Skoda Enyaq -sähköauton toimintamatka putosi vahvistetusta wltp-arvosta toiseksi eniten, peräti 33 %

Anonyymi-ap

93

1332

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Myyntikin näkyy tuon julkaisemisen jälkeen pudonneen rajusti.

    • Anonyymi

      Norjassa on hyvin kylmä ilmasto, kannattaa pysyä Euroopassa!!🤫🤫

    • Anonyymi

      Voi luoja, skoda on aina huijannut, ja sama meno jatkuu vuodesta toiseen. Maksetut "testivoitot", päästöhuijaukset, jenkemin käyttö...Ja nyt nämä vääristellyt sähkö ranget. Mikä valheella tulee se petoksella menee.

      Koko kippo on kyllä yksi ruma sianpaska kikkare. Möhkö sämpylä. Sika, jolla otsatukka. Ruma kuin piru ja VIKAINEN. Halpa arvoinen jauhomakkara.

      • Anonyymi

        Latukan hinnalla ei saa meseä.

        nuori skodisti


    • Anonyymi

      Toukokuussa tuli rekisteriin näitä Enyaqeja, jotka oli tilattu ennen tuota karmean totuuden paljastavaa talvitestiä.

    • Anonyymi

      Halpa on harvoin hyvää, ja halpa tulee kalliiksi. Köyhällä ei ole varaa halpaa ostaa. Tämä pitä skeida-autojen kohdalla varsin hyvin paikkansa.

      Kannattaisi siksi ostaa oikea auto eikä skeida kippa

    • Anonyymi

      Harmittaa niin pirusti kun Enyaq myy ja on hieno sähköauto ja meillä Toyotalla ei ole yhtään sähköauto jolla pääsisi edes kesällä tuota matkaa ja kokoajan pitää kuunnella herkällä korvalla ettei pyörät ala irtoamaan.

      • Anonyymi

        Nomutta, nyt sieltä tuli jo skootamyyjänkin ykkösominaisuus esiin. Toyotaa haukkumallako skodan range pitenenee?


    • Anonyymi

      Miksi näitä toimintamatkoja pitää liioitella? Halloo, Skoda Auto!

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Ostajat ovat alkaneet perua kauppojeen väärän tiedon vuoksi.

      • Anonyymi

        Vain Toyotan kohdalla näin on käynyt. Skoda Enyaq on haluttu ja menisi enemmänkin kapaksi jos niitä vain saataisiin maahan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vain Toyotan kohdalla näin on käynyt. Skoda Enyaq on haluttu ja menisi enemmänkin kapaksi jos niitä vain saataisiin maahan.

        skeidan massaskeidatehdas lopetettiin ihme kyllä venäjän oblastista


    • Anonyymi

      Ei se toimintamatka mitään pudonnut ole. Ei ole koskaan yhtään korkeampi ollutkaan, paitsi jos kesällä rulla vuoristosta laaksoon, niin sitten ehkä.

      • Anonyymi

        Voi sinua noloa poikaa. Ei mitään asiaa, mutta kiukuttaa ja ahistaa.


    • Anonyymi

      Skoda sai WLTP-luvunkin valehtelemaan.

    • Anonyymi

      Ei hyvä avto. Ei jatkoon. Ei edes jos itäautoa saisi suurella alennuksella. Tv. Ele

      • Anonyymi

        Puolue saa alennusta kun tilaa suuremman määrän jäsenilleen jäsenetutarjouksena.


    • Anonyymi

      Skoda "vahvisti" senkin, ettei muka tee enää kierokorisia kulkineita. Mutta samaa skeidaa lykkää markkinoille aina vaan.

      • Anonyymi

        Onko skodan kori kiero? Sitähän tuo omistajakonsernikin oli kun kärähti törkeästä päästöhuijauksesta! Melkoista kieroilua!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko skodan kori kiero? Sitähän tuo omistajakonsernikin oli kun kärähti törkeästä päästöhuijauksesta! Melkoista kieroilua!

        Toyota taas joutui vahvistamaan koria että pääsis edes läpi kolari testistä.
        Asiakkaille toki myydään vahvistamattomia malleja.
        Pitää se aika tyhmä olla jos Toyotan ostaa ::D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko skodan kori kiero? Sitähän tuo omistajakonsernikin oli kun kärähti törkeästä päästöhuijauksesta! Melkoista kieroilua!

        On, kiero se kori on, koska skodan skeidatehtaan viimeistelylinjastolta puuttuu kokonaan muodontarkastuspiste. Skeidan koko valmistusprosessi vain mukailee VW:n ja Audin sekä Seatin tehtaiden prosessia, mutta nimenomaan viimeistelylinjastolla on moni tarkastuspiste säästösyistä jouduttu jättämään pois, jotta kippanan hinta saadaan poljettua mahdollisimman alhaiselle tasolle.

        Siitähän se viimeistelemättymyys juurikin tulee! Venäläisetkin kun saivat skeidatehtaan oblastiinsa, he tapasivat sanoa: "Iso maa, isot toleranssit".


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toyota taas joutui vahvistamaan koria että pääsis edes läpi kolari testistä.
        Asiakkaille toki myydään vahvistamattomia malleja.
        Pitää se aika tyhmä olla jos Toyotan ostaa ::D

        Pitää se aika tyhmä olla jos laittaa viestin, jossa lainaa Skodasta käytävää keskustelua, ja lainauksen alla löpisee jotain tojosta. Taitaa skeidahönö olla JEM-KEM -huumeen vaikutuksen alaisena!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On, kiero se kori on, koska skodan skeidatehtaan viimeistelylinjastolta puuttuu kokonaan muodontarkastuspiste. Skeidan koko valmistusprosessi vain mukailee VW:n ja Audin sekä Seatin tehtaiden prosessia, mutta nimenomaan viimeistelylinjastolla on moni tarkastuspiste säästösyistä jouduttu jättämään pois, jotta kippanan hinta saadaan poljettua mahdollisimman alhaiselle tasolle.

        Siitähän se viimeistelemättymyys juurikin tulee! Venäläisetkin kun saivat skeidatehtaan oblastiinsa, he tapasivat sanoa: "Iso maa, isot toleranssit".

        Ahaa, nyt meillä on täällä tuotannon asiantuntija ja autotehtaat tutkinut ammattilainen.


    • Anonyymi

      Kun kerran olet perillä prosenteista, kerropa kuinka paljon Toyota bZ4X:n toimintamatka jäi vajaaksi samassa vertailussa!

      • Anonyymi

        Ei se kerro, koska tojohönöä nolottaa kertoa vielä suurempi prosenttiluku!
        bZX4 oli siinä koko vertailun huonoin, samoin kuin talvella.


    • Anonyymi

      Saksalainen on liian monimutkaista tekniikka!

      • Anonyymi

        Totta. Slaavi kuten skodan tapauksessa venäläinen, tekee halki, poikki ja pinoon!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Totta. Slaavi kuten skodan tapauksessa venäläinen, tekee halki, poikki ja pinoon!

        Voi voi! Kasva jo poika mieheksi ja päivitä tietosi nykyaikaan.


    • Anonyymi

      Ei ole eunukista sähköautoksi.

      • Anonyymi

        Kahdessa viimeisimmässä testissä karut lukemat.


      • Anonyymi

        Eikä varsinkaan talvisähköautoksi.


      • Anonyymi

        Kehitystyön alla vielä vahvasti. Ei kannata ostaa.


    • Anonyymi

      :D Suurin toimintamatkan ero WLTP-ajosyklin viralliseen lukuun verrattuna oli noin 36 prosenttia. Siihen ”ylti” etuvetoinen Toyota bZ4X, jolle kertyi 323 kilometriä 503 kilometrin sijasta. Toyota veti viime hetkillä ennen testiajoa nelivetomallinsa pois.

    • Anonyymi

      Se nyt vaan on niin ettei vaihtoehtoja taida olla jos haluaa nimenomaan itäsähköauton. Ladaa ei juuri nyt saa, niin Skoda on ainoa itäautomerkki joka tarjoaa edes jonkinlaisen sähkövimpaimen. Niin että sama kait se on kuinka paljon tehdas on manipuloinut wltp-kantamaa. Ei ole vaihtoehtoja.

    • Anonyymi

      Työnanataja tarjosi minulle työsuhdeautoksi Eunukkia mutta kerroin millainen romu se on.

    • Anonyymi

      Eunukille kävi toimintamatkatestissä kuten eunukille muutoinkin käy.

    • Anonyymi

      Toyota on huonompi ja range hiipuu enemmän.

      • Anonyymi

        Jostain se on skodistin ilo revittävä, sillä oma auton-valinta meni pahasti metsään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jostain se on skodistin ilo revittävä, sillä oma auton-valinta meni pahasti metsään.

        Työnantaja tämän minulle tyrkytti. Haluan paremman.


    • Anonyymi
    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Tuo on taas tuollaisen järjestön tyhmyyden kruunaus.
        Skoda käyttää samoja osia kuin VW ja siksi ne "vastuullisuuden" asiat on ihan samat kuin VW:n logolla myydyissä autoissa.
        Eihän tuossa ole muuta kuin järjestön oman tyhmyyden julistaminen kyseessä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo on taas tuollaisen järjestön tyhmyyden kruunaus.
        Skoda käyttää samoja osia kuin VW ja siksi ne "vastuullisuuden" asiat on ihan samat kuin VW:n logolla myydyissä autoissa.
        Eihän tuossa ole muuta kuin järjestön oman tyhmyyden julistaminen kyseessä.

        Kyseinen järjestö on sata kertaa arvostetumpi kuin nolo ja täysin vastuuton itäautovalmistaja.


    • Anonyymi

      Skodalla ei mene nyt hyvin.

      • Anonyymi

        Keräsivät kesäkuulle luovutuksia, että pääsisivät vielä kerra lähelle kärkeä. Jatkossa on pelkkää alamäkeä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Keräsivät kesäkuulle luovutuksia, että pääsisivät vielä kerra lähelle kärkeä. Jatkossa on pelkkää alamäkeä.

        Hihii, hauska yritys. Alkaako Teroa pelottaa, että jopa merkkikohtaiset luvut kääntyy?
        Muista aina että VW Ag on aina edellä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hihii, hauska yritys. Alkaako Teroa pelottaa, että jopa merkkikohtaiset luvut kääntyy?
        Muista aina että VW Ag on aina edellä.

        VW AG joutuu jopa supistamaan sähköautotuotantoaan, kun kysyntä on romahtanut.

        Ehkä yllättävin autouutinen ikinä – Volkswagen vähentää sähköautojen tuotantoa asiakkaiden "vastahakoisuuden vuoksi"

        https://www.ksml.fi/teemat/6041519


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        VW AG joutuu jopa supistamaan sähköautotuotantoaan, kun kysyntä on romahtanut.

        Ehkä yllättävin autouutinen ikinä – Volkswagen vähentää sähköautojen tuotantoa asiakkaiden "vastahakoisuuden vuoksi"

        https://www.ksml.fi/teemat/6041519

        Kukapa täysjärkinen haluaa vapaaehtoisesti iskeä kätensä paskaan ja ostaa sähköVW.

        Lopulta on tehdaskin tämän joutunut tunnustamaan.


    • Anonyymi

      Suurin toimintamatkan ero WLTP-ajosyklin viralliseen lukuun verrattuna oli noin 36 prosenttia. Siihen ”ylti” etuvetoinen Toyota bZ4X, jolle kertyi 323 kilometriä 503 kilometrin sijasta. Toyota veti viime hetkillä ennen testiajoa nelivetomallinsa pois.

      Toyota voitti tämänkin omalla surkeudellaan.

    • Anonyymi

      asiakas aina oikeassa VW konserni-hih..

      eikös pidä hinnanalennusta antaa 10000e jos väärillä tiedoilla myydään VW auto?

    • Anonyymi

      sehän pitää kuntotarkastus tehdä jo uusille autoille kun VW kaupat on!

      • Anonyymi

        ...ja takuuta ei kokoemukseni mukaan ole.


      • Anonyymi

        Ja jo ennen takuun päättymistä huolloissa havaitut viat ilmoitetaan auton omistajalle vasta takuun päätyttyä. Kokemusta on.


    • Anonyymi

      Turhan lyhyt on minun työsuhde-eunukin sähkömatka.

      • Anonyymi

        Niin on, sekä kesällä että varsinkin talvella.


      • Anonyymi

        Miksi noin väärä WLTP-arvo on vahvistettu?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi noin väärä WLTP-arvo on vahvistettu?

        Kysy Toyotalta jolla vielä enemmän väärä arvo!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kysy Toyotalta jolla vielä enemmän väärä arvo!

        Tuskinpa Toyota osaa valaista Skodan ongelmien syitä!


    • Anonyymi

      Skoda jatkaa samalla dieselgate-linjalla, josta se on tullut tutuksi noiden fataalien teknisten ongelmien ohella.

    • Anonyymi

      Pyytäkää hinnanalennusta huijaus vw girmalta

    • Anonyymi

      hih-vw laatu

    • Anonyymi

      Vw:n ja Skodan menekki laskee koko ajan Euroopasssa.

      • Anonyymi

        Säälittävä yritys!
        Ikävä tuottaa pettymys tojohönölle! Kaikki faktat kertovat päinvastaista tarinaa.
        Volkswagenin ja Skodan menekki EU+EFTA+UK-alueella kasvaa kohisten ja Toyotan markkinaosuus kutistuu. Volkswagen Groupin rekisteröinnit ovat lisääntyneet tänä vuonna tammi-kesäkuussa 25,4%! Samaan aikaan myös Toyotan rekisteröinnit ovat hieman lisääntyneet, mutta muita vähemmän, joten Toyotan markkinaosuus on kutistunut 6,8%:sta 6,4%:iin.
        https://www.acea.auto/files/20230719_PRPC_2306-FINAL.pdf


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Säälittävä yritys!
        Ikävä tuottaa pettymys tojohönölle! Kaikki faktat kertovat päinvastaista tarinaa.
        Volkswagenin ja Skodan menekki EU EFTA UK-alueella kasvaa kohisten ja Toyotan markkinaosuus kutistuu. Volkswagen Groupin rekisteröinnit ovat lisääntyneet tänä vuonna tammi-kesäkuussa 25,4%! Samaan aikaan myös Toyotan rekisteröinnit ovat hieman lisääntyneet, mutta muita vähemmän, joten Toyotan markkinaosuus on kutistunut 6,8%:sta 6,4%:iin.
        https://www.acea.auto/files/20230719_PRPC_2306-FINAL.pdf

        VW on tosiaan säälittävä yritys, sillä se joutuu supistamaan sähköautotuotantoaan romahtaneen kysynnän takia ja joutuu raapimaan jostain kymmenen miljardin säästöt, että pystyisi edes jotenkin jatkamaan olemassaoloaan.
        Päätös halpismallien lopettamisesta on jo tehty ja ensimmäisenä on vasaran alle menossa Skodan ja Seatin tapaiset bulkkituotteet, joiden tuotantokate on liian pieni.
        https://www.is.fi/autot/art-2000008736399.html


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        VW on tosiaan säälittävä yritys, sillä se joutuu supistamaan sähköautotuotantoaan romahtaneen kysynnän takia ja joutuu raapimaan jostain kymmenen miljardin säästöt, että pystyisi edes jotenkin jatkamaan olemassaoloaan.
        Päätös halpismallien lopettamisesta on jo tehty ja ensimmäisenä on vasaran alle menossa Skodan ja Seatin tapaiset bulkkituotteet, joiden tuotantokate on liian pieni.
        https://www.is.fi/autot/art-2000008736399.html

        Toyotan epäonnistuneiden sähköautojen menekki Euroopassa ei ole kuin murto-osa siitä mihin yhtiö tähtäsi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toyotan epäonnistuneiden sähköautojen menekki Euroopassa ei ole kuin murto-osa siitä mihin yhtiö tähtäsi.

        Pikkujuttuja VW AG:n kuolinkamppailuun verrattuna.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pikkujuttuja VW AG:n kuolinkamppailuun verrattuna.

        Toyotan yynnin romaqhtaminen on pikkujuttu mielestäsi?
        Velkaa vain lisää Toyota joutuu ottamaan vaikka on jo maailman velkaisin yritys.
        Konkurssi uhkaa Toyotaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        VW on tosiaan säälittävä yritys, sillä se joutuu supistamaan sähköautotuotantoaan romahtaneen kysynnän takia ja joutuu raapimaan jostain kymmenen miljardin säästöt, että pystyisi edes jotenkin jatkamaan olemassaoloaan.
        Päätös halpismallien lopettamisesta on jo tehty ja ensimmäisenä on vasaran alle menossa Skodan ja Seatin tapaiset bulkkituotteet, joiden tuotantokate on liian pieni.
        https://www.is.fi/autot/art-2000008736399.html

        Volkswagen-konsernin sähköautojen kysyntä on todella korkealla kehittyneissä sähköautomaissa kuten Norjassa. Tässä kuussa tähän mennessä on siellä rekisteröity jo 1726 ID.4:ää ja sen sisarmalleja, joista pelkästää ID.nelosia 730. bZ4X:iä ja Solterraa yhteensä ainoastaan vaivaiset 165 kpl.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Volkswagen-konsernin sähköautojen kysyntä on todella korkealla kehittyneissä sähköautomaissa kuten Norjassa. Tässä kuussa tähän mennessä on siellä rekisteröity jo 1726 ID.4:ää ja sen sisarmalleja, joista pelkästää ID.nelosia 730. bZ4X:iä ja Solterraa yhteensä ainoastaan vaivaiset 165 kpl.

        Kokonaisuutena VW on kusessa sähköautojensa kanssa, minkä firman pomo on rehellisesti myöntänytkin.
        Tesla ja kiinalaiset vie ja VW vikisee ja kolisee.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kokonaisuutena VW on kusessa sähköautojensa kanssa, minkä firman pomo on rehellisesti myöntänytkin.
        Tesla ja kiinalaiset vie ja VW vikisee ja kolisee.

        Kukaan ei uskalla ostaa Vw:n huonolaatuisia sähköautoja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kukaan ei uskalla ostaa Vw:n huonolaatuisia sähköautoja.

        Koko AG on suurissa vaikeuksissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koko AG on suurissa vaikeuksissa.

        Mutta Toyota voitti taas palkinnon testin surkeimpana suorittajana!
        Suurin toimintamatkan ero WLTP-ajosyklin viralliseen lukuun verrattuna oli noin 36 prosenttia. Siihen ”ylti” etuvetoinen Toyota bZ4X, jolle kertyi 323 kilometriä 503 kilometrin sijasta. Toyota veti viime hetkillä ennen testiajoa nelivetomallinsa pois.

        Ei halunnut julkisuutta Toyota surkeimmasta suorituksesta ikinä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta Toyota voitti taas palkinnon testin surkeimpana suorittajana!
        Suurin toimintamatkan ero WLTP-ajosyklin viralliseen lukuun verrattuna oli noin 36 prosenttia. Siihen ”ylti” etuvetoinen Toyota bZ4X, jolle kertyi 323 kilometriä 503 kilometrin sijasta. Toyota veti viime hetkillä ennen testiajoa nelivetomallinsa pois.

        Ei halunnut julkisuutta Toyota surkeimmasta suorituksesta ikinä.

        Eipä helpota Skodan surkeutta yhtään muiden merkkien tulokset.
        Skoda on paska mikä paska.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eipä helpota Skodan surkeutta yhtään muiden merkkien tulokset.
        Skoda on paska mikä paska.

        Eipä tuo Skodan malli ole se mikä eniten myy. Ei kaikilla ole sellaiseen varaa.
        Myydyimpiä on ne halvemmat mallit ja ne kai toimii testeissä paremmin.
        Kuitenkin Skoda Coupe todisti toimivuutensa tesla Bjornin testissä.
        Eli toimii paremmin kuin Toyota! https://youtu.be/n1VA1A6v8hQ

        Ei ehkä kaikilta osin paras, mutta ei tuo huono auto ole.
        Hinnat 53 000- 70 000€ Ei mikään halpis.

        Perrus Farkku Skoda Enyaq 60 SportLine iV 54 990 €
        varmasti löytää muita autoja jos sellaisen haluaa vastaavaan hintaan.
        Itse en näe siitä ongelmaa jos joku Skodan ostaa. Ei huono valinta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eipä tuo Skodan malli ole se mikä eniten myy. Ei kaikilla ole sellaiseen varaa.
        Myydyimpiä on ne halvemmat mallit ja ne kai toimii testeissä paremmin.
        Kuitenkin Skoda Coupe todisti toimivuutensa tesla Bjornin testissä.
        Eli toimii paremmin kuin Toyota! https://youtu.be/n1VA1A6v8hQ

        Ei ehkä kaikilta osin paras, mutta ei tuo huono auto ole.
        Hinnat 53 000- 70 000€ Ei mikään halpis.

        Perrus Farkku Skoda Enyaq 60 SportLine iV 54 990 €
        varmasti löytää muita autoja jos sellaisen haluaa vastaavaan hintaan.
        Itse en näe siitä ongelmaa jos joku Skodan ostaa. Ei huono valinta.

        Että oikein teslabjørnin "testissä". Tuubari testaa ja tuulipuvut seuraa.


    • Anonyymi

      Kukaan ei halua ostaa noin huonon toimintamatkan autoa.

      • Anonyymi

        Aina joku aatteen vuoksi ostaa.


    • Anonyymi

      eikös tesla jäänyt y malli alle puoleen luvatusta-uusin uutinen

      • Anonyymi

        Pian Tesla opitaan tuntemaan niin resuna autona, että sen menekki loppuu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pian Tesla opitaan tuntemaan niin resuna autona, että sen menekki loppuu.

        Teslan eniten myyvö malli on tulossa ehkä 2025.
        Sähköajoneuvojen valmistaja BYD on tiellä saavuttaakseen kärkipaikan maailman suurimmilla automarkkinoilla vuonna 2023


    • Anonyymi

      Ei sovi Suomen talveen.

      • Anonyymi

        Ei sovi Pohjolan talveen.


      • Anonyymi

        Ei sovi mihinkään.


      • Anonyymi

        Päiväntasaajalle sopii.


      • Anonyymi

        Roska-auto, joka ei sovi edes roska-autoksi.


    • Anonyymi

      Huonot Wolkswagen-konsernin akut.

    • Anonyymi

      Hirvittävä latausahdistus moisesta toimintamatkasta.

    • Anonyymi

      Skodan sähköautojen harjoitusversio.

      • Anonyymi

        Onko toiveita että myös sähköitäautot kehittyy?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko toiveita että myös sähköitäautot kehittyy?

        Tuskin osaavat koskaan tehdä kunnollista sähköautoa.


    • Anonyymi

      Itäystävän ja skoodan valmistusmaissa valehtelu on valitettavan yleistä valtionjohtoa myöten.

      • Anonyymi

        Kyllä Orpo ja Purra ne kuitenkin valehtelussa voittaa.


    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miten voi olla muun sukupuolinen?

      Ei mitenkään. Kyllä tämä Euroviisujen voittaja on selvästi poika eikä tyttö, eikä mikään muun sukupuolinen. Olen aina pi
      Maailman menoa
      623
      3788
    2. Tunnustan nyt

      Tykkään katsella sua😍
      Ikävä
      45
      1690
    3. Huomenna teen sen

      Se on nyt päätetty. Pääsen pois tästä epätietosuudesta.
      Ikävä
      52
      1477
    4. Kuka on Suomussalmen rikkain mies?

      Jättäkää nimi pois, mutta antakaa sen verran vinkkiä, ettei erehdystä voi tulla. Ammatti pittää mainita.
      Suomussalmi
      38
      1416
    5. Hakkarainen: persut Venäjän ja Pohjois-Korean tiellä

      Hakkarainen entisenä persujen kärkipoliitikkona tietää, mitä puhuu. https://www.is.fi/politiikka/art-2000010422614.html
      Maailman menoa
      171
      1399
    6. Olipa kärsimystä kuunnella Martinaa huomenta suomessa

      Voi hyvää päivää sitä ulostuloa ja mitä liibalaabaa päästi suustaan. Esim. Kaikki äidit tietää mitä se arki on, what, mu
      Kotimaiset julkkisjuorut
      229
      1299
    7. Volkkari olkoon tunniste....

      Ajattelen sua, en ole unohtanut. Vanhemmalle miehelle...
      Suhteet
      106
      1116
    8. Tiesitkö nainen että olen

      Tavattoman epävarma itsestäni. Pienikin takapakki tahaton tai tahallinen voi särkeä paljon ja vaikuttaa käytökseeni teh
      Ikävä
      47
      1022
    9. Tunnusta pois

      Tykkäät katsella mua
      Ikävä
      61
      991
    10. Fuengirola.fi: Kohuissa rypenyt Jari Sillanpää, 58, harvinaisessa haastattelussa: "Minä haluan..."

      Ex-tangokuningas on kertonut kuulumisiaan Espanjan Aurinkorannikolta. Että ei muuta kuin elämässä etiäpäin, Jari Sillanp
      Kotimaiset julkkisjuorut
      18
      929
    Aihe