja hellyydentäyteisiä muistoja. Se tunne, kun toinen ihminen on vielä hieman vieras, mutta mutta tahto koskettaa ja seurustella on voimakas, sellaisen idyllin luominen olisi hauskaa ja antoisaa yrittäjälle. Se olisi toki kallista ja aikaavievää puuhaa, mutta kysyntää varmasti olisi. Ei tilojen täytyisi olla täydellisiä, muistot pienistä yksityskohdista olisi tärkeämpi, siellä voisi viettää vuosijuhlat sekä syntymäpäivät. Hetki kahden, useiden vuosien kuluttua, vaikka parin tiet eivät suhteeseen olisi johtaneetkaan, olisi myös hauska jos välit olisivat edelleen lämpimät ja huumorintajuiset. Jokaisella ihmisellä on joku, jota mietteissään on sovitellut omaan elämään, sellaiseen on mukava törmätä vaikka muistojen talossa, vaikka vuosien kuluttua.
https://youtu.be/IaYcDmM-Kto- Anonyymi
Olisi ihanaa, jos hän kutsuisi. Elämä vain vie mukanaan ja varmaan myös hänetkin. Kohta olemme niin vanhoja, että istumme yksin keinutuolissa ja mietimme, että olisi tässä voinut käydä toisinkin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 938078
- 403862
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021906- 241340
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html321163Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,311089Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia11885Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53847Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31822Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v27772