JBL in ear True Wireless.

Anonyymi-ap

On kuulemma taivallisen hyvät melkein paremmat kun isot JBL kuulokkeet vaikka elementit on pienemmät kun sanka kuulokkeet niin se toimi hyvin kun ne on tiivit ja pieni ilman tilavuus korvan ja kuulokkeen välissä niin se kompensoi sen pienemmän elementtin mitä on pienempi kun sanka kuulokkeeissa.

Niin tietenkin sanka kuulokkeeissa on isompi elementti mutta sinä on enemään ilma tilavutta kuulokkeen ja korvan välissä ja sitten rakenne ei ole yhtä tivis kun in ear kuulokkeeissa niin se teke sen että käytänössä sanka ja in ear kuulokkeeiden välillä ei ole niin suuri ero.

Toinen asia mitä vaikutta on se että valmistajalla eli JBL on mahdollisuus muokata nissä ääni käyttäen EQ sillä tavalla että niissä on sama JBL signature ääni kun mitä on isoissa JBL sanka kuulokkeeissa ja sitten sovelluksessa on EQ asetus jos halua täyteläiset bassot mistä minä tykkän kun minun mielestä vakio asetus on turhan valea soundi eli kyllä vakio asetuksessa on on myös paljon bassoa mutta basso asetuksella diskantit ja keski äänet ei huuda niin korvin ja bassoa on jonkun verran enemän.

Että ääni on aika paljon sama kun isoissa JBL kuulokkeeissa mutta JBL in ear kuulokkeeista lähtee kyllä paljon enemään äänen voimakutta kun isoista JBL sanka kuulokkeeista mutta tämä johtu sittä että valmistaja JBL rajoitta isoissa sanka kuulokkeeissa äänen voimakkus että ei tule kuulo vauroitta.

Ja valmistaja luupa että akku kestä yhtä kauan kun isoissa JBL sanka kuulokkeeissa. Nyt oli nämä Prismassa minus 15% tänän ja huomenna eli ne maksoi 58,85€ kun normali hinta on 69€ ja kun minä olen tällaiset kauan miettinyt niin menin ostaman tällaiset kun ne oli minus 15% eli käytin tilaisuus hyväksi.

Nyt minun pitä olla tarkkana että minä en tee sama virhettä kun aiemmin eli ajatele että mihin minä uuseampi kuulokkeet tarvitsen ja sitten minä myyn ne kun kaverilla oli kans isot JBL kuulokkeet mutta silti hän osti JBL in ear True Wireless kuulokkeet kun minulla oli aiemmin Jabra in ear True Wireless mitkä oli hyvät mutta ne minä myyin kun ajatelin että mihin minä monta kuulokkeetta tarvitsen.

Mutta ne Jabra maksoi 99€ ja myöhemmin hinta nousi 149€ ja käytettyistä saai hyvin kun ne myyi mutta nämä on sen verran halvat eli maksoi 58,85€ että niistä ei saa niin hyvin kun ne myy niin varman minä kans ajatele että ei nittä hyödyttä myydä kun niistä saa niin vähän.

0

116

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

      Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

      Luetuimmat keskustelut

      1. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

        Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
        Maailman menoa
        430
        3055
      2. Timo Vornanen kilahti

        Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
        Kotka
        105
        2395
      3. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

        oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
        Maailman menoa
        363
        2172
      4. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

        EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
        Maailman menoa
        156
        1972
      5. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

        https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
        Lapua
        7
        1817
      6. Onko oikeudenmukaista? Yhdellä taholla yllättävä valta-asema Tähdet, tähdet -voittajan valinnassa!

        Näinpä, onko sinusta tämä oikein? Viime jaksossakin voittaja selvisi vain yhden äänen erolla ja tänä sunnuntaina ensimm
        Tv-sarjat
        23
        1247
      7. 165
        1246
      8. No kerros nyt nainen

        Kumpi mielestäsi oli se joka väärinkäsitti kaiken? Nyt voi olla jo rehellinen kun koko tilanne on jo lähes haihtunut.
        Ikävä
        97
        1166
      9. Persukansanedustaja Timo Vornanen ammuskellut Helsingissä

        Poliisi siviiliammatiltaan, luvallinen ase mukana baarissa tällä hemmetin valopääpersulla. Meni eduskunnasta suoraan baa
        Haapavesi
        71
        1082
      10. Nainen, mietit miten minä jaksan

        En voi hyvin. Nykyään elämäni on lähinnä selviytymistä tunnista ja päivästä toiseen. Usein tulee epävarma olo, että mite
        Ikävä
        88
        957
      Aihe