Että voin lämmittää sydäntäsi täältä etäältä vahvoilla tunteilla? Rakkauteni sinuun on lähes ääretöntä. Voit vain kysyä itseltäsi, miksi olet minulle napakymppi, kun olen itsekin ymmyrkäisenä valtavasta vetovoimastasi. Toivottavasti olemme pian yhdessä.
Nainen, uskotko rakkaustelepatiaan
55
777
Vastaukset
- Anonyymi
Viesti sulta olisi kiva.
- Anonyymi
No:
🍆🥒🥖🌽🖕🖐👋🖐👋🖐
- Anonyymi
Uskon.
Uskon rakkauteesi, mies.
Ja ikävöin sinua kovin. - Anonyymi
Mun hän menee pian naimisiin. Tahdon hänelle parasta maailmassa, siksi olen onnellinen hönen puolestaan.
- Anonyymi
Mä meen vappupäivänä naimiaisiin. Ehkä jo aattona.
- Anonyymi
Paniko jonkun paksuksi?
Vai tartuttiko vain kondylooooman, ja nainen kiristää. - Anonyymi
Haaveilija39 kirjoitti:
On kyllä tosi kauniisti ajateltu😍
Haaveilijan kuva ei ole hyv.
Vaihda välittömästi. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vaihda välittömästi.Mun mielestä haaveilija39:llä on hieno kuva :) oikeesti on.
Anonyymi kirjoitti:
Vaihda välittömästi.No paljon kiinnostaa mitä mieltä muut on kuvasta🤪😂
- Anonyymi
Uskon, sillä koen välillä (täysin odottamatta) jonkin selittämättömän yhteyden johonkin (ihmiseen?). Tuo yhteys tuntuu ihan fyysisinä tuntemuksina, joita en osaa kunnolla pukea sanoiksi (mm. lämmön tunteena rinnassa ja todennäköisesti jonkin chackran (?) avautumisena otsassa tai päälaella). Enkä sano, että kyseessä olet sinä, mutta uskon sen olevan ihmisen, jonka kanssa löydän joku päivä myös fyysisen yhteyden.
- Anonyymi
Onx se tällaista alku-PERÄÄ
🍑🥒🥕🌏🚲🚏✈️🛸🗼🎪🚀🌠🌌🌫🪐
- Anonyymi
Minä uskon rakkauden vetovoimaan vaistoon heti jos olet jossain lähettyvillä. ,vaikka katse ei ole vielä tavoittanutkaan.
- Anonyymi
Voi jösses.
Nyt tulee hyvää tavaraa...
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣❤️❤️❤️❤️🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
- Anonyymi
Uskon, koska tunnen sen välillä ♥️
- Anonyymi
Tunnen rakkautesi, se on niin suloista ja ihanaa. Olemme match made in heaven.
- Anonyymi
Veit kyllä sanat suustani, koska olemme täydellinen match. Kuin kaksi palanpelin palaa.
- Anonyymi
Missäs Salmelaisen Kari on, välittääkö niitä lemmen telepaattisia sävelmiä Kaitsun kanssa? Valkkaatko neiti aan, been vai kenties ceen.
- Anonyymi
Kuka olisi napakymppi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuka olisi napakymppi?
No mää tiätty. Jakkaraa en kerro. 😉
- Anonyymi
A sen pitää olla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
A sen pitää olla.
Riippuu mistä kohtaa.
- Anonyymi
Kari Salmelainen ja Kaitsu ovat liian hyvä duo tälle palstalle.
Jean-Pierre Kusela ja Puppe sopivat paremmin tänne.
T: nainen sivusta
Miksipä ei. Varmasti on mahdollista :) pitääpä jakaa rakkautta myös ympärille. <3 <3
- Anonyymi
Meidät on sidottu yhteen. Olemme toisillemme uuden alku. Se tapahtuu pian. Tarvitsee vain valita oikea suunta ja päättää entinen.
- Anonyymi
Hölömö.
Eikö se just päätetty?
- Anonyymi
Uskon, että tällaiset aloitukset ruokkivat joidenkin ikävöijien harhoja. Olisi kauhean ihana teksti, muttei ole omalta kaivatulta. Ihmiset toivoisivat saavansa tuollaisia tunnustuksia itselleen. Jokaisen ihmisen pitäisi saada tietää kuinka tärkeä on, ettei tarvitsisi kuvitella ja saada palstaharhoja. Surullista.
- Anonyymi
Anna jokaisen uskoa mitä uskoo. En minäkään ennen uskonut. Piti kokea tämäkin. Se tunne on fyysisenä kehossa, sitä on niin vaikea selittää. Vain sellainen ihminen joka kokee samaa, ymmärtää.
- Anonyymi
Ei ole surullista.
Tää on ihanaa.
....joku ihqu "katihotakaistyyppinen" - joka on nero - sisäännauraja kirjailee.....
Lisää tällaista, kiitos.
😇💄❤️🐤🌻☎️ - Anonyymi
Mitä surullista tässä nyt on?
Mä huutonauran.
Eikä mulla oo alushousuja, koska ei! Ei halua pitää sitovaa....
- Anonyymi
Sulla on vähän liian omnipotenttiharha mun makuun, mutta iloista kevään aikaa!
- Anonyymi
Uskon. Uskon myös telepaattiseen fyysiseen kanssakäymiseen. Ennen en ole uskonut, mutta kokemaani ei voi ottaa minulta pois. Toivottavasti rakkauteni kohdekin tuntee samoin.
- Anonyymi
Korvaako tuo sitten aidon ja intiimin läheisyyden sinulla?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Korvaako tuo sitten aidon ja intiimin läheisyyden sinulla?
Ei korvaa, mutta on tyhjää parempi. Tällä hetkellä parasta, mitä elämä voi antaa.
- Anonyymi
Uskon, että rakkaus on suurempi voima kuin ihmisjärki voi ymmärtää. Uskon, jos kaksi ihmistä rakastaa toisiaan, tunne tulee perille myös telepaattisesti. Uskonko, että sinä ap olet hän ketä rakastan, no en.
- Anonyymi
Uskon koska tiedän, että totta ja ääretöntä amorin täysosuma ei voi olla muuten mahdollista. Siksi se on totta. Operaattorit olis kateellisia. Täysosuma napakymppi💘n>Hän 🙃
- Anonyymi
Oikea Hän tietää ainoastaan💗
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oikea Hän tietää ainoastaan💗
Itse uskon, koska on niin paljon henkkoht kokemusta tästä. Kyllä.
- Anonyymi
Oli joskus aika jolloin uskoin. Todellisuus jyräsi sen harhan.
- Anonyymi
En usko rakkaustelepatiaan enkä muuhunkaan telepatiaan.
- Anonyymi
Jumala
- Anonyymi
Niin kuka tää on tää ihminen kelle näitä voimakkaita tuntemuksia tuli?
- Anonyymi
En tiiä, oon just lukemassa tätä ja aattelin, että kuulostaa lähes kuin mun jutulta, muttei tässä oo yksikään mun kirjoittamaa. -sivusta
- Anonyymi
Missä tuntuu?
Haaroissa vai?
Hikisissä kainaloissa?
Sieraimissa?
Varpaankynsisien alla ? - ÄLÄ NYT SEKOITA TÄTÄ TUNTEMUSTASI KYNSISIENEEN.
- Anonyymi
Rakkaus, aito rakkaus on voimista vahvin. Nyt en puhu ohimenevistä ihastuksista tai pelkistä himoista ja siksi rakkaus läpäisee vahvimmankin muurin.
On selvää, että aito rakkaus tuntuu välimatkojenkin päästä. Joku kutsuu sitä telepatiaksi, joku kokee sen henkisenä väreilynä jne.
Itse olen elämäni aikana kokenut syvää rakkautta niin voimakkaana että toisen ajatukset ovat tulleet perille. Toinen oli ystävyyttä syvimmillään suurella rakkaudella ja jopa siunauksella, joka ei tule kuolemaan koskaan. No tämä toinen on toisenlainen kokemus vaikka samat mekanismit (ajatukset ja tulevatkin tapahtumat tiedetään jo etukäteen).
Rakkaus on vahvin. Se luo toivoa ja uskoa ja oikeasti voi siirtää vuoretkin. Ihmisen järki ja mieli ei voi ymmärtää kaikkea rationaalisesti selitettävissä olevaa niin kuinka sitten jotain suurempaa?
Nämä kaksi kokemusta liian vahvoja kiistääkseni asian.- Anonyymi
Ketä kiinnostaa ?
Kirjoita ruutuvihkoon lyijykynällä.
Mitä tänne vouhkaat teorioitasi, pönttö.
Vink vink:
Mene vappuna jollekin Stadin aukiolle, vaikka Espan puistoon, pitään luentoa.
Hanki megafoni lainaksi. - Anonyymi
Mikä sinä olet yhteennivomaan teorioita, johtopäätöksiä.
Kirjoitelmasi viimeinen lause on itseriittoinen, suorastaan hävettävän mäntti, ja siksi vesitöi / mitätöi muuten ok-kirjoitelmaharjoitelmasi. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä sinä olet yhteennivomaan teorioita, johtopäätöksiä.
Kirjoitelmasi viimeinen lause on itseriittoinen, suorastaan hävettävän mäntti, ja siksi vesitöi / mitätöi muuten ok-kirjoitelmaharjoitelmasi.En voi vastustaa kiusausta mainita kun tälle itselleen vastailevalle miehelle ränttäät häntä selvästi joksikin toiseksi kuvitellen, että pitääkö kaikkeen teoritisointiin, kuten itse sanot lunastaa sellainen lätsä oikein? 😄
- Anonyymi
En.
Terv: Nainen - Anonyymi
Mä just avasin parvekkeen oven ja ikkunat, ku o nii hikiki.
Käyn nii kuumana.
Jatkan unosia... zzzzzzzzzz
Katellaa syssymmällä. - Anonyymi
Mä olen itse teletappi.
- Anonyymi
Miksi uskoisin.
- Anonyymi
Kyllä uskon. Tunnen sen myös koko ajan. Olisi ihanaa joskus saada siltä ihmiseltä tuollainen viesti.
- Anonyymi
2023-04-25 02:00:24 tuossa
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anteeksi mies
En vaan osaa kohdata sinua ja olla normaali. En tiedä mikä vaivaa. Samaan aikaan tekee mieli tulla lähelle ja kuitenkin579507Mietin aina vain
Minä niin haluaisin nähdä sinut. Ei tuo yhden ainoan kuvan katsominen paljon helpota... Miksi sinä et voisi olla se roh173921Hetken jo luulin, että en ikävöi sinua koko aikaa
Mutta nyt on sitten taas ihan hirveä ikävä jotenkin. Tiedätköhän sinä edes, kuinka peruuttamattomasti minä olen sinuun r313191Kysely lieksan miehille
Olemme tässä pohtineet tällaista asiaa, että miten on. Tästä nyt on paljon ollut juttua julkisuudessakin aina sanomaleht902506Palstan henkisesti sairaat ja lihavat
Täällä on sairaita, työttömiä ihmisiä kirjoittelemassa joilla ei ole tarkoituksena kuin satuttaa ihmisiä. Jos eksyt pals1142090Outoa että Trump ekana sanoutui irti ilmastosopimuksesta
kun Kaliforniaa riepottelee siitä johtuvat tuhoisat maastopalot. Hirmumyrskytkin ovat USA:ssa olleet tuhoisia.3971991Saan kengurakkaan kotiin viikon päästä
Mitä tapahtui? Martina hehkutti tätä stoorissaan reilu viikko sitten, mutta eipä aussimiestä Suomessa näkynyt, vaan tapa2421511FinFamin ryhmät
Älkää hyvät ihmiset luottako tähän tahoon. Ryhmiä on, mutta eivät ne toimi. Ihmisiä savustetaan ulos, vaikka näissä piir01351Osmo Peltola voitti ansaitusti Kultaisen Venlan - Kirvoitti yleisöltä mahtavan reaktion!
JEE, onnea Osmo! Osmo Peltola voitti Vuoden esiintyjän Kultainen Venla -palkinnon. Isä-Peltsin ja Osmon luontoseikkailu731148Olen vähän
Hysteerinen se on totta. Etkai ymmärrä miten syvästi tunnen sinua kohtaan. Ja olet aina lähelläni. Olet osa jo jotain. I101125