Raisa Räisänen muurattu piippuun

Suomi

Alempana väitettiin niin, onko poliisi tutkinut tämän tutkintalinjan?

8

7566

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • MEdsturi

Kansun bunkerissa.

• ex-korislainen

Tiesin itse Raisan koripallopiireistä... On törkeää kirjoitella perättömiä juttuja, jotka voivat loukata todella jotakin ihmisiä. En voi kuvitellakaan kuinka pahalta vielä tuntuu Raisan läheisistä ihmisistä, ja etenkin kun joku muuten vaan kirjoittelee julkisille palstoille. Jos sinulla on faktoja, niin "lyö ne tiskiin" tai anna poliisin hoitaa työnsä ja jätä viattomat ihmiset rauhaan.

• ex-korislainen kirjoitti:

Tiesin itse Raisan koripallopiireistä... On törkeää kirjoitella perättömiä juttuja, jotka voivat loukata todella jotakin ihmisiä. En voi kuvitellakaan kuinka pahalta vielä tuntuu Raisan läheisistä ihmisistä, ja etenkin kun joku muuten vaan kirjoittelee julkisille palstoille. Jos sinulla on faktoja, niin "lyö ne tiskiin" tai anna poliisin hoitaa työnsä ja jätä viattomat ihmiset rauhaan.

On kyllä melkoinen mysteeri täytyy sanoa..

• Mies
        Leena kirjoitti:

On kyllä melkoinen mysteeri täytyy sanoa..

En ymmärrä miksi sinulla Leena tyttönen on tukahdettuja aggression tunteita miehiä kohtaan.Miksi sinä arvoisa Leena tyttönen haluat purra,potkia raapia,sylkeä,heittää kukkapurkilla,ja pahimmassa tapauksessa jopa lyödä puukolla miehiä.Mitä isompi ja voimakkaampi mies,sitä isommaksi sinun kiukkusi heitä vastaan kasvaa.Onko miehet kohdelleet sinua huonosti,kun olet ollut nuori tyttönen.Vai mistä moinen johtuu?
        Vastaa tässä kaikessa rauhassa monipuolisesti ja laajasti kirjoitukseeni.Niin katsotaan,jos voisin mitenkään auttaa sinua.
        Sinun hyvinvointi ja auttaminen on minulle kaikkein tärkeintä!!!

• Mies kirjoitti:

En ymmärrä miksi sinulla Leena tyttönen on tukahdettuja aggression tunteita miehiä kohtaan.Miksi sinä arvoisa Leena tyttönen haluat purra,potkia raapia,sylkeä,heittää kukkapurkilla,ja pahimmassa tapauksessa jopa lyödä puukolla miehiä.Mitä isompi ja voimakkaampi mies,sitä isommaksi sinun kiukkusi heitä vastaan kasvaa.Onko miehet kohdelleet sinua huonosti,kun olet ollut nuori tyttönen.Vai mistä moinen johtuu?
        Vastaa tässä kaikessa rauhassa monipuolisesti ja laajasti kirjoitukseeni.Niin katsotaan,jos voisin mitenkään auttaa sinua.
        Sinun hyvinvointi ja auttaminen on minulle kaikkein tärkeintä!!!

Ja miten muka vastauksesi liittyy Raisan tapaukseen?Milloin muka olen sanonut,että vihaisin miehiä?Itseasiassa vihaan tyhmiä ihmisiä joiden mielestä väkivalta on mukamas ainoa ratkaisu omiin ongelmiin.Ymmärrän väkivallan käytön silloin jos joku hyökkää äkkiarvaamatta kimppuun ilman mitään syytä!Etkö muka puolustaisi itseäsi silloin jos joku hyökkää puukon kanssa kaupungilla kimppuusi?Sehän on silloin luonnollinen itsepuolustusmekanismi ihmisessä!
        Väkivaltaa voi käyttää kuka tahansa sukupuoleen katsomatta!Milloin tämä asia menee ihmisten jakeluun..en jaksa enää hoilata tätä ja jos joku asiaa vielä kysyy niin käsken ylläpitoa poistamaan viestit..

• minkä nuorena oppii,sen van...

Tämän päivän iltasanomien mukaan 2 nuorta naista ryösti Vihdissä erään kaupan.Todennäköisesti ovat suomalaisia,eivät ilmeisesti tätä kirjoittaessa tulleet kiinni.(tulevatko kiinni koskaan).Saivat mukaansa pienen summan rahaa.Mitä sinä ajattelet tästä? Pitäisikö mielestäsi Suomessa olla isommat palkat,isommat työttömyyskorvaukset? Ja niin edelleen,koska silloin tälläiset ryöstöt todennäköisesti vähenesivät.
      Ole hyvä ja vastaa!!!

• No mitäs ovat niin tyhmiä,että ryöstävät pankin!Itse pilasivat elämänsä..Mitenkäs tämä liittyy muka Raisa n tapaukseen?

• Minä

on todella idioottimaista kirjotella tollasia. Miettikää hieman omalle kohdalle mikä tuska ja epätetoisuus hänen vanhemmillaan on. Kaikki sympatiat heille. Niin kauan kun omaista ei ole lötynyt elää pieni toivon kipinä omaisten sydämmissä. Ja tällaiset perättömt jutut ei auta. Ja jos sinä todella tietäisit totuuden et sinä sitä tänne kirjottelisi sillä pelolla että joutuisit kuulusteluihin sillä maailma on ihmeellinen.... Kannattaa todella miettiä kahdesti ennen kuin avaa sana suonensa.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      102
      2106
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      99
      1527
    3. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      121
      1263
    4. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      77
      1232
    5. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      112
      1197
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      57
      1024
    7. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      51
      997
    8. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      58
      976
    9. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      912
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      794
    Aihe