Olisi kiva kuulla ihmisten mielipiteitä kolmen hieman samantyylisen tytönnimen suhteen, eli:
Eveliina, Pauliina ja Karoliina.
Mikä näistä on kaunein nimi? Ja mikä ei? Perusteluja...
Kiitos kaikille, jotka viittii vastata!!
Mikä näistä paras?
15
1438
Vastaukset
- minusta
noista nimistä on ehdottomasti Pauliina. Perusteluja ei ole helppo sanoa; se kuulostaa korvaan hyvältä ja kaikki tuntemani Pauliinat ovat kivoja, siinä ehkä syitä.
Eveliinasta en pidä, koska se viittaa Eevaan, joka on mielestäni hyvin ruma tytönnimi (omakin nimeni!). Karoliinaan suhtaudun neutraalisti.- minustakin
Minustakin Pauliina on paras nuista perusteluja ovat ne että se on jotenkin pehmeä nimi...Eveliina on kamalin jotenkin inhottava karoliina on ihan ok...oma nimenikin on Karoliina
- DelilaH
minustakin kirjoitti:
Minustakin Pauliina on paras nuista perusteluja ovat ne että se on jotenkin pehmeä nimi...Eveliina on kamalin jotenkin inhottava karoliina on ihan ok...oma nimenikin on Karoliina
no minun mielestä Karoliina on ehdottomasti kaunein nimi!
- Siiri
On melko sama minkä nimen lapsellesi annat; Pauliinasta tulee Paukku, Eveliinasta Eve ja Karoliinasta Karo. Paukku ja Karo eivät kovin kauniilta kuulosta, joten kallistuisin Eveliinaan. Oman tyttöni nimi on Miisa, sitäkin väännellään Miisukaksi ja Missuksi, vaikka kuvittelin ettei siitä väännöksiä tule. Rakkaalla lapsella on monta nimeä...
- N20
Minusta Karoliina on näistä kaunein nimi. En osaa tarkemmin sanoa, se vain kuulostaa näteimmältä.
Eveliinasta minulle tulee heti mieleen se tyttö rukka joka murhattiin tässä jokusen aika sitten ja Pauliina taas kuulostaa vanhalta naiselta.
Mutta tosiaan, nämä nyt oli aika hölmöjä perusteita. Kaikki loppujen lopuksi kivoja nimiä - WoMan
tulee mielikuva tosi kivasta tytöstä!! ;)
- Kolmen lapsen äiti
Mielestäni niistä kolmesta nimestä paras on Eveliina, toiseksi paras Karoliina. Mutta muitakin samantyylisiä nimiä on kuten Aleksiina, Lauriina, Emmiina, Henriina, Peppiina, Janniina, Malviina, Petriina...
- Eveliina
Eveliina
- on paras
..Koska ne muut nimet tuovat ihmisiä mieleen joista en pidä..Tässä mun tyhmät perusteluni.
- vauvafani
minusta Karoliina on paras ehdokas...
- ennu
paulina on pehmeä ja kaunis nimi.Mitä tykkäät esimerkiksi nimestä Jonna Pauliina??
Musta se on erittäin kaunis nimi.Eveliina on jo vanhanaikainen karoliinoja on jo niin monta ja se on ihan normaali!! - kirppu
Kaverini tyttärestä tuli Christina Eveliina. Karoliina on minusta...vähemmän kaunis nimi.
- kaunein on...
eveliina. karoliina tuo mieleen jonkun nuorisorikollisen ja pauliina on ruma nimi! vielä niitä on muitakii samantyylisiä nimiä kuten josefiina(mikä on kaunis nimi)
- Palle
Pauliina on paras koska se on mun toinen nimi, joka on kokonaisuudessaan Pia Pauliina:)
- Nimi-ihastelija
Evelina, Paulina ja Karolina. Ulkomailla eivät ymmärrä, että miksi on kaksi i-kirjainta laitettu nimeen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1121226
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1201091- 136979
- 96812
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten305782Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait81686Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54626Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64592Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48589- 75514