Millaiset ovat Kannuksessa Vappuperinteet? Marssitaanko vielä torvisoiton tahdissa?
Käväisen Kannuksessa Vapun aikaan ja etsin sopivaa bilettämispaikkaa, missä Kannuslaiset Vappua juhlistavat ja miten?
Millaiset ovat Kannuksessa Vappuperinteet?
13
389
Vastaukset
- Anonyymi
Manu ja Raimo vie kukkia Oskarin patsaalle ja kotona syödään siman kanssa rauhanyhdistykseltä ostettuja vappumunkkeja.
- Anonyymi
Koko vappu ollaan kotona ja nukutaan. Ihan niinkuin joka ainoa muukin päivä.
- Anonyymi
Peruna pitää ottaa itämään ja pihatöitä tehä jos maa on kuivaa. Ne joilla on paskanlevitystä niin ajelee sitä pelloille niin saadaan uusi sato aluilleen. Joutilaita kahtotaan pitkään sonta talikkoon nojaten:)
- Anonyymi
Ja muistathan kaivaa kätköistä sen oranssin hankkijan lippiksen ja laittaa se vappuna päähän. Perinteitä vaalien.
- Anonyymi
Vappu, aina on hyvä syy ryypätä ja rakastella.
- Anonyymi
Minä tapaan rakastella selvinpäin, toimituksesta jää hyvät mielikuvat.
- Anonyymi
Jos ei vappuna vaolle, niin ei sitten koko vuonnakaan.
- Anonyymi
Vaan missä Kannuslaiset kokoontuvat kysyy viestiketjun aloittaja, missä vilkkaat ja toimintakuntoiset vaot liikkuvat.
- Anonyymi
Kellarin pihalla tapellaan aamuyöstä niinku jokaisena juhlapäivänä.
- Anonyymi
Ketkä siellä tappelee?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ketkä siellä tappelee?
Samat naamat viikosta toiseen lähes poikkeuksetta.
- Anonyymi
Viideltä saunaan ja kuudelta putkaan.
- Anonyymi
Ei täällä enään putkaan ketään viedä. Poliisit ja putkat on Kokkolassa ei ne lähde sinne asti ketään kuskaan jos ei puukkoa tai pyssyä käytä. Mustalaiset täällä resuaa ja pitää omaa mölinää mutta eihän niistä vastusta ole kuin kouluikäisille.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit956101KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3495535Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja222757Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei522629Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521032015Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1071758- 1141621
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro181583seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen
Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa1241484Olen ihmetellyt yhtä asiaa
Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm1361459