Pidättekö nuolemisesta?

Anonyymi-ap

Puolisoni ei sitä halua tehdä, eikä anna minunkaan tehdä hänelle. Itse olen aina rakastanut tätä, antaa suuseksiä ja vastaanottaa. Harmittaa. Onko muiden suhteissa samoin?

42

1290

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ymmärrän tuskasi, koska itselle se on myös tärkeä osa seksiä. Nautin suuseksin antamisesta ja kun minua nuollaan, saan orgasmin varmasti (jos toinen yhtään osaa hommaansa). Joten tuo voisi minulle olla melkoinen kynnyskysymys seksin osalta, jos se toiselle olisi ehdoton ei. Voitte pitää pinnallisena, mutta samoin kun ketään ei pidä painostaa tekemään jotain vastentahtoisesti, ei minusta olisi kiva myöskään luopua täysin asiasta, joka tuottaa minulle mielihyvää.

    • Anonyymi

      Tykkään nuolla, mut en halua että mua nuollaan. Kuulostaako pahalta?

      • Anonyymi

        Mulla sama, en saa erityisiä kiksejä siitä että mua nuollaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mulla sama, en saa erityisiä kiksejä siitä että mua nuollaan.

        Ehkä meidän kahden on parempi olla kohtaamatta. ;)
        Moni varmaan kuitenki tykkää siitä et nuollaan?


      • Anonyymi

        Kommentoin tuossa ylempänä, että suuseksin puute voisi olla se kynnyskysymys mulle. No, jos kumppani mieluusti nuolisi mua, mutta ei haluaisi samaa, se voisi vielä onnistua. Kunhan hän sitten kertoisi, mitä voin hänelle nautinnon eteen tehdä. Voisin tehdä sen, mistä hän nauttii, lukuunottamatta ehkä todella rajua sm-käsittelyä tms. Eli voisin sitten huuliani hänen kehossaan hyödyntää vaikka rinnoilla ja koskettaa hänen toiveiden mukaan, jos hän tykkäisi nuolla. Kyllähän suhde on molemminpuolisia kompromisseja, ilman martyyriksi heittäytymistä. Mutta itse kyllä kaipaan tulla nuolluksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehkä meidän kahden on parempi olla kohtaamatta. ;)
        Moni varmaan kuitenki tykkää siitä et nuollaan?

        Jep 😂🤣


    • Anonyymi

      Oon aikaisemmissa suhteissa ollut tää, joka kyllä nuolee mielellään, mutta ei ole kiinnostanut ottaa suuseksiä vastaan. Nykyinen naisystävä kuitenkin on sellainen seksijumalatar, että mä sulan hänen käsittelyssään täysin. En oo tajunnut, miten taivaallisen ihanaa suuseksi voi olla 🥰

    • Anonyymi

      Mun suhteissa on kyllä ollut suuseksiä. Se on yksi osa rakastelua, ei mun ykkösjuttuni kuitenkaan. Voin joustaa noissa asioissa aika paljon. En juuttuisi yksityiskohtiin ylipäätään, jos kokonaisuutena menee hyvin.

    • Anonyymi

      Otan osaa. Mulle on aikamoinen turnoff jo se, että kumppani ei pidä siitä, että hänen rintojaan kosketaan.

    • Anonyymi

      Kumppanin löytäminen on vaikeaa ja moni aloittaa suhteen ilman sen kummempia tunteen paloja. Seksi ei ole silloin yhtä luontevaa ja monipuolista kuin jos tunteet on pelissä mukana. Tiedän monta naista joita suuseksi inhottaa ellei ole vähintään ihastunut. Elämän raadollisuuksia eikä välttämättä koske teitä.

      • Anonyymi

        Noin just eikä melkein. Kokemusta tuostakin. Nykyisen kanssa kaikki tuntuu luonnolliselta.


      • Anonyymi

        Mä en ymmärrä miksi kukaan aloittaisi suhdetta (yhdenillan juttu tietty poikkeus) ilman tunteita. Mä en ikinä haluaisi olla jollekin vaan joku, kumppani, joka on kun parempaa ei oo näkyvillä.


      • Anonyymi

        Ihanko totta moni(!) aloittaa suhteen vaikka ei tuntia seksuaalista vetoa? En oo kyllä törmännyt yhteenkään. Ihan rakastuneita pareja näyttäis olevan, osa toki olleet kauan suhteessa, mutta ei nyt voi heistäkään sanoa, ettei kipinää olis. Siinähän pitäis molempien sitten olla kaveripohjalta liikkeellä, koska kyllähän sen aistii, jos toinen ei tunne himoa sua kohtaan. Ja kuka nyt hitto jyystää seksiä, jos ei halua toista tai tunne intohimoa. Mä en usko tota ollenkaan.


    • Anonyymi

      Pidän!!!! 🥰🥰🥰 Tykkään antaa ja vastaanottaa!

      Mulla on ollut pari pitkäaikaisempaa juttua, missä kumppani ei halunnut itse vastaanottaa, mikä oli mun mielestä tosi harmillista myös... tuntui etten pysty toteuttaan omaa seksuuaalisuuttani kuin oisin toivonut.

      Kaikissa näissä tapauksissa on taustalla ollut heidän aiemmat traumat, joko ihan s.väkivaltaa ja/tai sitten joku inhottavasti kommentoinut aiempi kumppani (joka tietysti myöskin trauma!) ja siitä syystä syntynyt kehohäpeä tms. Eräs nainen ei antanut edes kädellä koskea itseään, mutta hänelle oli ok silloinkin koskea mua.

      Ja siis oikeasti fyysiset traumat erikseen, mutta miten helvetissä joku toinen nainen VOI edes sanoa mitään ilkeää toiselle 😭 kommentoida ja aiheuttaa vaikeuksia tuleviin suhteisiin, mä en ymmärrä! Ehkä noista häpeään ja aiempiin ilkeisiin exiin jne liittyvistä oireista voi päästä ajan myötä toivottavasti eroon, mutta varmasti se vaatii paljon korjaavia hyviä kokemuksia fiksun ja ymmärtävän rakkaan kanssa.
      Ja siis heilläkin ketä sai edes käsillä koskea, ei MITÄÄN vikaa tms ollut missään ulkoisesti tai muutenkaan, ei näin toisen henkilön näkökulmasta olisi voinut aatella että "pitäisi" olla heidänkään (tai exien) mielestä mitään vikaa! Kaikki ovat ihan normaalisti erilaisia, eri muotoisia jne, ei ole mitään hiton standardeja sukuelimille!

      Mutta sanat haavoittua kyllä syvältä, seksuaalisuus on niin herkkä. Miettikää hyvät ihmiset mitä ja miten toisillenne puhutte!

      • Anonyymi

        Sanoilla on helppo haavoittaa ja aiheuttaa traumoja. Niitä haavoja on vaikea parantaa, vaikka ne voi syntyä hetkessä. Kyllä naisissakin löytyy kaikenlaista ulosantia. Itsetunto ei ole vakio, se muuttuu aikaisiälläkin kokemusten mukaan. Itsetunto naisena voi kärsiä, jos huomautellaan ulkonäköseikoista. Se vaikuttaa suoraan seksuaalisuuteen. Itsellä ei ole ollut kritisoivaa kumppania, mutta olen kuullut muilta. Ei ihme ettei seksi suju, jos katselee itseään negatiivisessa valossa ja jännittää. Seksi vaatii rentoutta ja heittäytymistä. Ulkonäön pilkkaajat on syvältä.


      • Anonyymi

        Mulla oli nainen, joka kommentoi, että maistun oudolta ja on ihan sillä rajalla, voiko mua nuolla. Muuten kyllä sanoi, että on ihaninta seksiä mitä hänellä on ollut ja ikää oli 55. :D Mutta toi kommentti jätti mulle silti epävarmuuden, ja tuntuu vaikealta ottaa vastaan suuseksiä vaikka siitä paljon nautinkin. Mietin, ällöttääkö se toista ja maistunko pahalta. En ikinä kommentoisi toiselle mitään vastaavaa, koska tiedostan, miten herkkä alue seksuaalisuus on.


    • Anonyymi

      Mä rakastan suuseksiä kaikin puolin. Varsinkin antaa. Mikään ei ole niin kiihottavaa kuin se että nainen tulee sen seurauksena.. ite kiihotun siitä niin paljon että useasti hoitelen itseni siinä samalla :D.

    • Anonyymi

      Hohhoti hoi 🥱

      • Anonyymi

        Ei vissiin oo sun pala kakkua, siis syödä torttua. No osalle se on melkoisen hyvää herkkua, vaikka sulle ei maistuisi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei vissiin oo sun pala kakkua, siis syödä torttua. No osalle se on melkoisen hyvää herkkua, vaikka sulle ei maistuisi.

        Se on ton leivonnan salat, vähän turha täällä reseptejä jaella. Kun alkaa näyttää siltä, niin selvinnee toiselle osapuolelle. Ihan naamatusten.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on ton leivonnan salat, vähän turha täällä reseptejä jaella. Kun alkaa näyttää siltä, niin selvinnee toiselle osapuolelle. Ihan naamatusten.

        Mulla on omat reseptit hyvin hallussa, ei huolta. Ihan kasvokkain ne saan jaettua. Ajattelin vaan, että tuota huokailijaa ei vissiin samat reseptit kiinnosta ja se hälle suotakoon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mulla on omat reseptit hyvin hallussa, ei huolta. Ihan kasvokkain ne saan jaettua. Ajattelin vaan, että tuota huokailijaa ei vissiin samat reseptit kiinnosta ja se hälle suotakoon.

        Niin pitääkin, puhua, pussata ja paljon muutakin. Saatoit aatella väärin. Huokailija vaan ei nähny kysymyksen merkitystä. Harvalle varmaan on tähdellinen tieto, mistä anonyymi tykkää tai on tykkäämättä.


    • Anonyymi

      Eiks pimppi haise?

      • Anonyymi

        No ei todellakaan kun hygienia hyvä, paitsi jos on joku bakteeri, tulehdus, hiiva tms valloillaan tai ph-balanssi sekaisin... eli vähintään apteekki reissu tai jopa antibiootit on silloin paikallaan.

        Itseasiassa yhdyntä (ilman kondomia) aiheuttaa pahoja hajuja, koska se tavara (yök) sotkee normaalin ph-tasapainon....

        Eli johtopäätöksenä, naisten välisessä seksissä pysyy intiimipaikatkin paremmassa kunnossa 😌


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No ei todellakaan kun hygienia hyvä, paitsi jos on joku bakteeri, tulehdus, hiiva tms valloillaan tai ph-balanssi sekaisin... eli vähintään apteekki reissu tai jopa antibiootit on silloin paikallaan.

        Itseasiassa yhdyntä (ilman kondomia) aiheuttaa pahoja hajuja, koska se tavara (yök) sotkee normaalin ph-tasapainon....

        Eli johtopäätöksenä, naisten välisessä seksissä pysyy intiimipaikatkin paremmassa kunnossa 😌

        Haha plus pimpilliselle orgasmi tutkitusti paljon todennäköisempi kuin miehen kanssa 😀


      • Anonyymi

        Ei tuoksu ellei jotain ole pielessä.


    • Anonyymi

      Eiköhän nämä kysymykset kuulu seksipalstoille

      • Anonyymi

        Ei kuulu, mikäli kysyjä on lesbo, tämä on lesbopalsta! Ei suomi24 ole erikseen mitään lesbojen seksipalstaa.


    • Anonyymi

      Seksiasiatkin pitäisi puhua selväksi suhteen alussa. Ei kukaan tasapainoinen aikuinen jaksa loputtomiin näiden traumatisoituneiden tai muuten vaan seksuaalisuutensa kanssa solmussa olevien ongelmia. Seksi on luonnollinen osa kahden aikuisen välistä suhdetta. Jos toinen on niin estynyt tai muuten solmussa että toiseen ei voi koskea normaalista niin ei muuta kuin uutta matoa koukkuun.

      • Anonyymi

        Olen samaa mieltä. Tietyt asiat joustan ja totta kai huomioin. Mutta jos on puolin tai toisin niin, että se seksin osalta tärkeät asiat ei kohtaa, niin sitten suhde jäisi melko laimeaksi. En painostaisi toista vaikka ottamaan mitään sisäänsä jos hän ei siitä nauti, mutta miksi hän ei voisi minulle niin tehdä jos nautin? Jos oltaisi ihan erilinjoilla, ei suhde onnistuisi.


    • Anonyymi

      En ole koskaan saanut suuseksiä :/ Jostain syystä pari pitkäaikaista kumppanini ovat olleet sitä vastaan. Kerran olen saanut antaa. Että näin.

    • Anonyymi

      Silloin kun olen ihastunut naiseen, ni kyllä ne fantasiat liikkuu paitsi suun suutelemiseen myös sinne navan alapuolelle.
      Toivottavasti ei näy liikaa maamasta.

      Mistä te naisista tykkäävät naiset fantasioitte jos ette tästä?

    • Anonyymi

      Todellakin, Rakastan. En todellakaan lähtisi mihinkään suhteeseen, en edes pelkkään sellaisen kanssa, joka ei rakastaisi ja antaisi sitä myös.

      • Anonyymi

        "En edes pelkkään seksiin sellaisen kanssa" siis.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "En edes pelkkään seksiin sellaisen kanssa" siis.

        Tuleeko sun niin tarkasti kartoitettua kaikki mieltymykset ja asennot ennen seksiä? Itsellä se tapahtuu lähinnä siinä seksin kuluessa, että tää on ihanaa ja toi ei nyt oikein oo mun juttu, mutta voisitko tehdä näin jne


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuleeko sun niin tarkasti kartoitettua kaikki mieltymykset ja asennot ennen seksiä? Itsellä se tapahtuu lähinnä siinä seksin kuluessa, että tää on ihanaa ja toi ei nyt oikein oo mun juttu, mutta voisitko tehdä näin jne

        En myöskään ekalla kerralla uskaltaudu ihan kaikkeen. Mut myöhemmin sitten.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuleeko sun niin tarkasti kartoitettua kaikki mieltymykset ja asennot ennen seksiä? Itsellä se tapahtuu lähinnä siinä seksin kuluessa, että tää on ihanaa ja toi ei nyt oikein oo mun juttu, mutta voisitko tehdä näin jne

        No ei nyt kaikkea mahdollista maan ja taivaan väliltä, mutta ainakin nyt ehdottomasti pääasiat todellakin. Jos mieltymykset ei natsaa riittävästi, niin ei todellakaan kiinnosta lähteä touhuilemaan sellaisen kanssa mitään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No ei nyt kaikkea mahdollista maan ja taivaan väliltä, mutta ainakin nyt ehdottomasti pääasiat todellakin. Jos mieltymykset ei natsaa riittävästi, niin ei todellakaan kiinnosta lähteä touhuilemaan sellaisen kanssa mitään.

        Ahaa, no ok, jos se sulla menee noin. Mulle seksi on niin paljon enemmän henkistä yhteyttä kuin fyysisiä temppuja, että sellaiset asiat on pelkkää hienosäätöä sitten, kun kipinät alkaa sinkoilla


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ahaa, no ok, jos se sulla menee noin. Mulle seksi on niin paljon enemmän henkistä yhteyttä kuin fyysisiä temppuja, että sellaiset asiat on pelkkää hienosäätöä sitten, kun kipinät alkaa sinkoilla

        No eihän siinä valitettavasti mikään henkinen yhteys riitä, jos homma ei toimi fyysisesti kunnolla. Sellainen ihmissuhde jää sitten platoniseksi.
        Seksi- ja parisuhteet on sitten ihan erikseen.
        Jokainen tietysti kokee tavallaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ahaa, no ok, jos se sulla menee noin. Mulle seksi on niin paljon enemmän henkistä yhteyttä kuin fyysisiä temppuja, että sellaiset asiat on pelkkää hienosäätöä sitten, kun kipinät alkaa sinkoilla

        Eikä siinä nyt kyllä pahemmin kipinät sinkoilisi tai nautittaisi mistään henkisestä yhteydestä tms, jos toinen ei haluaisi esim. edes antaa suuseksiä tms ja seksi ei olisi hyvää. Latistuisi kyllä "yhteydet" aikamoisesti..

        Kaikkien olisi todellakin kannattava puhua edes perusjutut seksistä ennen kuin lähtee mihinkään (varsinkaan johonkin parisuhteeseen), niin ei tarvitsisi sitten myöhemminkään kärsiä niistä johtuvien ongelmien vuoksi.

        Miten ap on ylipäätään päättänyt lähteä parisuhteeseen tuon tyypin kanssa, jonka kanssa seksi ei toimi tuonkaan vertaa? Vai pitikö hän suuseksistä vielä silloin, ja myöhemmin muuttanut mielensä? Kannattaa tosiaan oikeasti keskustella ja miettiä olennaiset asiat riittävästi ennen kuin lähtee mihinkään.


    • Anonyymi

      Kyllä pidän. Saada ja antaa.

    • Anonyymi

      Mikä ihmeen lesbo sellainen on olevinaan, joka ei pillua nuole? Ylipäätään seksikumppaninsa, ja varsinkaan vielä oman seurustelukumppaninsa?
      Huh huh..
      Enkä kyllä alkaisi elää myöskään niin, että en saisi nuolla pillua.

      Minäkin ihmettelen, että miten ihmeessä te jotkut oikein olette päätyneet tuollaisiin suhteisiin?

      Jos seksi ei toimi, niin ei toimi suhdekaan.

      Vaihtoon tuollaiset. Ihan turhaan tuhlattu elämäänne tuollaisissa suhteissa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      105
      7431
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      37
      2802
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      35
      2392
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      109
      2093
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      17
      1789
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      10
      1553
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1416
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1387
    9. Musiikkineuvos Ilkka Lipsanen eli Danny TV:ssä - Blondeja, hittibiisejä, räjäyttävä Danny Show...

      Ilkka Lipsanen eli Danny on viihdyttänyt meitä jo kuusi vuosikymmentä. Musiikkineuvos on myös liikemies, jonka voidaan
      Suomalaiset julkkikset
      36
      1369
    10. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      9
      1327
    Aihe