Raitis mies lähtee ulos lenkkipolulle. Ehkä jo tällä kertaa vastaan tulee nainen johon raitis mies voi tutustua. Ainakin hän uskoo niin.
Vastaan lenkkipolulla tulee viinamies naisensa kanssa. Viinamies tapasi naisensa yökerhossa juodessaan jo vuosia sitten.
Kesän jälkeen raitis mies aikoo taas aloittaa uuden harrastuksen kansalaisopistossa. Ehkä jo tänä vuonna hän löytää kumppanin harrastuksen parista.
t. viinamies
Raitis mies lenkkipolulla
26
73
Vastaukset
- Anonyymi
Hah, puhuu viinamies nyt vain omasta puolestaan. Raitis mies käynyt jo muutaman kerran" lenkkipolulla" tänäänkin eikä hän sieltä naisia etsi. Ei varsinkaan varattuja eikä kyllä muutenkaan. Raitis mies ei ole aikeissa mennä opistoon, viinamies voi sinne mennä naistensa kanssa ihan itse.
- Anonyymi
No, eipä sillä raittiilla miehellä kauheasti naisseuraa ole näkynyt
t. viinamies - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No, eipä sillä raittiilla miehellä kauheasti naisseuraa ole näkynyt
t. viinamiesKuka niin väittääkään, että raitis mies edes haluaisi naisseuraa? Sitä paitsi: hän saa AINA naisseuraa halutessaan :) hän ei vain halua. On vain yksi yhä mielessä, siksi ei.
- Anonyymi
Juujuu sellainenko? No ei nyt aivan :) en toki voi tietää, mitä hän laittaa päälleen, kunhan kutsun kylään luokseni. Ja yllytyshullu kun oon, niin mähän rupeen tuumasta toimeen ja kutsun jonkun luokseni. Huomaat, ettei raitis mies ole yksin :) piristääkö se sit sun mieltä? Viinamiehen tai kenen tahansa? Hummeleita jos tulee, niin ne lentää nurkkaan. Äsh, et ymmärrä kuitenkaan. Raitis mies saunoo ensin ja miettii samalla, kenet kutsuu :) eipähän tartte kenenkään enää yllyttää :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juujuu sellainenko? No ei nyt aivan :) en toki voi tietää, mitä hän laittaa päälleen, kunhan kutsun kylään luokseni. Ja yllytyshullu kun oon, niin mähän rupeen tuumasta toimeen ja kutsun jonkun luokseni. Huomaat, ettei raitis mies ole yksin :) piristääkö se sit sun mieltä? Viinamiehen tai kenen tahansa? Hummeleita jos tulee, niin ne lentää nurkkaan. Äsh, et ymmärrä kuitenkaan. Raitis mies saunoo ensin ja miettii samalla, kenet kutsuu :) eipähän tartte kenenkään enää yllyttää :)
Kyllä hummelit lattialle on lentänyt ennenkin. Ei ollut pallonpyöritystä, vähän kainonlaisesti neitonen oli vielä. Vastakkaisessa nurkassa. Kiva yllätys, kuulen melkein kun kuorsaat.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä hummelit lattialle on lentänyt ennenkin. Ei ollut pallonpyöritystä, vähän kainonlaisesti neitonen oli vielä. Vastakkaisessa nurkassa. Kiva yllätys, kuulen melkein kun kuorsaat.
Kuulen, kun piereskelet :) so?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuulen, kun piereskelet :) so?
Mä teen sitä ihan avoimesti. Pysyvätpähän kaukana. Monet muumit muuten unohtaa, että niillä on pyllynreikä olemassa mistä voi tuulettaa. Ei ole naamat niin punaisina. :)
- Anonyymi
Usko tai älä mutta tapasin naisen kuntosalilla joka pyysi minua oluelle. Käytiin samalla salilla vuosia ja kerran nainen pyysi oluelle sitten.
- Anonyymi
No voi hellanduudelis .. että ihan salilla pyys oluelle XD no jopas on ilmoittamisen paikka tuokin ;) ei saattana XD voi kai sitä vaikka vessassa nähdä jonkun ja kysyä, lähteekö oluelle. Mikäs tossa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No voi hellanduudelis .. että ihan salilla pyys oluelle XD no jopas on ilmoittamisen paikka tuokin ;) ei saattana XD voi kai sitä vaikka vessassa nähdä jonkun ja kysyä, lähteekö oluelle. Mikäs tossa.
Muistaakseni sut taisinkin vessasta yllättää. Kaunis näky. Nyt muistin vasta. Kiitos kun sanoit ;).
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Muistaakseni sut taisinkin vessasta yllättää. Kaunis näky. Nyt muistin vasta. Kiitos kun sanoit ;).
Lähdetkö 1-oluelle joskus? Piknikki?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lähdetkö 1-oluelle joskus? Piknikki?
.... Hei niin muuten joo käskit vielä kiittämään itseäsi kun lainasit eräälle henkilölle Pickwick Cafessa sämpylät. Oikein kiitollinen vieläkin lonnista se mies.
- Anonyymi
Parhaiten olen naisia tavannut tapahtumissa jossa myydään alkoholia.
- Anonyymi
Ittelläni käyny niin, että parhaiten saa, kun on kotona. Ei tartte näköjään ees itte vaivautua miettimään, saisko seuraa, kun sitä tarjotaan kuitenkin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ittelläni käyny niin, että parhaiten saa, kun on kotona. Ei tartte näköjään ees itte vaivautua miettimään, saisko seuraa, kun sitä tarjotaan kuitenkin.
Postiluukusta jotain pitkää?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Postiluukusta jotain pitkää?
....niin niin, siis kirjekuorta. Sullahan olikin se erikoisuus.
- Anonyymi
Menkää nyt sinne baariin niin näette edes naisia.
- Anonyymi
Minulla on toinenkin vaatimus; Nettivapaa nainen. Onko sellaisia - epäilen vahvasti ?
- Anonyymi
Etsit nettivapaata naista netistä? Etsit nettivapaata naista, mutta käytät itse nettiä. Miksi naisen pitää olla nettivapaa? Todella vaikeaa on löytää naista, joka ei lainkaan käytä nettiä. Eläkeläisistä voisi ehkä löytyä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Etsit nettivapaata naista netistä? Etsit nettivapaata naista, mutta käytät itse nettiä. Miksi naisen pitää olla nettivapaa? Todella vaikeaa on löytää naista, joka ei lainkaan käytä nettiä. Eläkeläisistä voisi ehkä löytyä.
Tarkennus; Netissä vapaa-aikansa viettävä, ei hyvä. Eli säädyllisessä määrin ok. Itse olen n. tunti per päivä yhteensä.
- Anonyymi
Lenkkipolulla kukaan ei kohtaa eikä puhu toisillee mitään elleivät ole jo tuttuja muuten. Lenkkipolulta ei kumppania voi löytää.
- Anonyymi
Viinamies lenkkipolulla? Mitä se siellä tekee? :D
- Anonyymi
Viinamies on tossun alla ja on vähän pakko lenkkeillä jos aikoo naisensa pitää ;)
- Anonyymi
Viinamies viinanaisensa kanssa, jostain syystä en koe mitenkään kadehdittavana ja kauniina mielikuvana.
- Anonyymi
Ei kai nyt kukaan lenkkeile löytääkseen seuraa lenkkipolulta? Voihan sieltä löytää, mutta kuulostaa oudolta, että joku seuraa juuri lenkkipolulta etsisi. Siellä nyt kuitenkin yleensä keskitytään siihen lenkkeilyyn. Paremmin seuraa löytyy jostakin kohdasta, jossa kaikki ovat pysähtyneinä.
Selvä mies vie nyt viinaan menevästä miehestä voiton! 🤗
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anteeksi mies
En vaan osaa kohdata sinua ja olla normaali. En tiedä mikä vaivaa. Samaan aikaan tekee mieli tulla lähelle ja kuitenkin579507Mietin aina vain
Minä niin haluaisin nähdä sinut. Ei tuo yhden ainoan kuvan katsominen paljon helpota... Miksi sinä et voisi olla se roh173921Hetken jo luulin, että en ikävöi sinua koko aikaa
Mutta nyt on sitten taas ihan hirveä ikävä jotenkin. Tiedätköhän sinä edes, kuinka peruuttamattomasti minä olen sinuun r313191Kysely lieksan miehille
Olemme tässä pohtineet tällaista asiaa, että miten on. Tästä nyt on paljon ollut juttua julkisuudessakin aina sanomaleht902506Palstan henkisesti sairaat ja lihavat
Täällä on sairaita, työttömiä ihmisiä kirjoittelemassa joilla ei ole tarkoituksena kuin satuttaa ihmisiä. Jos eksyt pals1142090Outoa että Trump ekana sanoutui irti ilmastosopimuksesta
kun Kaliforniaa riepottelee siitä johtuvat tuhoisat maastopalot. Hirmumyrskytkin ovat USA:ssa olleet tuhoisia.3971991Saan kengurakkaan kotiin viikon päästä
Mitä tapahtui? Martina hehkutti tätä stoorissaan reilu viikko sitten, mutta eipä aussimiestä Suomessa näkynyt, vaan tapa2421511FinFamin ryhmät
Älkää hyvät ihmiset luottako tähän tahoon. Ryhmiä on, mutta eivät ne toimi. Ihmisiä savustetaan ulos, vaikka näissä piir01351Osmo Peltola voitti ansaitusti Kultaisen Venlan - Kirvoitti yleisöltä mahtavan reaktion!
JEE, onnea Osmo! Osmo Peltola voitti Vuoden esiintyjän Kultainen Venla -palkinnon. Isä-Peltsin ja Osmon luontoseikkailu731148Olen vähän
Hysteerinen se on totta. Etkai ymmärrä miten syvästi tunnen sinua kohtaan. Ja olet aina lähelläni. Olet osa jo jotain. I101125