Millaiset ovat Kannuksessa Vappuperinteet?

Anonyymi-ap

Millaiset ovat Kannuksessa Vappuperinteet? Marssitaanko vielä torvisoiton tahdissa?
Käväisen Kannuksessa Vapun aikaan ja etsin sopivaa bilettämispaikkaa, missä Kannuslaiset Vappua juhlistavat ja miten?

13

389

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Manu ja Raimo vie kukkia Oskarin patsaalle ja kotona syödään siman kanssa rauhanyhdistykseltä ostettuja vappumunkkeja.

• Anonyymi

Koko vappu ollaan kotona ja nukutaan. Ihan niinkuin joka ainoa muukin päivä.

• Anonyymi

Peruna pitää ottaa itämään ja pihatöitä tehä jos maa on kuivaa. Ne joilla on paskanlevitystä niin ajelee sitä pelloille niin saadaan uusi sato aluilleen. Joutilaita kahtotaan pitkään sonta talikkoon nojaten:)

• Anonyymi

Ja muistathan kaivaa kätköistä sen oranssin hankkijan lippiksen ja laittaa se vappuna päähän. Perinteitä vaalien.

• Anonyymi

Vappu, aina on hyvä syy ryypätä ja rakastella.

• Anonyymi

Minä tapaan rakastella selvinpäin, toimituksesta jää hyvät mielikuvat.

• Anonyymi

Jos ei vappuna vaolle, niin ei sitten koko vuonnakaan.

• Anonyymi

Vaan missä Kannuslaiset kokoontuvat kysyy viestiketjun aloittaja, missä vilkkaat ja toimintakuntoiset vaot liikkuvat.

• Anonyymi

Kellarin pihalla tapellaan aamuyöstä niinku jokaisena juhlapäivänä.

• Anonyymi

Ketkä siellä tappelee?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ketkä siellä tappelee?

Samat naamat viikosta toiseen lähes poikkeuksetta.

• Anonyymi

Viideltä saunaan ja kuudelta putkaan.

• Anonyymi

Ei täällä enään putkaan ketään viedä. Poliisit ja putkat on Kokkolassa ei ne lähde sinne asti ketään kuskaan jos ei puukkoa tai pyssyä käytä. Mustalaiset täällä resuaa ja pitää omaa mölinää mutta eihän niistä vastusta ole kuin kouluikäisille.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi

Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit
      Maailman menoa
      95
      6101
    2. KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!

STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
      Maailman menoa
      349
      5535
    3. Huono päivä

Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja
      Ikävä
      22
      2757
    4. Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?

On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei
      Maailman menoa
      52
      2629
    5. Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta

Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852
      Maailman menoa
      103
      2015
    6. Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti

Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT
      Maailman menoa
      107
      1758
    7. Onko kaivattusi

liian vetovoimainen seksuaalisesti?
      Ikävä
      114
      1621
    8. Puolen vuoden koeaika

Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro
      Ikävä
      18
      1583
    9. seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen

Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa
      Kemijärvi
      124
      1484
    10. Olen ihmetellyt yhtä asiaa

Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm
      Ikävä
      136
      1459
    Aihe