Voisin varmaan puhua muidenkin naisten puolesta, että jos meiltä löytyy profiilista S-posti, niin se ei tarkoita automaattisesti sitä, että tarvitsisimme yhteydenottoja seksi mielessä. Eli kiitos jos noudatat tätä vinkkiä! 😊
Hei palstalaiset!
87
783
Vastaukset
- Anonyymi
Ei saakeli 🙈...
xLiner- Anonyymi
Turinatiimin mukavat pojat on lähestyneet selvästikin viesteillään :D
-harmiseikirj- - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
-harmiseikirj-Höh 😂
Taitaa olla ätmi-osaston tekosia 😄
xLiner - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
-harmiseikirj-Kuulostaa ihan randelta 😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuulostaa ihan randelta 😂
Saattaa olla että vapaassa palstasuhteessa elävä pujiskin on viestillä sujauttanut :D
Anonyymi kirjoitti:
Saattaa olla että vapaassa palstasuhteessa elävä pujiskin on viestillä sujauttanut :D
-harmiseikirj-Hyvin todennäköistä. Mukaan lähti kollaasi pymppykuvia.
Anonyymi kirjoitti:
-harmiseikirj-Taidat olla kyllä nyt harmis itte ollut asialla kun noin kärkkäästi viattomia syyttelet.😂.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvin todennäköistä. Mukaan lähti kollaasi pymppykuvia.
Juu ja onhan se järkevää, samallahan pujis hoitelee useammankin palstanaisen kun kerran kaapuntiin lähtee kyntöhommiin :D
Mikkojuhan kirjoitti:
Taidat olla kyllä nyt harmis itte ollut asialla kun noin kärkkäästi viattomia syyttelet.😂.
Enpä taida olla kun en häiritse ihmisiä livessä enkä somessa jos ei ne itse sitä vasiten pyydä enkä aina silloinkaan :)
-harmiseikirj- Anonyymi kirjoitti:
Enpä taida olla kun en häiritse ihmisiä livessä enkä somessa jos ei ne itse sitä vasiten pyydä enkä aina silloinkaan :)
-harmiseikirj-No enpä sitä tee minäkään tai sen puoleen randekaan joten sun kommentillas ei ollut taas mitään muuta tarkoitusta kuin loukata tai ärsyttää toisia ihmisiä mikä tekee siitä äärimmäisen typerän ja lapsellisenkin.🙂.
- Anonyymi
Mikkojuhan kirjoitti:
No enpä sitä tee minäkään tai sen puoleen randekaan joten sun kommentillas ei ollut taas mitään muuta tarkoitusta kuin loukata tai ärsyttää toisia ihmisiä mikä tekee siitä äärimmäisen typerän ja lapsellisenkin.🙂.
Randehan itse on palstalla kehuskellut kontakteillaan useampiinkin palstanaisiin, onhan se aika loogista olettaa että sähköpostilla lähestyy enkä minä randea ensimmäiseksi maininnut. Sulla taitaa olla huonot hermot kun heti näet loukkauksena harmittoman rupattelun :)
-harmiseikirj- Anonyymi kirjoitti:
Randehan itse on palstalla kehuskellut kontakteillaan useampiinkin palstanaisiin, onhan se aika loogista olettaa että sähköpostilla lähestyy enkä minä randea ensimmäiseksi maininnut. Sulla taitaa olla huonot hermot kun heti näet loukkauksena harmittoman rupattelun :)
-harmiseikirj-Toi nyt on vähän muuta kuin harmitonta rupattelua ja tiedät sen itsekin.😂. Joo on Randella ollut kontakteja mutta ei aivan täysin puskasta tulevia asiattomia kontakteja ja käsittääkseni niistä jokainen on ollut ihan toivottujakin mikä on jo tullut ilmi keskusteluissa palstalla enen kontaktia s-postilla.🙂.
- Anonyymi
Mikkojuhan kirjoitti:
Toi nyt on vähän muuta kuin harmitonta rupattelua ja tiedät sen itsekin.😂. Joo on Randella ollut kontakteja mutta ei aivan täysin puskasta tulevia asiattomia kontakteja ja käsittääkseni niistä jokainen on ollut ihan toivottujakin mikä on jo tullut ilmi keskusteluissa palstalla enen kontaktia s-postilla.🙂.
Mistä sinä tiedät tarkasti mitä rande tai kukaan muukaan puuhaa palstakirjoittelun ulkopuolella?
Anonyymi kirjoitti:
Mistä sinä tiedät tarkasti mitä rande tai kukaan muukaan puuhaa palstakirjoittelun ulkopuolella?
Nythän puhuttiinkin palstakontakteista ja palstan naisista ei palstan ulkopuolisista. Eikä sitä tiedä kukaan muukaan joten miten häntä vois kukaan mistään syyttääkään.🙂.
- Anonyymi
Mikkojuhan kirjoitti:
Nythän puhuttiinkin palstakontakteista ja palstan naisista ei palstan ulkopuolisista. Eikä sitä tiedä kukaan muukaan joten miten häntä vois kukaan mistään syyttääkään.🙂.
Hae apua tuohon jeesustelun tarpeeseesi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hae apua tuohon jeesustelun tarpeeseesi.
Meneekö tunteisiin? 🤭
- Anonyymi
"Voisin varmaan puhua muidenkin naisten puolesta, että ..."
Miksi vain naisten? ajatteletko että miesten kohdalla sähköposti profiilissa tarkoittaa juurikin sitä että tarvitsevat yhteydenottoja seksimielessä?
-harmiseikirj-- Anonyymi
Mies on naiselle aina enemmän uhka kuin nainen miehelle, noin 100% enemmän. Oletko sinä pelännyt joutuvasi raiskatuksi/muun väkivallan kohteeksi naisten taholta?
- Sheena - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mies on naiselle aina enemmän uhka kuin nainen miehelle, noin 100% enemmän. Oletko sinä pelännyt joutuvasi raiskatuksi/muun väkivallan kohteeksi naisten taholta?
- SheenaEn nyt varsinaisesti raiskatuksi mutta ahdistelluksi kyllä ja on käyty ihan käsiksikin :D
Anonyymi kirjoitti:
En nyt varsinaisesti raiskatuksi mutta ahdistelluksi kyllä ja on käyty ihan käsiksikin :D
-harmiseikirj-Tempastu pataan? Ei kannata olla niin ärsyttävä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tempastu pataan? Ei kannata olla niin ärsyttävä.
Pataan ei ole tempastu mutta tartuttu etu- että takapuoleen.
Anonyymi kirjoitti:
Pataan ei ole tempastu mutta tartuttu etu- että takapuoleen.
-harmiseikirj-Totesi varustuksen riittämättömäksi ja päätti jättää väliin?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Totesi varustuksen riittämättömäksi ja päätti jättää väliin?
On tainnut haluta viedä mukanaan ja joku tainnut joskus onnistuakin, en nyt tarkemmin muista.
Anonyymi kirjoitti:
On tainnut haluta viedä mukanaan ja joku tainnut joskus onnistuakin, en nyt tarkemmin muista.
-harmiseikirj-Viedä lompakon mukanaan? Ei pidetä sitä lompsaa takataskussa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Viedä lompakon mukanaan? Ei pidetä sitä lompsaa takataskussa.
En ole tainnut ikinä pitää lompakkoa takataskussa.
-harmiseikirj-
- Anonyymi
Suattaapi johtua tuosta sinun profiilikuvauksesta sellaiset viestit.
No eihän se mitenkään seksin vonkaamiseen yllytä ja uskoisin että asiallisesti lähetetyt viestit on aivan toivottuja mutta toki sitä haaveilijalta itseltään pitäisi kysyä. Ja eikä välttämättä oo huono idea vaikka ensin täällä palstalla kysyä että mitä mieltä hän on jos s-postia hänelle lähettäisi.🙂.
- Anonyymi
Mikkojuhan kirjoitti:
No eihän se mitenkään seksin vonkaamiseen yllytä ja uskoisin että asiallisesti lähetetyt viestit on aivan toivottuja mutta toki sitä haaveilijalta itseltään pitäisi kysyä. Ja eikä välttämättä oo huono idea vaikka ensin täällä palstalla kysyä että mitä mieltä hän on jos s-postia hänelle lähettäisi.🙂.
Hmmm, no ny on profiilitekstiä muutettu. Hitusen se seuranhakuilmoitukselta minun silmiin näyttää kyllä edelleen. Aiemmin siinä oli jotenkin että saa ottaa yhteyttä sähköpostitse ajatustenvaihdon tai muun merkeissä. Mutta kai tuo nytkin on lupa laittaa viestiä? Voisihan siihen tarkemmin määritellä millainen ajatustenvaihto on suotavaa.
Anonyymi kirjoitti:
Hmmm, no ny on profiilitekstiä muutettu. Hitusen se seuranhakuilmoitukselta minun silmiin näyttää kyllä edelleen. Aiemmin siinä oli jotenkin että saa ottaa yhteyttä sähköpostitse ajatustenvaihdon tai muun merkeissä. Mutta kai tuo nytkin on lupa laittaa viestiä? Voisihan siihen tarkemmin määritellä millainen ajatustenvaihto on suotavaa.
Siinä luki että jos on jotain asiaa tai haluat vaihtaa ajatuksia. Se ei tarkoita että hei vonkaapa multa seksiä. Tottakai se on lupa laittaa viestiä mutta asiallisia viestejä tutustumistarkoituksessa jos siten sattuis joku yhteys löytymään. Se ei ole lupa laittaa jotain pervoja seksin vonkaus viestejä. Ja jokainen aikuinen tasapainoinen järkevä ihminen sen kyllä ymmärtää.🙂.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Voisihan siihen tarkemmin määritellä millainen ajatustenvaihto on suotavaa."
Miksi noin pitäisi tehdä? Käyttäkää sitä maalaisjärkeä tollot! Anonyymi kirjoitti:
No sori 🤣🤣 🙈
- Anonyymi
Mikkojuhan kirjoitti:
Siinä luki että jos on jotain asiaa tai haluat vaihtaa ajatuksia. Se ei tarkoita että hei vonkaapa multa seksiä. Tottakai se on lupa laittaa viestiä mutta asiallisia viestejä tutustumistarkoituksessa jos siten sattuis joku yhteys löytymään. Se ei ole lupa laittaa jotain pervoja seksin vonkaus viestejä. Ja jokainen aikuinen tasapainoinen järkevä ihminen sen kyllä ymmärtää.🙂.
Katsos se täytyy miehille tällaiset asiat vääntää ratakiskosta. Kirjata sinne kolmella kotimaisella vähintään lista kielletyistä aihealueista. Johan se piti lakiinkin kirjata että pipulistaan ei ole soveliasta lähettää naisille pyytämättä kuvia.
Anonyymi kirjoitti:
Katsos se täytyy miehille tällaiset asiat vääntää ratakiskosta. Kirjata sinne kolmella kotimaisella vähintään lista kielletyistä aihealueista. Johan se piti lakiinkin kirjata että pipulistaan ei ole soveliasta lähettää naisille pyytämättä kuvia.
No kyllä nuo on ainakin itelle ollut aikalailla itsestäänselviä juttuja.🤔. No ehkä mä en sitten juuri näissä asioissa oo ihan keskiverto mies.😄.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sivusta totean, että ei kannata. Se on ihan hyvä tapa raakata pois keskivertoa tyhmemmät yksilöt, kun ei lähde tuollaisia auki kirjaamaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sivusta totean, että ei kannata. Se on ihan hyvä tapa raakata pois keskivertoa tyhmemmät yksilöt, kun ei lähde tuollaisia auki kirjaamaan.
Loistava näkökulma 👍
Mikkojuhan kirjoitti:
Juurikin näin🙌🏻
- Anonyymi
Mikkojuhan kirjoitti:
No kyllä nuo on ainakin itelle ollut aikalailla itsestäänselviä juttuja.🤔. No ehkä mä en sitten juuri näissä asioissa oo ihan keskiverto mies.😄.
Ainakin bmi on korkeampi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ainakin bmi on korkeampi.
Mitä se vappuviuhka siellä huutelloo?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
👍👍👍
Hyvä ettei kaikki ole lutkia 👍
- Anonyymi
Taas harhaanjohtava kuva.
TeamTerror kirjoitti:
Johtaako se harhaan sinut kuplastasi vai?
Taitaa pitää sut omassasi.🙂.
Mikkojuhan kirjoitti:
Taitaa pitää sut omassasi.🙂.
En tarvitse moisia kuvitellakseni olevani ok , rajaton , pystytkö edes kuvittelemaan moista?
Saan tehdä mitä vain ja kun ymmärtää tämän maailman tuomiot niin voi ihan rauhassa tehdä mitä vain 😎- Anonyymi
TeamTerror kirjoitti:
En tarvitse moisia kuvitellakseni olevani ok , rajaton , pystytkö edes kuvittelemaan moista?
Saan tehdä mitä vain ja kun ymmärtää tämän maailman tuomiot niin voi ihan rauhassa tehdä mitä vain 😎Se on rinssi ottanu taas uuden ns tavan käsitellä palstamaailmaansa. Surullinen tuhathahmo
Anonyymi kirjoitti:
Se on rinssi ottanu taas uuden ns tavan käsitellä palstamaailmaansa. Surullinen tuhathahmo
Pysy asiassa mutta turha sitä kai toivoa on?
TeamTerror kirjoitti:
Saan tehdä mitä vain ja kun ymmärtää tämän maailman tuomiot niin voi ihan rauhassa tehdä mitä vain 😎Koit ite miten tahansa sä kuitenkin teit olettamuksen mille ei ole mitään todellisuus pohjaa ja jos oikeasti niin uskot niin silloin jonkinasteisessa kuplassa elät.🙂.
Mikkojuhan kirjoitti:
Koit ite miten tahansa sä kuitenkin teit olettamuksen mille ei ole mitään todellisuus pohjaa ja jos oikeasti niin uskot niin silloin jonkinasteisessa kuplassa elät.🙂.
Mikä olettamus?
TeamTerror kirjoitti:
Mikä olettamus?
Että kaikki olis lutkia koska sellainenhan sun on pitänyt tehdä kun tuon viestin laitoit.🙂.
Mikkojuhan kirjoitti:
Että kaikki olis lutkia koska sellainenhan sun on pitänyt tehdä kun tuon viestin laitoit.🙂.
Melkeinpä kaikki naiset/tytöt/mummot ovat lutkia eli tavarastaan melko huolettomia.
Niin se vain on.
Toivottavasti et tästä traumatisoidu pahasti.TeamTerror kirjoitti:
Melkeinpä kaikki naiset/tytöt/mummot ovat lutkia eli tavarastaan melko huolettomia.
Niin se vain on.
Toivottavasti et tästä traumatisoidu pahasti.Ei...ei ole vaikka sä niin kuvittelisitkin.😄.
- Anonyymi
Mikkojuhan kirjoitti:
Ei...ei ole vaikka sä niin kuvittelisitkin.😄.
Se ei raukka ole saanu ikinä varmana. Poor little thing.
Anonyymi kirjoitti:
Se ei raukka ole saanu ikinä varmana. Poor little thing.
Niin kyllä se varmasti todella kipee ja arka asia olis jos niin olis eikä sinällään mikään kiva juttu vaan tosiaan ennemminkin hyvin surullista.🙂.
Mikkojuhan kirjoitti:
Ei...ei ole vaikka sä niin kuvittelisitkin.😄.
Toivoin , en kuvitellut.
- Anonyymi
Mikkojuhan kirjoitti:
Niin kyllä se varmasti todella kipee ja arka asia olis jos niin olis eikä sinällään mikään kiva juttu vaan tosiaan ennemminkin hyvin surullista.🙂.
On on. Ja onhan se siis yhteiskunnallinen ongelma. Nyt hän toivoo että naiset eivät pihtaisi niin kovin. So cute.
Anonyymi kirjoitti:
On on. Ja onhan se siis yhteiskunnallinen ongelma. Nyt hän toivoo että naiset eivät pihtaisi niin kovin. So cute.
Pihtaisivatkin mutta surullista on se että pääosin lutkia kaikki naiset on ...
Jalat levällään heti kun pumpussa hiukan siltä tuntuu eikä siihen paljoa vaadita.Anonyymi kirjoitti:
Se on rinssi ottanu taas uuden ns tavan käsitellä palstamaailmaansa. Surullinen tuhathahmo
Ei ole rinssi tuo... Eikä rinssi ole mikään tuhathahmo.
- Anonyymi
TeamTerror kirjoitti:
Pihtaisivatkin mutta surullista on se että pääosin lutkia kaikki naiset on ...
Jalat levällään heti kun pumpussa hiukan siltä tuntuu eikä siihen paljoa vaadita.Sellaista se kai on siellä sinun narkkipiireissä.
Anonyymi kirjoitti:
Sellaista se kai on siellä sinun narkkipiireissä.
Ylipäätään ihmisnaisten joukossa tapahtuu niin kuten mainitsin aiemmin.
Anonyymi kirjoitti:
Niin kai se voi noinkin olla.🙂.
- Anonyymi
Eikös se s-posti tarkoitakkaan seksipostia?
- Anonyymi
Tarkoittaa seksipostia, eli seksiehdotukset on tervetulleita.
- Anonyymi
Niin onks siellä oikeesti sähköposti osoite. Mä en sitä tienny. mutta en mä sitäkään tienny, että toi profiilikuvakin aukee siellä suurempana. Kun mäkin olin siellä vahingossa omalla naamalla. jos joku sattuu muistaa sen kuvan, jonka olin ottanu juhannusyönä yhden rakennusnosturin puomin päässä.
JeroP- Anonyymi
Aukeaa myös suurempana tuostakin mikä näkyy tässä ketjussa, kellä siinä kuva on ja näkyy. Painat vaan kuvaa ja avaa uudessa sivussa. Voi olla, että profiilissa näkyy osa kuvasta ja tuossa ketjussa kokonaan.
Cool❄️
- Anonyymi
Parempi että seksipostit menevät johonkin meililaatikkoon. Minun naamaa on hierottu m*lkulla ihan viestiketjussa.
- Anonyymi
Luulis tajuuvan pöllömpiki asian. Ilmeisesti ei kuitenkaan. Voihan sen napata profiilista poiskin, jos haittaa koituu.
Ikävää että kaikilla ei oo ollu ihan käytöstavat hanskassa mutta ei se täällä kyllä varsinaisesti yllätä. Toivottavasti jatkossa saat asiallisempaa ja miellyttävämpää postia .😊.
- Anonyymi
Olet kuitenkin itse halipulassa kirjoitellut tuhmia
Anonyymi kirjoitti:
Olet kuitenkin itse halipulassa kirjoitellut tuhmia
En mä kirjoittele tuhmia sellaisille keihin en oo niin tutustunut että tiedän heidän haluavan jutella tuhmia.🙂.
- Anonyymi
Mikkojuhan kirjoitti:
En mä kirjoittele tuhmia sellaisille keihin en oo niin tutustunut että tiedän heidän haluavan jutella tuhmia.🙂.
Seliseli
Ei se minua yllättänyt, mutta ajattelin silti mainita asiasta. :) ja jos tosiaan vaivaa. Niin tyhjennän profiilin.
Haaveilija39 kirjoitti:
Ei se minua yllättänyt, mutta ajattelin silti mainita asiasta. :) ja jos tosiaan vaivaa. Niin tyhjennän profiilin.
Älä anna periksi typeryksille jätä heidät vaan kylmästi huomiotta. Ja ihan oikein että mainitsit onpahan asia kaikille ainakin täysin selvä eikä voi vedota siihen etten muka ymmärtänyt. Tietysti kyllähän mä ymmärrän että jos nyt rupee tuleen kymmeniä sadoista puhumattakaan epäasiallisia ja törkeitä viestejä niin se voi olla kätevämpi vaihtoehto tyhjentää profiili tai jättää s-postiosoite pois. Mutta kyllä meitä ihan järkeviäkin(tai ainakin ite itseni sellaiseksi lasken.😄.) on täällä joukossa.🤗.
- Anonyymi
Täytyy sanoa etten ole saanut asiattomia viestejä emailina, silloin kun mulla profiilissa joskus säpö osoite oli.
Siinä mielessä olen säästynyt huuhailta. 👍
Cool❄️- Anonyymi
Tarttisko tilannetta korjata?, päivitetäänkö laatikko ajan tasalle kertaheitolla :), kunnon spammausta ajan henkeen 😁
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tarttisko tilannetta korjata?, päivitetäänkö laatikko ajan tasalle kertaheitolla :), kunnon spammausta ajan henkeen 😁
Ei kiitos. En ole aikeissa julkaista mitään yhteystietoja täällä. 🙂
Cool❄️
- Anonyymi
Mikä on tämä joidenkin tarve torjua ilman tarjontaa.
- Anonyymi
Käänteinen psykologia?
- Anonyymi
Naisen pitäisi olla kiitollinen jos saa seksiehdotuspostia!
- Anonyymi
Yök.
- Anonyymi
Predator-kurssin oppikirjan mukaan ahdistelu astuu mukaan kuvioihin vasta viikolla 3, sitä edeltää kauttarantain tuttavuudentekoa pari viikkoa, personoidun tiedon haalimista ennen varsinaista atakkia jonka jälkeen seuraa polvia notkauttava lopulliseen voittoon tähtäävä järjestelmällinen intiimisisältöinen viestintävaihe. Kyllä nyt on olleet selkeät amatöörit asialla jos parin viikon koputellaan kammarin ovea..:)
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anteeksi mies
En vaan osaa kohdata sinua ja olla normaali. En tiedä mikä vaivaa. Samaan aikaan tekee mieli tulla lähelle ja kuitenkin578987Mietin aina vain
Minä niin haluaisin nähdä sinut. Ei tuo yhden ainoan kuvan katsominen paljon helpota... Miksi sinä et voisi olla se roh123529Hetken jo luulin, että en ikävöi sinua koko aikaa
Mutta nyt on sitten taas ihan hirveä ikävä jotenkin. Tiedätköhän sinä edes, kuinka peruuttamattomasti minä olen sinuun r262740Kysely lieksan miehille
Olemme tässä pohtineet tällaista asiaa, että miten on. Tästä nyt on paljon ollut juttua julkisuudessakin aina sanomaleht812149Palstan henkisesti sairaat ja lihavat
Täällä on sairaita, työttömiä ihmisiä kirjoittelemassa joilla ei ole tarkoituksena kuin satuttaa ihmisiä. Jos eksyt pals1142050Outoa että Trump ekana sanoutui irti ilmastosopimuksesta
kun Kaliforniaa riepottelee siitä johtuvat tuhoisat maastopalot. Hirmumyrskytkin ovat USA:ssa olleet tuhoisia.3641806Saan kengurakkaan kotiin viikon päästä
Mitä tapahtui? Martina hehkutti tätä stoorissaan reilu viikko sitten, mutta eipä aussimiestä Suomessa näkynyt, vaan tapa2411462FinFamin ryhmät
Älkää hyvät ihmiset luottako tähän tahoon. Ryhmiä on, mutta eivät ne toimi. Ihmisiä savustetaan ulos, vaikka näissä piir01221Olen vähän
Hysteerinen se on totta. Etkai ymmärrä miten syvästi tunnen sinua kohtaan. Ja olet aina lähelläni. Olet osa jo jotain. I101095Osmo Peltola voitti ansaitusti Kultaisen Venlan - Kirvoitti yleisöltä mahtavan reaktion!
JEE, onnea Osmo! Osmo Peltola voitti Vuoden esiintyjän Kultainen Venla -palkinnon. Isä-Peltsin ja Osmon luontoseikkailu681070