Kuksa kirjoitetaan isolla Koolla.

Kiitän lämpimästi että minut huomioidaan Pattayan Savossa vaikka minua ei ole olemassa.

Näin olemattomana kuitenkin suosittelen valokuvan kohdetta kaikille rakkaille ja Numbahan on jo käväissyt.

Erityisesti lapsille olisi mukava käydä, mutta Korealaistenhan tulee ensin varttua että voi poistua kotiseudultaan ja unetkin häiriintyisi kun ei voi nukkua päikkäreitä pimennetyssä huoneessa.

https://ibb.co/bJxLDzf

101

333

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kertoisitko miten tuo kuva liittyy sinuun?

• Lue aloitus, en ole olemassa, todistan siis että en ole olemassa ja suosittelen kohdetta.

• Anonyymi

Jeesus tie taivaaseen vie muut huijaa manalaan. Käykää joskus ehtoollisella.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jeesus tie taivaaseen vie muut huijaa manalaan. Käykää joskus ehtoollisella.

Siis kristityt käy ei muut voi tietysti.

• Anonyymi

😋😍😋😍😋😍😋😍😋

🍑 ­­­N­­y­­m­­f­­o­m­­­a­­a­­n­­­i -> https://ye.pe/finngirl21#17833842Q

🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞

• Anonyymi

Söpöä että olet säilyttänyt 15 vuoden ajan vanhaa matkamuistokuvaa <3
      Vuosiluku 2008 oli aiemmassa kuvassasi, jossa norsut pelasi potkupalloa. Se taisi olla sama matka jolta hait postimyyntimorsiamen, joka lähti Suomesta 2020 maaliskuun paikkeilla "koronan vuoksi". Olit jo silloin vakavasti addiktoitunut keskustelupalstoihin, kun hän oli vielä Suomessa. Olisiko kannattanut käyttää se aika johonkin muuhun kuten häneen silloin? Loppuiko raha ja terveys vaiko molemmat?
      Bumban suosittelema "kala-allas" on tuossa 15 vuotta vanhassa matkamuistokuvassa ja samalla kahden viikon lomalla sait tuon paidan Chiang Maista.
      Se taisikin sitten olla ainoa matkasi Thaimaahan ja samalla myös viimeinen.
      Pitääkö exäsi yhteyttä laisinkaan ja mikä tuo kummallinen suhde tuohon numeromieheen sinulla on vai olet vienyt sivupersoonan uudelle levelille?

laiffila

• Todellakin kuva on vanha, mutta kysehän onkin nyt siitä, että minä en ole olemassa.

Oletko ihan täyspäinen kun ryhdyt minun kanssa jota ei ole olemassa, sanaa vaihtamaan?

• Anonyymi
        SENSSU kirjoitti:

Todellakin kuva on vanha, mutta kysehän onkin nyt siitä, että minä en ole olemassa.

Oletko ihan täyspäinen kun ryhdyt minun kanssa jota ei ole olemassa, sanaa vaihtamaan?

Huomasitko taas että tunnistit olevasti Suomessa? Siis junttilassa, jos saan lainata sanastoasi. Minä uskon että olet olemassa, mutta sinulla ei ole elämää, joka on sama asia kuin sinua ei olisi olemassa. Elelet tuon valehtelevan mielenvikaisen ulosteläjän elämää ja se on sinusta hienoa elämää? Se kertookin jo sinusta kaiken tarvittavan. Olet ilmeisesti tuon vajakkifaijan erakoitunut homopoika, eikä omena ole pudonnut kauas puusta, te molemmat elätte netissä. Mitään muuta selitystä ei ole sille että nuoleskelet ja hännystelet moista.
        Toinen selitys on että olet hänen DID sivupersoona ja se onkin sitten vakavampi juttu noin niinkuin psykiatrian kannalta.

Olet myös täsmälleen yhtä tyhmä kuin hän, joka saa miettimään että onko oikeasti olemassa kaksi tuollaista ihmistä jotka eivät asu samassa kattilassa?

laiffila

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Huomasitko taas että tunnistit olevasti Suomessa? Siis junttilassa, jos saan lainata sanastoasi. Minä uskon että olet olemassa, mutta sinulla ei ole elämää, joka on sama asia kuin sinua ei olisi olemassa. Elelet tuon valehtelevan mielenvikaisen ulosteläjän elämää ja se on sinusta hienoa elämää? Se kertookin jo sinusta kaiken tarvittavan. Olet ilmeisesti tuon vajakkifaijan erakoitunut homopoika, eikä omena ole pudonnut kauas puusta, te molemmat elätte netissä. Mitään muuta selitystä ei ole sille että nuoleskelet ja hännystelet moista.
        Toinen selitys on että olet hänen DID sivupersoona ja se onkin sitten vakavampi juttu noin niinkuin psykiatrian kannalta.

Olet myös täsmälleen yhtä tyhmä kuin hän, joka saa miettimään että onko oikeasti olemassa kaksi tuollaista ihmistä jotka eivät asu samassa kattilassa?

laiffila

Oletko kenties hän? Kuvassa on Pasasen poika. Samaa näköä on mutta toivottavasti poika on pudonnut mahdollisimman kauas puusta. Vaikuttaa facebookin perusteella erakolta. Kaikkea hyvää hänelle, jos se et ole sinä. https://aijaa.com/jFNRJv

• Anonyymi kirjoitti:

laiffila

Terveiset Phuketista ja ryhdyppä analyseeraamaan Tyttö Neitisen kirjoitelmia minun olemassaolosta.

Olis varsin mukava niitä lukea, tiedä vaikka pohjaksi elämänkerralle henkilöstä jota ei ole olemassa.

Seuraappa Hukkapala välillä että suklaamakeiset valmistuu ongelmitta ja vie sitten työvuorosi jälkeen jälleen Raxipossuille palkanlisänäsi makeisia.

• Anonyymi
        SENSSU kirjoitti:

Terveiset Phuketista ja ryhdyppä analyseeraamaan Tyttö Neitisen kirjoitelmia minun olemassaolosta.

Olis varsin mukava niitä lukea, tiedä vaikka pohjaksi elämänkerralle henkilöstä jota ei ole olemassa.

Seuraappa Hukkapala välillä että suklaamakeiset valmistuu ongelmitta ja vie sitten työvuorosi jälkeen jälleen Raxipossuille palkanlisänäsi makeisia.

Phuketista käsin laittelet 15 vuotta vanhoja matkamuistokuvia?

• Anonyymi kirjoitti:

Phuketista käsin laittelet 15 vuotta vanhoja matkamuistokuvia?

Niin ja mistä sinä oireilet?

Tosin en nyt aivan sanan varsinaisessa merkityksessä Phuketista, vaan hieman pohjoisempaa.

• Anonyymi
        SENSSU kirjoitti:

Tosin en nyt aivan sanan varsinaisessa merkityksessä Phuketista, vaan hieman pohjoisempaa.

Osaatko kertoa syytä sille miksi sinulla ei ole yhtään kuvaa Thaimaasta vuoden 2008 jälkeen, jos esität olevasi Thaimaassa? Ei kai se kamera ole viittätoistavuotta ollut tiltissä?
        Eri asia olisi jos et esittäisi olevasi Thaimaassa ja kertoisit että kyse on matkamuistokuvista.
        Mikä tuossa on ideana että esität muuta kuin olet? En ymmärrä.

• Anonyymi kirjoitti:

Osaatko kertoa syytä sille miksi sinulla ei ole yhtään kuvaa Thaimaasta vuoden 2008 jälkeen, jos esität olevasi Thaimaassa? Ei kai se kamera ole viittätoistavuotta ollut tiltissä?
        Eri asia olisi jos et esittäisi olevasi Thaimaassa ja kertoisit että kyse on matkamuistokuvista.
        Mikä tuossa on ideana että esität muuta kuin olet? En ymmärrä.

Aivan ensimmäiseksi pahoittelen että en osallistu sinun tyyliisi ryhtyä määrittelemään sinulle sinun mahdollisia sairauksia, mutta totean että en ole ainoa joka pitää sinua kahjona.

Kysyt syytä miksi ei ole kuvaa 2008 jälkeen, joten suppeasti seuraavaa:
        Olen aijannut muutaman kuitin aikoinaan palutteen ollen tasoa, että en sen jälkeen ole kuittileikkiin osallistunut.
        Olen aijannut mm. työntekijöidemme taloista ja merustamme, jopa saaden tiedon että rekisterinumeron perustella olisi selvitetty omistajaksi toinen.
        Sekin autoselvitys on jäänyt vain huuhaa asteelle.

Olen esittänyt Tyttö Neitisen tervetulleeksi valokuvaamaan itse mitä tahtoo, mutta ei siitä aiheesta sinulle enempää ... räps.

Kuva on todellakin vanha ja ns. matkamuistokuva kun matkailimme Chiang Maista toisaalle, eikös sellainen ole matkailua, käyhän Aasikin määrävälein pääkaupungissa valokuvaamassa ruoka-annoksiaan ja katukylttejä.

Ei ole tarkoituksenikaan että sinä jotain ymmärtäisit.

Palsta on vapaa, lataa omia kuviasi jos niitä on ja tahdot aiheista keskustelua, mutta älä imuroi porealtaita.

Oletko muuten itse käynyt katselemassa kaloja ym. tuolla? Suosittelen.

• Anonyymi
        SENSSU kirjoitti:

Viimeisin "Thaimaan tietämyksesi" oli myös hupaisa. Kerroit Phuketin olevan päiväntasaajalla. Ihan tiedoksesi että Phuketista on vielä 600 kilometriä matkaa Thaimaan eteläisimpään osaan ja siitä on vielä yli 1000 kilometriä matkaa päiväntasaajalle.
        Phuket ei myöskään sijaitse Siaminlahdella kuten kerroit, vaan se on andamaanienmerellä toisella puolella mannerta.

Sinä et koskaan ole edes käynyt Phuketissa etkä ole edes vaivautunut satumaailmassasi vilkaisemaan karttaa, ennenkuin alat heittää stooria jossa ei ole päätä eikä häntää.

• Anonyymi kirjoitti:

Viimeisin "Thaimaan tietämyksesi" oli myös hupaisa. Kerroit Phuketin olevan päiväntasaajalla. Ihan tiedoksesi että Phuketista on vielä 600 kilometriä matkaa Thaimaan eteläisimpään osaan ja siitä on vielä yli 1000 kilometriä matkaa päiväntasaajalle.
        Phuket ei myöskään sijaitse Siaminlahdella kuten kerroit, vaan se on andamaanienmerellä toisella puolella mannerta.

Sinä et koskaan ole edes käynyt Phuketissa etkä ole edes vaivautunut satumaailmassasi vilkaisemaan karttaa, ennenkuin alat heittää stooria jossa ei ole päätä eikä häntää.

Ole hyvä ja kopioi tähän alle väittämäsi hupaisa, koska en viitsi ryhtyä väittelemään kanssasi aiheesta jonka keksit pelkkää riidantahtoasi mielikuvituksestasi.

• Anonyymi kirjoitti:

Niin ja muistaakseni aijasin kerran valokuvan Phuketista ladypoikien mestasta, josta valtaisa älämölö tavan mukaan, mutta enhän minä voi olla täällä koska minua ei ole olemassa ja nyt sinä vänkäätkin kovasti että minä olen olemassa......

• Anonyymi
        SENSSU kirjoitti:

Niin ja muistaakseni aijasin kerran valokuvan Phuketista ladypoikien mestasta, josta valtaisa älämölö tavan mukaan, mutta enhän minä voi olla täällä koska minua ei ole olemassa ja nyt sinä vänkäätkin kovasti että minä olen olemassa......

Et ole aijannut yhtäkään kuvaa jotka olisivat tuoreempia kuin 2008 vuodelta.
        Aijasit netistä imuroidun valokuvan ladypoikien mestasta ja sanoit sen olevan Chiang Maista. Lyhyellä googletuksella se mesta löytyi netistä, mutta Phuketista. Löytyi sen kuvaajakin ihan nimeltä ja se et ollut sinä vaan joku thaimaalainen.
        Kuten aina, jäit kiinni valehtelusta ja huonon muistisi vuoksi toistat sen vielä. Kaikilla ei ole niin huono muisti. Sinun ainoat kuvasi on otettu kuvaruudulta tai netistä. Ne kaikki on todella surkeita tekeleitä. Muistissa on myös se kun askartelit exäsi passista valokopioita joista olit leikellyt kuvat pois. Kuinka tyhmä tarvii ihmisen olla että tekee tuollaista?
        Kaikki on ollut satua alusta loppuun, mutta lääkkeissä tarinasi alkaa aina alusta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Et ole aijannut yhtäkään kuvaa jotka olisivat tuoreempia kuin 2008 vuodelta.
        Aijasit netistä imuroidun valokuvan ladypoikien mestasta ja sanoit sen olevan Chiang Maista. Lyhyellä googletuksella se mesta löytyi netistä, mutta Phuketista. Löytyi sen kuvaajakin ihan nimeltä ja se et ollut sinä vaan joku thaimaalainen.
        Kuten aina, jäit kiinni valehtelusta ja huonon muistisi vuoksi toistat sen vielä. Kaikilla ei ole niin huono muisti. Sinun ainoat kuvasi on otettu kuvaruudulta tai netistä. Ne kaikki on todella surkeita tekeleitä. Muistissa on myös se kun askartelit exäsi passista valokopioita joista olit leikellyt kuvat pois. Kuinka tyhmä tarvii ihmisen olla että tekee tuollaista?
        Kaikki on ollut satua alusta loppuun, mutta lääkkeissä tarinasi alkaa aina alusta.

Anteeksi muistin väärin. Väitit sen leidipoikain mestan olevan Pattaylla, mutta se löytyikin Phuketista.

• Anonyymi kirjoitti:

Anteeksi muistin väärin. Väitit sen leidipoikain mestan olevan Pattaylla, mutta se löytyikin Phuketista.

Pyydän kohteliaimmin sinua siirtymään sinulle tärkeää aihetta käsittelemään, siis aihetta olenko minä olemassa tai sitten en ole olemassa, kaikki tietävän Tyttö Neitisen 2010:n kanssa.

Muistin virkistämiseksi ohessa seuraavana hänen tietoisuutensa:
        "Tämä Senssusi on sinun äärimmäisen lapsellisen ja yksinäisen ja sairaan mielesi luomuksia, jonka olet kehitellyt mitä ilmeisimmin veljesi / velipuolesi "Jokke-papan" haudalle saadaksesi itsellesi seuraa ja hyväksyntää.
        2010"

Voit laajentaa Pattayan palstamatkailuasi omalta osaltasi ryhtyen julkaisemaan omia valokuviasi, kiitos.

• Anonyymi
        SENSSU kirjoitti:

Pyydän kohteliaimmin sinua siirtymään sinulle tärkeää aihetta käsittelemään, siis aihetta olenko minä olemassa tai sitten en ole olemassa, kaikki tietävän Tyttö Neitisen 2010:n kanssa.

Muistin virkistämiseksi ohessa seuraavana hänen tietoisuutensa:
        "Tämä Senssusi on sinun äärimmäisen lapsellisen ja yksinäisen ja sairaan mielesi luomuksia, jonka olet kehitellyt mitä ilmeisimmin veljesi / velipuolesi "Jokke-papan" haudalle saadaksesi itsellesi seuraa ja hyväksyntää.
        2010"

Voit laajentaa Pattayan palstamatkailuasi omalta osaltasi ryhtyen julkaisemaan omia valokuviasi, kiitos.

Olet liian tyhmä tajuamaan mikä ero on siinä onko laisinkaan olemassa, vai onko olemassa sellaisena kuin on antanut ymmärtää. Olet toki olemassa, mutta tätä luomaasi senssu-hahmoa ei ole olemassa Chiang Maissa, Phuketissa, Hua Hinissa eikä myöskään Suomessa. Sinulla ei ole mitään tekemistä karaten kanssa eikä moottoripyörien kanssa, ei jahtien kanssa eikä huviloiden kanssa. Sinulla ei ole mitään tekemistä thaimaalaisten ravintoloiden, hammasklinikoiden tai rakennusliikkeiden kanssa. Et omista mitään Thaimaassa etkä Suomessa, postimyyntimorsiamesi lähti 2020 ja vei skidinsä mennessään.
        Sinä olet varaton, luottotiedoton ja sairas nettiaddikti, joka on asunut aina Suomessa ja vieraillut yhden kerran Thaimaassa vuonna 2008. Kellonajoistasi päättelen että asut laitoksessa tai palvelutalossa ja käyt toisinaan kuntoutuksessa.

laiffila lähtee töistä kotiin nyt

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olet liian tyhmä tajuamaan mikä ero on siinä onko laisinkaan olemassa, vai onko olemassa sellaisena kuin on antanut ymmärtää. Olet toki olemassa, mutta tätä luomaasi senssu-hahmoa ei ole olemassa Chiang Maissa, Phuketissa, Hua Hinissa eikä myöskään Suomessa. Sinulla ei ole mitään tekemistä karaten kanssa eikä moottoripyörien kanssa, ei jahtien kanssa eikä huviloiden kanssa. Sinulla ei ole mitään tekemistä thaimaalaisten ravintoloiden, hammasklinikoiden tai rakennusliikkeiden kanssa. Et omista mitään Thaimaassa etkä Suomessa, postimyyntimorsiamesi lähti 2020 ja vei skidinsä mennessään.
        Sinä olet varaton, luottotiedoton ja sairas nettiaddikti, joka on asunut aina Suomessa ja vieraillut yhden kerran Thaimaassa vuonna 2008. Kellonajoistasi päättelen että asut laitoksessa tai palvelutalossa ja käyt toisinaan kuntoutuksessa.

laiffila lähtee töistä kotiin nyt

Onko tämä Laiffila henkilö jolla ei ole omia matkailuja julkaistavine kuvineen lainkaan, ei mitään omaa kerrottavaa, vaan ainoastaan olemuksellaan verhonraosta naapuria tirkistelevänä laajentanut tarkkailualuettaan kommenteineen myös thaimaahan kasvottomana anonyyminä?

• Anonyymi
        SENSSU kirjoitti:

Todellakin kuva on vanha, mutta kysehän onkin nyt siitä, että minä en ole olemassa.

huomenta Senssu, upeaa että olet käynyt, minä kolme kertaa, joka kerta kiinnostava, yksi ehdottomista bangkokin nähtävyyksistä, toinen mitä suosittelen on joki risteilyt, käyppäs jos et ole käynyt, joki risteilyllä... ja tietenkin elekroniikka helvetti MBK...

By NumBAll HHN 62v.
        ps. multakin löytyy kuksa, siis se täällä tehty minä ostin suomesta ja toin tänne takaisin,samoin jääkaapin ovessa on muutama matkamuisto kala-altaalta, voisin ajata tänne..

• Anonyymi kirjoitti:

huomenta Senssu, upeaa että olet käynyt, minä kolme kertaa, joka kerta kiinnostava, yksi ehdottomista bangkokin nähtävyyksistä, toinen mitä suosittelen on joki risteilyt, käyppäs jos et ole käynyt, joki risteilyllä... ja tietenkin elekroniikka helvetti MBK...

By NumBAll HHN 62v.
        ps. multakin löytyy kuksa, siis se täällä tehty minä ostin suomesta ja toin tänne takaisin,samoin jääkaapin ovessa on muutama matkamuisto kala-altaalta, voisin ajata tänne..

Joo huomenta, tässä on nyt vähän haparoiva olo kun toinen toistaan viisaammat bablaa mielipiteitään että olenko minä olemassa vai ei.

No silloin kun aivan varmuudella olin olemassa, niin käytiin tutustumassa tuohon paikkaan.
        Olen kyllä aiemminkin muutaman valokuvan laittanut, muistaakseni kun kitaranmuotoinen seisoi hain kidasta tehdyssä fotopaikassa.

Silloin matkattiin thaimaalaiseen tapaan Chiang Maista lavapakulla porukalla ja nautin niin hullulta kuin se jälkeenpäin tuntuukin, lavalla.
        Sai juoda termarista kaffia ja tuprutella, sekä myös pistää makuulle.

Ollaan kerran risteilty laivalla jossa jotain ruokailtiinkin, en muista tarkemmin.

Kovin on ongelmainen tuo rakas.

• Anonyymi
        SENSSU kirjoitti:

Joo huomenta, tässä on nyt vähän haparoiva olo kun toinen toistaan viisaammat bablaa mielipiteitään että olenko minä olemassa vai ei.

No silloin kun aivan varmuudella olin olemassa, niin käytiin tutustumassa tuohon paikkaan.
        Olen kyllä aiemminkin muutaman valokuvan laittanut, muistaakseni kun kitaranmuotoinen seisoi hain kidasta tehdyssä fotopaikassa.

Silloin matkattiin thaimaalaiseen tapaan Chiang Maista lavapakulla porukalla ja nautin niin hullulta kuin se jälkeenpäin tuntuukin, lavalla.
        Sai juoda termarista kaffia ja tuprutella, sekä myös pistää makuulle.

Ollaan kerran risteilty laivalla jossa jotain ruokailtiinkin, en muista tarkemmin.

Kovin on ongelmainen tuo rakas.

Tuon onkin yksi elämän suuria kysymyksia, ollako vaiko ei olla kas siinäpä pulma, näiden rakkaiden tavat on jo 100% tuttuja, ja toistavat historiaa, samat tuubat tulee aina esille, ensin kiellettiin että et ole olemassa, siiten kun todistat olevasi, alettiin epäillä että olet poikani, sitten kun se meni kiville, alettiin vääntämään että olet olemassa, mutta ei ole olemassa sanan varsinaisessa merkityksessä, ja että kuvasi eivät ole sieltä mistä olet kertonut niiden olevan... tuo laiffila on kyllä täysi kaheli, kun tuollaista kirjoittaa itselleen täysin tuntemattomasta "Sinä olet varaton, luottotiedoton ja sairas nettiaddikti, joka on asunut aina Suomessa ja vieraillut yhden kerran Thaimaassa vuonna 2008. Kellonajoistasi päättelen että asut laitoksessa tai palvelutalossa ja käyt toisinaan kuntoutuksessa.", kovasti sanoja ja kaikki varmasti koettu kokemusasiantuntijan roolissa, kuten sanoin laiffila on joka tapauksessa palstan heikoin lenkki, joka tapauksessa, ja voi olla jopa itse peukaloinen, jonka uskottavuus on ollut kovasti laskusuunnassa, ja tarvitsee tukea itselleen, kuten totuuspelle ja hulkki voivat olla lähtöisin samasta sylttytehtaasta...

By NumBall HHN 62v.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuon onkin yksi elämän suuria kysymyksia, ollako vaiko ei olla kas siinäpä pulma, näiden rakkaiden tavat on jo 100% tuttuja, ja toistavat historiaa, samat tuubat tulee aina esille, ensin kiellettiin että et ole olemassa, siiten kun todistat olevasi, alettiin epäillä että olet poikani, sitten kun se meni kiville, alettiin vääntämään että olet olemassa, mutta ei ole olemassa sanan varsinaisessa merkityksessä, ja että kuvasi eivät ole sieltä mistä olet kertonut niiden olevan... tuo laiffila on kyllä täysi kaheli, kun tuollaista kirjoittaa itselleen täysin tuntemattomasta "Sinä olet varaton, luottotiedoton ja sairas nettiaddikti, joka on asunut aina Suomessa ja vieraillut yhden kerran Thaimaassa vuonna 2008. Kellonajoistasi päättelen että asut laitoksessa tai palvelutalossa ja käyt toisinaan kuntoutuksessa.", kovasti sanoja ja kaikki varmasti koettu kokemusasiantuntijan roolissa, kuten sanoin laiffila on joka tapauksessa palstan heikoin lenkki, joka tapauksessa, ja voi olla jopa itse peukaloinen, jonka uskottavuus on ollut kovasti laskusuunnassa, ja tarvitsee tukea itselleen, kuten totuuspelle ja hulkki voivat olla lähtöisin samasta sylttytehtaasta...

By NumBall HHN 62v.

Ja toinen huomioni, tuosta laiffilasta, se on töissä, lienee kuitenkin että perheellisen miehen pitääkin olla töissä, että pystyy elättämään perheensä, luulempa että tuo jatkuva töissä kertoo paljon pojun, psyykkeestä, hän haluaisi olla töissä, mutta kun tuo laitoselämä ja kuntouttava vievät kaiken ajan, sen mitä palsta vaikuutamisesta, ainakaan turhan looginen hän ei ole väitteittensä suhteen... Enpä haluaisi vaihtaa elämääni tuo mielenterveysongelmaisen kanssa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oletko kenties hän? Kuvassa on Pasasen poika. Samaa näköä on mutta toivottavasti poika on pudonnut mahdollisimman kauas puusta. Vaikuttaa facebookin perusteella erakolta. Kaikkea hyvää hänelle, jos se et ole sinä. https://aijaa.com/jFNRJv

Katseesta päätellen mieleltään sairas henkilö, aivan kuten isänsä. Viettää elämänsä netissä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Katseesta päätellen mieleltään sairas henkilö, aivan kuten isänsä. Viettää elämänsä netissä.

Ei tosiaan terveeltä näytä, ilmetty isänsä

• Anonyymi
        SENSSU kirjoitti:

Aivan ensimmäiseksi pahoittelen että en osallistu sinun tyyliisi ryhtyä määrittelemään sinulle sinun mahdollisia sairauksia, mutta totean että en ole ainoa joka pitää sinua kahjona.

Kysyt syytä miksi ei ole kuvaa 2008 jälkeen, joten suppeasti seuraavaa:
        Olen aijannut muutaman kuitin aikoinaan palutteen ollen tasoa, että en sen jälkeen ole kuittileikkiin osallistunut.
        Olen aijannut mm. työntekijöidemme taloista ja merustamme, jopa saaden tiedon että rekisterinumeron perustella olisi selvitetty omistajaksi toinen.
        Sekin autoselvitys on jäänyt vain huuhaa asteelle.

Olen esittänyt Tyttö Neitisen tervetulleeksi valokuvaamaan itse mitä tahtoo, mutta ei siitä aiheesta sinulle enempää ... räps.

Kuva on todellakin vanha ja ns. matkamuistokuva kun matkailimme Chiang Maista toisaalle, eikös sellainen ole matkailua, käyhän Aasikin määrävälein pääkaupungissa valokuvaamassa ruoka-annoksiaan ja katukylttejä.

Ei ole tarkoituksenikaan että sinä jotain ymmärtäisit.

Palsta on vapaa, lataa omia kuviasi jos niitä on ja tahdot aiheista keskustelua, mutta älä imuroi porealtaita.

Oletko muuten itse käynyt katselemassa kaloja ym. tuolla? Suosittelen.

Hupaisaa... kuva oli kuin olikin vanha, meru ei ollutkaan oma, kahjo mikä kahjo.

• Anonyymi

Ei ole oikein lisättävää laiffilan juttuihin, kyseessä on erittäin pahasti häiriintynyt valehtelija. Minun näkökulmasta heitä on vain yksi.

Perusteena on että kahta noin pöljää ei ole ja samalla tavalla vinksahtaneita. Toinen on se että he liikkuvat aina yhdessä samaan aikaan ja aina kun Saaridorka joutuu nurkkaan, hätiin tulee Senssu ja nämä kaksiko eivät sitten tunne toisiaan?

Reppanan näköinen muutes tuo Saarituuban poika. Ei ole ollut helppo kasvaa isättä kauheat muistot mielessään, kun lapsen tasolle jäänyt faija alkaa äijäilemään. Minä olisin todennäköisesti lopettanut tuollaisen faijan.

Tiedätkö Saarikana miten tehdään korealainen tyttö onnelliseksi? Menet kauppaan ja ostat 75 tuumaisen telkkarin ja lasten kanavapaketin https://ibb.co/jJjxy8D

Eikä tarvi olla sinun huolissaan lastenkasvatuksesta, sillä meillä ollaan ulkosalla puuhastelemassa vielä auringonlaskun jälkeenkin useimmiten https://ibb.co/SNj0xBS

Nyt lähdetään "kirkolle" koko poppoolla.

2010

• Anonyymi

Sinä siis myönnät olevasi laiffilan kanssa henkisesti samalla tasolla, tosin ei se ole yllätys, no miten se riisijuttu onko vielä riisin häpäisyä laittaa tahmariisi muovipussiin, miksi et tiedä edes tämän maan perusasioita mitään, suomessa sinä olet ja laitoksessa, luulen että laiffila on korviesi välissä, samoin totuuspelle, hulkki jota sepiksi kutsut.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinä siis myönnät olevasi laiffilan kanssa henkisesti samalla tasolla, tosin ei se ole yllätys, no miten se riisijuttu onko vielä riisin häpäisyä laittaa tahmariisi muovipussiin, miksi et tiedä edes tämän maan perusasioita mitään, suomessa sinä olet ja laitoksessa, luulen että laiffila on korviesi välissä, samoin totuuspelle, hulkki jota sepiksi kutsut.

Puhuin sinusta ja mielikuvitusolennostasi.

Sinä ressukka kuvittelit että tahmariisi on lajike.

Se keitetään tahmariisiksi samaan tapaan kuin riisipuuro. Tahmariisi muovipussissa on kehitysapua kaikkein köyhimmille. Sodan aikaan jaettiin näkkileipää, joka kesti kymmeniä vuosia.

Riisi on Isanissa pyhää ja sitä käsitellään miltei seremoniallisesti. Riisin laittaminen muovipussiin on yhtä hienoa kuin valmiin annoksen pakastaminen ja sulattaminen mikrossa.

Kaikkein köyhimipien juttu ja se heille suotakoon ja anteeksi annettakoon, niin pysyy resupekat leivässä.

2010

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Väistelet tuota Teemu- poikasi kuvaa ja kysymystä ja Senssu katosi samantien kun hänestä tuli puhe. Taitaa Senssu olla tuo Teemu? Erakoitunut vajakkipoika?

2010

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Väistelet tuota Teemu- poikasi kuvaa ja kysymystä ja Senssu katosi samantien kun hänestä tuli puhe. Taitaa Senssu olla tuo Teemu? Erakoitunut vajakkipoika?

2010

Väistelen tuskin, poikani on 32v. ja voi oikein hyvin... samanlainen kuikelo kuin isänsä, pitkä taitaa olla 192 cm... ja töisssä...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Väistelen tuskin, poikani on 32v. ja voi oikein hyvin... samanlainen kuikelo kuin isänsä, pitkä taitaa olla 192 cm... ja töisssä...

Niin et ole nähnyt häntä 57 vuoteen niin vaikea arvioida minkä pituinen hän on nykyään.
        Melkoinen pappa olet kun et ole nähnyt lapsenlastasikaan, mutta "radalle" riittää rahaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi nimittelet ihmisiä?

Minulle asiantravel on asiantravel, eikä mikään Aasi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Puhuin sinusta ja mielikuvitusolennostasi.

Sinä ressukka kuvittelit että tahmariisi on lajike.

Se keitetään tahmariisiksi samaan tapaan kuin riisipuuro. Tahmariisi muovipussissa on kehitysapua kaikkein köyhimmille. Sodan aikaan jaettiin näkkileipää, joka kesti kymmeniä vuosia.

Riisi on Isanissa pyhää ja sitä käsitellään miltei seremoniallisesti. Riisin laittaminen muovipussiin on yhtä hienoa kuin valmiin annoksen pakastaminen ja sulattaminen mikrossa.

Kaikkein köyhimipien juttu ja se heille suotakoon ja anteeksi annettakoon, niin pysyy resupekat leivässä.

2010

jaa taas paljastit tietämättömyytesi, tahmariisi on oma lajikkeensa jopa useita eri lajikkeita, laitos huu haa... ukko olet.

• Anonyymi kirjoitti:

2010

Hei tyttö neitinen, olen siis kadonnut samantien vaikka en ole sanaa kanssasi vaihtanut.

Avaudu vain ihan reippaasti jos sulla jotain asiaa mulle.

Oikein hienoa että nyt olet ostanut lapselle oman telkkarin huoneeseen jossa sohvat tuskin ihan lapsia varten, niin ja on lapsenlikkakin, joten hienostihan te olette lasten arjen hoitanut.

Vähän oudoksuttaa elvistely telkkarilla kun isännällä on samassa talossa isot skriinit sun muuta, mutta ihan ok että teillä on teeveet nyt kaikilla omat ja miten mahtaa olla telkkari siinä 8 metriä korkeassa olohuoneessa johon mahtuu talo.

En ole sanaakaan riiseistä maininnut mutta nyt täytyy kyllä sanoa, että tyttö hyvä, et sinä mielipiteellä ja tietämättömyydellä voi thaimaan tapoja muuttaa bablallasi köyhille muovipussissa ym.

Oletko jo maksanut ensikuun osamaksut?

• Anonyymi
      • Anonyymi

No alatko nyt siitä vänkäämään että se keitetään muovipussissa no ei toisiaankaan se keitetään vesihauteessa... mutta se myydään keitettynä muovipussissa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No alatko nyt siitä vänkäämään että se keitetään muovipussissa no ei toisiaankaan se keitetään vesihauteessa... mutta se myydään keitettynä muovipussissa.

Alkaako pakasteiden sulattaja taas viisastelemaan ruoanlaitosta? Tahmariisi ei ole riisilajike, vaan resepti. Siinä käytetään puuroutuvia riisilajikkeita. Tässä helpot ohjeet, kookosmaito on olennaisessa osassa plus sokeri ja suola. Helppo tehdä mutta älä pohjaan polta.

Huuhtele riisi. Liota huuhdeltua riisiä vedessä 10 minuuttia. Valuta vesi pois ja mittaa riisin kanssa mikrokulhoon 2 dl vettä. Kypsennä riisiä kannen alla täydellä teholla 3 minuuttia, sekoita ja kypsennä vielä 3 minuuttia edelleen kannen alla. Tarkista kypsyys, jos riisi on raakaa jatka vielä kypsentämistä minuutti. Riisin kuuluu olla tahmaista ja se kypsyy vielä kulhossa. Kuumenna sillä välin kookosmaito ja sekoita siihen sokeri ja suola. Kaada seos valmiin riisin joukkoon ja anna kookoksen imeytyä riisiin kannen alla.

Ainekset
        2 dl. riisiä (glutinous rice) tai puuroriisiä
        2 dl. vettä
        lisäksi:
        1 dl. kookosmaitoa.
        0,5 dl. sokeria.
        0,5 tl. suolaa.

Jotkut tykkää syödä ohessa hedelmän viipaleita. Huomaa että veden ja suolan määrä on huomattava. Puoli desiä kumpaakin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Alkaako pakasteiden sulattaja taas viisastelemaan ruoanlaitosta? Tahmariisi ei ole riisilajike, vaan resepti. Siinä käytetään puuroutuvia riisilajikkeita. Tässä helpot ohjeet, kookosmaito on olennaisessa osassa plus sokeri ja suola. Helppo tehdä mutta älä pohjaan polta.

Huuhtele riisi. Liota huuhdeltua riisiä vedessä 10 minuuttia. Valuta vesi pois ja mittaa riisin kanssa mikrokulhoon 2 dl vettä. Kypsennä riisiä kannen alla täydellä teholla 3 minuuttia, sekoita ja kypsennä vielä 3 minuuttia edelleen kannen alla. Tarkista kypsyys, jos riisi on raakaa jatka vielä kypsentämistä minuutti. Riisin kuuluu olla tahmaista ja se kypsyy vielä kulhossa. Kuumenna sillä välin kookosmaito ja sekoita siihen sokeri ja suola. Kaada seos valmiin riisin joukkoon ja anna kookoksen imeytyä riisiin kannen alla.

Ainekset
        2 dl. vettä
        lisäksi:
        1 dl. kookosmaitoa.
        0,5 dl. sokeria.
        0,5 tl. suolaa.

Jotkut tykkää syödä ohessa hedelmän viipaleita. Huomaa että veden ja suolan määrä on huomattava. Puoli desiä kumpaakin.

Ei kyllä se poju on nimenomaan lajike, täysin omansa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eikö tahmariisiin lisätä kookosmaitos, tuo resepti on eräs erinomainen jälkiruoka.. kookosriisi, mangolla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Reseptejä maailma täynnä mutta en nyt ihan heti lähtisi keittämään mitään riisilajiketta 2 desiä laittaen mukaan ( puoli desiä kumpaakin ) kyllä on hyvä käyttää päätään ja lukea resepti uudelleen ennen kuin lorauttaa suolat.

Mitä mahtaa tarkoittaa lajikkeet puuroutuva?

Aiheesta muovipussi, joka sanoo että ei muovipussia ja että muovipussiriisit on vain köyhille verraten suomen sota-ajan näkkäreihin, tuskin on thaimaassa edes käynyt.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eikö tahmariisiin lisätä kookosmaitos, tuo resepti on eräs erinomainen jälkiruoka.. kookosriisi, mangolla.

Muuten oikeastaan tahmariisi keitetään vesihauteessa höyryttämällä niin että siellä on puuvillainen pyyhe...

• Anonyymi

• Anonyymi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinä tollukka väitit ja vänkäät vieläkin, että se myydään AINA muovipussissa... mutta kun totuus on, että EI MYYDÄ!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinä tollukka väitit ja vänkäät vieläkin, että se myydään AINA muovipussissa... mutta kun totuus on, että EI MYYDÄ!

No ei tietenkään myydä aina, koska sitä myydään ravintoloissa annoskipoissa, mutta miljoonia pusseissa ja lukuisissa paikoissa, myös ravintoloissa.

Pilkunnussija olet joka asiassa.

Häpäisyä .... niinpä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No ei tietenkään myydä aina, koska sitä myydään ravintoloissa annoskipoissa, mutta miljoonia pusseissa ja lukuisissa paikoissa, myös ravintoloissa.

Pilkunnussija olet joka asiassa.

Häpäisyä .... niinpä.

Olet sanonut aina että et tee ruokaa kotona ja et kokkaa koskaan ja ettet ole opetellut koskaan tekemään ruokaa. Nyt viisastelet tahmariisillä, jossa ei ole mitään ihmeellistä. Se on kuin riisipuuroa jossa on reilusti sokeria ja suolaa jotka tekee sen entistä sitkeämmäksi.
        Se on helteessä hyvä välipala veden kanssa koska suoloja tarvitaan reilusti kuumuudessa.
        Mutta se ei ole mikään varsinainen herkku eikä makupala, vaan se on vaan hyvin suolattua ja sokeroitua riisiä. Vanha kikka nestehukan aiheuttamille oireille on sekoittaa sokeria ja suolaa saman verran juomalasiin, kiskaista se naamariin ja kaksi lasia pelkkää vettä perään. Olo korjautuu minuuteissa.

Tahmariisistä kinaaminen on verrattavissa siihen että puhutaan puuron keitosta. Ei liity kulinaristisiin nautintoihin eikä mestarikokkien toimenkuvaan mitenkään.
        Thaimaa on merkittävä riisinviejä. En tiedä oliko suurin viejä viime vuonna mutta monena vuonna on ollut ja vastannut jenkkien riisinsaannista kolmanneksen.

• Anonyymi

Suosittelen matkailua oikeaan thaimaahan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ainekset
        2 dl. vettä
        lisäksi:
        1 dl. kookosmaitoa.
        0,5 dl. sokeria.
        0,5 tl. suolaa.

Huono ohje joka vääristellen on kopioitu täältä
        https://www.is.fi/ruokala/resepti/art-2000001007716.html

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olet sanonut aina että et tee ruokaa kotona ja et kokkaa koskaan ja ettet ole opetellut koskaan tekemään ruokaa. Nyt viisastelet tahmariisillä, jossa ei ole mitään ihmeellistä. Se on kuin riisipuuroa jossa on reilusti sokeria ja suolaa jotka tekee sen entistä sitkeämmäksi.
        Se on helteessä hyvä välipala veden kanssa koska suoloja tarvitaan reilusti kuumuudessa.
        Mutta se ei ole mikään varsinainen herkku eikä makupala, vaan se on vaan hyvin suolattua ja sokeroitua riisiä. Vanha kikka nestehukan aiheuttamille oireille on sekoittaa sokeria ja suolaa saman verran juomalasiin, kiskaista se naamariin ja kaksi lasia pelkkää vettä perään. Olo korjautuu minuuteissa.

Tahmariisistä kinaaminen on verrattavissa siihen että puhutaan puuron keitosta. Ei liity kulinaristisiin nautintoihin eikä mestarikokkien toimenkuvaan mitenkään.
        Thaimaa on merkittävä riisinviejä. En tiedä oliko suurin viejä viime vuonna mutta monena vuonna on ollut ja vastannut jenkkien riisinsaannista kolmanneksen.

Siis kummalle nyt piipität, Numballe vai Senssulle?

Ai että siis sokeri ja suola on se juttu, ei siis riisilaatu, ok.

Riisinviennillä ei ole asiassa mitään yhtäläisyyttä aiheen kanssa, että stickyt myydään muovipusseissa miljoonia pussukoita päivässä ruokailtavaksi, ei vain sinun määrittelemissä rekkamieskuppiloissa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitähän sinä reppana kuvittelet olevan tahmariisiä, siinä ei ole sokeria eikä suolaa...se keitetään vesihauteessa höyryttämällä, pelkällä vedellä... pakataan myydessä muovipussiin tai sitä varten tehtyä kannellista asiaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siis kummalle nyt piipität, Numballe vai Senssulle?

Ai että siis sokeri ja suola on se juttu, ei siis riisilaatu, ok.

Riisinviennillä ei ole asiassa mitään yhtäläisyyttä aiheen kanssa, että stickyt myydään muovipusseissa miljoonia pussukoita päivässä ruokailtavaksi, ei vain sinun määrittelemissä rekkamieskuppiloissa.

Senssu on TahmaBallin läskipäässä asuva mielikuvitusystävä, eli vastaus on; kummallekin samanaikaisesti.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"Se on kuin riisipuuroa jossa on reilusti sokeria ja suolaa jotka tekee sen entistä sitkeämmäksi."

Aivan varmasti ei ole.

"Tahmariisistä kinaaminen on verrattavissa siihen että puhutaan puuron keitosta. Ei liity kulinaristisiin nautintoihin eikä mestarikokkien toimenkuvaan mitenkään."

Liittyy kulinaristisiin nautintoihin ja mestarikokkien toimenkuvaan erittäin oleellisesti, etenkin Thaimaassa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"Se on kuin riisipuuroa jossa on reilusti sokeria ja suolaa jotka tekee sen entistä sitkeämmäksi."

Aivan varmasti ei ole.

"Tahmariisistä kinaaminen on verrattavissa siihen että puhutaan puuron keitosta. Ei liity kulinaristisiin nautintoihin eikä mestarikokkien toimenkuvaan mitenkään."

Liittyy kulinaristisiin nautintoihin ja mestarikokkien toimenkuvaan erittäin oleellisesti, etenkin Thaimaassa.

Tiedätkö mitä on side dish? Se tarkoittaa riisiä, perunaa, spagettia, nuudelia, amerikassa myös maissia, papuja jne. Ensin on se itse ruokalaji, vaikkapa kanaa kastikkeessa tms ja sitten sen kanssa otetaan se riisisetti, joka ei ole tahmariisiä. Riisisetti on tällöin side dish.
        Riisiin on sekoitettu tällöinkin vähintäänkin ripaus suolaa.

Riisi ilman suolaa, oli se sitten tahmariisiä tai mitä hyvänsä, ei maistu yhtään millekään eikä kelpaa sellaisenaan ruokalajiksi apinallekaan. On kuin järsisi pahvilaatikkoa. Jos riisistä meinaa tehdä pääaterian, se tarvitsee jotakin joukkoonsa muutakin kuin suolan.
        Olen toki nähnyt kuinka pussista thaimaalainen nyppii tahmariisiä, mutta hänellä on siinä samalla muutakin popsittavaa, vähintäänkin hedelmiä, lihatikku tai makkaratikku ja silloin se hänen tahmariisinsä on side dish, eikä pääruoka.

Täytyy olla superköyhä, jos vetää pääruoaksi tai pelkästään välipalaksi maustamatonta tahmariisiä. Lihatikkutäti on joskus päräyttänyt kysymättä pussiin mukaan kaalia ja tahmariisiä, kun on ostanut reilusti lihaa ja makkaraa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tiedätkö mitä on side dish? Se tarkoittaa riisiä, perunaa, spagettia, nuudelia, amerikassa myös maissia, papuja jne. Ensin on se itse ruokalaji, vaikkapa kanaa kastikkeessa tms ja sitten sen kanssa otetaan se riisisetti, joka ei ole tahmariisiä. Riisisetti on tällöin side dish.

Riisi ilman suolaa, oli se sitten tahmariisiä tai mitä hyvänsä, ei maistu yhtään millekään eikä kelpaa sellaisenaan ruokalajiksi apinallekaan. On kuin järsisi pahvilaatikkoa. Jos riisistä meinaa tehdä pääaterian, se tarvitsee jotakin joukkoonsa muutakin kuin suolan.
        Olen toki nähnyt kuinka pussista thaimaalainen nyppii tahmariisiä, mutta hänellä on siinä samalla muutakin popsittavaa, vähintäänkin hedelmiä, lihatikku tai makkaratikku ja silloin se hänen tahmariisinsä on side dish, eikä pääruoka.

Täytyy olla superköyhä, jos vetää pääruoaksi tai pelkästään välipalaksi maustamatonta tahmariisiä. Lihatikkutäti on joskus päräyttänyt kysymättä pussiin mukaan kaalia ja tahmariisiä, kun on ostanut reilusti lihaa ja makkaraa.

Ravintoloissa side dish-riisisettiä kutsutaan poikkeuksetta nimellä steamed rice.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen nähnyt .......

Aina löytyy rakkaalla uusi näkökanta bablaansa.

No kuka nyt sitten on väittänyt pussillisen riisiä olevan ns. pääruoka ja että syödään vain sitä dippaamatta tai että ohessa on muutakin?

Superköyhiä kuules sitten on todellakin kymmeniä miljoonia thaimaalaisia, joten pysy nyt viisauksinesi siellä junttilassa, mutta niinhän sinä pysytkin vähintään 11 kuukautta vuodessa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen nähnyt .......

Aina löytyy rakkaalla uusi näkökanta bablaansa.

No kuka nyt sitten on väittänyt pussillisen riisiä olevan ns. pääruoka ja että syödään vain sitä dippaamatta tai että ohessa on muutakin?

Superköyhiä kuules sitten on todellakin kymmeniä miljoonia thaimaalaisia, joten pysy nyt viisauksinesi siellä junttilassa, mutta niinhän sinä pysytkin vähintään 11 kuukautta vuodessa.

Minäkin olen nähnyt ....... aivan superköyhänä.

Tahmea riisi (Oryza sativa var. glutinosa; kutsutaan myös tahmeaksi riisiksi, makeaksi riisiksi tai vahaiseksi riisiksi) on pääasiassa Kaakkois- ja Itä-Aasiassa sekä Etelä-Aasian koillisalueilla kasvatettu riisityyppi, jonka jyvät ovat läpinäkymättömiä ja amyloosipitoisuus erittäin alhainen. ja on erityisen tahmeaa kypsennettynä. Sitä kulutetaan laajalti Aasiassa.

Sitä kutsutaan tahmeaksi (latinaksi: glūtinōsus) siinä mielessä, että se on liimamainen tai tahmea, eikä siinä mielessä, että se sisältää gluteenia (mitä se ei sisällä). Vaikka sitä kutsutaan usein tahmeaksi riisiksi, se eroaa ei-tahmeasta japonica-riisistä, joka myös muuttuu jossain määrin tahmeaksi keitettäessä. Tahmeaa riisiä on lukuisia lajikkeita, joihin kuuluvat japonica-, indica- ja trooppiset japonica-kannat.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nyt kyllä joku tekeytyy tyhmäksi.

Tahmariisiä valmistettaessa siihen ei ikinä lisätä suolaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tekeytyy? ...... Lue hieman kommentteja ja päättele uudelleen, paniikkiviikko on alkanut jälleen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tekeytyy? ...... Lue hieman kommentteja ja päättele uudelleen, paniikkiviikko on alkanut jälleen.

PuppeSenssuNumBalli toden totta ollen tuskallisen ahdistunut.
        Mikä lie kattilaansa kolahtanut, kun jo 11 viestiä on ketjusta poistanut?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ravintoloissa side dish-riisisettiä kutsutaan poikkeuksetta nimellä steamed rice.

ja tämän olet nähnyt suomessa vai thaimaassa?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä lisätään suolaa silloin kun se tehdään jälkiruuaksi, lisätään sokeria, suolaa ja vielä joskus kookosta. Makea riisi syödään yleensä mangon, durianin tai jackfrutin kanssa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Senssu on TahmaBallin läskipäässä asuva mielikuvitusystävä, eli vastaus on; kummallekin samanaikaisesti.

---------
        Touché
        ---------

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

PuppeSenssuNumBalli toden totta ollen tuskallisen ahdistunut.
        Mikä lie kattilaansa kolahtanut, kun jo 11 viestiä on ketjusta poistanut?

Poistellut asiallisia viestejä tänään muistakin ketjuista... taitaa totuus sattua.

• Anonyymi

Tässä kävi nyt ilmi että Senssu on Pasasen poika Teemu. Mielenterveyskuntoutuja hänkin kuten isänsäkin. Pitkään tätä epäiltiin ja nyt se selvisi siskonsa kautta.

• Anonyymi

Höpölöpö, et pysty todistamaan väitettäsi.

• Anonyymi

Onhan tuo ollut selvää pidemmän aikaa, tyhjäpäitä molemmat.

• Anonyymi

Vai niin on käynyt ilmi, voin vakuuttaa että poikani ei ole palstan kanssa missään tekemisissä ollut koskaan, ihmettelen suuresti mistä olet laiffila saanut moisen tiedon, olen kuitenkin palstan suurin idiootti, jatkuvine valheinesi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vai niin on käynyt ilmi, voin vakuuttaa että poikani ei ole palstan kanssa missään tekemisissä ollut koskaan, ihmettelen suuresti mistä olet laiffila saanut moisen tiedon, olen kuitenkin palstan suurin idiootti, jatkuvine valheinesi.

Aivoissa liikkuu.. ei mikään.. ei mikään..
        https://aijaa.com/jFNRJv
        Aivoissa toimii.. ei mikään.. ei mikään..
        https://aijaa.com/6nCqtS

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Osaa tämä "senssu" kuitenkin vastata erinomaisen hyvin sinulle osoitettuihin henkilökohtaisiin kysymyksiin ihan päivittäin vaikka ette tunne ettekä tiedä toisianne.

• Anonyymi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tietääkö poikasi mielisairaudestasi ja oireilustasi tällä forkalla?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Katseesta päätellen ei mikään tervepäinen kaveri.

Kuvasta https://aijaa.com/6nCqtS päätellen majuri lentokapteenilla mielikuvitusystävineen ollen jotain ... sanonko mitä ... päässään, mutta miksi hänellä on suupielet aina niin ahdistuneesti alaspäin ja, miksi piilottelee huuliaan?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tietääkö poikasi mielisairaudestasi ja oireilustasi tällä forkalla?

Miksi tietäisi, tietääkö sinun ns.poikasi laiffila että olet palstan heikon lenkki, pidä huolta siitä ettet koskaan paljastu et varmaan halua että perhettäsi maalitetaan täällä, sama koskee peukaloista, jokin raja sentään, laiffila palstan heikoin lenkki...

• Anonyymi

Pidät vaan huolen että et paljastu koskaan, amaliaista en tiedä mitään, muutakuin yksi vainoharhoistasi, korkojen kanssa,

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pidät vaan huolen että et paljastu koskaan, amaliaista en tiedä mitään, muutakuin yksi vainoharhoistasi, korkojen kanssa,

Alko auennut ja Pasanen ollut rivassa kiinni jo ysiltä. Nyt on sitten nousuhumalassa taas uhkailun aika.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Meinaatko laittaa pesäpalloilijat asialle vai räpsäytätkö itse peukalon nivelellä korvan taakse?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Alko auennut ja Pasanen ollut rivassa kiinni jo ysiltä. Nyt on sitten nousuhumalassa taas uhkailun aika.

VITTUMIKÄIDIOOTTI!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi tietäisi, tietääkö sinun ns.poikasi laiffila että olet palstan heikon lenkki, pidä huolta siitä ettet koskaan paljastu et varmaan halua että perhettäsi maalitetaan täällä, sama koskee peukaloista, jokin raja sentään, laiffila palstan heikoin lenkki...

Olisi varmaan ylpeä isänsä bablasta forkalla?
        Kerro osoite niin kysytään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Meinaatko laittaa pesäpalloilijat asialle vai räpsäytätkö itse peukalon nivelellä korvan taakse?

Niinkuin sanoin pidä huolta että et koskaan paljastu täällä kuka olet... joku raja sentään, saat mitä olet vain tilannut, eikä tarvitse edes korkoja tarjoilla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niinkuin sanoin pidä huolta että et koskaan paljastu täällä kuka olet... joku raja sentään, saat mitä olet vain tilannut, eikä tarvitse edes korkoja tarjoilla.

Laita osoite sinne Hua Hiniin, tai Phukettiin, tai Chiang Maihin... niin jutellaan joku päivä ihan kasvotusten asiat järjestykseen, vaikkapa kahvikuksallisten ääressä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Laita osoite sinne Hua Hiniin, tai Phukettiin, tai Chiang Maihin... niin jutellaan joku päivä ihan kasvotusten asiat järjestykseen, vaikkapa kahvikuksallisten ääressä.

Mielellään tulisin juttelemaan Buriramiin, osoite vain olosuhteisiin, niin tuon kaffipaketin tullessani.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vai ei Posso Pasanen tiedä äidistään Sika-Amaliasta mitään... 5555

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

32NumBall
        2017-08-21 16:42:58

Resuperse paikallinen pizzaketju on ottanut porsaanluut myyntiin, mutta tarjoilijat eivät ole isotissisiä, eivätkä pese mopoasi, tiedätkö että thaimaassa baarin omistaja tuhoaa omaisuutensa nopeammin kuin asiakas... vaikka olisi mimmoinen juoppotahansa... näin on käynyt ainakin 50 suomalaiselle "baarinpitäjälle", hölmömmät on vielä pitäneet vuokramorsiamia tarjolla, mukavaan napsasta kuvia ja toimittaa suomen poliisille, resuperse.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lumputtele lisää vaan... helppoa kun olet "T moden ystävä", eix vaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lumputtele lisää vaan... helppoa kun olet "T moden ystävä", eix vaan.

Voithan sinä lähettää maatalouslumppusi ystävystymään.

• Anonyymi

"Ketjusta on poistettu 17 sääntöjenvastaista viestiä." Höyrykattilaan kilahti taas ja pahasti.

• Anonyymi

Kannattaa Pasasen jatkaa tuota nimittelyä ja uhittelua https://aijaa.com/rDp0Pz
      Systeri ja poika pääsi sen ansiosta kattilaklubiin.

• Anonyymi

pidä huolta laiffila että et koskaan paljastu, edes vahingossa... voi olla että kattila klupisi en enää riitä....

• Anonyymi

Selvästi älykäs kaveri tämä huahinin mies. Kertoo nimensä, asuinpaikkansa ja sotunsa, laittaa jopa avioliittotodistuksensa ja passinsa tänne, kuviansa, haastaa riitaa jokaisesta asiasta vängäten ja kutsuu toisten vaimoja ja lapsia painokelvottomilla nimillä päivästä toiseen.
        Tuo varmaan sitten päättyy tosi hyvin?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Selvästi älykäs kaveri tämä huahinin mies. Kertoo nimensä, asuinpaikkansa ja sotunsa, laittaa jopa avioliittotodistuksensa ja passinsa tänne, kuviansa, haastaa riitaa jokaisesta asiasta vängäten ja kutsuu toisten vaimoja ja lapsia painokelvottomilla nimillä päivästä toiseen.
        Tuo varmaan sitten päättyy tosi hyvin?

Kuules nyt laiffila, annan sinulle ilmaisen neuvon, katselen noita sinun lapsellisia herjojasi aikani, kunnes tulee mitta täyteen, sitten vain selvitän kuka olet, minä en ole yhdessäkään viestissä huoritellut ketään, koskaan... jos otat tämän uhkauksena, se on puhtaasti sinun ongelmasi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

pidä huolta laiffila että et koskaan paljastu, edes vahingossa... voi olla että kattila klupisi en enää riitä....

Tilaus vastaanotettu. Sukukuvasi tulee laajenemaan ja he saavat kiittää siitä maanmainiota seuramiestä, Pertti Pasasta, joka myös Possona tunnetaan ;) https://aijaa.com/D6rsjX

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuules nyt laiffila, annan sinulle ilmaisen neuvon, katselen noita sinun lapsellisia herjojasi aikani, kunnes tulee mitta täyteen, sitten vain selvitän kuka olet, minä en ole yhdessäkään viestissä huoritellut ketään, koskaan... jos otat tämän uhkauksena, se on puhtaasti sinun ongelmasi.

Bumba. Sinulla on jo viisi tutkintaa työn alla Pasilassa ja kerroit jo selailevasi viiden pattajanpojan rekistereitä, jotka tutkimusjohtaja sinulle lähetti. Kuinka uskottavana itse pidät omia juttujasi asteikolla 1-100?

• Anonyymi

Päivystävät pasaset.
        On päässyt senssukin kuvaan.

• Anonyymi

Pösilö ja Pöljä kirjoitetaan isolla P-kirjaimella.

Ketjusta on poistettu 38 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle

Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.
      7
      2518
    2. Pilasit mun

Elämän. Sitäkö halusit?
      Ikävä
      121
      1781
    3. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      39
      1487
    4. Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.

Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.
      Kittilä
      123
      1466
    5. Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin

Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin
      Maailman menoa
      169
      1308
    6. Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...

Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi
      Maailman menoa
      157
      1268
    7. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      146
      1260
    8. Lasse Peltonen on kunnanjohtaja

18/21 ääntä 1 Stoor ja 2 Vauhkonen
      Sysmä
      52
      1198
    9. Syntymäpäivä

Milloin on kaipaamasi henkilön syntymäpäivä!? Hänellä miehellä on tammikuussa.
      Ikävä
      59
      1138
    10. Olet tärkeä

mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.
      Ikävä
      53
      1039
    Aihe