Mikä näistä paras?

tuleva äityli

Olisi kiva kuulla ihmisten mielipiteitä kolmen hieman samantyylisen tytönnimen suhteen, eli:
Eveliina, Pauliina ja Karoliina.
Mikä näistä on kaunein nimi? Ja mikä ei? Perusteluja...
Kiitos kaikille, jotka viittii vastata!!

15

1438

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • minusta

      noista nimistä on ehdottomasti Pauliina. Perusteluja ei ole helppo sanoa; se kuulostaa korvaan hyvältä ja kaikki tuntemani Pauliinat ovat kivoja, siinä ehkä syitä.

      Eveliinasta en pidä, koska se viittaa Eevaan, joka on mielestäni hyvin ruma tytönnimi (omakin nimeni!). Karoliinaan suhtaudun neutraalisti.

      • minustakin

        Minustakin Pauliina on paras nuista perusteluja ovat ne että se on jotenkin pehmeä nimi...Eveliina on kamalin jotenkin inhottava karoliina on ihan ok...oma nimenikin on Karoliina


      • DelilaH
        minustakin kirjoitti:

        Minustakin Pauliina on paras nuista perusteluja ovat ne että se on jotenkin pehmeä nimi...Eveliina on kamalin jotenkin inhottava karoliina on ihan ok...oma nimenikin on Karoliina

        no minun mielestä Karoliina on ehdottomasti kaunein nimi!


    • Siiri

      On melko sama minkä nimen lapsellesi annat; Pauliinasta tulee Paukku, Eveliinasta Eve ja Karoliinasta Karo. Paukku ja Karo eivät kovin kauniilta kuulosta, joten kallistuisin Eveliinaan. Oman tyttöni nimi on Miisa, sitäkin väännellään Miisukaksi ja Missuksi, vaikka kuvittelin ettei siitä väännöksiä tule. Rakkaalla lapsella on monta nimeä...

    • N20

      Minusta Karoliina on näistä kaunein nimi. En osaa tarkemmin sanoa, se vain kuulostaa näteimmältä.

      Eveliinasta minulle tulee heti mieleen se tyttö rukka joka murhattiin tässä jokusen aika sitten ja Pauliina taas kuulostaa vanhalta naiselta.

      Mutta tosiaan, nämä nyt oli aika hölmöjä perusteita. Kaikki loppujen lopuksi kivoja nimiä

    • WoMan

      tulee mielikuva tosi kivasta tytöstä!! ;)

    • Kolmen lapsen äiti

      Mielestäni niistä kolmesta nimestä paras on Eveliina, toiseksi paras Karoliina. Mutta muitakin samantyylisiä nimiä on kuten Aleksiina, Lauriina, Emmiina, Henriina, Peppiina, Janniina, Malviina, Petriina...

    • Eveliina

      Eveliina

    • on paras

      ..Koska ne muut nimet tuovat ihmisiä mieleen joista en pidä..Tässä mun tyhmät perusteluni.

    • vauvafani

      minusta Karoliina on paras ehdokas...

    • ennu

      paulina on pehmeä ja kaunis nimi.Mitä tykkäät esimerkiksi nimestä Jonna Pauliina??
      Musta se on erittäin kaunis nimi.Eveliina on jo vanhanaikainen karoliinoja on jo niin monta ja se on ihan normaali!!

    • kirppu

      Kaverini tyttärestä tuli Christina Eveliina. Karoliina on minusta...vähemmän kaunis nimi.

    • kaunein on...

      eveliina. karoliina tuo mieleen jonkun nuorisorikollisen ja pauliina on ruma nimi! vielä niitä on muitakii samantyylisiä nimiä kuten josefiina(mikä on kaunis nimi)

    • Palle

      Pauliina on paras koska se on mun toinen nimi, joka on kokonaisuudessaan Pia Pauliina:)

    • Nimi-ihastelija

      Evelina, Paulina ja Karolina. Ulkomailla eivät ymmärrä, että miksi on kaksi i-kirjainta laitettu nimeen.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      112
      1226
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      120
      1091
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      136
      979
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      96
      812
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      305
      782
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      81
      686
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      626
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      589
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      514
    Aihe