On meinaan sen näköitä rapautumista pilareissa, jotta ihan pelottaa. Ja ihan kadun puolella.
Romahtaako servo?
10
296
Vastaukset
- Anonyymi
Haittaaks se ? Koko paikkakunta rapistuu ja pusikoituu pikkuhiljaa aavekaupungiksi..
- Anonyymi
Olisihan se hyvä tietää tulevaa evakuointia varten, koska se pitää aloittaa. Jottei ihan niskaan romahda!
- Anonyymi
Tässä sitä on ihan parhaita paikkakunnan kehittäjiä liikellä.
Näkisi vaan sinutkin tekemässä jotain.- Anonyymi
Asia on vaan niin ettei kuolevaa kylää kiinnosta kenenkään kehittää tai kunnostaa. En aio ajatustani antaa enää Outokummulle, tein työurani täällä ja rakensin paikkakuntaa veroeuroilla oman osani joten se riittäköön nyt.
Itse olen siinä onnellisessa asemassa että pääsin eläkkeelle, muutamme kotiseudulleni joka minulle rakas. Vajaan vuoden päässä on vaimoni eläköityminen joten sen jälkeen olemme vapaita lähtemään. Myin omistamamme asunnon ja asumme siinä vuokralla sopimuksemme mukaan, uusi asunto on haussa kotiseudulla ja ostamme sellaisen kun sopiva sieltä löytyy.
Pusikoituminen on karu tosiasia, rakennukset rapistuvat kun niistä ei huolehdita ajallaan. Kokonaiskuva on suttuinen ja autio.
Väkimäärä on puolittunut muutamaan vuosikymmenen sisällä, tyhjiä liiketiloja on helvetisti pitkin pääkadun vierustoja.
Erikoisliikkeitä on lopettanut paljon, eläköityminen vie lisää pikkuhiljaa kun uusia yrittäjiä ei löydy jatkajiksi. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Asia on vaan niin ettei kuolevaa kylää kiinnosta kenenkään kehittää tai kunnostaa. En aio ajatustani antaa enää Outokummulle, tein työurani täällä ja rakensin paikkakuntaa veroeuroilla oman osani joten se riittäköön nyt.
Itse olen siinä onnellisessa asemassa että pääsin eläkkeelle, muutamme kotiseudulleni joka minulle rakas. Vajaan vuoden päässä on vaimoni eläköityminen joten sen jälkeen olemme vapaita lähtemään. Myin omistamamme asunnon ja asumme siinä vuokralla sopimuksemme mukaan, uusi asunto on haussa kotiseudulla ja ostamme sellaisen kun sopiva sieltä löytyy.
Pusikoituminen on karu tosiasia, rakennukset rapistuvat kun niistä ei huolehdita ajallaan. Kokonaiskuva on suttuinen ja autio.
Väkimäärä on puolittunut muutamaan vuosikymmenen sisällä, tyhjiä liiketiloja on helvetisti pitkin pääkadun vierustoja.
Erikoisliikkeitä on lopettanut paljon, eläköityminen vie lisää pikkuhiljaa kun uusia yrittäjiä ei löydy jatkajiksi.Ihmeellistä ruikutusta, menkää sinne missä on hyvä olla. Joidenkin on hyvä olla täällä ihan omassa kotikaupungissa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Erikoisliikkeitä on lopettanut paljon, eläköityminen vie lisää pikkuhiljaa kun uusia yrittäjiä ei löydy jatkajiksi.Tuon kommentin voisi antaa todella monelle muullekin pikkukunnalle. Se nyt vaan on suomessa tälleen, jotta väki vähenee kaikkialla, eikä pikkukylät kiinnosta ketään, kun siellä ei ole niitä työpaikkojakaan. Isommat kaupungit omivat koulut itselleen ja näin saavat ainakin nuoret muuttamaaan sinne.
- Anonyymi
Mie romahan
- Anonyymi
Sinä olet jo romahtanut. Viihdy nyt siellä raunioissasi kun kerran olet romahtanut.
- Anonyymi
on paljon muitakin, jotka ovat jo rapistumiskunnossa. Kellarit homeessa. Tiedä milloin humpsahtaa
- Anonyymi
Eikös servo oo jo ensivuonna purkulistalla. Ekana purkaa Syrjä kadun puurötiskön..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1767328
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes803149- 572285
Kolari Klaukkala
Kaksi teinityttö kuoli. Vastaantulijoille ei käynyt mitenkään. Mikä auto ja malli telineillä oli entä se toinen auto? Se671455Ukraina ja Zelenskyn ylläpitämä sota tuhoaa Euroopan, ei Venäjä
Mutta tätä ei YLE eikä Helsingin Sanomat kerto.3681402- 571333
Ooo! Kaija Koo saa kesämökille öky-rempan:jättimäinen terde, poreallas... Katso ennen-jälkeen kuvat!
Wow, nyt on Kaija Koon mökkipihalla kyllä iso muutos! Miltä näyttää, haluaisitko omalle mökillesi vaikkapa samanlaisen l201286Toivoisin, että lähentyisit kanssani
Tänään koin, että välillämme oli enemmän. Kummatkin katsoivat pidempään kuin tavallisesti toista silmiin. En tiedä mistä171051Kevyt on olo
Tiedättekö, että olo kevenee kummasti, kun päästää turhista asioista tai ihmisistä irti! Tämä on hyvä näin <3841018Olisinpa jo siellä, otatkohan minut vastaan
Olisitpa lähelläni ja antaisit minun maalata sinulle kuvaa siitä kaikesta ikävästä, tuskasta, epävarmuudesta ja mieleni791010