Puhelin äänettömällä

Anonyymi-ap

Yhä useampi nuori pitää puhelinta jatkuvasti äänettömällä eikä vastaa soittoihin tästä ilmiö johtuu Turunsanomien juttu siis mikä ilmiö?

10

204

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Olen yli 60-vuotias ja en ole pitänyt puhelinta yli 10 vuoteen "äänellisellä". Pelkästään tärinähäly päällä. Ei enää kiinnosta kuunnella turhia häirikkösoittoja.

    • Anonyymi

      Tarkotat varmaankin sanoa, että yhä useampi nuori on laittanut puhelimessaan yhteystiedoissa vanhempiensa ja muiden vanhempien ihmisten kohdalle soittoäänen äänettömälle eivätkä vastaa puheluihin vaan mieluummin soittavat takaisin sitten kun sopii ja jos kiinnostaa. Kaveriensakohdalla nuoret eivät toimi näin vaan puhelin kyllä soi heidän soittaessaan japuheluihin vastataan.

      • Anonyymi

        Tarkoitan mikä juttu toi on? Turunsanomissa ei pysty lukemaan sitä.


    • Anonyymi

      Jos puhelin alkaa häiritsemään koko ajan, tietenkin puhelimen käyttäjä alkaa säätelemään sitä, milloin siihen puhelimeen kiinnitetään huomiota.

      Ihan hyvä että voi näin tehdä, ei tarvitse sitten koko puhelimesta luopua, kukaan ei halua että yhteydenpito alkaa perustumaan johonkin pakkoon ja häirintään.

    • Anonyymi

      Nuoret, ja keski-ikäiset, puhuvat kavereidensa kanssa nykyään pikaviestisovellusten kautta joten perinteisillä puheluilla ei ole enää samaa asemaa eikä niin väliä. Sillon voi mykistää ne, jotka eivät käytä tai osaa käyttää pikaviestisovelluksia vaan soittavat vielä perinteisiä puheluita.

    • Anonyymi

      Jotkut puhelinten äänetömät, värinä-pörinä-ääne ovat ärsyttäviä jos on ollenkaan joku puhelin päällä yöllä nukkuessa, niin joku aina pörisee että akku on loppu: lataa akku!

      • Anonyymi

        Mulla on joka yö puhelin lentotilassa. Koska kun olen itse offline-tilassa, niin myös puhelin voi olla.


    • Anonyymi

      Joo näin myös tän turunsanonien uutisen niin joku ystävällinen vois vähä kopsata että mitä siellä sanottiin. Harmittaa että uutisten lukemisesta pitää maksaa..

      • Anonyymi

        Meinaatko että esimerkiksi toimittajien pitäisi tehdä pakatta orjatyötä?

        Suomessa on Yleisradio, joka tarjoaa verovaroin tuotettua journalismia. Sitten on mainosrahoitteisia kaupunkilehtiä, mutta loput lehdet ovatkin käytännössä maksullisia.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      2830
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      104
      2065
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      43
      1554
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1398
    5. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      70
      993
    6. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      911
    7. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      880
    8. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      55
      874
    9. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      785
    10. Ma 30.9 tosiko tv klo 18 suorana Tikkalanmäeltä

      Virastolta suorana. Äänestyksistä sitten puhutaan illalla ja huomenna, onko kepuvasemmisto kuntalaisten tahdon mukaan to
      Pyhäjärvi
      93
      726
    Aihe