Forecan sadetutka lakkasi näkymästä Firefoxilla

Anonyymi-ap

M issä vika kun Forecan sadesivu Firefoxissa joka on ennen aina toiminut ei näytä enää mitään muuta kuin tyhjää tilaa eikä edes karttakuvaakaan?
Chromella ja Operalla toimii normaalisti.

https://www.foreca.fi/sadetutka/

42

354

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kyllä minulla toimii.

      • Anonyymi

        павиан


    • Anonyymi

      Sama täällä. Lämpötilat näkyy ok.

    • Anonyymi

      Hyvin tuo linkkisi toimii.
      Ei taida olla sadetta nyt.

      • Anonyymi

        Vaan Oulun korkeudella taitaa sataa kun tuota tarkemmin katseli.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaan Oulun korkeudella taitaa sataa kun tuota tarkemmin katseli.

        Asensin W11, ja nyt kone pörähtelee ja turahtelee !


    • Anonyymi

      Näin on ei näy minullakaan ja on uusin firefox

    • Anonyymi

      Toimii molemmat, sekä sadetutka & sadetutka beta.

      • Anonyymi

        No niin, minulla on siis käytössä ESR 102.10.0.


    • Anonyymi

      Kaikkia firefoxin asetuksia väännellyt mutta mikään ei auta. Pitääkö jo kohta luopua 30-vuotisesta ff:n käytöstä...

      • Yksi vaihtoehto on siirtyä käyttämään Firefox ESR:ää. Se päivittyy ainoastaan toimivaksi jo todettuun vakaaseen versioon.


      • Anonyymi
        kollimaattori kirjoitti:

        Yksi vaihtoehto on siirtyä käyttämään Firefox ESR:ää. Se päivittyy ainoastaan toimivaksi jo todettuun vakaaseen versioon.

        Toimiiko ESR ja tavallinen (snap) Firefox Ubuntussa erillisinä yhtäaikaa?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Toimiiko ESR ja tavallinen (snap) Firefox Ubuntussa erillisinä yhtäaikaa?

        En vakituisesti käytä Ubuntua, joten en sen enempää ole kokeillut kuin että testi-Ubuntua asennellessa asentuivat molemmat Firefoxit epähuomiossa. 😁

        En ole täysin kaikin osin testannut, mutta ainakin asentuvat ja käynnistyvät erikseen kumpikin omilla asetuksillaan ja profiilillaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toimiiko ESR ja tavallinen (snap) Firefox Ubuntussa erillisinä yhtäaikaa?

        Toimii!


      • Anonyymi

        Vika ei selvästikään ole Firefoxissa, että voisi kokeilla sitä, että tyhjennät sen Firefoxin tiedot, poistat sen ja asennat Firefox ESR:n ja kokeilet uudestaan. Etenkin varmista se että et asenna mitään lisäosia siihen ennen kuin olet ongelma on ratkennut.


      • Anonyymi

        Siivoa evästeet ym.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vika ei selvästikään ole Firefoxissa, että voisi kokeilla sitä, että tyhjennät sen Firefoxin tiedot, poistat sen ja asennat Firefox ESR:n ja kokeilet uudestaan. Etenkin varmista se että et asenna mitään lisäosia siihen ennen kuin olet ongelma on ratkennut.

        Pyllymajastako taas noita satuja kirjoitat.


    • Anonyymi

      Versiossa 112.0.1 on selvä bugi. Toivotaan että korjaus tulee äkkiä.

      • Anonyymi

        Minulla tuo on toiminut siitä saakka kun se päivityksenä on tullut.

        Windowsissahan noita haitantekoja FF:lle on ollut jatkuvasti.


      • Anonyymi

        Täällä toimii 112.0.1 Ubuntusa.


    • Anonyymi

      Onko kenties käyttöjärjestelmäsi vanhentunut eli vanhempi kuin joku Windows 10 64-bit Professional, jos on ei välttämättä toimikaan.

      • Anonyymi

        32 bittinen winku on nopeempi!


    • Anonyymi

      Huomasin itse vähän samankaltaista joten piti vaihtaa käyttistä, ja oikeastaan uusi konekin kokonaan samalla sitten... käyttöjärjestelmää varten pitää tietysti hankkia uusi tietokone kokonaan jotta uusi käyttöjärjestelmä toimii....

      • Anonyymi

        Ensiksi pitää tietää mitä haluaa tehdä tietokoneella.

        Sitten valitaan sen mukaisesti sovellukset, käyttöjärjestelmä ja tietokone.

        Erityisesti kuluttaja-asiakkailla on tapana aivan älyttömästi SÄÄTÄÄ että "otanpa tämän, eikun enpäs ota kun otan tuon toisen eiku en halua vaan vaihdan vuoden päästä uudestaan".

        Tämä näkyy niin puhelimissa, liittymissä, ohjelmissa... Oma vikahan se jos ei itse tiedä mitä haluaa. Sitten kun itse tietää mitä haluaa, voi valita kaikki tarvittavat "ylhäältä alas", eli tehtävät asiat -> sovellukset -> käyttöjärjestelmät/alustat/ekosysteemit -> laitteet.

        Voi niillä oikein valituilla tekniikoilla mennä sitten vaikka kymmenen vuotta.


    • Anonyymi

      Ubuntu 22.04 LTS Firefox 102.10.0 ESR, ei näyttänyt kuin pelkkää vihreää.
      Ubuntu 22.04 LTS Firefox 112.0.1 Snap näytti karttakuvan.

      • Anonyymi

        Minulla samat versiot mutta näkyy päinvastoin. Eli snap näyttää pelkkää vihreää.
        Oletko varma että kirjoitit oikein?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minulla samat versiot mutta näkyy päinvastoin. Eli snap näyttää pelkkää vihreää.
        Oletko varma että kirjoitit oikein?

        En tiedä join tuossa kiljupänikän loppuun ja en oikein näe kunnolla.


    • Anonyymi

      Hyvin toimii Firefoxilla, kokeilin äsken

    • Anonyymi

      Windows11 ja Firefox 112.0.1, toimii hyvin.

      • Anonyymi

        Tämä viesti ei ole sääntöjen vastainen toistaiseksi, mutta Windows11 ja Firefox 112.0.1, toimii loistavasti oli sääntöjen vastainen. Voisiko joku selittää miksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä viesti ei ole sääntöjen vastainen toistaiseksi, mutta Windows11 ja Firefox 112.0.1, toimii loistavasti oli sääntöjen vastainen. Voisiko joku selittää miksi.

        Syynä varmaankin joku vapunen joka toimii moderaattorina täällä valtansa kukkuloilla!


    • Anonyymi

      Näyttäisikö siltä että vika esiintyy vain Linux-koneilla?

      • Pelkkä "linux" ei riitä, sillä minulla openSUSE ja Firefox ESR ja hyvin toimii sadetutka.


      • Anonyymi

        Näyttäisi ennemmin Wintrollien hössötykseltä, taas kerran.


      • Anonyymi

        Kyllä tässä MX:ssä toimii ihan hyvin.


    • Anonyymi

      Minulla aloittajan esittämä ongelma näkyy Ubuntu 22.04:ssä Firefox versiossa
      112.0.1 (64-bit)
      Korjausta en ole nähnyt.

    • Anonyymi

      Foreca on uudistamassa sadetutkaa (joka mainittu myös sivulla). Eivät ole onnistuneet tekemään vielä valmista ja samalla rikkoneet vanhankin.
      Vika ei siis ole kenenkään omassa koneessa joten turha ruveta muuttelemaan asetuksia mihinkään suuntaan jos homma on joskus aikaisemmin toiminut. Tästä olisivat tietysti voineet varoitella etukäteen.

      • Anonyymi

        Ei tule ubuntussa näkymäänkään.


    • Anonyymi

      Liian vanha prosessori on siis suurin syypää-

      Kerron jutun.. meillä oli kerran prosessori-kilpailut oikein joskus kun AMD tuli Íntelin kilpaolijaksi prossesori-markkinoilla... niin meillä oli sellainen pelikin että: vuorotellen ostetaan Intelin tai AMD;n prosessori tietokoneisiin..

      AMD voitti tietysti kilpailun koska osti ATIn, jolloin voi integroida ne grafiikkajutut...

      Mutta joo mitä viimeksi kun kaveria näin, niin sanoi että hänellä joku joo Ryzrn itsellä intelin ja hp:mn juttuja :D

    • Anonyymi

      Huomaa että melko amatöörit jauhaa täällä, mutta jostainhan on aloitettava, tsemppiä

    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tykkään sinusta tosi tosi paljon

      Siksi en pysty sisäistämään sitä, että se ei ole molemminpuolista. Sattuu liikaa. En osaa käsitellä sitä tunnetta, koska
      Ikävä
      51
      3387
    2. Mikä sai sut ihastumaan

      Mitä tapahtui?
      Ikävä
      153
      2035
    3. Kaupan kassalla kannataa olla kylmä käytös

      https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010488540.html "19-vuotias Minja ja 59-vuotias Anne työskentelevät sillä todelli
      Sinkut
      197
      1678
    4. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      131
      1583
    5. 80
      1135
    6. Hyvää heinäkuuta

      Hyvää huomenta ihanaa. 🦗🌾☔🤗🌻❤️
      Ikävä
      234
      1094
    7. Mitä helvettiä pakolaisille pitäisi tehdä RAJALLA?

      Jos Venäjä työntää rajalle pakolaisia ja tekee Suomelle selväksi että heidän puolelleen ei ole pakolaisilla asiaa - mitä
      Maailman menoa
      266
      996
    8. Ethän syytä itseäsi

      siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
      Ikävä
      122
      926
    9. Olen pahoillani mies

      Olen surullinen puolestasi, ettet saanut kaipaamaasi naista. Yrititkö lopulta edes? Teistä olisi tullut hyvä pari
      Ikävä
      52
      909
    10. Olet mies varmasti peto

      Makkarin puolella. 🤤
      Ikävä
      72
      855
    Aihe