P-kylän apteekin rempan myötä sinne tuli uusia kasvoja joiden käytökseen toivoisi parannusta , kyselin lääkkeeseen koskevaa tietoa vaan tuppisuu poika ei joko halunnut tai tiennyt asiasta mitään joten vastaus jäi saamatta , tätä tapahtui useamman kerran joten muutto Nurmeksen puolelle ja asiat selviää.
käytös apteekissa
16
893
Vastaukset
- Anonyymi
Vaikuttaa, että olet vain hankala asiakas ja kaikesta kitisijä.
- Anonyymi
Jospa älypuhelimessa on jäänyt peli, tai viesti kesken.
- Anonyymi
Eikö asiakaspalveliat itse huomaa käytöstään itse katson työssäni hyvin kriittisesti itseäni sempä takia en voisi kuvitella olevani asiakaspalvelu työssä kun huonopäivä sattuisi olis suomi24 täynnä kommentteja vittumaisesta asiakaspalvelijasta.
- Anonyymi
Asiakaspalvelijana suosittelisin kitisijä asiakkalle & käytöstapojen parantamista
- Anonyymi
Porokylän apteekissa on hyvä palvelu.
- Anonyymi
Palvelu hyvä ja henkilöstö ammattitaitoista.
- Anonyymi
Saako diapamia? 🥰
- Anonyymi
Minulle ainakin yksi paskanhailee apteekkarien ja farmaseuttien aspataidot, kunhan saa apteekista jatkossakin putsit värkit & muut spigutus vermeet ja bentsoja niin olen erittäin tyytyväinen.
- Anonyymi
No oletko saanut?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No oletko saanut?
Kyllä. Ruiskut,sterifiltterit ja klikkikupit löytyy aina ystävällisen palvelun kera. :)
- Anonyymi
Kyllä nusessa ainakin narkkien kelpaa olla ja elää. Miepästä saa hyvät ryynit reseptille, neulanvaihtopiste toimii moitteetta ja terkkarilta korvaushoitolääkkeet pienellä vaivalla.
- Anonyymi
Keskustan apteekki on paras, ikinä en mene porokylän apteekkiin.
- Anonyymi
Porokylän Apteekissa on hyvä palvelu, monta työtä päällekkäin ja jaksavat vielä hymyillä. Kertooko tuo mitään?
- Anonyymi
"Peräkylällä" on monessa asiassa toivomisen varaa, Tokmannilla on asiallinen palvelu.
- Anonyymi
Eikä oo se yksi jöröjukka siellä, vaan niitä on kaksittain, ne oletetut miespuoliset. Hirveät nootit asiakkaalle kun haet laillisia lääkkeitä, joita olet jo varmasti oppinut käyttämään oikein vuosien esim. kipujen vuoksi, eiköhän asiakas tiedä itse parhaiten miten niitä käyttää. Minäkin siirryin keskustan apteekin asiakkaaksi, äänestin jaloillani.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1387735Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde381945Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja251910- 911633
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1801555Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p104988- 49930
Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik4889Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28820- 34802