Minulla on yksi lääke jota saan 49 päivän välein paketin. Yleensä lääkäri iteroi sen siis 49 päivän välein. Joskus se resepti menee tietysti tyhjäksi ja kun tutussa apteekissa on niin hyvä palvelu että automaattisesti uusii sen ettei minun tarvitse siitä sitten huolta kantaa niin laittoivat sen uusintaan. Niin kuin ovat tehneet monta kertaa aikaisemminkin
No nyt lääkäripä ei uusinut reseptiä kuten aina ennen hänen kollegansa ovat tehneet. Vastaavassa tilanteessa ovat aina kirjoittaneet että repeptillä saa lääkettä ensimmäisen kerran xx.xx ja sen jälkeen 49 päivän välein.
Tämäpä lääkäri joka voi toki olla kirjaviisas mutta selvästi häneltä puuttuu jotain käytännön viisautta kirjoitti Kantaan " Reseptiä ei voi uusia kun on vasta hakenut reseptin viimeisen lääkkeen"
Nytpä kun lääkäri kirjoitti tälleen ja kun laittoi hylyn niin se resepti häipyi bittiavaruuteen enkä voi sitä enää laittaa uusintaaan itse. Pitää taas chattailla ja soitella ja toivoa että tämä tästä vielä lutviutuisi. Ennen Harjun terveyttä sentään osasivat uusia reseptejä. Tätäkin lääkettä kun olen käyttänyt vuosikymmeniä ilman uusimisen tuskaa.
Ei ole siis mikään ihme jos resusseista on pulaa kun siellä on lääkäreitä jotka tuhlaa resusseja tällä tavalla.
Harjun terveydessä on sitten mahtavia lääkäreitä
Anonyymi-ap
1
263
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!
Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.947106- 1723722
- 533259
Missä Sanna nyt suvaitsevaisuus?
Tekijä on nyt kuitenkin jotain muuta kuin suomalainen niin eikös nyt pitäisi suvaita kulttuuri eroja ja rakastaa tekijä2332384- 482125
- 411978
- 471869
Mieleenpainuvin hetki kaivattusi kanssa.
Mieleenpainuvin hetki kaivattusi kanssa. Millainen se oli?241818- 601768
- 191753