Viimeinen matka Thaimaaseen

Anonyymi-ap

Vuonna 2013 Saaripasasen velipoika heitti viimeisen matkansa Hua Hiniin. Filosofian tohtoreita molemmat, tarinoidensa perusteella:
https://www.youtube.com/watch?v=hDWKN2QL6jU

Delirium tremens voi kehittyä 1–6 vuorokautta pitkään kestäneen ja runsaan alkoholinkäytön lopettamisen jälkeen.

Alkoholin vieroitusvaiheessa ilmenevässä delirium tremens -tilassa henkilön tajunnan taso ja keskittymiskyky ovat häiriintyneet ja hänen ajan ja paikan tajunsa on hämärtynyt. Tilan edetessä ilmenee tyypillisesti konkreettisia näköharhoja, kuten eläimiä tai ihmishahmoja, kosketusharha-aistimuksia, vainoharhaisuutta ja harvemmin haju- tai ääniharhoja. Ihminen hikoilee, hänen pulssinsa on nopeutunut ja hän on voimakkaan kiihtynyt tai pelokas. Vointi saattaa aaltoilla lähes oireettomuuden sekä seuraavassa hetkessä ilmenevän rajun levottomuuden ja harhaisuuden välillä. Delirium tremens on hengenvaarallinen tila. Hoitamattomana noin joka viides ja hoidettunakin 5–10 % delirium tremens -tiloista johtaa kuolemaan, kuten kävi videon henkilölle.

Delirium tremens on hengenvaarallinen tila, jossa henkilö ei yleensä itse ymmärrä tilaansa eikä kykene vastaamaan itsestään. Tilanteeseen tulee aina kutsua ambulanssi. Sekavuustilassa oleva henkilö tulee toimittaa kiireellisesti sairaalahoitoon, tarvittaessa henkilön tahdosta riippumatta.

Vaikka sairaus onkin hoitamattomana hengenvaarallinen tila, se menee asianmukaisella hoidolla muutamassa vuorokaudessa ohi. Hoito perustuu olennaisin osin riittävään lääkitykseen, jossa käytetään ensi sijassa suuria annoksia diatsepaamia tai muita bentsodiatsepiineja, joskus lisäksi myös psykoosilääkkeitä.

Videossa esiintyvän juoppohullun velipoika otti thaimaalaisen uudenvuoden aikaan viinaaja lääkkeitä toista viikkoa ja on erittäin heikossa kunnossa tällä hetkellä. Kaikki sivupersoonansa, Puppe, onkopoika ja senssu ovat läsnä auttamassa Jokkepapan velipoikaa selviämään.

19

214

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Pasanen elelee unen ja valvetilan rajamaastossa jossa toisten saatavat muuttuvat veloiksi ja omat velat saataviksi. Ilmaisen vaimon pelivelkoja maksellaan tässä tarinassa useilla tuhansilla euroilla kuussa. Koskahan se vaimo taas seuraavaksi karkaa syömään sukulaisten luo, josta Pasanen joutuu hänet takaisin ostamaan 300 patilla?
      https://aijaa.com/Cxb7ku Sata euroa kuluu päivässä noissa tunnelmissa.

• Anonyymi

😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋

❤️ ­N­­y­­­m­f­o­­­m­­a­a­n­­­i -> https://ye.pe/finngirl21#17833696q

🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞

• Anonyymi

Ohoh....

• Anonyymi

Ei ole mahdollista että kaksi vesipäätä eksyisi Hua Hiniin sekoilemaan, elleivät olisi sukua keskenään.

2010

• Anonyymi

Eipä sitä koskaan tiedä...
        mitä suavat aikoon.

• Anonyymi

Oletko laiffila ihan terve kun et tajua edes omaa parastasi, paljonko kuvittelet minua harmittavan nuo sinun lapselliset kuvasi, sinä niitä tänne kakara aijailet, olen sinua varmasti 25-40 vuotta vanhempi, ihan oikeasti luuletko että minä reagoin sinun tuherruksiisi mitenkään.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

55555

• Anonyymi

Mielikuvitusystäväsi senssu taisi reagoida?

• Anonyymi

Ilmainen vähän käytetty täystyötön vaimo annetaan hyvään kotiin. https://aijaa.com/Cxb7ku
        Ei kokkaa, tiskaa, eikä siivoa, ei leikkaa nurmikkoa eikä leikkaa muutenkaan, peliongelmainen ja pelivelkainen, pieniruokainen, toimii laihalla riisivellillä ja lippalakin telineenä. Mukana tulee yksi edellisen asiakkaan siittämä kolmekymppinen poikalapsi.
        Nykyinen aviomies pesee kaikki pyykit 90 asteessa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mielikuvitusystäväsi senssu taisi reagoida?

Kohta 4 kertaa.

• Anonyymi

Mikähän on Thaimaaseen?

Se on sitten vaikea ymmärtää tuo Thai-maa. Thai-kansan maa..

• Anonyymi

Kova paikka.

Itse käynyt 30 kertaa, ja toivottavasti pääsen vielä käymään monta kertaa.

• Anonyymi

Minä jään kotimaaseen!

• Anonyymi
        UUSI

Etkö aio käydä edes Ahvenanmaasessa?

• Anonyymi
      UUSI

En ole vielä tehnyt viimeistä matkaa Thaimaahan. Oletko sinä tehnyt?

• Anonyymi
      UUSI

Hoitamattomana noin joka viides ja hoidettunakin 5–10 % delirium tremens -tiloista johtaa kuolemaan, kuten kävi Saari-Arskan velipojalle Hua Hinissa.

• Anonyymi
      UUSI

Teepä viimeinen matkasi Thaivaaseen ja pelasta palstan taso

• Anonyymi
      UUSI

Aloituksessa ei ole mitään hauskaa. Juoppohulluus on kauhea sairaus sattuessaan läheiselle. Veljekset kuin ilvekset, Arska ja Jorkki, kiinni ei oo korkki
      https://ibb.co/5R70SHy

Terveysintoilija Toveri Pasanen kertoo että kukaan ei ole koskaan kuollut tupakkaan, eikä keuhkosyöpä, infarktit, keuhkoahtauma ja astma johdu laisinkaan tupakasta, vaan ihmiset olisivat kuolleet niihin ilman tupakkaakin. Sairaudet vaan tulee jos on tullakseen, Dosentti Pasasen mukaan.

• Anonyymi
        UUSI

Jos niin sanot.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Jos niin sanot.

Suosittelen lopettelemaan tuollaisen vakavasti ja ulkoilevan sen buudelin kanssa jolla on metsästysvietti, todella törkeää että viitsii kaivaa jostain jonkin sairaan ihmisen, ja alkaa käyttämään sellaista omiin sairaisiin tarkoituksiinsa, kohtalo on kova bitch, joten toivotaan ettei näillä lahkolaisilla ole joskus oma elämä samassa tilanteessa kuten Jokke Papalla tuossa tilanteessa on ollut, että saavat mitä tilaavat, korkojen kanssa...

Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hetken jo luulin, että en ikävöi sinua koko aikaa

Mutta nyt on sitten taas ihan hirveä ikävä jotenkin. Tiedätköhän sinä edes, kuinka peruuttamattomasti minä olen sinuun r
      Ikävä
      35
      6601
    2. JOKO OLETTE KUULLET, MITÄ KIURUVEDELLÄ ON SATTUNUT!

Oletteko jo kuulleet, mitä Kiuruvedellä on sattunut, voi hyvänen aika? Aivan viime tuntien aikana olisi sattunut, jos t
      Kiuruvesi
      21
      4687
    3. Outoa että Trump ekana sanoutui irti ilmastosopimuksesta

kun Kaliforniaa riepottelee siitä johtuvat tuhoisat maastopalot. Hirmumyrskytkin ovat USA:ssa olleet tuhoisia.
      Maailman menoa
      544
      2871
    4. Nolointa ikinä miehelle

On ghostata nainen jonka kanssa on ollut ystävä tai ollu orastavaa tapailua pidemmän aikaa. Osoittaa sellaista moukkamai
      Ikävä
      67
      2403
    5. Eli jos toisen hiki haisee ns. omaan nenään siedettävältä

Se kertoo hyvästä yhteensopivuudesta. Selvä! Olet mies minun. 🫵🥳
      Ikävä
      34
      2106
    6. Katsoitko mua yhtään

Kun nähtiin 🥺.
      Ikävä
      33
      1944
    7. V*ttuu että mä haluan sua

Jos jotain ihmistä voi kunnolla haluta, niin hän on se. Voi Luoja auta jo! Joku jeesus hjelppa mej!
      Ikävä
      40
      1593
    8. Sattuma ja muutama väärinkäsitys

vaikuttivat siihen millaiseksi tämä kaikki muodostui. Pienet aikanaan huomaamattomat käänteet. Seuraava näytös on jo tul
      Ikävä
      31
      1591
    9. Mikä sinua eniten

Huolestuttaa tässä tilanteessa?
      Ikävä
      39
      1576
    10. Ei ois kyllä kivaa

Jos miestä ei kiinnostais ollenkaan minun seura. Aina huitelis ties missä tai olis omassa seurassaan. Kaikki muu ois kiv
      Ikävä
      7
      1351
    Aihe