Onko Iisalmessa missä vappujuhlat?
Onko torilla?
Missä paras wappulounas?
Onko lakitusta tai muita akateemisia perinteitä?
Wappu? Iisalmi?
6
399
Vastaukset
- Anonyymi
Minä söen viime vappuna kaks kertoo vappuaterijan. Ensin söen makkaraperunat mutta kun oli alkoholilla ossuutta asijaan niin oksensin poes ja piättäväesenä ja nuukana immeisenä sanoen että eipä heitetä hyviä makkaroeta hukkaan ja noukin makkaranpalat oksennuksesta nuamaan.
- Anonyymi
Kirjoita kunnolla, niin siitä saa selvää, eikä ole niin rasittava lukea. Kiitos.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kirjoita kunnolla, niin siitä saa selvää, eikä ole niin rasittava lukea. Kiitos.
Kyllä minä näppäelin ihan kunnolla! Vuan jos ettoo savolaenen niin viesti ee ollunna sulle suunnattu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä minä näppäelin ihan kunnolla! Vuan jos ettoo savolaenen niin viesti ee ollunna sulle suunnattu.
Vastuu jiäp lukijalle, näen se vuan on tiällä savommuan syvämmessä. Olokeepa hövel.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vastuu jiäp lukijalle, näen se vuan on tiällä savommuan syvämmessä. Olokeepa hövel.
Hitaitten hämäläisten pitää mennä omalle hiekkalaatikolleen, jos"eevät
ponjoo oekeeta savonkieltä"!
- Anonyymi
Vuan yljopistoja ee uo tiällä nähty eikä ees tiijetä mitä ne oovat elj ee o aakateemista. Pitsoo suap tiältä halavalla.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nyt tajusin mitä haet takaa
En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä402997- 702447
- 1742324
Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?
En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?332008- 181406
Salilla oli toissapäivänä söpö tumma
Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen411356Naiselle mieheltä
Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?221353- 131239
- 101234
- 221211