Romahtaako servo?

Anonyymi-ap

On meinaan sen näköitä rapautumista pilareissa, jotta ihan pelottaa. Ja ihan kadun puolella.

10

318

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Haittaaks se ? Koko paikkakunta rapistuu ja pusikoituu pikkuhiljaa aavekaupungiksi..

• Anonyymi

Olisihan se hyvä tietää tulevaa evakuointia varten, koska se pitää aloittaa. Jottei ihan niskaan romahda!

• Anonyymi

Tässä sitä on ihan parhaita paikkakunnan kehittäjiä liikellä.
      Näkisi vaan sinutkin tekemässä jotain.

• Anonyymi

Asia on vaan niin ettei kuolevaa kylää kiinnosta kenenkään kehittää tai kunnostaa. En aio ajatustani antaa enää Outokummulle, tein työurani täällä ja rakensin paikkakuntaa veroeuroilla oman osani joten se riittäköön nyt.
        Itse olen siinä onnellisessa asemassa että pääsin eläkkeelle, muutamme kotiseudulleni joka minulle rakas. Vajaan vuoden päässä on vaimoni eläköityminen joten sen jälkeen olemme vapaita lähtemään. Myin omistamamme asunnon ja asumme siinä vuokralla sopimuksemme mukaan, uusi asunto on haussa kotiseudulla ja ostamme sellaisen kun sopiva sieltä löytyy.

Pusikoituminen on karu tosiasia, rakennukset rapistuvat kun niistä ei huolehdita ajallaan. Kokonaiskuva on suttuinen ja autio.
        Väkimäärä on puolittunut muutamaan vuosikymmenen sisällä, tyhjiä liiketiloja on helvetisti pitkin pääkadun vierustoja.
        Erikoisliikkeitä on lopettanut paljon, eläköityminen vie lisää pikkuhiljaa kun uusia yrittäjiä ei löydy jatkajiksi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Asia on vaan niin ettei kuolevaa kylää kiinnosta kenenkään kehittää tai kunnostaa. En aio ajatustani antaa enää Outokummulle, tein työurani täällä ja rakensin paikkakuntaa veroeuroilla oman osani joten se riittäköön nyt.
        Itse olen siinä onnellisessa asemassa että pääsin eläkkeelle, muutamme kotiseudulleni joka minulle rakas. Vajaan vuoden päässä on vaimoni eläköityminen joten sen jälkeen olemme vapaita lähtemään. Myin omistamamme asunnon ja asumme siinä vuokralla sopimuksemme mukaan, uusi asunto on haussa kotiseudulla ja ostamme sellaisen kun sopiva sieltä löytyy.

Pusikoituminen on karu tosiasia, rakennukset rapistuvat kun niistä ei huolehdita ajallaan. Kokonaiskuva on suttuinen ja autio.
        Väkimäärä on puolittunut muutamaan vuosikymmenen sisällä, tyhjiä liiketiloja on helvetisti pitkin pääkadun vierustoja.
        Erikoisliikkeitä on lopettanut paljon, eläköityminen vie lisää pikkuhiljaa kun uusia yrittäjiä ei löydy jatkajiksi.

Ihmeellistä ruikutusta, menkää sinne missä on hyvä olla. Joidenkin on hyvä olla täällä ihan omassa kotikaupungissa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuon kommentin voisi antaa todella monelle muullekin pikkukunnalle. Se nyt vaan on suomessa tälleen, jotta väki vähenee kaikkialla, eikä pikkukylät kiinnosta ketään, kun siellä ei ole niitä työpaikkojakaan. Isommat kaupungit omivat koulut itselleen ja näin saavat ainakin nuoret muuttamaaan sinne.

• Anonyymi

Mie romahan

• Anonyymi

Sinä olet jo romahtanut. Viihdy nyt siellä raunioissasi kun kerran olet romahtanut.

• Anonyymi

on paljon muitakin, jotka ovat jo rapistumiskunnossa. Kellarit homeessa. Tiedä milloin humpsahtaa

• Anonyymi

Eikös servo oo jo ensivuonna purkulistalla. Ekana purkaa Syrjä kadun puurötiskön..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko kertonut jo muille tunteistasi?

Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.
      Ikävä
      77
      4642
    2. Olisin ottanut sinusta akan itselleni

Mutta olitkin aika itsepäinen ja hankala luonne.
      Ikävä
      180
      1947
    3. Ei sua pysty unohtamaan

Ei vaan yksinkertaisesti pysty
      Ikävä
      124
      1630
    4. Kerro todelliset motiivit

kaivattuasi kohtaan?
      Ikävä
      132
      1186
    5. Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan

Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️
      Ikävä
      16
      1121
    6. Hei, huomenta komistus

Yllättääkö, että olet heti mielessä. Mukavaa päivää upea ❤️
      Ikävä
      35
      1056
    7. Sunnuntain terveiset kaivatulle

Mitä ajattelet hänestä tänään? Mitä haluaisit sanoa hänelle?
      Ikävä
      78
      953
    8. Miks et tahtonut

Enää nähdä? Haluaisin ymmärtää
      Ikävä
      52
      916
    9. Hyvää huomenta!

Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as
      Ikävä
      78
      882
    10. Mulla on tarkat korvat

Kuulin sun äänen ihan selvästi.
      Ikävä
      4
      848
    Aihe