Siam ocean world Bangkok.

Anonyymi-ap

Laiffi ei ole käynyt.
2010 ei ole käynyt.
Numba on käynyt.
Senssu on käynyt.

16

125

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Numba on käynyt.
      Senssu on käynyt.

      Molemmat pääsivät sisään lapsellisella lipulla, mukavaa kyllä.

      Katsokaapas vain kertomansa hinta ja oikea pääsyhinta.

      Aika vekkuleita 8)

    • Eikö paikan nimi ole Sea Life Bangkok Ocean world (sijaitsee kyllä Siam paragon ostoskeskuksen pohjakerroksessa).
      On siellä kerran tullut käytyä, vuonna 2019, löysin sähköpostista vielä vanhat etukäteen ostetut pääsyliput hintaan 709 Thb /hlö.

      • Anonyymi

        Niiden peruslistahinta taitaa olla 990 bahtia, mutta minä ja vaimoni maksoimme yhteensä 1300 viikon lipuista viime viikolla, lahjoitimme ne hotellin henkilökunnalle, kun niissä oli vielä 5 vrk jäljellä, me kävimme vain kerran, kävin kanssa siellä vuonna 2019 ja kerran vielä aikaisemmmin, vuotta en muista 2019 oli jo pinkkuja, mutta ekalla kerralla ei ollut.


    • Anonyymi

      Kolmannessa persoonassa itsestään puhuminen on varsin vastenmielistä.

      Sea lifeissa on tullut käytyä useissa. Maailman suurin vesipuistoketju. Tainnut kaapata tuon Bangkokin pisteen myös? Pattayan merimaailma kulkee nimellä Underwater world Pattaya. Kolmasti käynyt.

      Maaseudulta tulleille tyttösille elämys, jotka eivät ole merta edes koskaan nähneet. Toki itsellekin joka kerta. Merestähän me kotoisin ollaan joka iikka.

      Hong Kongissa on aika massiivinen Ocean Park, kerran käynyt. Suurimmassa altaassa täyskokoisia valkohaita myös. Akryylilasi siinä altaassa yli puoli metriä paksu.

      Poika kun vielä vuoden kaksi vielä kasvaa ja alkaa ymmärtää noiden päälle niin täytyy lähteä katselemaan pitkästä aikaa.

      Helsingin Sealifessa ja tropicariossa käytiin usein aikoinaan. Ykkösenä oli kuitenkin huvipuistot. Korkeasaaressa ei käyty kuin kerran muistaakseni.

      2010

      • Anonyymi

        Tuolla Sea Life Bangkok on myös eri haita, ja samasta ostarista saa myös tahmariisiä pussiissa, en tiedä onko se omaa lajiketta, koska on kypentämättömänä väriltään valkoista, kun taas perusriisit eivät ole.

        Kerroit että sinulla oli pentuna Dogde Monaco, niin minun isoveljellänikin, tosin se on Dodge Royal Monaco, minulla oli opel kadett. Tuo Dodge oli niin kallis ajaa että veljelläni oli vain muutama päivä kuukaudessa sillä varaa ajaa, tilipäivinä, senkin vain liitsille parkkiin... Tai tarkemmin minä oli 16 -17 broidi 19-20 vuotta...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuolla Sea Life Bangkok on myös eri haita, ja samasta ostarista saa myös tahmariisiä pussiissa, en tiedä onko se omaa lajiketta, koska on kypentämättömänä väriltään valkoista, kun taas perusriisit eivät ole.

        Kerroit että sinulla oli pentuna Dogde Monaco, niin minun isoveljellänikin, tosin se on Dodge Royal Monaco, minulla oli opel kadett. Tuo Dodge oli niin kallis ajaa että veljelläni oli vain muutama päivä kuukaudessa sillä varaa ajaa, tilipäivinä, senkin vain liitsille parkkiin... Tai tarkemmin minä oli 16 -17 broidi 19-20 vuotta...

        Mitä broidille kuuluu tänään?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä broidille kuuluu tänään?

        On kotkassa ja voi hyvin, jo eläkkeellä... muuten ei tuo peukaloisen riisituntemus ole kovinkaan asiantuntevaa, tosiasiassa tahmariisi on eri lajiketta, kuin vaikkapa yleinen jasmiiniriisi... https://en.wikipedia.org/wiki/Glutinous_rice


      • Anonyymi

        "Hong Kongissa on aika massiivinen Ocean Park, kerran käynyt. Suurimmassa altaassa täyskokoisia valkohaita myös. Akryylilasi siinä altaassa yli puoli metriä paksu."

        Ohoh ja onko näin?

        Ja minä kun luulin, että valkohaita ei voi näe akvaarioissa. Luulin sen hengissä pitämisen vankeudessa olevan mahdotonta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On kotkassa ja voi hyvin, jo eläkkeellä... muuten ei tuo peukaloisen riisituntemus ole kovinkaan asiantuntevaa, tosiasiassa tahmariisi on eri lajiketta, kuin vaikkapa yleinen jasmiiniriisi... https://en.wikipedia.org/wiki/Glutinous_rice

        Tahmariisissä käytetään puuroutuvia lajikkeita, mutta tahmariisiä ei ole olemassa ennenkuin se on valmistettu.


      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tahmariisi on riisilajike, se on olemassa ennen kuin se on valmistettu.
        https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/a/a1/2014_uncooked_Thai_glutinous_rice.jpg

        Tahmariisin ainoa oikea paikka on katukipareissa, varsinaisen ruoan kylkeen. Helppo syödä sormineen tai tikusta. Ravintolassa jos tuodaan muovipussi eteen, niin lähden kälppimään samantien. Mutta siitä saa makuisaa, kun dippaa sitä vaikka chilikastikkeeseen tai laittaa kookosmaitoa joukkoon.


    • Anonyymi

      Aloittaja onnistui tarkoituksessaan, 2010 aktivoitui kertomaan suuria kokemuksiaan ja tietämyksiään.

      • Anonyymi

        Mutta sinä et jostakin syystä kertonut mitään vaan esittelit jonkun 15 vuotta vanhan matkamuistokortin savolaisella internetliittymällä.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 143
      4048
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      111
      3662
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      20
      2565
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1861
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      22
      1727
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1619
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      19
      1585
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1523
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1491
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      89
      1483
    Aihe