Minä masennun...
Loma, eikä mitään tekemistä
31
851
Vastaukset
Tuttu tunne tuokin... Tylsiä lomia sellaiset. Istuu kotona eikä ole mitään minne mennä.
- Anonyymi
No juuri tuo. Kaikki muut ovat töissä, tai viettävät perheiden kanssa aikaa. Itse istuu kotona tylsistymässä, kun ei ole mitään tekemistä. Ei ole ketään, kenen kanssa tehdä asioita.
Anonyymi kirjoitti:
No juuri tuo. Kaikki muut ovat töissä, tai viettävät perheiden kanssa aikaa. Itse istuu kotona tylsistymässä, kun ei ole mitään tekemistä. Ei ole ketään, kenen kanssa tehdä asioita.
Vaikka tietysti ei ihan aina tarvii olla mitään ihmeempää tekemistä... Silti sitä ainakin lomalla toivois, ettei tarttis viettää sitä kotona möllöttämällä. Minullakaan ei juuri kavereita ole, joiden kanssa mennä ja tehdä. Kohta on minullakin kesälomaviikko edessä. Täytyy jo alkaa miettimään, että minne sitä lähtis sitten.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Vaikka tietysti ei ihan aina tarvii olla mitään ihmeempää tekemistä... Silti sitä ainakin lomalla toivois, ettei tarttis viettää sitä kotona möllöttämällä. Minullakaan ei juuri kavereita ole, joiden kanssa mennä ja tehdä. Kohta on minullakin kesälomaviikko edessä. Täytyy jo alkaa miettimään, että minne sitä lähtis sitten.
Niin, ainahan sitä jotakin tulee kotonakin tehtyä. Liikuntaa ja muuta pientä. Mutta ehkä se yksinäisyys on tässä se suurin ongelma itsellä. Vaikka osaan kyllä olla yksinkin ja nautin yksin olosta, mutta ei se kokoajan mukavaa ole.
Anonyymi kirjoitti:
Niin, ainahan sitä jotakin tulee kotonakin tehtyä. Liikuntaa ja muuta pientä. Mutta ehkä se yksinäisyys on tässä se suurin ongelma itsellä. Vaikka osaan kyllä olla yksinkin ja nautin yksin olosta, mutta ei se kokoajan mukavaa ole.
No ihan juuri tuo sama itsellä. Kyllä siedän yksin olemista hyvin, silloin kun se on oma valinta. Mutta liikaa yksin oloa ja tulee yksinäiseksi. Kyllä sitä kaipaa naisen läheisyyttä ja kosketusta. Ei ole kun viimeksi päiväunessa sellaista ollut. Miten voi olla näin vaikeaa tämä elämä?
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
sulla on kavereita mutta et tee niiden kanssa mitään?
Anonyymi kirjoitti:
Ei sellaisia kavereita ole, jotka haluais minun kanssa mihinkään lähteä. Ei juurikaan. Ja ne harvat joita on, asuu kaukana, ja ei niilä on omia menoja.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Ei sellaisia kavereita ole, jotka haluais minun kanssa mihinkään lähteä. Ei juurikaan. Ja ne harvat joita on, asuu kaukana, ja ei niilä on omia menoja.
No m itä sä teet niiden kavereiden kanssa?Kait sä nyt jotain teet kun sulla niitä kerta on.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On minullakin kavereita. Kavereilla vain on omat perheet. On miehet, lapset ja muut sukulaiset. On muitakin kavereita. On työt, harrastukset ja muut menot.
Ei se aina ole niin yksinkertaista järjestää sitä yhteistä aikaa.
Ja minulta taas puuttuu juuri se mies ja lapset.
Olen ainut sinkku kaveripiirissäni. Ja toisilla lapsettomilla taas on miehet. Anonyymi kirjoitti:
No m itä sä teet niiden kavereiden kanssa?Kait sä nyt jotain teet kun sulla niitä kerta on.
Yhden kanssa käyn salilla, silloin kun hän sinne mukaan jaksaa ja ehtii... Toisen kanssa juttelen puhelimessa enimmäkseen, kun asuu niin kaukana. Joskus käyn hänen luona. Ei silloinkaan paljon mitään tehdä. Kukaan ei lähde minun kanssa illanviettoon kaupungille. Kyllä enimmäkseen istun illat kotona.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On minullakin kavereita. Kavereilla vain on omat perheet. On miehet, lapset ja muut sukulaiset. On muitakin kavereita. On työt, harrastukset ja muut menot.
Ei se aina ole niin yksinkertaista järjestää sitä yhteistä aikaa.
Ja minulta taas puuttuu juuri se mies ja lapset.
Olen ainut sinkku kaveripiirissäni. Ja toisilla lapsettomilla taas on miehet.Eli ne on sun kavereita vaikka eivät pidä suhun edelleenkään yhteyttä?Mitä ne sellaiset kaverit on joita et näe ja joiden kaa et juttele puhelimessa?
mustasusi kirjoitti:
Yhden kanssa käyn salilla, silloin kun hän sinne mukaan jaksaa ja ehtii... Toisen kanssa juttelen puhelimessa enimmäkseen, kun asuu niin kaukana. Joskus käyn hänen luona. Ei silloinkaan paljon mitään tehdä. Kukaan ei lähde minun kanssa illanviettoon kaupungille. Kyllä enimmäkseen istun illat kotona.
Ja jos olisi se naiskaveri, niin sen kanssa voisi vaikka käydä ulkomailla jne. Niin kuin parit paljon tekevät. Ei se tunnu yksin lähteminen samalta yhtään. Eksyn varmaan lentokentälläkin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eli ne on sun kavereita vaikka eivät pidä suhun edelleenkään yhteyttä?Mitä ne sellaiset kaverit on joita et näe ja joiden kaa et juttele puhelimessa?
tää oli mustasudelle. Hän hehkutti kaveriporukan erämökkireissua ja nyt hänellä ole niitäkään .
Anonyymi kirjoitti:
Eli ne on sun kavereita vaikka eivät pidä suhun edelleenkään yhteyttä?Mitä ne sellaiset kaverit on joita et näe ja joiden kaa et juttele puhelimessa?
No ne on sellaisia. Ei minulla ole ollut mitään ryyppyporukoita ja naisteniskusakkia. Yksin sitä on saanu olla nuoresta saakka enimmäkseen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä, he ovat edelleen minun kavereita.
Välillä mietin sitä itsekin, mutta ei elämäntilanteille mitään voi. Anonyymi kirjoitti:
tää oli mustasudelle. Hän hehkutti kaveriporukan erämökkireissua ja nyt hänellä ole niitäkään .
No se oli semmoinen harrastuporukka. Keskellä metsää biletettiin ukkojen kesken vaan. Kyllä heillä on jokaisella omat kaveripiirit, joihin en kuulu.
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä, he ovat edelleen minun kavereita.
Välillä mietin sitä itsekin, mutta ei elämäntilanteille mitään voi.Se on kyllä tuo pikkulapsiaika sellaista, ettein siinä muuta kerkiä miettiä. Jos kavereilla on vaipparallit menossa yms perhejuttuja. Siinä ne kaverit tahtoo jäädä. Kokemusta on siitä itsellänikin.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Kuka nyt haluu tollasen kaa lähteä kun valitat koko ajan joka asiasta. Katso vähän peiliin. Ainii sähän et etsi ystäviä vaan sitä teini-ikäsitä tyttöä. Sä puhut että sulla on kavereita mutta et näe heitä. Miksi kutsut heitä kavereiksi vaikka ette pidä kunnolla edes yhteyttä.
Anonyymi kirjoitti:
Kuka nyt haluu tollasen kaa lähteä kun valitat koko ajan joka asiasta. Katso vähän peiliin. Ainii sähän et etsi ystäviä vaan sitä teini-ikäsitä tyttöä. Sä puhut että sulla on kavereita mutta et näe heitä. Miksi kutsut heitä kavereiksi vaikka ette pidä kunnolla edes yhteyttä.
Sulla on kyllä ongelma taas. En ole sanonutkaan että tämä on mikään normaali tilanne. Aika moni viiskymppinen mies varmaan kärsii vähän samasta tilanteesta.
- Anonyymi
Ajattele, miten paljon mahdollisuuksia ja aikaa oppia uutta.
- Anonyymi
Asennekysymys
- Anonyymi
Älä masennu. Usko Herraan Jeesukseen rakas ystävä.:)
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Jeesus keksii tekemistä?
Jeesus antaa tarkoituksen elämään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jeesus antaa tarkoituksen elämään.
Ilmestyykö hän konkreettisesti eteesi viisaamaan sormellaan?
- Anonyymi
Minä en itse usko, joten ei ole hänestä minulle apua.
- Anonyymi
Vanhainkotiin lukemaan vanhuksille
- Anonyymi
Mustasusi valittaa kaikesta ja eikä tee sen yksinäisyyden eteen mitään. Valitat vaan päivästä toiseen. Mitä helvettiä sä hyöyt että valitat samaa päivästä toiseen. Ei näytä auttavan sua yksinäisyydessä yhtään. Joo tiedetään miten paska olet ja miten paska elämä sulla on ja et kelpaa kellekkään.
- Anonyymi
Mustasusi niiden kavereitten kaa voi tehdä muutakin kuin ryypätä eli käydä vaikka kävelyllä, ulkona syömässä, kahvilla kahvilassa, elokuvissa esim.
- Anonyymi
Mustasusi voi helvetti. No ei ne 50 vuotiaat yksinäiset miehet ainakaan täällä palstalla ole. Itse olin vasta 30 vuotias kun sain ekan ystävän. Mutta sä et edes halua tehdä sen asian eteen mitään. Haluat kaiken valmiina ja tuodaan sulle eteen. Sä et halua nähdä vaivaa . Mä en tarkoita tinderiä vaan sivusotoja joilta voi etsiä niitä ystäviä. Voisitko edes harkita että etsisit ystäviä sen teini-ikäisen tytön sijaan.
- Anonyymi
Ajattele jos kuolisit viikon kuluttua, mitä tekisit? Yleensä mahdollisuutensa tajuaa vasta, kun tietää kohta menettävänsä ne.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k232592- 632478
Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1062300- 341559
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2381552- 321537
Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt371452- 281250
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201206- 951171