Kyllä huomaa, että Kiuruvedellä ei akoilla ole harrastuksia. Päivät juoruavat ja puivat muiden asioita. Ja vahtivat kuka käy missä ja mitä tekee. Hommatkaa jo oma elämä.
Kiuruvetiset
17
1652
Vastaukset
- Anonyymi
Eipä ole ainoa paikka Kiuruvesi jossa menemisiä vahditaan.
- Anonyymi
Sama ukoilla tarttisivat hameet päälle
- Anonyymi
Just!
- Anonyymi
Kiuruvedellä ei naiset ehdi juoruilemaan kuten miehet.Naisten pitää kokoajan palvella perhettään ja sitä juoruavaa ukkoa. Kokemusta on siitäkin ja on asia huomattu
- Anonyymi
Naisen täytyykin olla hellaläheinen ja palvella miestään kaikin tavoin. Eihän naisen olemassa ololla olisi muuten merkitystä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Naisen täytyykin olla hellaläheinen ja palvella miestään kaikin tavoin. Eihän naisen olemassa ololla olisi muuten merkitystä.
Täällä Kiuruvedellä on naiset akkoja miesten mielestä.Huomaa että naisia ei arvosteta.
- Anonyymi
Hieman ovat pulleita naiset
- Anonyymi
Kyllä kun katsoo tuota porukkaa jotka istuu päivät pitkät tepskalla tai apsilla juoruamassa ja vahtaamassa ihmisiä niin miehiähän nuo on 😂
- Anonyymi
No,voiko nuita ressukoita miehiksi
Sannoo😆surkeita pullahiiriä😆
- Anonyymi
Hieman suurin osa ylipainoisia ,TB,ABC,Osapalvelu kierroksia .STT pyörii.
- Anonyymi
Aiheen on antanut ainakin yhdet henkilöt kylänpuhumiseen.Täytyy kestää, mitä kylvää jälelleen kulkiessaan.Lumet on sulaneet ja vuodessa on tullut puheenaihetta...
- Anonyymi
Lihapiirakkaa,lihapiirakkaa,lihapiirakkaa
- Anonyymi
Eräskin pullamössö istuu päivät pitkät Ja valittaa selkäänsä pitäskö se sitä mässyttämistä vähentää absilla tebskalla selkäkin parantuisi
- Anonyymi
Pitäisi näiden x henkilöiden hommata elämä eikä puuttua toisten elämään yksinkertaista
- Anonyymi
Täältä kyllä ei selviä onko exät kirjoittamassa vai ketkä.Sinä vaan luulet niin,on sinun luulosi
- Anonyymi
Jos naisia ei olisi passaamassa,niin miehet ei pärjäisi päivääkään.Kyllä ne on niin munattomia olentoja.
- Anonyymi
On ne samaa mieltä varsinkin kiuruveden miehet hyi hitto soikoot jäteasemalle joutaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1848495
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264598- 504158
- 573669
- 513156
- 502920
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262626- 382404
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382083- 292066