moi, minulla on aprilia sr 50 2019 factory jossa variaattorin ilmanvaihtokannen tiiviste meni rikki eikä kaupoista löydy sellaista oikeaa siihen pystyykö ilman sitä tiivistettä ajaa?? auttakaa pls
aprilia sr variaattorin ilmanvaihtotiiviste
6
264
Vastaukset
- Anonyymi
pystyy ajamaan.
- Anonyymi
😋😋😋😍😍😍😍😋😋😋
💋 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17833658p
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
- Anonyymi
Tee itse se tiiviste. Esim. Biltemassa on hyvä valikoima erilaisia tiistemateriaaleja. Tee se samantyyppisestä ja likimain yhtäpaksusta kuin alkuperäinen. Ei muuta kuin saksimaan. Jos siiinä on ruuvin reikiä, osta samalla rejityspihdit.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mieleni harhailee sinussa
Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei215544- 531615
- 171080
- 68972
Mitä teet nainen
Jos saat tietää että mies on elänyt yksinäistä ja rauhallista elämää sinua kaivaten, ei ole ollut muiden naisten kanssa,53967Joko Martinalla uusi aviomies hakusessa
Onko jo Raya sovellukseen laitettu uusi vetoomus vetämään... ja mistähän maasta mahtaa olla seuraava sulhasehdokas. Suom145894- 48888
Mitä vastaisit
Jos kysyisin, että lähdettäisiinkö lenkille yhdessä? Vain sinä ja minä, kaksin? Miehelle56872Missä olitte kun oli teidän tähän saakka kaunein yhteinen hetki?
Me olimme rannalla erään kiven päällä❤️58838Pitkäaikaistyöttömyys Suomessa harvinaisen paha
Karut työttömyysluvut, korkein luku yli neljännesvuosisataan.107822