Harjun terveydessä on sitten mahtavia lääkäreitä

Anonyymi-ap

Minulla on yksi lääke jota saan 49 päivän välein paketin. Yleensä lääkäri iteroi sen siis 49 päivän välein. Joskus se resepti menee tietysti tyhjäksi ja kun tutussa apteekissa on niin hyvä palvelu että automaattisesti uusii sen ettei minun tarvitse siitä sitten huolta kantaa niin laittoivat sen uusintaan. Niin kuin ovat tehneet monta kertaa aikaisemminkin

No nyt lääkäripä ei uusinut reseptiä kuten aina ennen hänen kollegansa ovat tehneet. Vastaavassa tilanteessa ovat aina kirjoittaneet että repeptillä saa lääkettä ensimmäisen kerran xx.xx ja sen jälkeen 49 päivän välein.

Tämäpä lääkäri joka voi toki olla kirjaviisas mutta selvästi häneltä puuttuu jotain käytännön viisautta kirjoitti Kantaan " Reseptiä ei voi uusia kun on vasta hakenut reseptin viimeisen lääkkeen"

Nytpä kun lääkäri kirjoitti tälleen ja kun laittoi hylyn niin se resepti häipyi bittiavaruuteen enkä voi sitä enää laittaa uusintaaan itse. Pitää taas chattailla ja soitella ja toivoa että tämä tästä vielä lutviutuisi. Ennen Harjun terveyttä sentään osasivat uusia reseptejä. Tätäkin lääkettä kun olen käyttänyt vuosikymmeniä ilman uusimisen tuskaa.

Ei ole siis mikään ihme jos resusseista on pulaa kun siellä on lääkäreitä jotka tuhlaa resusseja tällä tavalla.

1

396

Vastaukset 1

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi vanhusraiskaajaa ei ole palautettu?

Ukkola kysyy Rantaselta, vaikka perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa kolme ja puolivuotta. Rantasen vastaus on "
        Maailman menoa
        326
        1464
      2. Mitä kirjainta kaipaat?

🤣🤣🤣🤣🤣
        Ikävä
        114
        1186
      3. Onko ikäerolla väliä?

Mitä mieltä ootte? Meillä on 14 vuotta ikäeroa.
        Ikävä
        115
        1065
      4. Katri Helena rikkoi hiljaisuuden dramaattisella uutisella: "Elossa ja ilossa ollaan"

Katri Helena on sinivalkoinen ääni. Hänen klassikkohittinsä ovat tärkeä osa suomalaista kansanperintöä. Katri veti jääh
        Suomalaiset julkkikset
        22
        827
      5. Uusioperhe vai salasuhde?

Mitä ensisijaisesti haluat? Pelkään, että menetän järjen sun kanssa 😉
        Ikävä
        111
        812
      6. Onko sulla rakas mitään sanottavaa?

Lähetä tässä kaivatullesi haluamasi terveiset 💌
        Ikävä
        116
        811
      7. Mulla on ikävä sua!

Enemmän kuin ikävä... sun kanssa oli niin helppo olla ja jutella!
        Ikävä
        18
        450
      8. Otan vielä sut

Niin on tähtiin kirjoitettu. Nainen, turha on kohtaloa juosta pakoon.
        Ikävä
        36
        415
      9. Nainen, tää meidän juttu ei ole ohitse

Ennen kuin lihava nainen on laulanut.
        Ikävä
        36
        413
      10. Vaikea löytää samantyylistä miestä

Nyt on pakko avautua. Onko ketään muuta jonka on yksinkertaisesti todella vaikeaa löytää samanhenkistä kumppania kuin i
        Sinkut
        90
        412
      Aihe