HAWC-ohjus on suunniteltu lentämään vähintään 5 Machilla, joka on vähintään viisi kertaa nopeampi kuin äänen nopeus. Tämän uskomattoman nopeuden ansiosta ohjus saavuttaa kohteensa nopeammin kuin mikään muu ohjus maailmassa. Ohjus on myös suunniteltu pystymään ohjaamaan ja muuttamaan suuntaa lennon puolivälissä, mikä tekee sen sieppaamisesta lähes mahdottomaksi.
https://youtu.be/mdkJfFZx8vM
Yhdysvaltain yliäänisen ohjuksen laukaisu järkyttää maailmaa
3
106
Vastaukset
- Anonyymi
ootko vasili kauhuissas ? Menikö aamu- vodkat väärään kurkkuun ? Ootko jo pahastikkin juopunut ?
- Anonyymi
Hinta-laatusuhteeltaan ei kovin taloudellista, tuollainen pötkylä!🍓🍓
- Anonyymi
Tule Peskov Huoranpoika mä saatan sut Tuonelaan...
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.824757- 1842063
- 1321762
- 1741390
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161261- 351086
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj161027- 78983
- 52966
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh299962