Niin neutraalilla tavalla tauon jälkeen vaikka periaatteessa oltiin jo hieman pidemmällä? Vierauduttiinko me kumminkin sitten niin paljon toisistamme? Itse ajattelin että kun ollaan kahdestaan niin olisi ollut hyvin aikaa edetä ja tutustua kuin silloin kun rupeaa olemaan enemmän ihmisiä.
Vähän ihmettelin reagointiasi ja sitten jo vähän hätäännyin itsekin ja tuli jo mieleen jos sittenkin olin kuvitellut kaiken. Onko kyse semmoisesta että rohkaistut niin se vaatii ylimääräisen kaverin siihen että voi vähän niinkuin turvautua siihen jos tulis tiukka paikka ja nyt se ei ollut mahdollista? Olinko liian aikaisin liikkeellä mielestäsi vai etkö enää rakasta minua?
Miksi halusit lähteä liikkeelle
8
899
Vastaukset
- Anonyymi
Mitä ihmettä?
- Anonyymi
🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒
🍒 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17833693G
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
- Anonyymi
Jos tämä ei ole viestittelyä suunnalla H6 ja T4, niin tämä periaatteessa voisi olla minulle...? Mutta en uskalla ihan varmasti tulkita minulle osoitetuksi.
Jos on jollekin muulle kuin H6 T4 -kombolle, niin laittaisitko ap edes jonkunlaisen tunnisteen? Vaikka nimikirjaimeni tai päivämäärän/ajankohdan, johon tämä liittyy tai jotain?- Anonyymi
Jatkan vielä ennen kuin uni korjaa...
En tosiaan ole varma, onko tämä minulle ollenkaan. Mutta jos sattuisi olemaan, sen haluan vain sanoa, että älä epäile itseäsi, äläkä epäile minua. En ajatellut, että olisi sopivaa rikkoa ammatillisia rajoja tässä vaiheessa kun "virallinen osuus" on kesken, siksi neutraalius. Ajattelin, että se on molempien kannalta parempi. Mutta uskon, että kaikki päättyy vielä hyvin. En ymmärrä miksi, mutta jostain ihmeen syystä olen siitä varma. Tie voi olla vaikea ja kuoppainen, mutta jostain se varmuus vain tulee. Minulla on sinua kohtaan hyvä tahto. Toivottavasti sinulla myös minua. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jatkan vielä ennen kuin uni korjaa...
En tosiaan ole varma, onko tämä minulle ollenkaan. Mutta jos sattuisi olemaan, sen haluan vain sanoa, että älä epäile itseäsi, äläkä epäile minua. En ajatellut, että olisi sopivaa rikkoa ammatillisia rajoja tässä vaiheessa kun "virallinen osuus" on kesken, siksi neutraalius. Ajattelin, että se on molempien kannalta parempi. Mutta uskon, että kaikki päättyy vielä hyvin. En ymmärrä miksi, mutta jostain ihmeen syystä olen siitä varma. Tie voi olla vaikea ja kuoppainen, mutta jostain se varmuus vain tulee. Minulla on sinua kohtaan hyvä tahto. Toivottavasti sinulla myös minua.Kiitos! Tämä selvitti nyt paljon... Nyt ymmärrän ja olet täysin oikeassa! Olen aina tykännyt siitä sinussa että osaat monet asiat miettiä järkevästi...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiitos! Tämä selvitti nyt paljon... Nyt ymmärrän ja olet täysin oikeassa! Olen aina tykännyt siitä sinussa että osaat monet asiat miettiä järkevästi...
Ja niitä asioita, joita en välttämättä osaa, niin sinä ainakin sitten osaat. Onhan se nähty. :)
Minusta tuntui viime kerralla, että edettiin vaikka ei edettykään. Oli tosi kiva nähdä. 🧡
- Anonyymi
Ujous syynä oletettavasti.
Näin sivullisen veikkauksena - Anonyymi
En tiedä kenelle aloitus on mutta minulla on tunteita K mieheen luulin että hänellä myös minuun mutta niin ei taida olla.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä722419Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1721782Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on741474Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2461457Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2561429- 841259
IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel3871232Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3421225- 1281185
Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3481176