Ei jumalauta, kyllä on aikoihin eletty! Palkatkaa vaikka hoitajia vanhuksille noilla rahoilla!
https://www.karjalainen.fi/maakunta/upcgalxgs4
Tohmajärveltä puretaan rakennuksia ja rakennetaan koirapuisto ja uimarannalle hyppytorni
11
880
Vastaukset
- Anonyymi
viisaat ja terveet ei tarviehe terveys palveluja kaivo riitää
- Anonyymi
Jep, aina vaan vanhuksille. Onhan nuoriaaikuisia, lapsia, aikuisia. Kysykää vanhuksilta vanhojen kodeissa mitä he tarvii. Luulen että suurin osa heistä tarvii seurustelua ja hyvä kohtelua. Ja sen antaa vain ihminen kellä on lämmin sydän ja rahalla ei sitä saa.
- Anonyymi
Kaivon karit.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaivon karit.
lörppä lörpät kaivolta tietäät kaikki karit
- Anonyymi
Tekohengitetään rakennusyritystä ettei menisi konkurssiin kaikenlaisilla rakennushankkeilla ,nyt lopettakaa jo meidän verorahojen työntäminen näille kavereille kunnanvaltuusto ja kunnanjohtaja .
- Anonyymi
Onhan keskustassa maailman kaunein röttelö valmistumassa hintaan 1miljoona euroa.
- Anonyymi
siinä rappusilla on hyvä kyylätä elkee madaltoo
- Anonyymi
Ja koirapuisto.
- Anonyymi
miettisen timo kanerva koivunkankas pekka kaheliin luulis tietoo löytyvän luottamuksella
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
miettisen timo kanerva koivunkankas pekka kaheliin luulis tietoo löytyvän luottamuksella
puheenjohtajii kylä täynnä kaivola kone istuu opiskeloot
- Anonyymi
Tikkalan koulu lakkautettava ja myytävä rehuvarastoksi.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1038182- 1105733
- 2875158
- 535146
- 773803
- 583021
- 662737
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222538Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292522- 452471