Raisa Räisänen muurattu piippuun

Suomi

Alempana väitettiin niin, onko poliisi tutkinut tämän tutkintalinjan?

8

7625

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • MEdsturi

      Kansun bunkerissa.

      • ex-korislainen

        Tiesin itse Raisan koripallopiireistä... On törkeää kirjoitella perättömiä juttuja, jotka voivat loukata todella jotakin ihmisiä. En voi kuvitellakaan kuinka pahalta vielä tuntuu Raisan läheisistä ihmisistä, ja etenkin kun joku muuten vaan kirjoittelee julkisille palstoille. Jos sinulla on faktoja, niin "lyö ne tiskiin" tai anna poliisin hoitaa työnsä ja jätä viattomat ihmiset rauhaan.


      • ex-korislainen kirjoitti:

        Tiesin itse Raisan koripallopiireistä... On törkeää kirjoitella perättömiä juttuja, jotka voivat loukata todella jotakin ihmisiä. En voi kuvitellakaan kuinka pahalta vielä tuntuu Raisan läheisistä ihmisistä, ja etenkin kun joku muuten vaan kirjoittelee julkisille palstoille. Jos sinulla on faktoja, niin "lyö ne tiskiin" tai anna poliisin hoitaa työnsä ja jätä viattomat ihmiset rauhaan.

        On kyllä melkoinen mysteeri täytyy sanoa..


      • Mies
        Leena kirjoitti:

        On kyllä melkoinen mysteeri täytyy sanoa..

        En ymmärrä miksi sinulla Leena tyttönen on tukahdettuja aggression tunteita miehiä kohtaan.Miksi sinä arvoisa Leena tyttönen haluat purra,potkia raapia,sylkeä,heittää kukkapurkilla,ja pahimmassa tapauksessa jopa lyödä puukolla miehiä.Mitä isompi ja voimakkaampi mies,sitä isommaksi sinun kiukkusi heitä vastaan kasvaa.Onko miehet kohdelleet sinua huonosti,kun olet ollut nuori tyttönen.Vai mistä moinen johtuu?
        Vastaa tässä kaikessa rauhassa monipuolisesti ja laajasti kirjoitukseeni.Niin katsotaan,jos voisin mitenkään auttaa sinua.
        Sinun hyvinvointi ja auttaminen on minulle kaikkein tärkeintä!!!


      • Mies kirjoitti:

        En ymmärrä miksi sinulla Leena tyttönen on tukahdettuja aggression tunteita miehiä kohtaan.Miksi sinä arvoisa Leena tyttönen haluat purra,potkia raapia,sylkeä,heittää kukkapurkilla,ja pahimmassa tapauksessa jopa lyödä puukolla miehiä.Mitä isompi ja voimakkaampi mies,sitä isommaksi sinun kiukkusi heitä vastaan kasvaa.Onko miehet kohdelleet sinua huonosti,kun olet ollut nuori tyttönen.Vai mistä moinen johtuu?
        Vastaa tässä kaikessa rauhassa monipuolisesti ja laajasti kirjoitukseeni.Niin katsotaan,jos voisin mitenkään auttaa sinua.
        Sinun hyvinvointi ja auttaminen on minulle kaikkein tärkeintä!!!

        Ja miten muka vastauksesi liittyy Raisan tapaukseen?Milloin muka olen sanonut,että vihaisin miehiä?Itseasiassa vihaan tyhmiä ihmisiä joiden mielestä väkivalta on mukamas ainoa ratkaisu omiin ongelmiin.Ymmärrän väkivallan käytön silloin jos joku hyökkää äkkiarvaamatta kimppuun ilman mitään syytä!Etkö muka puolustaisi itseäsi silloin jos joku hyökkää puukon kanssa kaupungilla kimppuusi?Sehän on silloin luonnollinen itsepuolustusmekanismi ihmisessä!
        Väkivaltaa voi käyttää kuka tahansa sukupuoleen katsomatta!Milloin tämä asia menee ihmisten jakeluun..en jaksa enää hoilata tätä ja jos joku asiaa vielä kysyy niin käsken ylläpitoa poistamaan viestit..


    • minkä nuorena oppii,sen van...

      Tämän päivän iltasanomien mukaan 2 nuorta naista ryösti Vihdissä erään kaupan.Todennäköisesti ovat suomalaisia,eivät ilmeisesti tätä kirjoittaessa tulleet kiinni.(tulevatko kiinni koskaan).Saivat mukaansa pienen summan rahaa.Mitä sinä ajattelet tästä? Pitäisikö mielestäsi Suomessa olla isommat palkat,isommat työttömyyskorvaukset? Ja niin edelleen,koska silloin tälläiset ryöstöt todennäköisesti vähenesivät.
      Ole hyvä ja vastaa!!!

      • No mitäs ovat niin tyhmiä,että ryöstävät pankin!Itse pilasivat elämänsä..Mitenkäs tämä liittyy muka Raisa n tapaukseen?


    • Minä

      on todella idioottimaista kirjotella tollasia. Miettikää hieman omalle kohdalle mikä tuska ja epätetoisuus hänen vanhemmillaan on. Kaikki sympatiat heille. Niin kauan kun omaista ei ole lötynyt elää pieni toivon kipinä omaisten sydämmissä. Ja tällaiset perättömt jutut ei auta. Ja jos sinä todella tietäisit totuuden et sinä sitä tänne kirjottelisi sillä pelolla että joutuisit kuulusteluihin sillä maailma on ihmeellinen.... Kannattaa todella miettiä kahdesti ennen kuin avaa sana suonensa.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1313
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      833
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      640
    4. 50
      567
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      11
      481
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      454
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      149
      408
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      387
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      174
      372
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      368
    Aihe