Että olisin ollut miesten kanssa silleen?
Etkai sinä nainen ole luullut
10
76
Vastaukset
- Anonyymi
Mikäs siinä vaikka olisitkin ollut? Biseksuaaleja kun maailmasta löytyy niitäkin.
- Anonyymi
Mutta kun en ole ollut 😄 Mistä tuollaista olet saanut päähäsi? Kuuntelitko taas huhuja? 😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta kun en ole ollut 😄 Mistä tuollaista olet saanut päähäsi? Kuuntelitko taas huhuja? 😂
En minä tiedä kuka sinä olet. Vastasin ihan vain yleisellä tasolla.
- Anonyymi
🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑
🍑 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17832720z
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
- Anonyymi
Ei kai se mua haittaa mitä aikuiset keskenään ja kun mun rakasta ei kukaan satuta eikä mikään tapahdu vasten tahtoansa niin🤷🏻♀️ Toki olisinhan mustis kuitenkin😌 Teenainen
Kaikki kukat saa kukkia 🌈
- Anonyymi
Vaikutit minun mielestäni ihan piilo homolle… eli kyllä luulin.
Sori jos asia ei ollut niin mitä luulin.
Minäkin voin erehtyä 😂- Anonyymi
Mikä sai sinut kuvittelemaan niin? Eleeni, puhetyylini vai mikä?
- Anonyymi
Niin minustakin ihmeelliseltä vaikuttaa kun tuollaisia kyselet. Et kait vain kiellä itseltäsi ominaisuudet mitkä kiinnostaa. Suurimpia homojenvihaajia ovat henkilöt jotka näkevät siinä ominaisuuksia mitkä kieltävät itseltään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä sai sinut kuvittelemaan niin? Eleeni, puhetyylini vai mikä?
Ihan kaikki siinä tyypissä jota nyt mietin ….
Olo Ihan semoinen gueer mies …
Ei miehekkäästä äänestä alkaen…
Siks ajauduin mietiin niin
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2234836
Kamalaa! Ketä tappoi vanhempansa Huittisissa? Ketkä tapettiin?
Kamalaa! Ketä tappoi vanhempansa Huittisissa? Ketkä tapettiin? Shokki!512320- 691956
Martina on käynyt puhumassa viisauksia
Iltalehden artikkelissa Martinan viisaudet.3781450Ajattelen sinua iltaisin, aamulla, päivittäin
Ehkä siinä jo pientä vinkkiä. Oot jäänyt pahasti mieleen. Sun katse on niin syvä ja oot niin lempeä. Hyvä olla sun kanss951085SDP:läinen lähettiläs Titta Maja-Luoto RAIVOAA lähetystössä -?
SDP:n puolueen Maja-Luoto on Portugalissa noussut Median otsikoihin, koska RAIVOAA työntekijöille ja pitää Heitä lähinnä291043Mitä alkoholijuomaa on myyty sekä Linda Lampeniuksen että Matti Nykäsen nimellä? Testaa tietosi!
Mikähän alkoholijuoma se mahtoi olla…? Tule pelaamaan kivaa Testerin Juomavisaa! Kuinka monta saat oikein? Tästä pääse10989Sinkkujen lapset ja kesäloman pituus
Tuli mieleeni kysyä oletteko huolissanne lasten ja nuorten tulevaisuudesta, tai siitä mitä he nyt joutuvat kokemaan yhte170858Haapaveen nähtävyys?
Se teidän "suihkulähde" on ylittänyt uutiskynnöksen Suomen rajojen ulkopuolella Sveitsissä. Se näytettiin paikallisten u37764Voiko vauva uskoa ?
Lohkoissa väitetään ettei vauva voi uskoa. Tässä näet vauvan uskon. https://youtube.com/shorts/QhFbPSdjpnA?si=Zb2BCRST9186756