Halusin suudella silloin

Anonyymi-ap

Olit niin vastustamattoman kaunis sinä iltana kun seisoit silloin edessäni. Katsoin vain kasvojasi ja niin halusin. Sinä vaivauduit siitä sen huomasin heti ja en vielä silloin tiennyt paremmin sinusta. Sekalainen fiilis tuli kun olimme molemmat niin innoissamme ja sitten mykistyimme, mutta nyt ymmärrän sen lähes täysin. Mä olin niin valmiina sukeltamaan heti alkuunsa ja se oli minulta harkitsematonta, mutta silloin vielä ajattelin liian yksinkertaisesti. En tiennyt ettei ilman elettyä elämää kenestäkään naisesta tulisi niin kaunis kuin sinusta on tullut.

Haluan sanoa ettei ollut tarkoitukseni olla töykeä ja katkera missään vaiheessa. Olin vaan kädetön ja ihmeissäni. Vetäydyin miettimään ja kaikesta halusta huolimatta selvittää asiat en kyennyt sinulle puhumaan. Paljon asioita kuitenkin kerroit ja paljon sinusta ymmärsin. Ja jotenkin tuntuu että ymmärrän vielä enemmän aina vähän kerrallaan kun sinua mietin ja kuulostelen.

Sun ajatteleminen tekee välillä kipeää ja välillä taas sitten tosi hyvää. Siltikin sitä teen vieläkin ja pelkkä haave jostakin suurenmoisesta antaa minulle valtavasti voimaa ja energiaa. Minä tiedän mitä minun täytyy tehdä ja olen aloittanut jo paljon. Haave sinusta saa minusta kehittymään parhaimman miehen joka voin ikinä olla!

178

3985

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Voi kuinka kauniisti kirjoitettu jollekkin. 😍😊 Kenelle onnekkaalle tämä teksti on osoitettu? Kerro hänestä jotain, missä tapasit hänet?

• Anonyymi

Tapasin hänet minulle melko tutussa paikassa. Kerran vaan menin sinne niinkuin aina ennenkin ja hän oli ilmestynyt sinne. Olin ihan ihmeissäni silloin. Sitten ajan kanssa minua alkoi jännittämään kun hänet aina tapasin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tapasin hänet minulle melko tutussa paikassa. Kerran vaan menin sinne niinkuin aina ennenkin ja hän oli ilmestynyt sinne. Olin ihan ihmeissäni silloin. Sitten ajan kanssa minua alkoi jännittämään kun hänet aina tapasin.

No voihan 💩 sinne meni sekin. Miks mulle ei ikinä kirjoita näin kauniisti😭

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hän ei ole ehkä varma tunteistaan vielä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olette siis tavanneet useammankin kerran?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olette siis tavanneet useammankin kerran?

Monta kertaa kohdattiin silloin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hän ei ole ehkä varma tunteistaan vielä?

Eiköhän nämä tunteet ole ihan yksipuolisia. Siis aloitus natsasi kyllä hyvin. Mutta tuo kommentti ei täsmännyt täysin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eiköhän nämä tunteet ole ihan yksipuolisia. Siis aloitus natsasi kyllä hyvin. Mutta tuo kommentti ei täsmännyt täysin.

Ei tunteet ole pelkästään palstalla osumia vaan niin paljon moninaisempia ja pitempi aikaisia asioita. Sen olen oppinut vuosien aikana.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Monta kertaa kohdattiin silloin.

Kauanko siitä on aikaa? Kuukausia, vuosia?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jonkin aikaa.Hänellä vaimo oli siellä kotona silloin

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuntuu että äsken kohdattiin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minä kirjoitan sinulle niin kauniisti kuin itse olet.
        Voiko kauniimpaan, ihanampaa ja rakastettavampaa ihmistä olla kuin sinä. Valitettavasti joudun täällä yksin sinusta haaveilemaan. Haluaisin joskus edes vilauksen sinusta nähdä.

• Anonyymi

Tästä kirjoituksesta kuultaa läpi suuret tunteet ja kasvu ihmisenä. Toivottavasti tienne yhtyvät pysyvästi jossain vaiheessa, jos ne ovat nyt erkaantuneet.

• Anonyymi

No ei kuulla kasvu

• Anonyymi

Tämä on sitä arvostusta ja ihastusta tulevaa rakkautta. Kauniisti kirjoitat hänestä, tämän kun luki niin neuvoja et elämään tarvi.

• Anonyymi

Ihan hiljattain katseet kohtasivat?

• Anonyymi

On siitä paljon aikaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

On siitä paljon aikaa.

Mikä oli paikka, missä tapasitte?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hänen kotonaan

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minun kotona.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kahvilassa tavattiin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kahvilassa tavattiin.

Ei ollut

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei ollut

Hänen työpaikalla

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hänen työpaikalla

Ei ollut

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei ollut

Tai viimeksi tuonnepäin oli

• Anonyymi

Hän ei taida sinua silti saada?

• Anonyymi

En tahdo uskoa noin.

• Anonyymi

Luin tätä moneen kertaan, sillä saattaisi osua. Itselläni tilanteessa jossa seisoin hänen edessään jalat tärisi silloin ja tuntui että pyörryn. Mutta siitä on aikaa. Joten tuskin osuma..

• Anonyymi

En osaa sanoa, mutta mietin kokikohan hän jotain samankaltaista kuin sinä silloin? Se selittäisi nimittäin paljon.

• Anonyymi

Hieno viesti!! Jokainen meistä tietää sen tunteen, kun kun kohtaa odottamansa ihmisen suurenmoisen kauniina edessään. Naisilla on kyky ja taito omistautua hetkeen naisellisen hillitysti tai innostuneesti, miehille ne sopivat kumpainenkin vallan mainiosti.
      https://youtu.be/ETWVeVvtqVc

• Oli oikein ihastuttava video👍🏼

• Anonyymi

” Haluan sanoa ettei ollut tarkoitukseni olla töykeä ja katkera missään vaiheessa. ” Eihän se oo ku olla olematta

• Anonyymi

Pelkäsin että hän ei tunne samoin. Ei se silti ollut kypsää käytöstä minulta tai oikeuta olemaan ilkeä. Virheitä joista opin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pelkäsin että hän ei tunne samoin. Ei se silti ollut kypsää käytöstä minulta tai oikeuta olemaan ilkeä. Virheitä joista opin.

No joo ei ehkä kypsää juu. Mutta ihmisiä me täällä kaikki ollaan. Virheitä tehdään. Se on miehekästä kun on munaa myöntää omat virheensä ja valmis niistä oppimaan. Kukaan täällä täydellinen ole eikä kuulukaan olla. Elämä kasvattaa. Ja me ihmiset kasvatetaan toisiamme. Näiden yhteisten kokemusten kautta. Mutta eise helppoa ole myöntää omia virheitään.. se tekee aika kipeää katsoa sinne peiliin.. joten.. armollisuutta itseä kohtaan siinäkin asiassa että virheitä tekee ja mahdollisesti toista satuttaa. Ja sitä on vaikea sitten myöntää että näin kävi. Ei sitä itselleen tärkeätä ihmistä halua satuttaa tieten tahtoen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minä vastaavassa tilanteessa mietin onko minussa vika kun käyttäydyttiin minua kohtaan ilkeästi. Ajattelin ettei ole tunteita minua kohtaan ja jatkoin elämää eteenpäin. Hyvä olisi kertoa ja pyytää anteeksi. 🤔

• Anonyymi

Kaunis kuvaus herkistä tunteista. Ikävä.

• Anonyymi

Toivottavasti tämä on minulle♥️

• Anonyymi

Minusta tuntuu että hän tietää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minusta tuntuu että hän tietää.

Tiedän. 🩷

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tiedän. 🩷

Mä mietin sua❤️

• Anonyymi

Kerro edes millon tämä kohtaaminen on ollut. Vuosia, kuukausia vai päiviä?
      Liittyikö siihen muitakin henkilöitä?

• Anonyymi

Minä en tiedä onko hän täällä vai ei, mutta silti jotenkin taas tuntuu että olen rakastumassa häneen. Ei se katso palstaa tai aikaa. Kuten aloituksessa mainitsin niin pelkkä unelma saa minusta kehittymään parhaimman mahdollisimman miehen, joka hänelle tahdon olla.

Se tarkoittaa että teen ratkaisuja ja tekoja jotka hyödyttävät minua, mutta ennenkaikkea potentiaalia jakaa se kaikki hyvä sitten myös muiden kanssa. Se että voin hyvin ja jaksan olla hetkessä on kultaakin arvokkaampaa kaikille kenen lähellä olen. Se tekee minusta myös tosi vetävän, se täytyy kaikessa itsekkyydessään myöntää.

Ja tämä kaikki hyvä jonka kerään ja teen on oleva myös rakkaimpani osa. En halua ajatella että häntä en ikinä saisi, mutta sitten joskus jos se pahin realisoituu niin sitten joku muu kai on oleva. Tämä olisi siis vain pahin mahdollinen tilanne, sillä hänestä ketä eniten kaipaan uskon niin paljon vieläkin. Vähintään sen että kohtaamme ja sitten ehkä... varovainen toive että olisimme sitten yhtä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minä en tiedä onko hän täällä vai ei, mutta silti jotenkin taas tuntuu että olen rakastumassa häneen. Ei se katso palstaa tai aikaa. Kuten aloituksessa mainitsin niin pelkkä unelma saa minusta kehittymään parhaimman mahdollisimman miehen, joka hänelle tahdon olla.

Se tarkoittaa että teen ratkaisuja ja tekoja jotka hyödyttävät minua, mutta ennenkaikkea potentiaalia jakaa se kaikki hyvä sitten myös muiden kanssa. Se että voin hyvin ja jaksan olla hetkessä on kultaakin arvokkaampaa kaikille kenen lähellä olen. Se tekee minusta myös tosi vetävän, se täytyy kaikessa itsekkyydessään myöntää.

Ja tämä kaikki hyvä jonka kerään ja teen on oleva myös rakkaimpani osa. En halua ajatella että häntä en ikinä saisi, mutta sitten joskus jos se pahin realisoituu niin sitten joku muu kai on oleva. Tämä olisi siis vain pahin mahdollinen tilanne, sillä hänestä ketä eniten kaipaan uskon niin paljon vieläkin. Vähintään sen että kohtaamme ja sitten ehkä... varovainen toive että olisimme sitten yhtä.

Puhut kuin minä naisena. Minulla kanssa eräs mies on saanut aikaan kehittymisen tarpeen henkisesti, fyysisesti sekä ihan talous juttujen kanssa. Itse koin vuosia sitten tuollaisen aloituksen kaltaisen tilanteen. Valikoi silloin toisen miehen koska koin etten ollut tarpeeksi sille toiselle. Hän on kuitenkin pysynyt mielessä kaikki nämä vuodet. Tekisi mieli kiittää, mutta hän varmaan saisi jonkun paskahalvauksen yhteydenotosta.

Ja tuokin on totta, että kehittyminen on tehnyt todella vetovoimainen minusta. Mihin menenkin, niin saan varmasti huomion. En minä ruma tietenkään silloin ennenkään ollut, olin vaan epävarma.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sitä minäkin toivon. Todella. Ja odotan.. sitä päivää kun voisimme olla yhtä. Tietäisit vaan.. kaikki mitä olen päässäni läpi käynyt. No saatkin tietää. Sitten. Kun voimme olla viimein yhtä. Ja ymmärrän ettei se ole nyt mahdollista. Joten jatka vain sitä minkä olet aloittanut. Luotan sinuun. Ja meihin. Ja siihen että se päivä vielä koittaa. Pidä nyt vaan kiinni siitä kaikesta hyvästä fiiliksestä mikä odottaa. Ja jatka.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Puhut kuin minä naisena. Minulla kanssa eräs mies on saanut aikaan kehittymisen tarpeen henkisesti, fyysisesti sekä ihan talous juttujen kanssa. Itse koin vuosia sitten tuollaisen aloituksen kaltaisen tilanteen. Valikoi silloin toisen miehen koska koin etten ollut tarpeeksi sille toiselle. Hän on kuitenkin pysynyt mielessä kaikki nämä vuodet. Tekisi mieli kiittää, mutta hän varmaan saisi jonkun paskahalvauksen yhteydenotosta.

Ja tuokin on totta, että kehittyminen on tehnyt todella vetovoimainen minusta. Mihin menenkin, niin saan varmasti huomion. En minä ruma tietenkään silloin ennenkään ollut, olin vaan epävarma.

No ota ihmeessä yhteyttä.. mitä siinä häviää

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vähän samanlainen tilanne minullakin, mutta ei taida olla minulle.

• Anonyymi

Ujona sitä häkeltyy helposti.
      Millaista suutelo kanssasi sitten olisi🤔

• Anonyymi

Vähintaan pysäyttävää, mutta parhaillaan parasta mitä tiedät.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vähintaan pysäyttävää, mutta parhaillaan parasta mitä tiedät.

Ei tarvitse kummankaan kurotella mihinkään suuntaan. Sitä vaan suoraan...💋

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei tarvitse kummankaan kurotella mihinkään suuntaan. Sitä vaan suoraan...💋

Juurikin niin🥰❤️‍🔥

• Anonyymi

Ensisuudelma saamatta?

• Anonyymi

Mietin sinua joka päivä ja melkein joka hetki.Ja yöllä ei meinaa unta saada sinun tähtesi.Haluan tuntea sinun läheisyytesi,sinun ihosi vasten minun ihoa.Ja en ikinä unohda sitä,kun suudeltiin.Siinä meinasi mennä melkein kaikki pasmat sekaisin.Se oli niin kaunista.

• Anonyymi

Voi.. miten romanttista.. kukaan ei ole koskaan sanonut minulle mitään noin kaunista. Kiitos. <3

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voi.. miten romanttista.. kukaan ei ole koskaan sanonut minulle mitään noin kaunista. Kiitos. <3

Sinä olet minun silmässä hyvin kaunis😍

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eikä se nytkään sanonut sitä sinulle vaan kaivatulleen.

• Anonyymi

🦍🦍🦍🤡🐼🐼🦒🌵👽

• Anonyymi

Tämä laulu sopii juuri tähän hetkeen: Rakas-Timmy Tattari YouTube Semifinaali 2023.

• Anonyymi

Voi ei! Laulu on niin kaunis mutta sen sanat riipaisevat syvältä.

• Anonyymi

Tai miten olisi Stive Morgan Simply Love YouTube.Muistutan kys.naista videossa.

• Anonyymi

No niin kyllä muistutat, mutta olet kaunein kaikista!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No niin kyllä muistutat, mutta olet kaunein kaikista!

Kiitos.En ole kauneuttani halunnut tuoda esille.Vaikka olen kyllä tietoinen siitä.Kauneutta on monenlaista.Sisäinen kauneus ehkä enemmän tärkeä.Oma luonnollisuus ja ”aistillisuus”on myös aina ollut osa minua.Haluan,että se säilyy
        minussa eikä häviä mihinkään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kiitos.En ole kauneuttani halunnut tuoda esille.Vaikka olen kyllä tietoinen siitä.Kauneutta on monenlaista.Sisäinen kauneus ehkä enemmän tärkeä.Oma luonnollisuus ja ”aistillisuus”on myös aina ollut osa minua.Haluan,että se säilyy
        minussa eikä häviä mihinkään.

Sisäinen kauneus näkyy ulkoisena. Mulla vahva tunne mitä haluat sanoa ja luotan siihen aistiin. Sinun kauneutesi kruunasi tunteesi, jonka silmistäsi minulle näytit. Sitä näkyä en unohda koskaan, sillä se on jotain tavattoman arvokasta. Haluan tuntea sua enemmän ja toivon että samalla tuntisit minuakin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sisäinen kauneus näkyy ulkoisena. Mulla vahva tunne mitä haluat sanoa ja luotan siihen aistiin. Sinun kauneutesi kruunasi tunteesi, jonka silmistäsi minulle näytit. Sitä näkyä en unohda koskaan, sillä se on jotain tavattoman arvokasta. Haluan tuntea sua enemmän ja toivon että samalla tuntisit minuakin.

Tunnen vahvasti,että sinä olet osa minua.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voit tietää vain omat asiasi. Toisen asioita et tiedä ilman kommunikaatiota.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se tunne on yhteinen.❤️

Hyvää yötä!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Näin aika pian sen saman sun katseesta. Kuinka se lävisti mut ja meni suoraan sydämeen. En unohda sitä hetkeä koskaan elämässäni. Se on ihaninta mitä olen koskaan tuntenut. Haluaisin myös tuntea sinua. Mutta ymmärrän. Ja odotan. Ei minulla ole kiire. Oikeasti. Vaikka vähän hätäisen vaikutelman voin antaa. Sinun kanssasi. Mulla ei ole kiire. Otat oman aikasi. Koska en tahdo painostaa. Se on paljon arvokkaampaa ja merkityksellisempää kun kertoo kun on siihen aidosti valmis. Joten kuulostele rauhassa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Näin aika pian sen saman sun katseesta. Kuinka se lävisti mut ja meni suoraan sydämeen. En unohda sitä hetkeä koskaan elämässäni. Se on ihaninta mitä olen koskaan tuntenut. Haluaisin myös tuntea sinua. Mutta ymmärrän. Ja odotan. Ei minulla ole kiire. Oikeasti. Vaikka vähän hätäisen vaikutelman voin antaa. Sinun kanssasi. Mulla ei ole kiire. Otat oman aikasi. Koska en tahdo painostaa. Se on paljon arvokkaampaa ja merkityksellisempää kun kertoo kun on siihen aidosti valmis. Joten kuulostele rauhassa.

Se on totta.Että jos hätäilee ja kiirehtii liikaa tunneasioissa.Niin rakkaus ja siihen liittyvät tunteet voi nopeasti lopahtaa.Ja sitä en toivo tietenkään tapahtuvan.Koska tämä on hyvä alku kaikelle kauniille.Aidolle ja puhtaalle rakkaudelle.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se on totta.Että jos hätäilee ja kiirehtii liikaa tunneasioissa.Niin rakkaus ja siihen liittyvät tunteet voi nopeasti lopahtaa.Ja sitä en toivo tietenkään tapahtuvan.Koska tämä on hyvä alku kaikelle kauniille.Aidolle ja puhtaalle rakkaudelle.

Toivottavasti olet se joksi luulen.. olen toivoton romantikko vaikken sitä halua myöntää ja saatan esittää vähän erilaista. Jotain suojakilpeä sekin ehkä. Uskalla täysin herkistyä. Mutta tällaista rakkautta toivon kohdalleni tulevan. Ja oman arvoni olen myös ymmärtänyt enkä enää haluaisi tyytyä. Tällaista niin toivon. Mutta epävarma saanko koskaan kokea. Kuka oletkaan toivon että tämän tarinan henkilöt vielä lopulta tulevat yhteen. 🩷

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Toivottavasti olet se joksi luulen.. olen toivoton romantikko vaikken sitä halua myöntää ja saatan esittää vähän erilaista. Jotain suojakilpeä sekin ehkä. Uskalla täysin herkistyä. Mutta tällaista rakkautta toivon kohdalleni tulevan. Ja oman arvoni olen myös ymmärtänyt enkä enää haluaisi tyytyä. Tällaista niin toivon. Mutta epävarma saanko koskaan kokea. Kuka oletkaan toivon että tämän tarinan henkilöt vielä lopulta tulevat yhteen. 🩷

Samoin minäkin toivon.Että tämän tarinan henkilöt tulee olemaan vielä yhdessä.Ja että he saavat olla kumpikin oma itsensä, toisen lähellä.Antaa rakkautta ja pystyä myös vastaanottamaan sitä ilman estoja.Saada olla välillä myös vähän ”leikkimielinen.”Niin että siitä tulee hyvä mieli molemmille.😊Rakkaus ja hellyys on ihana asia.Sitä tarvitaan pysyäkseen onnellisena ja terveenä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Samoin minäkin toivon.Että tämän tarinan henkilöt tulee olemaan vielä yhdessä.Ja että he saavat olla kumpikin oma itsensä, toisen lähellä.Antaa rakkautta ja pystyä myös vastaanottamaan sitä ilman estoja.Saada olla välillä myös vähän ”leikkimielinen.”Niin että siitä tulee hyvä mieli molemmille.😊Rakkaus ja hellyys on ihana asia.Sitä tarvitaan pysyäkseen onnellisena ja terveenä.

En tiedä olenko toinen tämän tarinan henkilöistä. Aluksi olin niin varma että olisin. Mutta epäilys hiipii takaraivosta. Voisiko olla. Että se olisi totta. Minun kohdallani. Kokea jotain näin kaunista ja syvää. Pahoin pelkään että en kuulu tähän tarinaan. Hyvin paljon samaa tässä tarinassa ainakin on kuin minun tarinassa. Mutta epäilen sitä että kuulun tähän mistä täällä kirjoitetaan ja se raapii sydäntäni kovin. Koska halusin uskoa että me voisimme olla toisillemme ne. Olet kasvattanut minua niin paljon. Ja näet minut. Ja minä näen sinut. Ja sydämeni haluaisi kasvaa kanssasi yhdessä, rinnakkain. Toistemme tukena ja ilona. Toisiamme opettaen ja toisiamme rakastaen. Yhdessä mutta itsenäisinä. Vapaina. Yhdessä. Niin. Tosiaan. Taidan sua jo rakastaa. Siksi tämä sattuukin. Tämä epäilys. Että kirjoittaja et ole sinä. Et ole täällä lainkaan. Vaan siellä omassa arjessasi. Pelkään ettet näe sitä mitä voisimme olla. Ja siksi pidät etäisyyden. Mutta toivon että etäisyys vain siksi. Ettei aika ole vielä sopiva. Koska tarvitaan se oikea aika ja tila. Rauha. Olla ja antautua toisillemme täysin. Ilman estoja. Ilman pelkoja. Ilman käytännön elämän tuomia esteitä. Sekavalta varmaan kuulostan. Mutta minulle tämä kaikki on selkeää. Kaipaan sinua niin. Mutta samalla ymmärrän ettemme nyt voi olla. Se sattuu. Mutta pakko elää ja jatkaa omaa elämääni. Koska en tiedä onko tämä minun tarinani lainkaan vai pelkkää toivetta ja haaveilua. Joka tapauksessa. Sinua tulen aina rakastamaan. Muutit elämäni täysin. En unohda sitä koskaan. Toivon että elämä tuo meidät vielä yhteen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En tiedä olenko toinen tämän tarinan henkilöistä. Aluksi olin niin varma että olisin. Mutta epäilys hiipii takaraivosta. Voisiko olla. Että se olisi totta. Minun kohdallani. Kokea jotain näin kaunista ja syvää. Pahoin pelkään että en kuulu tähän tarinaan. Hyvin paljon samaa tässä tarinassa ainakin on kuin minun tarinassa. Mutta epäilen sitä että kuulun tähän mistä täällä kirjoitetaan ja se raapii sydäntäni kovin. Koska halusin uskoa että me voisimme olla toisillemme ne. Olet kasvattanut minua niin paljon. Ja näet minut. Ja minä näen sinut. Ja sydämeni haluaisi kasvaa kanssasi yhdessä, rinnakkain. Toistemme tukena ja ilona. Toisiamme opettaen ja toisiamme rakastaen. Yhdessä mutta itsenäisinä. Vapaina. Yhdessä. Niin. Tosiaan. Taidan sua jo rakastaa. Siksi tämä sattuukin. Tämä epäilys. Että kirjoittaja et ole sinä. Et ole täällä lainkaan. Vaan siellä omassa arjessasi. Pelkään ettet näe sitä mitä voisimme olla. Ja siksi pidät etäisyyden. Mutta toivon että etäisyys vain siksi. Ettei aika ole vielä sopiva. Koska tarvitaan se oikea aika ja tila. Rauha. Olla ja antautua toisillemme täysin. Ilman estoja. Ilman pelkoja. Ilman käytännön elämän tuomia esteitä. Sekavalta varmaan kuulostan. Mutta minulle tämä kaikki on selkeää. Kaipaan sinua niin. Mutta samalla ymmärrän ettemme nyt voi olla. Se sattuu. Mutta pakko elää ja jatkaa omaa elämääni. Koska en tiedä onko tämä minun tarinani lainkaan vai pelkkää toivetta ja haaveilua. Joka tapauksessa. Sinua tulen aina rakastamaan. Muutit elämäni täysin. En unohda sitä koskaan. Toivon että elämä tuo meidät vielä yhteen.

Minäkin kaipaan sinua ja elämä tuo meidät vielä yhteen. Kauniita, unia, nuku hyvin, Öitä.❤️

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minäkin kaipaan sinua ja elämä tuo meidät vielä yhteen. Kauniita, unia, nuku hyvin, Öitä.❤️

Kiitos,kauniita unia katsellaan❤️

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinut tunnistaa tyylistä. Sinä et ole ihan terve.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tämä ajatus lohduttaa ja auttaa minua jaksamaan ja menemään eteenpäin. Jatkan elämääni. Mutta tulet aina olemaan mielessäni. Vaikka sinut hetkeksi unohtaisinkin. Ja muualla tyystin liihottaisin. Ehkä onnellisenakin. Mutta onnellinen olisin jostain muusta. Vain siksi. Että sillä on jokin tarkoitus. Minun elämässä. Mutta sillä on myös yhteys ja tarkoitus meidän molempien elämässä. Sille. Että olisin sitten valmiimpi sinua varten. Varmempi. Rohkeampi. Tietoisempi. Luottavaisempi. Ja sitten voisin antautua täysin. Alastomana. Sinulle. Joten ethän ole mustasukkainen. Ja vihainen. Kun jatkan elämääni. Minun on pakko. Jotta voisin sitten olla kokonaan sinun. Kun aika koittaa. Uskon siihen. Että jos meidän on määrä olla toisillemme ne. Palaan kuitenkin lopulta sinuun. Mitä vain tässä välissä olisi. Tai silloinkin olisi meneillään. Kun olisi meidän aika. Koska silloin jo luotan siihen omaan tunteeseeni täysin. Ja tiedän. Että olet se oikea.
        Joten ethän pelkää. Olla rohkea. Ja tavoitella minua sitten. Oli tilanne mikä vain. Näytä ja kerro se suoraan. Mitä haluat. Niin olen sinun. Irtaannun mistä vain. Vuoksesi. Koska nyt jo sen sisimmässäni tiedän. Että olen sinun. Mutta täysin en vielä luota. Että tämä voisi olla totta tämä kaikki. Joten jatkan elämää. Jaa meidän hetki vielä koittaa. Ja olemme molemmat silloin valmiita. Luetetaan siihen. Rakas. 💗

• Anonyymi

Vappu 2022 Espoo

• Anonyymi

Hymystä minut jokainen tunnistaa.Myös Sinä Rakas.

• Anonyymi

Hymy näkyi silmistäsi, ne säihkyivät.🥰❤️

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hymy näkyi silmistäsi, ne säihkyivät.🥰❤️

Siinäkö sinä oletkin! Ihan kauhea ikävä ollut tänään koko päivän! 😭😢😲😍🥰

• Anonyymi
      • Anonyymi

Sydän palaa❤️‍🔥

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sydän palaa❤️‍🔥

Se roihuaa😍😘

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se roihuaa😍😘

Voi ei. Mitäköhän tässä tulee vielä käymäänkään...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hyvä siitä tulee!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Loppuelämän parisuhde, vuosisadan rakkaustarina”kaunis ja todellinen”.❤️😘😍🥰

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Loppuelämän parisuhde, vuosisadan rakkaustarina”kaunis ja todellinen”.❤️😘😍🥰

Alkaisi jo pian. 🙁

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Alkaisi jo pian. 🙁

Se on jo alkanut

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se on jo alkanut

Vain sinä saat minut uskomaan noin. Vain sinä❤️

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se on jo alkanut

👍😌 aivan niin..

• Anonyymi

Olit niin vastustamattoman kaunis sinä iltana kun seisoit silloin edessäni. Katsoin vain kasvojasi ja niin halusin. Sinä vaivauduit siitä sen huomasin heti ja en vielä silloin tiennyt paremmin sinusta. Sekalainen fiilis tuli kun huomautit että suuni haisee TUNKIOLTA.

• Anonyymi

Varmaa ne mädät hampaat?

• Anonyymi

En tiedä oletko se tosiaan sinä mutta…kosketit mua syvältä, lyhyessä ajassa pääsit lähemmäs kuin kukaan koskaan ennen.. menit vaan kaikkien muurien läpi ja rajojen yli suoraan sydämeen. Yritin parhaani mukaan sitä sulle avata, kiva jos olet pala palalta saanut kiinni sanomasta.

Uskon me vaistotaan toistemme tunteet välimatkan päästä,. Tämä on hullua, sairasta ja toisaalta niin siistiä ja kaunista. Energia mikä meidän välillä virtaa..kun mietin miltä tuntuisi kun olisit täällä ja tässä mmm.. olo tuntuu vaan niin levolliselle ja hyvälle, miten on mahdollista, mua pitäisi pelottaa ja ahdistaa kun käyttäydyt nyt kuin itsekäs kusipää mutta kun ei.💙 Jäljellä on enää vaan rauha ja sä oot kirkkaana mielessä aina kun arjessa on aikaa..

Jos kaikki menee hyvin, voidaan kehittyä yhdessä. Kokemusta, ymmärrystä ja tietoa löytyy, uskon osataan molemmat olla kiitollisia, arvostaa joka solulla ja ajatuksella toinen toisiamme. Varovainen toive on toden totta ihana unelma.

J❤️S

• Anonyymi

Oletko nainen vai mies?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oletko nainen vai mies?

Aloittaja mies ja minä nainen

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oletko nainen vai mies?

"Oletko nainen vai mies?"

Rikollista kysyy ees.

Nykyään sitä ei tarvii tietää. Sen voi valita tarpeen mukaan aina.

• Anonyymi

"Halusin suudella silloin"
      Haluan suudella yhä.

~Aloittaja

• Anonyymi

Kiitos.Minulla on sama mieli.Halusin suudella sinua silloin.Ja nyt,tällä hetkellä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kiitos.Minulla on sama mieli.Halusin suudella sinua silloin.Ja nyt,tällä hetkellä.

Suudelma sinulle jo etukäteen.😘❤️

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kiitos.En kerro vaimolle tätä vielä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kiitos.En kerro vaimolle tätä vielä.

Ei sulla sellaista ole.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Meillä on nyt vähän välimatkaa.Mutta ei se mitään haittaa.Onneksi on olemassa ”lentosuukot”mitä voi omalle rakkaalle lähettää.

• Anonyymi

Wow. Ajatus saa perhosia vatsaan..vaan me kaks..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Meillä on nyt vähän välimatkaa.Mutta ei se mitään haittaa.Onneksi on olemassa ”lentosuukot”mitä voi omalle rakkaalle lähettää.

Vähän se kyllä haittaa, mutta lentosuukko auttaa jo kummasti. Toivottavasti sinuakin helpottaa siihen asti, kunnes suukolla ei ole välimatkaa mitä enää lentää. 🤗

• Anonyymi

Kiss Me
        YouTube

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kiss Me
        YouTube

Liian monta vaihtoehtoa tarjoaa.

• Anonyymi

Kumpi onkaan aloittaja ja kumpi lopettaja.😉

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kumpi onkaan aloittaja ja kumpi lopettaja.😉

Kumpi ja kampi.😁

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kumpi ja kampi.😁

Niin.Ja paita ja peppu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin.Ja paita ja peppu

Paita ja peppu. 💗 Kumpi sinä olet?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Paita ja peppu. 💗 Kumpi sinä olet?

Minä voin olla kumpi tahansa.Se on miten sovitaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei sulla sellaista ole.

No kyllä sellainen tuossa lähistöllä häärää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No kyllä sellainen tuossa lähistöllä häärää.

Häärää ja määrää,niinkö?😘

• Anonyymi

Suudella halusit, rakkauttani janosit.
      Mihin sinä katosit? Avaa tunteiden patosi.
      Kaunis ja vastustamaton, niin sinä minua kuvailet. Mielikuvaa minusta muovailet.
      Kasvoni saa sinut haluamaan suutelemista,
      Syistä riippumattomista.
      Hiljaisuus tarkoittaa vain,
      Et sanaa suustasi kykene lain.
      Ethän liian äkkiä minuun kiinni tule, millään tavalla
      Muuten saatan yllättää sinut aika tavalla.
      Sellaisesta ahdistua saatan ja se saa minut vetäytymään luotasi.
      Joten tarkkailehan mies puoltasi.
      Saat minusta haaveilla, niin minäkin usein mietin sinua. Saatan sinuun vielä rakastua.

- Nainen❤️

• Anonyymi

Ihana🥰

• Anonyymi

Me mihinkään lento suukkoihin tyydytä, iho vasten ihoa ja paljon helliä intohimoisia pusuja, katseita ja sama suunta.🥰

• Anonyymi

Sitä minäkin toivon..

• Anonyymi

Nyt on aika rakkaudelle.Nyt on aika rakastaa.

• Anonyymi

Olisipa se niin helppoa ruutua rakastaa.

• Anonyymi

Stive Morgan;Life of love
        YouTube

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Stive Morgan;Life of love
        YouTube

Se on Time of love😁

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se on Time of love😁

Kiitos Kulta!!!🤩😍
        Rakastan sua!❤️

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kiitos Kulta!!!🤩😍
        Rakastan sua!❤️

Niin minäkin SINUA RAKASTAN yli kaiken❤️

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se on Time of love😁

Mietin tuossa muuten videon jälkeen että meillä taitaa olla enemmän yhteistä kuin osasinkaan odottaa. En ole toki 100% varma, joten en asiasta vielä enempää halua udella, mutta se kävisi jälleen kerran yks yhteen kaikkeen mitä koinkaan kanssasi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kiitos Kulta!!!🤩😍
        Rakastan sua!❤️

Näen sinun sisimpääsi.Olen selvänäköinen.Hyvin intuitiivinen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin minäkin SINUA RAKASTAN yli kaiken❤️

Tuo on niin mahdottoman IHANA kuulla!❤️
        Sä oot tehnyt uskomattomasta uskomista ja mahdottomasta mahdollista. Olen todella KIITOLLINEN sinulle kaikesta!❤️
        RAKASTAN❤️

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Näen sinun sisimpääsi.Olen selvänäköinen.Hyvin intuitiivinen.

Näetkö ihan kaiken? 😥
        Näetkö siellä itsesi?😢

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Näetkö ihan kaiken? 😥
        Näetkö siellä itsesi?😢

Aloitus tuntui ihan selväjärkiseltä ja lössähti tässä emojitykitykseksi. Teistä kumpikaan ei taida olla aloittaja.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aloitus tuntui ihan selväjärkiseltä ja lössähti tässä emojitykitykseksi. Teistä kumpikaan ei taida olla aloittaja.

On meistä toinen. Rakastan häntä ja tunteeni ovat kuin myrskyävä meri juuri nyt.❤️

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

On meistä toinen. Rakastan häntä ja tunteeni ovat kuin myrskyävä meri juuri nyt.❤️

Ok, nauttikaa palstatunteesta mutta muista että tuo ei ole hän. Hyvää yötä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onko aloitus naiselta naiselle?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onko aloitus naiselta naiselle?

Ei valitettavasti ole. Mieheltä naiselle❤️

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ok, nauttikaa palstatunteesta mutta muista että tuo ei ole hän. Hyvää yötä.

Hän se on. Ainakin tuo yksi❤️

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Näetkö ihan kaiken? 😥
        Näetkö siellä itsesi?😢

Sinulla on herkkä kaunis sielu sekä mieli.En silti näe itseäni siellä niin kuin ehkä toivoisit.Mutta sinulla ei ole mitään hätää.Tee asioita ja päätöksiä elämässäsi siten kuin sinulle parhaaksi sopii.Se on sinulle hyväksi!😊

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinulla on herkkä kaunis sielu sekä mieli.En silti näe itseäni siellä niin kuin ehkä toivoisit.Mutta sinulla ei ole mitään hätää.Tee asioita ja päätöksiä elämässäsi siten kuin sinulle parhaaksi sopii.Se on sinulle hyväksi!😊

Niin teenkin. Minulle parhaaksi on myös hänelle parhaaksi.😎

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei valitettavasti ole. Mieheltä naiselle❤️

Miten niin valitettavasti? En ole lespo kuulostit vaan naiselta välillä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hän se on. Ainakin tuo yksi❤️

Höpö höpö. Olin itse samanlainen kuvittelija kuin sinäkin ennen. Tiedän sen nyt.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miten niin valitettavasti? En ole lespo kuulostit vaan naiselta välillä.

Se on kyllä kumma että kuulostan muka naiselta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Höpö höpö. Olin itse samanlainen kuvittelija kuin sinäkin ennen. Tiedän sen nyt.

Minä olin monta vuotta sellainen kuvittelija, mutta en enää. :)

• Anonyymi

Kaipa tuo osuu monille mutta luin tuota ehkä puoleen väliin ja tajusin... Olet liian kehittynyt kirjoittaja häneksi. Olet joku yliopistopoika. Hän ei ole sellainen. Hän ketä rakastan.

• Anonyymi

Ka tattista vaan! En toki ole yliopistoa käynyt kun en päässyt sisälle.

• Anonyymi

Tykkäsin tästä kommentista
      "Tapasin hänet minulle melko tutussa paikassa. Kerran vaan menin sinne niinkuin aina ennenkin ja hän oli ilmestynyt sinne. Olin ihan ihmeissäni silloin. Sitten ajan kanssa minua alkoi jännittämään kun hänet aina tapasin."

Eihän se minulle ole mutta jotain tuttua tuossa on.

• Anonyymi

Minulta mieheltä samanlainen alku vois olla silloin sanaan saakka. Kerran vain kohdattu. Sopii tuhansiin tilanteisiin.

• Anonyymi

Rakastin sinua enemmän kuin elämää. Nyt rakastan taas elämää ja haluan elää enkä haaveilla täällä tyhjää. Voi hyvin rakkauteni.

• Anonyymi

Voin hyvin. Kiitos hänen❤️

• Anonyymi

Olet siis J mies? Tunnistan kyllä ja muistan sen illan.

• Anonyymi

T mies olen aloittaja.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

T mies olen aloittaja.

Jos aloittaja on T mies.. sitten en taida kuulua tähän tarinaan. Kuten pelkäsinkin. 😔 Tai ainakaan tuo T ei sano minulle mitään. No ehkä tämäkin opetus sinällään. Mutta ei se mitään. Oli ihana hetki haaveilla. Eikä tämä muuta mitään. Vaikket olisikaan se minun tarinani mies.. koska tämä ei muuta mitään. Hänen kuitenkin olen. Jos meidän yhteinen aika koittaa. Toivoin vain että olisit ollut hän. Koska pelkään. Ettei hän uskalla minua tavoitella suoraan sitten kun aika olisi sopiva. Jos minulla muuta elämässä meneillään. Koska hän minua kunnioittaa. Ja sitä minä hänessä rakastankin. Että haluaa vain minulle parasta. Eikä halua elämääni sotkea. Mutta toivon vain. Että hän muistaa sen kun tutustuimme. Ja kaikkea mitä koimme. Ja mitä kaikkea siitä seurasi. Minulle. Lopulta. Hän ei elämääni halunnut sotkea. Toki. Elämäni koki myllerryksen hänen myötään. Mutta eihän se minun elämääni sotkenut. Päinvastoin. Laittoi raiteilleen. Olen onnellisempi kuin koskaan. No mutta. Turhaa tämä kaikki kirjoittelu tänne. Kun hän ei täällä ole. Mutta on minulla onneksi rohkeutta. Ja uskoa. Meihin. Että olen kyllä itse. Valmis häntä vähän tökkimään. Ja heittämään itseni haavoittuvaksi ja tavoittelemaan häntä. Jos itse koen tai näen. Että nyt voisi olla hetki. Joten eipä tässä mitään. Me vielä tulemme yhteen. Kun on sen aika. Jos on ollakseen. ☺️

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

T mies olen aloittaja.

T- lain mukaan ent. mies tai ent. nainen, tai muun suskupuolinen...

• Anonyymi

Milloin tämä tapahtui?

• Anonyymi

Silloin kun kaikki alkoi.❤️

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Silloin kun kaikki alkoi.❤️

Kaikki kaunis alkoi silloin, kun kohtasin sinut.Sinä olet se joka täyttää minun sydämeni.Ja minun mielen.Kaikki se mitä koko elämän ajan odotin ja toivoin itselleni.On jo tapahtunut.Se olet Sinä siellä Rakas❤️

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kaikki kaunis alkoi silloin, kun kohtasin sinut.Sinä olet se joka täyttää minun sydämeni.Ja minun mielen.Kaikki se mitä koko elämän ajan odotin ja toivoin itselleni.On jo tapahtunut.Se olet Sinä siellä Rakas❤️

Sinä Rakkaani saat sydämeni tulvimaan. Sinut nähdessäni ehkä jo tiesin, mutta en käsittänyt miten tärkeä ja rakas ihminen siinä seisoikaan. Sinä se olit ja Sinä se olet. Minun elämäni kaunein haave ja suurin unelmani. Kultainen unelma joka on totta!❤️

Rakastan sinua!❤️

• Anonyymi

Harva ihminen on niin yksinkertainen että vapaaehtoisesti haluaa psyykata itseään tilaan josta ulospääsy ei ole positiivinen kokemus tarkoittaen ätmin monologia itse itselleen naisena kirjoittaen. Psykologian ammattilaisena näen ja tiedän että tällä hahmolla tulee olemaan karu loppu ja se kenties onkin yhteiskunnan kannalta positiivista

• Anonyymi

Ketä hahmoa tarkoitat?Vai puhutko vain itsellesi?Minä tiedän ja olen nähnyt muutaman psykologin, jotka ovat sekaisin.Eivät oikeasti tiedä mitä he itse ovat tai mitä he tekee!Tai mitä he haluavat.Elämä on sujunut hyvin ainakin minun kohdalla,ilman ”psykologin”oppeja.Olen oman elämän käsikirjoittaja.Minkään tahon psykologi ei tee minusta aitoa ihmistä.Ei myöskään korjaa ihmisten mahdollisia vikoja tai puutteita.Moni psykologi vain kuuntelee ja analysoi asioita heidän omalla tavalla.Mitä ei edes muut ihmiset välttämättä ymmärrä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ketä hahmoa tarkoitat?Vai puhutko vain itsellesi?Minä tiedän ja olen nähnyt muutaman psykologin, jotka ovat sekaisin.Eivät oikeasti tiedä mitä he itse ovat tai mitä he tekee!Tai mitä he haluavat.Elämä on sujunut hyvin ainakin minun kohdalla,ilman ”psykologin”oppeja.Olen oman elämän käsikirjoittaja.Minkään tahon psykologi ei tee minusta aitoa ihmistä.Ei myöskään korjaa ihmisten mahdollisia vikoja tai puutteita.Moni psykologi vain kuuntelee ja analysoi asioita heidän omalla tavalla.Mitä ei edes muut ihmiset välttämättä ymmärrä.

Arvostan sitä sinussa. Että kuljet omaa polkuasi ja niin kuuluu. Aluksi en sitä ymmärtänyt.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Itsellä kävi tuuri. Kun löysi terapeutin. Joka ei koita syöttää. Omia ajatuksiaan. Vaan todella kuulee. Asiakasta. Ja haluaa asiakkaan parasta. Ei tuo omia ajatusmaailmojaan. Tietää että asiakas on itsensä paras asiantuntija. Ja auttaja. Koska eihän siinä olis mitään järkeä.. koittaa opettaa jotain ulkopuolelta tulevaa. Kun lopulta kuitenkin. Täällä itsensä kanssa tallataan. Terapeutti oli ja on edelleen. Hyvä opettaja ja turva. Kun sitä vielä tarvitsen. Mutta uskon ja toivon. Että terapian jälkeen vihdoin voin kävellä omilla jaloillaan taas ylpeänä itsestäni. Ja pärjään itsekseni. Koska en tarvitse mitään vahvistusta. Ulkopuolelta. Keneltäkään. Sen olen terapiasta oppinut. Ja siksi tiedän. Että terapeuttini on harvinaislaatuinen.

• Anonyymi
    • Anonyymi

Olisinko halunnut, en tiedä, koska tunteeni olisi ristiriitaiset.
      Sinä siellä, vaimo kotona ja lapsieni äidin kanssa lomalla.

• Anonyymi

Jos minä haluan jotain kovasti.Niin minä teen kaiken sen asian tai ihmisen eteen.Voin jopa ”uhrautua,”vaikka en tietäisi etukäteen,mitä siitä seuraa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos minä haluan jotain kovasti.Niin minä teen kaiken sen asian tai ihmisen eteen.Voin jopa ”uhrautua,”vaikka en tietäisi etukäteen,mitä siitä seuraa.

Haluan aina kuitenkin yrittää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Haluan aina kuitenkin yrittää.

Arvostan sitä piirrettä sinussa. Yli kaiken. Siihen sinussa rakastuin. Ja se on myös. Kovin seksikästä.

• Anonyymi

Näinhän se käsikirjoitus meni.

• Anonyymi

No, Ottiko se poskeen?

• Anonyymi

Sen tietää vain me.❤️

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sen tietää vain me.❤️

Niin tiedämme❤️

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin tiedämme❤️

Maistut nyt jo niin hyvältä😋🥰

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Maistut nyt jo niin hyvältä😋🥰

Kiitos samoin olet niin hyvänmakuinen ,niin syötävän ihana.😋🥰

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kiitos samoin olet niin hyvänmakuinen ,niin syötävän ihana.😋🥰

Ehkä olet hän, ehkä et? Mutta Rakastan häntä aina. Lupaan sen!

• Anonyymi

Lääkitys - heti!

• Anonyymi

Villieläintä ei voi sulkea häkkiin.🐃

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Juu älä sulje. Siellä olin. Sinne en enää suostu. Kiitos sinun. 😏

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Paitsi nyt kun tarkemmin ajatellen.. sä voisit kyllä sulkea mut häkkiin.. 😏 ja katsella mua.. häkissä...

• Anonyymi

Tiedän et se ootkin sinä. Näen sut. Näen tän polun. Joka on johtava siihen. Että taas kohdataan. Elämä tuo meidät yhteen. Ja tää tunne tuo luottoa mulle. Mun matkalle. Luottoa suhun. Luottoa meihin. Ja myös lopulta. Tämä kaikki auttaa siinä. Että sinäkin kasvatat luottoa minuun. Joten älä päästä musta irti. Kokonaan. Se kasvattaa sua. Se kasvattaa mua. Ja voit kuulostella. Saat kuulostella. Rauhassa. Omaan tahtiin. Mä maltan. Odottaa. Vaik oon kärsimätön. Tää kaikki kasvattaa meitä. Siihen päivään. Kun kohdataan. Ja voidaan olla. Me. Ja voidaan olla sinä ja minä. Ja olla toisillemme ne arvokkaat yksilöt jotka kuulutaan olla sillä hetkellä kun meidän aika koittaa. Ollaan valmiita viimein. Toisillemme. Luota siihen. Luota itseesi. Ja siihen että oot aloittanut sun elämän matkan. Mua kohti. Ja itseäsi. Vapautta. Jonka olet itsellesi ansainnut. Et kuulu olla kahlittu. Mä tiedän sen. Enkä sua ikinä tahtois kahlita. Sielun vapaus. Kuuluu meille kaikille. Sulle ja mulle. Molemmille. Mut luota oikeesti siihen et oot aloittanut nyt hyvän jutun. Jatka sitä. Toivottavasti tää viesti antaa sulle lisää bensaa jaksaa jatkaa. Vaikkei oo helppoa. Tää on jotain suuremmoista. Tuntuu niin uskomattomalta. Et vaikea uskoa todeksi.

• Anonyymi

Kiitos minua entisestään rohkaisevasta viestistä!Se antaa minulle enemmän voimaa tulla kohti Sinua!Se antaa minulle enemmän ymmärrystä ja lisää toivoa meidän jälleen näkemisestä.Se on tarkoitettu meidän kokea yhdessä.Kaikella Rakkaudella ja Kunnioituksella Sinulle,Minun Suuri ja kaiken kestävä Rakkaus,lämpö ja unelma.Sinun kanssasi olen valmis kulkemaan elämän polun suurella luottamuksella.Ja ilolla!❤️❤️

• Anonyymi

Hei Rakas🙋‍♀️
        Terveisin Pia

• Anonyymi

Oletlo K Jyväskylästä..

• Anonyymi

En ole sieltä.Olen kyllä Jyväskylässä käynyt aiemmin.Minä olen Oulusta.Oulu on minun syntymäpaikka.Vaikka olen asunut toisessa maassa suurimman osan elämästäni.Olen palannut takaisin omille juurille.Ja aika näyttää,jäänkö tänne pysyvästi vai löydänkö vielä paremman paikan elää onnellista elämää.Olen nähnyt ja kokenut paljon asioita.Kaikki ei aina ole ollut kovin mieleisiä,mutta olen nekin pystynyt käsittelemään mielestäni juuri niin kuin on ollut hyväksi minulle ja muille läheisille kanssakulkijoille.Rakastan elämää!Ja heitä jotka tunnen .Ja jotka on sydäntäni lähellä.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Anteeksi mies

En vaan osaa kohdata sinua ja olla normaali. En tiedä mikä vaivaa. Samaan aikaan tekee mieli tulla lähelle ja kuitenkin
      Ikävä
      57
      9507
    2. Mietin aina vain

Minä niin haluaisin nähdä sinut. Ei tuo yhden ainoan kuvan katsominen paljon helpota... Miksi sinä et voisi olla se roh
      Tunteet
      17
      3921
    3. Hetken jo luulin, että en ikävöi sinua koko aikaa

Mutta nyt on sitten taas ihan hirveä ikävä jotenkin. Tiedätköhän sinä edes, kuinka peruuttamattomasti minä olen sinuun r
      Ikävä
      31
      3191
    4. Kysely lieksan miehille

Olemme tässä pohtineet tällaista asiaa, että miten on. Tästä nyt on paljon ollut juttua julkisuudessakin aina sanomaleht
      Lieksa
      90
      2506
    5. Palstan henkisesti sairaat ja lihavat

Täällä on sairaita, työttömiä ihmisiä kirjoittelemassa joilla ei ole tarkoituksena kuin satuttaa ihmisiä. Jos eksyt pals
      Ikävä
      114
      2090
    6. Outoa että Trump ekana sanoutui irti ilmastosopimuksesta

kun Kaliforniaa riepottelee siitä johtuvat tuhoisat maastopalot. Hirmumyrskytkin ovat USA:ssa olleet tuhoisia.
      Maailman menoa
      397
      1991
    7. Saan kengurakkaan kotiin viikon päästä

Mitä tapahtui? Martina hehkutti tätä stoorissaan reilu viikko sitten, mutta eipä aussimiestä Suomessa näkynyt, vaan tapa
      Kotimaiset julkkisjuorut
      242
      1511
    8. FinFamin ryhmät

Älkää hyvät ihmiset luottako tähän tahoon. Ryhmiä on, mutta eivät ne toimi. Ihmisiä savustetaan ulos, vaikka näissä piir
      Salo
      0
      1351
    9. Osmo Peltola voitti ansaitusti Kultaisen Venlan - Kirvoitti yleisöltä mahtavan reaktion!

JEE, onnea Osmo! Osmo Peltola voitti Vuoden esiintyjän Kultainen Venla -palkinnon. Isä-Peltsin ja Osmon luontoseikkailu
      Suomalaiset julkkikset
      73
      1148
    10. Olen vähän

Hysteerinen se on totta. Etkai ymmärrä miten syvästi tunnen sinua kohtaan. Ja olet aina lähelläni. Olet osa jo jotain. I
      Ikävä
      10
      1125
    Aihe