Rakastan sinua oikeasti, vaikka olet käytännössä vieras ihminen. Mitä tämä kertoo minun mielenterveydestä? Olen joku fanaattisuuteen ja pakkomielteisyyteen taipuvainen mielipuoli? Vaikka tunteeni on ainakin omasta mielestä rakkaus, eikä mikään muu. Mutta voiko lähes vieraaseen rakastua, jos on terve? Tällasta nyt mietin tälleen klo 5.17 aamulla.
Tämä on outoa ja pelottavaa
105
3193
Vastaukset
- Anonyymi
Ehkä se on pakkomielle enemmänkin?
- Anonyymi
Olet siis riippuvainen siitä tunteesta, koska se tuottaa hyvää mieltä sinulle. Jos tutustut ihmiseen, niin huomaat hänen olevan tavallinen ihminen.
- Anonyymi
Kyllä minä rakastan. Tai ainakin pidän tosi tosi paljon hänestä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No kiwa kuulla no otahan yhteyttä henkilöön ja käyttäydy swn mukaan ettet häntä enään menetä kaverina tai suhteena
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olet siis riippuvainen siitä tunteesta, koska se tuottaa hyvää mieltä sinulle. Jos tutustut ihmiseen, niin huomaat hänen olevan tavallinen ihminen.
Kyllä minä tiedän, että hän on tavallinen ihminen ja se ei vähennä yhtään tykkäämistäni. Kaikkihan me ollaan tavallisia ihmisiä loppujenlopuksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tavallista ihmistä ei voi rakastaa? Kuka kirjoittaa näin 😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
😃 Ei voi, vain erikoisia ihmisiä rakastetaan. Ja jokainen ihminen määrittää sitten itse mikä tai kuka on tavallinen ja mikä tai kuka on erikoinen.
Et sä tajuu hei !🤭 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta onko näin, että pakkomielteeltäsi häneen et pysty ymmärtämään päivän selvää asiaa?
Nainen ei kelpuuta sinua suhteeseen eikä halua olla kanssasi tekemisissä.
Kaikki mitä teet hyvässä ja pahassa tarkoituksessa, on synkkä tuomio kontollesi.
Usko kun merkit kertovat selkeää kieltä sinulle, teillä ei ole tulevaisuutta mies.
Nainen ei ajattele samoin ei tunne rakkaudellisia tunteita sinua kohtaan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta onko näin, että pakkomielteeltäsi häneen et pysty ymmärtämään päivän selvää asiaa?
Kaikki mitä teet hyvässä ja pahassa tarkoituksessa, on synkkä tuomio kontollesi.
Usko kun merkit kertovat selkeää kieltä sinulle, teillä ei ole tulevaisuutta mies.
Nainen ei ajattele samoin ei tunne rakkaudellisia tunteita sinua kohtaan.Ihan höpö höpöä tuollaiset pakkomielle jutut.
Ei liity rakastamiseen. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nainen ei ajattele samoin ei tunne rakkaudellisia tunteita sinua kohtaan.Miksi puhut näin?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jep 🤣 ihmiset jotka eivät ymmärrä mitä ihan oikea rakkaus on. Se ei ole mitään pelkkää tunnetta mitä tänä päivänä viljellään. Paneskellaan kaikkea mikä liikkuu, tänään rakastan tota huomenna toista, sit mennään huumassa naimisiin, tehdään lapsi ja erotaan. Rakkaus on Jumalasta!
”Vaikka minä puhuisin ihmisten ja enkelien kielillä, mutta minulla ei olisi rakkautta, olisin minä vain helisevä vaski tai kilisevä kulkunen. Ja vaikka minulla olisi profetoimisen lahja ja minä tietäisin kaikki salaisuudet ja kaiken tiedon, ja vaikka minulla olisi kaikki usko, niin että voisin vuoria siirtää, mutta minulla ei olisi rakkautta, en minä mitään olisi. Ja vaikka minä jakelisin kaiken omaisuuteni köyhäin ravinnoksi, ja vaikka antaisin ruumiini poltettavaksi, mutta minulla ei olisi rakkautta, ei se minua mitään hyödyttäisi. Rakkaus on pitkämielinen, rakkaus on lempeä; rakkaus ei kadehdi, ei kerskaa, ei pöyhkeile, ei käyttäydy sopimattomasti, ei etsi omaansa, ei katkeroidu, ei muistele kärsimäänsä pahaa, ei iloitse vääryydestä, vaan iloitsee yhdessä totuuden kanssa; kaikki se peittää, kaikki se uskoo, kaikki se toivoo, kaikki se kärsii. Rakkaus ei koskaan häviä; mutta profetoiminen, se katoaa, ja kielillä puhuminen lakkaa, ja tieto katoaa. Sillä tietomme on vajavaista, ja profetoimisemme on vajavaista. Mutta kun tulee se, mikä täydellistä on, katoaa se, mikä on vajavaista. Kun minä olin lapsi, niin minä puhuin kuin lapsi, minulla oli lapsen mieli, ja minä ajattelin kuin lapsi; kun tulin mieheksi, hylkäsin minä sen, mikä lapsen on. Sillä nyt me näemme kuin kuvastimessa, arvoituksen tavoin, mutta silloin kasvoista kasvoihin; nyt minä tunnen vajavaisesti, mutta silloin minä olen tunteva täydellisesti, niinkuin minut itsenikin täydellisesti tunnetaan. Niin pysyvät nyt usko, toivo, rakkaus, nämä kolme; mutta suurin niistä on rakkaus.”
1. Korinttilaiskirje 13:1-13 FB38 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jep 🤣 ihmiset jotka eivät ymmärrä mitä ihan oikea rakkaus on. Se ei ole mitään pelkkää tunnetta mitä tänä päivänä viljellään. Paneskellaan kaikkea mikä liikkuu, tänään rakastan tota huomenna toista, sit mennään huumassa naimisiin, tehdään lapsi ja erotaan. Rakkaus on Jumalasta!
”Vaikka minä puhuisin ihmisten ja enkelien kielillä, mutta minulla ei olisi rakkautta, olisin minä vain helisevä vaski tai kilisevä kulkunen. Ja vaikka minulla olisi profetoimisen lahja ja minä tietäisin kaikki salaisuudet ja kaiken tiedon, ja vaikka minulla olisi kaikki usko, niin että voisin vuoria siirtää, mutta minulla ei olisi rakkautta, en minä mitään olisi. Ja vaikka minä jakelisin kaiken omaisuuteni köyhäin ravinnoksi, ja vaikka antaisin ruumiini poltettavaksi, mutta minulla ei olisi rakkautta, ei se minua mitään hyödyttäisi. Rakkaus on pitkämielinen, rakkaus on lempeä; rakkaus ei kadehdi, ei kerskaa, ei pöyhkeile, ei käyttäydy sopimattomasti, ei etsi omaansa, ei katkeroidu, ei muistele kärsimäänsä pahaa, ei iloitse vääryydestä, vaan iloitsee yhdessä totuuden kanssa; kaikki se peittää, kaikki se uskoo, kaikki se toivoo, kaikki se kärsii. Rakkaus ei koskaan häviä; mutta profetoiminen, se katoaa, ja kielillä puhuminen lakkaa, ja tieto katoaa. Sillä tietomme on vajavaista, ja profetoimisemme on vajavaista. Mutta kun tulee se, mikä täydellistä on, katoaa se, mikä on vajavaista. Kun minä olin lapsi, niin minä puhuin kuin lapsi, minulla oli lapsen mieli, ja minä ajattelin kuin lapsi; kun tulin mieheksi, hylkäsin minä sen, mikä lapsen on. Sillä nyt me näemme kuin kuvastimessa, arvoituksen tavoin, mutta silloin kasvoista kasvoihin; nyt minä tunnen vajavaisesti, mutta silloin minä olen tunteva täydellisesti, niinkuin minut itsenikin täydellisesti tunnetaan. Niin pysyvät nyt usko, toivo, rakkaus, nämä kolme; mutta suurin niistä on rakkaus.”
1. Korinttilaiskirje 13:1-13 FB38”Älkää olko kenellekään mitään velkaa, muuta kuin että toisianne rakastatte; sillä joka toistansa rakastaa, se on lain täyttänyt. Sillä nämä: "Älä tee huorin, älä tapa, älä varasta, älä himoitse", ja mikä muu käsky tahansa, ne sisältyvät kaikki tähän sanaan: "Rakasta lähimmäistäsi niinkuin itseäsi". Rakkaus ei tee lähimmäiselle mitään pahaa. Sentähden on rakkaus lain täyttämys. Ja tehkää tämä, koska tunnette tämän ajan, että jo on hetki teidän unesta nousta; sillä pelastus on nyt meitä lähempänä kuin silloin, kun uskoon tulimme. Yö on pitkälle kulunut, ja päivä on lähellä. Pankaamme sentähden pois pimeyden teot, ja pukeutukaamme valkeuden varuksiin. Vaeltakaamme säädyllisesti, niinkuin päivällä, ei mässäyksissä ja juomingeissa, ei haureudessa ja irstaudessa, ei riidassa ja kateudessa, vaan pukekaa päällenne Herra Jeesus Kristus, älkääkä niin pitäkö lihastanne huolta, että himot heräävät.”
Roomalaiskirje 13:8-14 FB38 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
😃 Ei voi, vain erikoisia ihmisiä rakastetaan. Ja jokainen ihminen määrittää sitten itse mikä tai kuka on tavallinen ja mikä tai kuka on erikoinen.
Et sä tajuu hei !🤭En puhuisi kyllä erikoisuudesta se , se erikoisuus kun voi kuvailuna olla melko negatiivistä ja outoakin.
Puhuisin enemminkin hyvällä tai positiivisella tavalla erottuvasta tai hänessä on sitä jotakin …. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
”Älkää olko kenellekään mitään velkaa, muuta kuin että toisianne rakastatte; sillä joka toistansa rakastaa, se on lain täyttänyt. Sillä nämä: "Älä tee huorin, älä tapa, älä varasta, älä himoitse", ja mikä muu käsky tahansa, ne sisältyvät kaikki tähän sanaan: "Rakasta lähimmäistäsi niinkuin itseäsi". Rakkaus ei tee lähimmäiselle mitään pahaa. Sentähden on rakkaus lain täyttämys. Ja tehkää tämä, koska tunnette tämän ajan, että jo on hetki teidän unesta nousta; sillä pelastus on nyt meitä lähempänä kuin silloin, kun uskoon tulimme. Yö on pitkälle kulunut, ja päivä on lähellä. Pankaamme sentähden pois pimeyden teot, ja pukeutukaamme valkeuden varuksiin. Vaeltakaamme säädyllisesti, niinkuin päivällä, ei mässäyksissä ja juomingeissa, ei haureudessa ja irstaudessa, ei riidassa ja kateudessa, vaan pukekaa päällenne Herra Jeesus Kristus, älkääkä niin pitäkö lihastanne huolta, että himot heräävät.”
Roomalaiskirje 13:8-14 FB38Puhukaa kasvotusten, eiköhän teidän asiat ole kohtapuoliin kaikkien tiedossa!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä minä tiedän, että hän on tavallinen ihminen ja se ei vähennä yhtään tykkäämistäni. Kaikkihan me ollaan tavallisia ihmisiä loppujenlopuksi.
Paitsi minä! Olen rikkaampi kuin moni muu mies ja keskivertoa älykkäämpi😊
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nainen ei ajattele samoin ei tunne rakkaudellisia tunteita sinua kohtaan.Palstapsykologi taas neuvomassa omalla minimaalisella kokemuksellaan! Vai onko ihan koulutus tähän hommaan???
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Raha ja maallinen rikkaus ei elämässä kaikkea ratkaise.Ja naisen rakkautta ei voi aina ostaa.Ei ainakaan minun kohdalla.Raha on loppujen lopuksi vain ”energiaa.”Raha voi tuoda jonkin verran turvallisuutta elämään.Kun täytyy hoitaa pakolliset asiat.Mutta elämässä tarvitaan muutakin kuin vain rahaa.RAKKAUS on se voima joka meitä täällä kantaa!Siitä pidän ainakin itse kiinni.Minä valitsen Rakkauden.❤️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä tulee älykkyyteen.Se voi olla jo syntymästä asti saatu lahja.Jota voi hyödyntää läpi elämän eri tilanteissa ja asioissa.Älykäs on hyvä olla terveellä tavalla!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
1. Korinttilaiskirje 13:1-13 FB38Piru käyttä tuota raamatun rakkauden julistusta omiin tarkoituksiin ja esitän yhden
kohdan missä näin tapahtuu.Esim.kun rakkaudesta puhutaan ,että kaiken se kestää
ja kaiken se kärsii on pirulla siihen motto voit
tehdä mitä vain koska rakkaus kestää sen.Näin
tapahtuu kaikelle Raamatun viisauksille tyhmä
ihminen kääntää kaiken omaksi nautinnoksi.Raamattu on tie totuus ja elämä,noudata sen tekstiä omatuntosi mukaan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Palstapsykologi taas neuvomassa omalla minimaalisella kokemuksellaan! Vai onko ihan koulutus tähän hommaan???
EI vaan koska hän haluaa erottaa nämä kaksi rakastavaista. Koska ei itse saanut tätä miestä! Uskokaa nyt jo. Tämä hupakko tekee ja puhuu tuon miehen rakastamasta naisesta vaikka mitä että mies luovuttaisi. Älkää uskoko
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihan höpö höpöä tuollaiset pakkomielle jutut.
Ei liity rakastamiseen.Taidat olla joku 20 jolle rakastuminen ja Ihastuminen on uusi asia tai joku hottis joka on aina saanut sen mitä haluaa ...
Pois sieltä kiva kuplasta kattomaan miten monin eri tavoin rakkaus nähdään .
Siinä et höpö höpö pumpullointi kuule auta ...
Kyllä sä vielä tajuat ku vaaleanpunainen linssi valahtaa pois et mitä sillä roikkumisella ja riipuvuudella rakkauteen tai kohteisiin tarkoitetaan .. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En puhuisi kyllä erikoisuudesta se , se erikoisuus kun voi kuvailuna olla melko negatiivistä ja outoakin.
Puhuisin enemminkin hyvällä tai positiivisella tavalla erottuvasta tai hänessä on sitä jotakin ….IAP hmiset ovat aina tavalisia.
Mutta ne vaaleanpunaset romanttiset linssit saa huomaamaan joitakin erityista tai iksityiskohtaa johon ihastutaan ja rakastutaan.
Aina jokin juttu mikä teidät yhdistää ...
Sinäkin AP tuumaat vielä joskus tulevasuudessa sen tyypilisen
"Mitä vittua mä siinä tyypistä silloin näin kuin ihastuin " kun kaikki on ohi .
Ja olitkin tasan yhtä sokea tunteen voimasta kun kaikki muutkin ihmiset .
Ihastuminen tekee niin kaikille ...
Ja mikä on todella tylsää AP niin elät yhtä ihmisten tavalisimista komelluksista läpi juuri nyt😅😎
- Anonyymi
Älä liikaa pohdi ja analysoi. Saatika kysele täsdä suhteessa tyhmemmiltä, jotka eivät ole kokeneet kokemusta, jota ei monelle anneta. Thats it. Ei kannata kysellä selityksiä asioihin, joita ei voi selittää.
- Anonyymi
Kaiken voi selittää
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaiken voi selittää
Ei todellakaan voi. Mieti universumin kokoa ja kuinka vähän siitäkin tunnetaan edes jotenkin, joten sinäkö osaat kaiken selittää?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei todellakaan voi. Mieti universumin kokoa ja kuinka vähän siitäkin tunnetaan edes jotenkin, joten sinäkö osaat kaiken selittää?
Juu kaikkea ei todellakaan voi selittää. Sivusta
- Anonyymi
Jos et halua ottaa yhteyttä, on se kaipaaminen jonkin korviketta sinulle. Haet mielihyvää ajatuksesta ja tunteesta, jonka se synnyttää.
- Anonyymi
Voi rakastua. Se on kemiallinen reaktio. Feromonit. Kehonkieli. Ne on ne kuuluisat kemiat mitkä sopii yhteen.
- Anonyymi
Jos et tunne koko ihmistä olet todennäköisesti kuvitellut jotain mikä ei välttämättä pidä paikkaansa. Samalla tavalla ihastutaan ja rakastutaan johonkin julkkikseen. Omassa päässä tehdään hänestä iso vaikka hänkin ihan tavallinen samanlainen ihminen on kuin kaikki muutkin sitten nostetaan hänet korkealle jalustalle ja aletaan kumarrella ja palvoa. Kummallista itse en pysty lainkaan tällaiseen toimintaan. Itsekunnioitus puuttuu peliin heti kun edes yritän.
- Anonyymi
Äläs nyt ku minut tuolla alussa teilattiin, kun eri sanoin tarkoitin samaa.
- Anonyymi
Jaa , meinaatko että tunteet syttyy kuvittelemisen kautta.
Tuo nyt ei oikeesti kuulosta kovin terveeltä.
Että kuvittelee jostain toisesta ihmisestä että tuo ihminen on varmaan sellainen ja tällainen ja alanpas nyt rakastaa häntä.
Toimitko itse noin?
Mistä tuollainen ajatus että noin voi toimia tulee?
Oletko edes koskaan ollut rakastunut.
Ei ole kyllä omalle kohdalle sattunut koskaan tuollaista toiminta tapaa.
Yleensä se on tapahtunut niin että on nähnyt ja ollut tekemisessä kyseisen ihmisen kanssa ja aika nopeasti (päivässä )huomannut että tunne ja kokemus on ollut molemminpuolinen. Kun kemiat kohtaa niin se on menoa sit. - Anonyymi
Se on eri asia kun rakastaminen. Silloin idolisoidaan jotain. Lukekaa hyvät ihmiset enemmän. Vähän yleissivistystä. Ennenkö kirjoittelette täällä jotain typeriä.
idoli
jumalankuva, kulttiesine taikka muu uskonnollisen tai hengellisen palvonnan kohde
epäjumala
suosittu yleisen ihailun kohde, esikuva, roolimalli - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jaa , meinaatko että tunteet syttyy kuvittelemisen kautta.
Tuo nyt ei oikeesti kuulosta kovin terveeltä.
Että kuvittelee jostain toisesta ihmisestä että tuo ihminen on varmaan sellainen ja tällainen ja alanpas nyt rakastaa häntä.
Toimitko itse noin?
Mistä tuollainen ajatus että noin voi toimia tulee?
Oletko edes koskaan ollut rakastunut.
Ei ole kyllä omalle kohdalle sattunut koskaan tuollaista toiminta tapaa.
Yleensä se on tapahtunut niin että on nähnyt ja ollut tekemisessä kyseisen ihmisen kanssa ja aika nopeasti (päivässä )huomannut että tunne ja kokemus on ollut molemminpuolinen. Kun kemiat kohtaa niin se on menoa sit.Hyvin kuvailtu. "Se on menoa sit". Niin mulle varmaan kävi, en muista kyllä ihan tarkkaan. Ehkä en halua muistaa.
- Anonyymi
Tämä on kyllä jännä palsta.
Kaikki herkät teilataan heti.
Kyllä on taas preeriakoirat raapimassa, ujeltamassa ja neuvomassa, kun jollakin on rakkaudellisia tunteita elämässään.
Niin kuin se teiltä kaikkitietäviltä olisi jotenkin pois?!?
Lähden töihin.
Mukavaa päivää kaikille täällä! - Anonyymi
Meinaatko ätmynen että nämä fanituksesi on koskaan olleet terveestä päästä. Toivottavasti joskus osuu kohdalle daami joka pistää ätmikäisen ns nippuun vähintään kuvainnollisesti eiköhän tätä stayuppisaagaa ole kestänyt eri naisia esittäen jo sen verran kauan
- Anonyymi
Ja sieltä se raaka totuus tuli tämänkin aloituksen suhteen (give it up), vaikka oli kellonajat ja kaikki heh hee
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja sieltä se raaka totuus tuli tämänkin aloituksen suhteen (give it up), vaikka oli kellonajat ja kaikki heh hee
Sillä eihän nämä uunot hyvällä näitä ätmin epämääräisiä ja tahallisen epäjohdonmukaisia kirjoituksia lue, joten ritiikki on paikallaan nääs ettei totuus unehtuisi
- Anonyymi
Ihan normaalia. Olet varmaan tunne ihminen muutenkin.
Ainakin omalla kohdalla noin. - Anonyymi
Kyllä voi ja noi raamatunlauseet oli ihanat. Paitsi ettei lihan himoa mut jos tuntee intohimoa jotain tiettyä yhtä kohtaan niin miksei saa himoits eikö muka kuulu rakkauteen? Kyllä ymmärrän ap sinua ihan täydellisesti ja ajattelen myös olenko täysin seonnut tiedän etten. Ei voi ymmärtää jos ei ole kokenut.
- Anonyymi
Himoita
- Anonyymi
Tuossa ylempänä oli hyvä kommentti, että miksi yrittää selittää asioita, joita ei aina voi selittää. Miehet taitaa olla enempi tuohon järkeilyyn ja asioiden konkreettiseen selittelyyn taipuvaisia ja ratkaisukeskeisiä, vaikka oikeasti kaikkia tunnepuolen juttuja ei pysty, eikä tarvitsekaan selittää. Rakastuminen niin kuin monet muutkin tunteet: kateus, viha, onnellisuus jne. eivät vaadi aina mitään järjellistä selitystä eikä kohdetta tarvitse tuntea. Toisaalta vaikka et varsinaisesti tunne toista vaan olet ehkäpä jutellut muutaman kerran toisen kanssa tai vaikkapa nähnyt häntä jossain niin kyllä elekielestä, toimimisesta muita kohtaan, tekemisistä, ilmeistä ym. pystyy aika paljon päättelemään ja jopa ihastumaan/rakastumaan, ei siihen tarvita syvällisempää tuntemista, it is natural. Toki eri ihmisilläkin tämä toimii eri tavoin eli miten reagoi mihinkäkin asioihin ja kuinka merkittävässä roolissa ne ovat. Ihastumisen merkityshän on saattaa ihmiset yhteen ja juuri niin, että niitä toisen huonoja puolia ei niin nähdä. Tutkimusten mukaan ihmiset eivät pariutuisi lähellekkään niin paljon, jos jo ihastumisvaiheessa havaitaan toisen huonoja puolia, joita kaikissa on. Jos tunnet jonkun pitkään ja tiedostat huonoja puolia ja silloinkin olet vielä kovasti ihastunut niin kyllä silloin on jo vahvoista, kestävistä tunteista kysymys.
- Anonyymi
"Miehet taitaa olla enempi tuohon järkeilyyn ja asioiden konkreettiseen selittelyyn taipuvaisia ja ratkaisukeskeisiä, vaikka oikeasti kaikkia tunnepuolen juttuja ei pysty, eikä tarvitsekaan selittää."
Sitä kutsutaan tieteeksi.
Kylllä ne voi selittää. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Miehet taitaa olla enempi tuohon järkeilyyn ja asioiden konkreettiseen selittelyyn taipuvaisia ja ratkaisukeskeisiä, vaikka oikeasti kaikkia tunnepuolen juttuja ei pysty, eikä tarvitsekaan selittää."
Sitä kutsutaan tieteeksi.
Kylllä ne voi selittää.En mä puhunut tuossa tieteestä ja olen itsekin tieteilijä, vaikka nainen olenkin. Kysymys on enempi tunnepuolen asioista ja abstrakteista asioista. Ratkaisukyky on hyvä juttu, mutta ei toimi esim. silloin kun toisella on jotain mielen päällä ja tarvitaan enemmänkin kuuntelija ja ymmärtäjää kuin asian ratkaisijaa.
- Anonyymi
Oletko aloittaja mies?
- Anonyymi
Kyllä voi rakastua, ihan kynsiä myöten ja tuntea valtavaa vetovoimaa/intohimoa. Kummallistahan se on, että joku miljoonista ihmisistä on sulle se yksi ja ainoa.
- Anonyymi
Ai palstakirjoituksella rakastua ja rakastaa kynsiä myöden?
Jopas jotain.
Ei mulla edes tissit värähdä kirjoituksista.
Kyllä sen näkee ENSIKATSEESTA. SIITÄ.- Anonyymi
En mielestäni kirjoittanut kommentissani rakastumisesta palstakirjoittelun perusteella, enkä edes kirjoittanut totean. Ihan irl tarkoitin. Kyllä toinen pitää nähdä. Sisälukutaitoa hieman toivoisin, ei liene paljoa vaadittu, tai noh… ehkä sitten on.
(Voit väräytellä tissejäsi miten haluut)
- Anonyymi
Mielipuolien kanssa ollut parhaat retket tässä elämässä, että toivon todella tapaamista kanssasi. "terveys/terveet" ovat muutenkin yliarvostettuja olettamuksia, joten ei mitään hätää :)
- Anonyymi
Olet tuntenut minut kauan vaikket kunnolla tunnekkaan. Kyllä sen vaan tietää mitä tuntee olisi se sitten hullua tai järkevää.
Jos mietit oletko terve, niin silloin aivan varmasti olet :) Koet ihan oikeita tunteita sinun mielestäsi ihanaa/rakasta henkilöä kohtaan. Ensimmäisenä aamuisin mielessä, päivän aikana monesti, jos näette jossain, niin siitä tulee hyvä olo, vielä ennen nukahtamista mietit häntä. Rakkaus on kummallinen voima joka vie meitä ihmisiä eteenpäin tässä välillä hyvinkin synkässä maailmassa. Paljon rakkautta juurikin sulle💗
- Anonyymi
Minäkin ihastuin ensin aivan tuntemattomaan naiseen, mutta en käsittänyt miten nopeasti rakastuin häneen siitä huolimatta, ettemme edes tehneet kevyttä flirttiä enempää. Hän loksautti minussa palasia kohdilleen liian täydellisesti, että sai minut ruusukimpun kanssa hänen luokseen menemään. En edes silloin kuitenkaan tiennyt kuinka rakastunut häneen tulisin senkin lisäksi vielä olemaan.
Kaiken ajan ja tulekiven koetuksen jälkeen, niin rakastan enemmän ja enemmän. Minä rakastan häntä niin paljon.❤️ - Anonyymi
Tunteet.. minkä niille tekee? Ei mitään mutta mietin mitä aloittaja meinaa asian eteen tehdä tai jättää tekemättä? Jään seuraamaan aloitusta koska kaipaan ideoita asian tiimoilta...
- Anonyymi
Kyllä voi.
Joku ihminen voi ottaa sydämesi itselleen. On ottanut.
Jos tunteet ovat molemminpuolisia, ja jos hän on kitunut yhtä kauan kuin minä, hän varmasti nyt vihaa ja inhoaa minua, kun olen aiheuttanut surua ja sydäntä pusertaa ja kaiho ja kaipaus pakahduttaa ja huoli miten hän voi.
Tekisin mitä tahansa hänen hyväkseen. Tai tuntuu siltä.- Anonyymi
Ei kannata ajatella, että se toinen vihais sua. Niin ei todennäköisesti ole vaan kyseessä on ihan toisenlaiset tunteet.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei kannata ajatella, että se toinen vihais sua. Niin ei todennäköisesti ole vaan kyseessä on ihan toisenlaiset tunteet.
Niimpä. Eihän ne tunteet vihaksi muutu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niimpä. Eihän ne tunteet vihaksi muutu.
Ei ainakaan mulla häntä kohtaan ja siksi tuon kirjoitin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ainakaan mulla häntä kohtaan ja siksi tuon kirjoitin.
Lisään vielä, että surua ja epätoivoa olen tuntenut tosi kauan jo, mutta myös rakkautta. En pysty vihaamaan häntä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lisään vielä, että surua ja epätoivoa olen tuntenut tosi kauan jo, mutta myös rakkautta. En pysty vihaamaan häntä.
Tämä oli ilmeisesti naiselta miehelle?
- Anonyymi
Jos se toinenkin tuntee samoin ja teillä on yhteys? Siksi olo on tuollainen. Tiedän että ihmisillä voi olla yhteys jota ei voi selittää. Äitini kutsui kuolinpedilleen, menin sairaalaan ja hän kuoli n. 30 min. jälkeenpäin. Jokin kertoi, että nyt täytyi mennä, mutta ei sanallisesti.
- Anonyymi
Tuohon uskon kyllä, että ihmisillä joilla on voimakkaat tunteet, on jokin telepaattinen yhteys.
- Anonyymi
Kuinka niin "vieras ihminen? ..kuinka paljon vieras, miten paljon tunnet?
- Anonyymi
Tunteet on kyllä aivan uskomaton asia,ne ei tottele vaikka sanois että ei käy.
- Anonyymi
se on juuri noin ,tunne on niin vahva että se ohittaa kaikki muut.
- Anonyymi
Eihän niitä tunteita järjellä voi edes ohjailla.
- Anonyymi
Rakastua voi mihin vain ..eli kyllä voi ❤️
Mikä sinun rakaudessa häneen on ihaninta….🤔?- Anonyymi
Parasta on kun pystyy voittamaan tunteensa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Parasta on kun pystyy voittamaan tunteensa.
no en sanois noinkaan.
- Anonyymi
Minä rakastuin Saatanaan!
- Anonyymi
Miehelle kirjoitat? Joskus auttaa kun saa ajatuksensa ilmoille ja sinä onnistuit siinä hyvin aloituksessa. Onko ajatukset muuttuneet tässä kun sait sanottua mitä halusit?
- Anonyymi
Loukamatta sinua vieraasen ihiseen ei voi rakastua.Hyvä itsekin ymärtänyt kaikki ei kohdallasi.Kanatisi heti varaa aiheesta läkärin aika.Ettet jää vellomaan ajatuksiesi kanssa.Tilanteesi pahenee.Jos ajoissa et hae apua? Et kai halua loppu elämäsi pilalla? Jossain vaiheessa sitten olet vuosien saatossa jättänyt elämättä ja lääke tokkurassa olet lopulta mikä maa valutta?
- Anonyymi
Mikä sekopää tämä on?!! Miten mömmöissä olet kun kirjoituksestasi ei saa kertakaikkiaan mitään tolkkua!
- Anonyymi
Rakkaus on mysteeri ja ennenkaikkea siinä muuttuu itse. Ei sitä voi selittää mutta se saa kaiken näyttäytymään tavallaan selvemmältä. Mutta se että on tai tulee olemaan intohimoa ja rakkautta ei ole vielä kaikki sillä on olemassa monin verroin tärkeämpiä asioita kuten ymmärrys, kiintymys ja myötätunto ja se jumalankaltaisin teko johon kukaan kuolevainen pystyy eli anteeksianto. Rakkaus on toissijaista mihin tahansa näistä verrattuna toisin kuin fiktiossa jossa päähenkilöt tapaavat olla elämää suurempia ja rakkautensa pelkkä legenda.
- Anonyymi
Kyllä voit rakastua sinulle ennestään tuntemattomaan ihmiseen.Kun rakastut,rakkauden kohde voi olla sinulle tuttu tai tuntematon.Hlö johon et ole vielä ehtinyt tutustua paremmin.Rakkauden tunne toista ihmistä kohtaan on niin valtavan suuri!Eli jo sen vuoksi,rakastua voi milloin vain ja missä vain.Ja kehen vain.Se ei katso aikaa eikä paikkaa.Eikä ihmistä.Sen kuitenkin joko tuntee ”sisimmässä” tai sitten ei tunne mitään erikoista toista kohtaan,kuten rakkautta.
- Anonyymi
Kun rakastuu,niin siinä voi mennä jalat alta ja pyörtyä.Siinä voi kokea sellaisen ihmeellisen ”hurmos-tai humalatilan”Päässä voi pyöriä ja kasvoja ja korvia voi punottaa tai kuumottaa.Jopa silmät voi reagoida.Rakastuminen ilmenee siis monella eri tavalla.Voipi olla,että hetkeen ei saa edes happea.😊
- Anonyymi
Tai voi olla tunne siitä,kuin joku olisi lyönyt sua halolla päähän tai olisit törmännyt vuoren seinämään.Sellaisia tunteita voi ilmenty, kun ihminen rakastuu.Vielä haluan lisätä,että rakkaus saattaa saada ihmisen myös vapisemaan,hyräilemään,laulamaan ja hyppimään . ja tanssimaan.Ja haaveilemaan yhteisistä kauniista hetkistä,rakastetun kanssa aamuauringosta kuutamoiltaan sekä yöhön asti.Ja herätä seuraavana ”aamuhetkeen ”rakas ihminen siinä vieressä.Yhteinen kiva rakasteluhetki ennen yhteistä aamupalaa.Vaikka joillekin se aamupala on nimenomaan se ihana yhteinen rakastelutuokio.Ei haittaa jos se muu aamupala hieman myöhästyy.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tai voi olla tunne siitä,kuin joku olisi lyönyt sua halolla päähän tai olisit törmännyt vuoren seinämään.Sellaisia tunteita voi ilmenty, kun ihminen rakastuu.Vielä haluan lisätä,että rakkaus saattaa saada ihmisen myös vapisemaan,hyräilemään,laulamaan ja hyppimään . ja tanssimaan.Ja haaveilemaan yhteisistä kauniista hetkistä,rakastetun kanssa aamuauringosta kuutamoiltaan sekä yöhön asti.Ja herätä seuraavana ”aamuhetkeen ”rakas ihminen siinä vieressä.Yhteinen kiva rakasteluhetki ennen yhteistä aamupalaa.Vaikka joillekin se aamupala on nimenomaan se ihana yhteinen rakastelutuokio.Ei haittaa jos se muu aamupala hieman myöhästyy.
Täytyy ehtiä rakastamaan vielä kun on terve ja voimissaan!Kaikki turha kiire ja muu hössötys joutaa odottaa.Kun on kysymys rakkaudesta ja rakastamisesta.
- Anonyymi
Tämä mustuminen tulee vasta jälkikäteen. Pyörtyminen.
- Anonyymi
Jokaiselle terveelle, tuntevalle ihmiselle ihan normaalia ettei rakkautensa kohdetta tunne kunnolla.
- Anonyymi
Ai on … mä opin taas jotain uutta ,kiitos
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ai on … mä opin taas jotain uutta ,kiitos
Ole hyvä vaan! Miten se nyt erookaan siitä että rakastuu tuttuun ihmiseen, tai täysin tuntemattomaan, kun rakastumisen tunne on silti sama. Ennakkokuvitelmia tuntematonta kohtaan varmaan enemmän, mutta niinhän se on ihan tutunkin kohdalla.
- Anonyymi
Rakkaudessa jo itsessään kaikki on outoa ja pelottavaa. ainakin aluksi.
- Anonyymi
Tunnet ilmeisti Kaipuuta ,siitä että kaipaat rinnallasei jonkun , jonka kanssa jakaa kaiken Elämässä ihmisen, jonka kanssa elää kertoa salaisuuden löytää elämääsi tuomaan rikastusta kumppani.
Se näin keväällä on ihan luonnollista, että tunteet herää eloon, ilmeisti olet ollut kauan yksin , ja haluaisit löytää sen jota Rakastaa, et jostakin syystä tähän mennessä, sitä kumppania et ole löytänyt?
Sinun on ollut vaikea luottaa ihmisiin , pettymysten kautta?
Mutta tunteet kumppanin löytymisestä on herännyt eloon.
Haluat elää!
Eli milenterveytesi kun sitä epäilet On Ihan normaalia, ole Rohkealla luottavaisella mielellä !
Älä siis epäröi , Luota itseesi äläkä vähättele itseäsi vaan kokeile siipiäsi.
Älä anna epäilysten voittaa tunteitasi.
Hyvää kevättä Sinulle- Anonyymi
Tämä on hyvä kirjoitus,aivan mahtavasti sanoiksi puettu sen mitä aloittaja (luulisin näin) halusi kertoa.
Hyvää kevättä!
- Anonyymi
Periaatteessahan kaikki ihastuu / rakastuu tuntemattomaan ihmiseen, jos ei suhde ala niin, että on tunnettu kavereina jo vuosia. Nerokasta! 🤔😂
- Anonyymi
Kerrassaan täydellistä ja niin tuttua!😂
- Anonyymi
Kaikenkaikkiaan normaalia, ja ihanaakin!
- Anonyymi
Taidat olla vain hyväntahtoinen ja haluat uskoa hyviin asioihin, eihän se muuta vaadi?
- Anonyymi
Samanlaiset fiilikset yhdestä naisesta. Toki olen jo tiedostanut, ettei toisella järjellä ajateltuna voi olla samanlaisia tuntemuksia, joten olen tyytynyt pelkästään haaveilemaan.
- Anonyymi
Apua meitä on varmaan monta jotka ajattelee noin..se on harmi jos sitten molemmat haaveileekin eikä kumpikaan uskalla ottaa selvää. Naisena sivusta totean.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Apua meitä on varmaan monta jotka ajattelee noin..se on harmi jos sitten molemmat haaveileekin eikä kumpikaan uskalla ottaa selvää. Naisena sivusta totean.
Voi olla. Tärkeämpää minulle on, että hänelle ei tule ahdistunut olo lähestymisyrityksestä. Minun tilanteessa se on loogisesti ajateltuna erittäin todennäköistä.
- Anonyymi
Minulla on tuonkaltainen tilanne, mutta toisesta suunnasta. Uskon, että jos hänellä on tunteita, ne ovat todennäköisesti ehtineet ajan kanssa kehittyä "isommiksi" tilanteestamme johtuen. Mutta itse ajattelen vain niin, että hänellä on minuun nähden etumatkaa. Jos/kun tutustumme paremmin, saan kyllä vähitellen kurottua välimatkaa kiinni ja lopulta olemme samalla viivalla toistemme kanssa. Siihen luotan. -sivusta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minulla on tuonkaltainen tilanne, mutta toisesta suunnasta. Uskon, että jos hänellä on tunteita, ne ovat todennäköisesti ehtineet ajan kanssa kehittyä "isommiksi" tilanteestamme johtuen. Mutta itse ajattelen vain niin, että hänellä on minuun nähden etumatkaa. Jos/kun tutustumme paremmin, saan kyllä vähitellen kurottua välimatkaa kiinni ja lopulta olemme samalla viivalla toistemme kanssa. Siihen luotan. -sivusta
En tiedä tilannettasi, mutta en usko että se on samankaltainen, vaikka lyhyestä viestistä sellaisen kuvan voisi saada. Toivon sinulle parasta, sillä ei tuokaan helpolta kuulosta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En tiedä tilannettasi, mutta en usko että se on samankaltainen, vaikka lyhyestä viestistä sellaisen kuvan voisi saada. Toivon sinulle parasta, sillä ei tuokaan helpolta kuulosta.
Tulkitsin tekstisi siinä tapauksessa väärin.
Toivottavasti oma tilanteesi saa selvyyden.
- Anonyymi
No on todella outoa. Parempi unohtaa ja katse toisaalle. Viikonloppu niin lähde ulos viettämään iltaa.
- Anonyymi
Aivan normaalia minun mielestäni rakastaa toista, vaikka ei tunne. Ei kukaan voi tuntea ketään. Pitkässä parisuhteessakin voi toinen luulla, että kaikki hyvin, toinen ilmoittaa lähtevänsä, ollakin suhteessa tai kaivata samaa sukupuolta, olla masentunut....
- Anonyymi
Aluksi haluan pahoitella, mutta en aivan vilpittömästi. Alter-Egononi on mitä on.
Voin itsekkin allekirjoittaa lähes kaiken. Sadasosa voi olla ikuisuus. Ja toisinpäin.
https://www.youtube.com/watch?v=Fd_3EkGr0-4 - Anonyymi
Palstaharhaa hyvä mies. Tuhlaat aikaa turhuuteen.
- Anonyymi
Kasva aikuiseks ei kukaan nainen kato tollasta touhua. Niele vaan mokasi.
- Anonyymi
Tällaisten aistimusten varassa ei kannata kauan roikkua ja ruokkia sitä jatkumoa, joka ei johda mihinkään. Vaarana on, et kaikki aisti kokemat kääntyy lopulta toisianne vastaan? Hauraampi ihminen tai jolla on enemmän hävittävää haurautensa vuoksi, kokee tämän itselleen jarruna normaalille elolleen. Toisen syyllistäminen?
Ehkä toinen vielä tietämättään ruokkii epäluottamusta toiseen epäilyillään, joissa on myös se totuuden siemen ja lojaali peli on menetetty? Katkeroituminen, kiinnostuksen muuttuminen enemmän ärsyyntymiseksi alkaa, paluuta hyvään ei enää ole? Tunne jää kummittelemaan mielen syövereihin.
Anteeksiantoa ei voi olla, jos tietty raja ylittyy ja luottamusta ei voi olla toisen ikävien tekojen vuoksi. Vahvat tuntemukset tekevät lopulta tenän, kun mahdollisuus alkaa tuntumaan enemmän mahdottomalta. Ja se tärkein halu lähentyä katoaa. Tunne toiseen haluaa hakea enemmän etäisyyttä kuin läheisyyttä.
Jos rakkautta oli joskus, se katosi saman tien, kun toisen vihan sain tuntea pahimmalta mahdollisella tavalla. Ehkä suhtauduin toiseen enemmän huumorilla, kun toisen käytös oli poikkeuksellisen outoa itselle. Utelias olin ehkä lopuksi vain siksi, kun ajattelin miksi? Luonteemme olivat liian erilaiset, hyvällä sain pahaa palkaksi. Paluuta entiseen ei ole tämän jälkeen. - Anonyymi
Huomaatko ... muutkin on samaa mieltä. Kasvun paikka.
- Anonyymi
Vaikeat asiat vaativat oikeanlaista ammattiapua. Näitä on vaikea purkaa kokonaisuudeksi, jos sen parissa on kulunut aikaa ja tapahtunut erilaisia asioita paljon, jolloin vaikea löytää vain yhtä totuutta ja vaikuttajaa kaikkeen. Jälkiviisasteluna voi vain todeta, että oli todellinen turhuuksien rovio itselle.
- Anonyymi
Sitä on liikkeellä. . Liekö tarttuva tauti sitten?
- Anonyymi
Voi jos tuntee erityistä yhteyttä toiseen. Tuntuu omalta jollain tavalla vaikka vähän tekemisissä. Hieno tunne johonkin asti.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anteeksi mies
En vaan osaa kohdata sinua ja olla normaali. En tiedä mikä vaivaa. Samaan aikaan tekee mieli tulla lähelle ja kuitenkin579497Mietin aina vain
Minä niin haluaisin nähdä sinut. Ei tuo yhden ainoan kuvan katsominen paljon helpota... Miksi sinä et voisi olla se roh143833Hetken jo luulin, että en ikävöi sinua koko aikaa
Mutta nyt on sitten taas ihan hirveä ikävä jotenkin. Tiedätköhän sinä edes, kuinka peruuttamattomasti minä olen sinuun r313161Kysely lieksan miehille
Olemme tässä pohtineet tällaista asiaa, että miten on. Tästä nyt on paljon ollut juttua julkisuudessakin aina sanomaleht892468Palstan henkisesti sairaat ja lihavat
Täällä on sairaita, työttömiä ihmisiä kirjoittelemassa joilla ei ole tarkoituksena kuin satuttaa ihmisiä. Jos eksyt pals1142090Outoa että Trump ekana sanoutui irti ilmastosopimuksesta
kun Kaliforniaa riepottelee siitä johtuvat tuhoisat maastopalot. Hirmumyrskytkin ovat USA:ssa olleet tuhoisia.3961974Saan kengurakkaan kotiin viikon päästä
Mitä tapahtui? Martina hehkutti tätä stoorissaan reilu viikko sitten, mutta eipä aussimiestä Suomessa näkynyt, vaan tapa2421511FinFamin ryhmät
Älkää hyvät ihmiset luottako tähän tahoon. Ryhmiä on, mutta eivät ne toimi. Ihmisiä savustetaan ulos, vaikka näissä piir01351Osmo Peltola voitti ansaitusti Kultaisen Venlan - Kirvoitti yleisöltä mahtavan reaktion!
JEE, onnea Osmo! Osmo Peltola voitti Vuoden esiintyjän Kultainen Venla -palkinnon. Isä-Peltsin ja Osmon luontoseikkailu731138Olen vähän
Hysteerinen se on totta. Etkai ymmärrä miten syvästi tunnen sinua kohtaan. Ja olet aina lähelläni. Olet osa jo jotain. I101115