Jenni Poikelus kävi gynellä!!

Anonyymi-ap

Jopa on uutinen!!? Eikö mitään muuta keksinyt jutun juureksi? Itse olen käynyt samaisessa tutkimuksessa kymmeniä kertoja, mutta koskaan ei ole nakuksi käsketty riisua. Ehkä Jenni teki sen omasta halustaan, tai muuten vaan keksii miehille mietittävää. En tykkää tuosta tyrkystä.

20

843

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Eipä ole minuakaan koskaan alasti tutkittu.
      Kas, kun ei tarkemmin selostanut kokeen ottoa. Ketä kiinnostaa?

• Anonyymi

Kaikki pitää kertoa julkisuuteen, tuo on kyllä niin tekemällä tehty "uutinen".

• Anonyymi

Ei ollutkaan kyse itse näytteen otosta, vaan siitä, miten lääkäri sen kelakortin antoi takaisin.
        Kyllä minä ainakin sain pukea päälleni, ja sitten vasta hoidettiin toimistoasiat.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei ollutkaan kyse itse näytteen otosta, vaan siitä, miten lääkäri sen kelakortin antoi takaisin.
        Kyllä minä ainakin sain pukea päälleni, ja sitten vasta hoidettiin toimistoasiat.

Lääkärin pitää seuraavalla kerralla työntää se kortti Poikeluksen toosaan.

• Anonyymi

No johan jutun lykkäs, ei nyt alasti, tietty yleensä tsekkaa rinnat myös. Kyllä sitä aika alasti siinä on

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lääkärin pitää seuraavalla kerralla työntää se kortti Poikeluksen toosaan.

Sama tuli mieleen, voi Jenna...

• Anonyymi

Miten ihmeessä sinulle on voitu tehdä gynekologin tutkimus ilman, että riisut alapääsi paljaaksi? Minä olen myös usein käynyt, ja kyllä siellä ollaan ihan ilman pöksyjä jalat levällään, sinulle tutkimus on varmaan tehty "etänä".

• Anonyymi

"Ilman pöksyja" ei ole sama, kuin nakuna!!
        Koskaan en ole minäkään joutunut riisuuntumaan kokonaan, höpöhöpö juttu.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ketä kiinnostaa Jennin gynereissu? Yäk!

• Anonyymi

Siltä tuo vaikuttaa...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Yleensä tsekkaa rinnat ja alapään, kyllä siinä aika alasti on. Jos ei jotain kaapua vedä päälle

• Anonyymi

Kertoisitko minulle, miten Papa-koe otetaan housut jalassa, niin minäkin voin sitten seuraavan kerran olla riisumatta niitä, kun nolottaa olla lääkärin edessä torttu paljaana.

• Anonyymi

Jos on ilman housuja, onko ihminen silloin alasti, eli nakuna??? 😳

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos on ilman housuja, onko ihminen silloin alasti, eli nakuna??? 😳

Varjelkoon teitä pilkunviilaajia! Tuskin hän siellä gynellä ihan alasti oli, käytti vaan väärää sanaa "nakuna", kun tarkoitti olla ilman pikkareita.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Varjelkoon teitä pilkunviilaajia! Tuskin hän siellä gynellä ihan alasti oli, käytti vaan väärää sanaa "nakuna", kun tarkoitti olla ilman pikkareita.

Kyllä yleensä myös tsekkaa rinnat ja pyytää riisumaan ne. Tietty voi jonkun paidan jättää päälle joka edestä auki ja jos hame on niin sen päälle jättää. Jos pitkät housut niin kyllä sitä silloin alaosa on kokonaan paljaana ja yläosakin Jos tiukka jumpperi. Toki voi ottaa matkaan 50luvun kotitakin Jos ujostuttaa...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei käyttänyt väärää sanaa, kyllä aika nakuna ollaan jos ei oikeaa varustusta päällä. Kannattaa jo kotona ajatella miten pukeutuu..

• Anonyymi

Voi hyväpäivää näiden julkkisten tiedottamista🤔! Kaikki pitää kirjoitella en ymmärrä! Missä yksityisyys!

• Anonyymi

Jenni kuvittelee olevansa joku vitsikäs ja ihailtu, alapääjutuilla saa ainakin papoilta mielipiteitä. Nolo!

• Anonyymi

niin korhosen juha suttas

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Missä kokoomuksen naiset?

Hähmäistä ukkotarinaa kuultu koko viikonloppu. Kukaan ei ole kokoomuksessa edes yrittänyt pitää naisten puolta. Jopa
      Maailman menoa
      8
      3142
    2. Finland is now Petter place

Audin B-ryhmän ralliautolla saatiin kansa voimaan hyvin. Kiitos kokoomus huumoripläjäyksestä.
      Maailman menoa
      9
      2158
    3. Ilman Stadia Suomessa ei olisi kunnon lihajalosteita

HK, Helsingin makkaratehdas, Votkin, mitä näitä nyt onkaan. Böndellä ei ole kunnollisia jalostajia.
      Maailman menoa
      116
      1778
    4. Huomasitko? Tidjan Ban tyttöystävä paljastui - Tuttu kohutusta rakkausrealitystä

Ban tyttöystävä on Kolmiodraama-realityn Heidi Kytö. Ba ja Kytö kertoivat maaliskuussa 2026 somessa, että he ovat seurus
      Suomalaiset julkkikset
      10
      1126
    5. Alkuperäinen Jeesuksen antama kastekäsky on Matteuksen evankeliumissa

Matt.28:16-20 16 Ja ne yksitoista opetuslasta vaelsivat Galileaan sille vuorelle, jonne Jeesus oli käskenyt heidän menn
      Kaste
      133
      1012
    6. Vilpitön totuudenetsiä löytää totuuden kasteesta.

Nykyaikana on niin paljon tietoa saatavilla että vilpitön totuudenetsiä löytää totuuden myös kristillisestä kasteesta. R
      Kaste
      450
      992
    7. Pistä joku tunniste vuosien takaa

Meidän välillä. Naiselta pyydän.
      Ikävä
      36
      803
    8. Pidätkö vielä elämäsi

Rakkautena minua
      Ikävä
      53
      733
    9. Mietin tässä yhtä kysymystä

Pysyisitkö minun kävelytahdissa mukana?
      Ikävä
      67
      701
    10. Toivon että kuulut elämääni

Mutta aika näyttää miten läheisesti. Lupaan kertoa jossain sivulauseessa, kun muutan paikkaa.
      Ikävä
      30
      675
    Aihe