Vaikka löytäisi rakkauden, sen kaikista suurimman, niin ei se vielä ole Tie onneen.
Ehkä jopa Tie epäonneen..
Rakkautta voi pitää itsestäänselvyytenä, turhana tai olla itsekäs sen suhteen. Voi loukata rakkauttaan, tehdä siitä jopa farssin.
Lopulta oman rakkautensa voi estää, laittaa vihan vankilaan, unohtaa Tien varteen, heittää pois arvottomana ja kadottaa.
Elämä on herkkä, sen harmoninen tasapaino voi rikkoutua ja tuhoutua. Rakkaus on kuten Elämä, täydellinen tasapaino olematta kuitenkaan täydellistä. Täydellinen yhteys epätäydellisyyksien välillä.
Ehkä mies vielä tulet?
Rakkaus ei ole helppoa
Anonyymi-ap
10
283
Vastaukset
- Anonyymi
Kerrotko jotain vinkkiä itsestäsi?
- Anonyymi
En tunne ketään palstalta ja minulla on tummat hiukset.
Riittikö?
- Anonyymi
Pierru tissi persse kyrppä
- Anonyymi
🤣
Oot sisäsiittoinen vammanen, mutta kateellinen silti osaat olla. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
🤣
Oot sisäsiittoinen vammanen, mutta kateellinen silti osaat olla.Lol, aika läppä.
- Anonyymi
Kaksi saa isoja asioita aikaan halutessaan...
- Anonyymi
Kyllä. Ymmärrän mitä tarkoitat ja unelmoin samasta sillä elämän saralla.
Muuten unelmoin vain ehkä juuri sinusta..tiedät kai sen?
- Anonyymi
Asioita jaetaan tulee vuosien saatossa iso tili.
- Anonyymi
Aivan varmasti tulen jos se on minusta kiinni
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 265248
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku, mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku. Puolueväristä riippumatta hallituksen rikollisuutta torjuvat toimenpiteet tehoavat ja r34647- 1441549
Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1551426Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais141250- 931104
Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike211054viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.177927En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.61883- 37819