Orimattilakin on saanut vähintäänkin kerrostalollisen Ukrainasta tulleita pakolaisia.
Yksi asia pistää silmään. Miksi joukossa on niin paljon aseikäisiä miehiä?
Kyllä näiden paikka olisi Ukrainassa taistelemassa maahantunkeutujaa vastaan, eikä Suomessa sotaa paossa. Sen ymmärtää jos naisia, lapsia, vanhuksia ja sairaita tulee sotaa pakoon. Mutta että aseikäiset miehet täällä?
Ukrainan pakolaisista mietteitä
Anonyymi-ap
4
385
Vastaukset
- Anonyymi
Ethän vaan tarkkaile tilanteita pers silmällä?
- Anonyymi
😋😍😋😍😋😍😋😍😋
❤️ Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17835257Q
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
Jess very good people all in orimatila. But many orimattila man is alcoholi problemi.
- Anonyymi
filosofinen dilemma, että
iso, vahva ja terve mutta työtön
sekä
heikko, pieni ja vanha mutta koko ajan töissä
kuka niitä vastauksia tietäisi kun kaikki on väärinpäin
naiset tämän mukaan sopisivat rintamaalle ja miehet pakolaisiksi
tai
sotilaaksi synnytään, sellaiseksi ei tulla
orimattilan miehet ovat älykköjä ja humanisteja
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42437- 1161607
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361346Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
- 571041
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051034Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882